Ga naar inhoud

Uitgerekend augustus/september 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jett en Noes, gebruiken jullie ook nog Utro? Of hebben jullie je cryo's teruggeplaatst gekregen in de natuurlijke cyclus?

Hier moet ik echt blijven eten, anders word ik zo misselijk. Vanmiddag geslapen omdat ik zo moe was en durfde gewoon niet op te staan omdat ik bang was te gaan kotsen. Echt zo gek vind ik het dat je lichaam opeens zo anders gaat doen als je zwanger bent. En inmiddels houd ik ook mijn (.)(.) vast als ik de trap oploop (lees ren), anders doen ze veel te zeer. Hahhaha.

Ik wil wel een lijstje beginnen, maar ik zet jullie er niet gelijk bij op, want ik weet niet of iedereen er al op wil. Dus vul vooral zelf aan! Maar ik laat wel ruimte boven mijn naam, want volgens mij zijn jullie allemaal eerder dan ik :-)

En op het mei/juni uitgerekend topic hadden ze een heel mooi lijstje in een tabel. Ik zal eens kijken of ik dat in een volgend berichtje voor elkaar krijg.

Geplaatst

Voorstellen:

Noes73, 40 jaar - zwanger 1e kindje - uitgerekend 2 augustus

Marga - zwanger 1e kindje - uitgerekend

Jett - zwanger 3e kindje - uitgerekend

Okaasan- zwanger 1e kindje - uitgerekend 16 augustus

1e echo:

Noes73 - 17 december

Jett - 23 december

Okaasan-23 december

Marga - december

Hier alvast een lijstje, je kan het kopieren en plakken in een nieuw berichtje en dan aanvullen als je wilt.

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 100, align: left]

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan 36j.[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]16 aug[/TD]

[TD]23 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]16 aug[/TD]

[TD]23 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Gewoon gecopy paste uit hun topic en leeg gemaakt. Zo'n wereldwonder ben ik dus ook weer niet op het forum. Kon het tabel knopje niet eens vinden, maar zo gaat het ook.

Gewoon met citaat reageren en dan kun je hem aan-/invullen.

Haha, dat was tegelijk!!! Ik krijg alleen niet een normaal tabelletje te zien nu... en ik kan 'm ook niet kopieren. hmmm, hij ziet er wel mooi uit.

gr

Noes

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes 40j.

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]2 aug

[/TD]

[TD]17 dec 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan 36j.[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]16 aug[/TD]

[TD]23 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Noes, als je gewoon onderaan het bericht waar het lijstje in staat klikt op "met citaat reageren" dan kun je het zo aanpassen. Even de

dingen ezno weghalen en dan krijg je wat je hierboven ziet :-)

Leuk trouwens dat we allemaal zo dicht bij elkaar zitten qua uitgerekende datum.

Geplaatst

Zit op mijn mobiel lukt me niet om het volgende erin te zetten:

Marga13 28jaar 1e kindje 9aug uitgerekend geslacht verrassing 1e echo 27dec.

Thanx dames ziet er leuk uit!

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes 40j.[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]2 aug[/TD]

[TD]17 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marga 28j.

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]9 aug

[/TD]

[TD]27 dec 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan 36j.[/TD]

[TD]1e[/TD]

[TD]16 aug[/TD]

[TD]23 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam

[/TD]

[TD]Kindje

[/TD]

[TD]Uitgerekend

[/TD]

[TD]Afspraak/echo

[/TD]

[TD]Geslacht

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes 40j.

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]2 aug

[/TD]

[TD]17 dec 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Marga 28j.

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]9 aug

[/TD]

[TD]27 dec 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jett 41j.[/TD]

[TD]3e[/TD]

[TD]13 aug[/TD]

[TD]23 dec 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan 36j.

[/TD]

[TD]1e

[/TD]

[TD]16 aug

[/TD]

[TD]23 dec 1e echo

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

zo leuk om er weer in te staan!

Geplaatst

haha Okaasan, al die dingen die je dan ineens voelt, ben er een beetje jaloers op. Hier nog steeds nauwelijks kwaaltjes. Oh en ik heb deze ronde wel utrogestan, omdat mijn cyclus nog vrij kort was doordat ik pas ben gestopt met bv. Baal er wel van hoor, hoop dat ze in Gent zeggen dat ik na de 1e echo mag stoppen.

Geplaatst

En Okaasan, ben je nog aan het doortesten of al gestopt daarmee? MvM zou ik niet te vroeg laten komen hoor, die testen van hun zijn nogal zwaar, iets vanaf 1000 HCG. Het is meestal vanaf 6 weken.

Hier gebruik ik ook nog de utro-bollen, maar op eigen initiatief, ik voel me er wat zekerder bij. Ik ga binnenkort een beetje afbouwen van 3 naar 2 per dag.

Mooi lijstje trouwens ;-)

Liefs,

Noes

Geplaatst

Oh begin hem nu wel een beetje te knijpen noes.. Haha ;)

Dinsdag komt MvM. ga niet meer testen. Ik zie wel hoe het komt. Als ik van mijn klachten uit moet gaan is mijn hcg wel hoog :D erug misselijk de hele dag. Pff en zo bleek om mijn hoofd..

Ach we klagen verder niet hoor. :D

Geplaatst

Haha, nou dat klinkt idd als een hoog hcg!! In ieder geval niet ongerust zijn als de test wat lichter is...

Ik zie er ook al een paar weken een beetje bleekjes uit, maar misselijk ben ik niet (meer).

gr

Noes

Geplaatst

Noes ik was ook niet van plan om ze heel vroeg te laten komen, maar moest me gewoon aanmelden. 11-12-13 was ook zo'n mooie dag om dat te doen ;-) en ik merk dat ik het nodig heb om dit soort dingen te doen, hoe spannend het ook is. Het maakt het voor mij zoveel echter en tastbaarder. Na bijna 5 jaar is het zo onwerkelijk dat het nu gelukt zou zijn. Ik. Vind het vooral nog bizar. Ik geloof het wel, maar de hoop dat ik ooit zwanger zou worden had ik al heel lang geleden opgegeven.

Gisternacht zo naar gedroomd dat ik wel een test gedaan heb. Wel heel lang getwijfeld, omdat ik zo bang was voor een lichter streepje. Maar gelukkig een mooie dikke streep. Was ik echt zo blij mee. Nu nog de cb met indicator, maa. op de een of andere manier heb ik daar niet zo'n behoefte aan om die te doen. Ook een beetje bang om hem te doen met mijn lage hcg waarschijnlijk. Ik had hem vorige ronde gekocht toen ik een positieve kruitvattest had. Ach, we zien wel. Desnoods doe ik hem rond de 20wk echo. Hahahaha.

Verder word ik echt heel heel erg vroeg wakker, rond half vijf, en kan dan niet meer slapen. Echt irritant, want ik bruis dus niet echt van de energie. En na een uur wakker liggen was ik ook kotsmisselijk. En eerlijk gezegd ben ik daar wel blij mee, ook hele gekke borsten, een soort spierpijn in mijn hele borsten. En verder gaat het top!

Ben nu heel erg blij met mijn gisteren gekochte iPad. Zit nu heerlijk in bed te forummen. Zo kom ik de tijd wel door totdat het een fatsoenlijke tijd is om op te staan.

Hebben jullie ook last van zo slecht slapen?

Geplaatst

Wat is het hier rustig.

De afspraak voor MvM staat, althans de dag. Ze komt donderdag langs. Spannend.

Verder ben ik ik hier MOEEEEEE met hoofdletters, ben echt niet vooruit te branden en heb ik al de hele middag een beetje kramp in mijn baarmoeder. Bleggggh, helemaal geen fijn gevoel. Ik weet dat het kan, maar zou liever willen dat ik dat niet voelde.

Zo maar eens eten koken, haha restjes van gisteren lekker makkelijk.

Moedeloos hoor je ook in dit topic?

Noes, voor als ik het morgen vergeet: alvast heel veel succes en op naar een heel heel mooi hartje! Ben je inmiddels al aan. Het plassen in de kannetjes? Of is dat nog niet gestart?

Marga jij dinsdag ook succes met MvM. Stoer hoor dat iedereen hier al zo vroeg begint en niet na een eerste echo!

Geplaatst

Zo okaaan wat stoer van je dat jij ook al een afspraak hebt staan met MvM. Ik heb altijd al gezegd, dat mocht ik ooit zwanger worden ik in potjes zou gaan piesen. Vooral ook omdat ik zelf ook wel pregnyl heb gebruikt.

Dat moe zijn heb ik ook last van. Kom je net uit bed, en kan der zo wel weer induiken. Mijn man kookt tegenwoordig, omdat ik er boven sta te kokken.

Hoe ver ben jij nu okaasan? En noes nu weekje of 7?

En jett, hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Kom je net uit bed, en kan der zo wel weer induiken.

Haha inderdaad, dat heb ik vanochtend dus ook maar gedaan.

Ik ben vandaag 5.1wk. Als de MvM mevrouw komt dus bijna 6 wk.

Geplaatst

He hallo!

Okaasan, jij bent wel heeel actief met je nieuwe Ipad.... ;-) Leuk hoor! Aan al jullie kwaaltjes te horen, zit er al genoeg HCG in het bloed. Ik had de CB met indicator al 2 dagen voor mijn testdatum gebruikt en toen gaf 'ie 1-2 weken aan, een klein weekje later 2-3 weken, daarna durfde ook ik niet meer...haha!

Ik heb al 4 flessen vol geplast voor MvM, het valt allemaal wel mee maar er zit een soort conserveringsmiddel in de flessen en dat ruikt nogal weeig, eigenlijk niks voor als je snel misselijk bent. :pregwalk:

Vandaag is het precies week 7 voor mij, nog 2 daagjes voor de echo, spannend!!

Liefs,

Noes

Geplaatst
He hallo!

Okaasan, jij bent wel heeel actief met je nieuwe Ipad.... ;-) Leuk hoor!

Ja sorry hoor, ik heb een nieuwe iPad, heb vrij, dus niets te doen, althans ik kan de hele dag doen waar ik zin in heb. Ben echt hondsmoe, dus een beetje forummen en op tijd iets eten en dat zijn de activiteiten weer. En ik ben na bijna 5 jaar eindelijk zwanger. Dus tuurlijk spam ik het forum helemaal vol. Meer dan genoeg redenen toch?

Hahah ;-)

Geplaatst

Hey okaasan, zo te lezen gaat het lekker met je. Alles lekker misselijk.

Ik hoor hier eigelijk niet thuis ik ben 28 juli uit gerekend, maar ken al die damens op het juli bankje niet.

Noes, hoe gaat het met jou?

Dinsdag echo toch? Spannend hoor.

Geplaatst

Nou Moedeloos, kom je toch ook gezellig hier, als je een paar dagen overtijd bent, ga je ook in augustus bevallen!!

Bij mij is alles rustig. Soms vind ik het wel eens te rustig, maar vandaag was mijn vriend tulbanden aan het bakken en ik kon die lucht toch niet zo goed verdragen... Dan voel ik me gelijk een stuk zekerder. In ieder geval geen bloedverlies of krampen, ik wacht "rustig" af tot dinsdagavond.

Okaasan, ik vind het gezellig hoor, en je hebt gelijk, na 5 jaar MOET je het hier van de daken schreeuwen!!

Liefs,

Noes

Geplaatst

Nou Moedeloos, dan kom je toch hier. Maar dan moet je wel beloven om 4 dagen over tijd te gaan, anders hoor je hier niet. Grapje! Wat mij betreft ben je meer dan welkom. En wij zitten ook allemaal aan het begin van augustus dus je past hier prima. Super gezellig. Kopieer her lijstje van de vorige pagina en zet je zelf er gewoon bij.

Ook wel grappig, dan zijn hier al drie UZers in dit topic.

Hier gisteren echt een dipje. Had echt wel kramp, wat moeilijk was om te bepalen of het uit mijn baarmoeder of darmen kwam. Ik denk toch dat laatste, maar werd er wel echt onzeker van. Zo erg dat ik vanochtend nog maar eens een testje er tegen aan heb gegooid. Wat zeg ik, drie. Eerst die van het Kruitvat en de Action en toen die mooi kleurden, durfde ik ook de CB met indicator te doen. Die zegt ZWANGER 2-3. Daar ben ik tevreden mee, ook al ben ik al 5.2 wk, dus zou hij 3+ moeten zeggen. Maar met die slome duikelaar van mij vind ik dit echt wel goed. Ik loop gewoon een paar dagen achter. Voor even dus weer gerustgesteld.

Ik heb nog 1 kruitvat test en die bewaar ik voor woensdag, dan kan ik nog testen voordat de MvM mevrouw komt.

Haha, zit nu in een bed met overal zwangerschapstesten en verpakkingen om me heen. Beetje een freakshow hier. Oepsie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden