Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2014

Aanbevolen Berichten

• Reacties 254
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pffff ben al weer helemaal klaar met het wachten...dagen gaan zo langzaam en weer van die vage menstruatiepijn en gevoelige borsten en dat had ik vorige keer ook maar was gewoon van die bolletjes!! Dus ondanks dat ik positiever in deze poging stond zakt me de moed wel weer in de schoenen!! Het blijft echt Russisch roulette!!!

Geplaatst

Ik weet het even niet meer! Kv test en apotheek test blijft redelijk licht. Net cb test gedaan en geeft zwanger aan 1-2!

kan ik er vanuit gaan dat t oke zit? Of is t misschien toch fout aan t gaan en zit er nog wat hcg vandaag dat cb zwanger aangeeft? Word hier langzaam aan gek! Heb menstruatie pijn.

Geplaatst

als de cb zwanger aan geeft kan je er in eerste instantie gewoon van uit gaan dat je zwanger bent. Want die geeft minder snel zwanger aan dan de kv. De kv bleef bij mij ook heel lang ligt. En anders over 2 dagen nog een kv test doen kijken of die donkerder wordt.

Kan je er ook een foto van plaatsen?

Geplaatst

Ik herken het ook een beetje Celene. De test die ik maandag heb gedaan die was ook mega licht. Heb ik dat dunne testje gedaan zie ik duidelijke strepen. Vandaag nog eens die van afgelopen maandag gedaan heel iets donkerder maar ook niet echt.. Nou ja en meteen het dunne testje gedaan en die geeft weer duidelijk 2 strepen. Snap er niets van. Ook ik ga toch de KV test halen vanmiddag! Gister clearblue gedaan en die gaf ook 1-2 zwanger. Vanaf wanneer geeft ie 2-3 weken aan?

Geplaatst

Celene wat spannend! Op welke wachtdag zit je? Als de cb zwanger aan geeft zit t vast goed! De foto kan ik niet zien. Er staat geen afbeelding gevonden als ik op de link klink

Geplaatst

Meestal mag je na 14 dagen na de terug plaatsing testen. Dus als je morgen al mag testen dan ben je nog wel erg vroeg! Officieel mag je dan pas volgende week dinsdag testen. Dus dan zou je nu op wachtdag 9 zitten dus dan zijn de lichte testen heel logisch!

Helaas zie ik nog geen foto maf is dat!

Geplaatst

Geen idee bij ons was met de verse tp wacht drie en hanteren ze 14 dagen ook bij een cryo.

Wat nu inhoud dat als je idd op dag 11 zou zitten dat de testen gewoon super zijn voor nu! T is dan ook niet gek dat de cb 1-2 weken aan gaf. Als je op de 14de dag de cb weer zou doen heb je kans dat hij 2-3 weken aangeeft. Dat was bij mij wel t geval. Dus je bent gewoon zwanger!!

Geplaatst

Celene welke testen zijn dat? Ik vind het er best goed uitzien hoor! Ik haal nu maar kV! Ik hoop dat die ik vanmorgen heb gebruikt gewoon niet goed was! Dan zou ik nu op wachtdag 13 zitten? Mijne was 4 dagen oud en zaterdag is het 14dagen na tp.

Geplaatst

Hi bianca! Bedankt voor je positieve reactie. Morgen is 15 dagen na punctie. Ik doe morgen nog een test dan zie ik t wel. Mega spannend. Dat is t nadeel van vroegtesten. Maakt je o onzeker! 2 jaar geleden had ik om de dag een donkere test, maar misschien kwam dat omdat het een tweeling was. Daar ben ik onzeker door.

Remmir ik heb verschillende testen, die laatste waren van apotheek merk. Ik weet echt niet wanneer cb 3-4 wkn aangeeft. Hoop echt voor jou dat het goed zit. Vast wel!

Geplaatst

Graag gedaan Celene! Geloof t maar gewoon jij bent weer zwanger! YES!

En met twee is de test meestal sneller donker doordat je natuurlijk meer hcg hebt!

3-4 geeft de test niet aan toch? Dan is t 3+ ?

Ik vermoed dat als je de cb een week na je officiële testdatum doet dat je dan 3+ zal zien dan ben je ook 5weken en een paar dagen.

Hoevaak ga jij nog testen? Of stop je wel op je test datum? Krijg je nog een bloed test?

Geplaatst

Ik doe morgen nog een test. Dan bel ik met DD wat de bedoeling is. Bedoel we zien vanzelf wel als t toch niet goed blijkt te zijn. Heb wel weer meer hoop nu hoor!

Hoe gaat het met jou bianca? Last van kwaaltjes? Is t niet heerlijk om

Zwanger te zijn.

Geplaatst

Vanmorgen een test gedaan, vind m nog steeds niet heel donker. zie hieronder. en ik ben bloed wezen prikken, krijg ik vanmiddag de uitslag. Spannend!!!

647image.jpeg

Geplaatst
inge wanneer mag je officieel testen? Anders toch een kv testje doen die zijn best gevoelig...
Ik mag 8 mrt testen dan is het 15 dagen. Zit vandaag op dag 7....wou maandag gaan testen maar denk nu zondag ha ha....lees van veel meiden dat ze al met dag 9 testen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden