Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

bianca wat een super mooie echo!!! Nu echt lekker genieten... en weer leven naar de volgende mooie echo....

Hoe is het nu met je duizeligheid bianca? ik heb daar ook soms last van, maar weet dan even niet waar dat van komt...

Mijn zoon heeft het super gehad. Heeft zelfs nog een medaille gewonnen de laatste dag omdat zijn team kampioen van het eindtoernooi was geworden..

Ik voel mij goed, alleen nu het vakantie is en de hele dag kinderen om mij heen heb van sochtends 7 tot savonds 18 lig ik om uiterlijk 20 uur in bed en als ik dan een dag vrij ben heb ik een halve dag nodig om bij te tanken. Dus van mij mogen de scholen wel weer beginnen.... Gelukkig maandag al...hihihihi Toch wel blij als de 13 weken om zijn en de moeheid weer minder wordt... Maar we houden stug vol.. het is voor een goed doel..

Dit weekend ook lekker druk, want we gaan zondag naar de carnavalsoptocht in Zwaag noord Holland. Daar is altijd een grote optocht waar mijn ouders en zussen wonen en mijn Nichtje van 13 doet daar ook aan mee. Dus daar gaan wij elk jaar heen..

Geplaatst

Wat leuk dat jullie carnaval vieren.

En dat jr zoon een medaille heeft gewonnen die heeft genoten dus is hij dan ook keeper?

Kan me voorstellen dat je blij bent als de scholen weer zijn begonnen heb je nu iedere dag oppas kindjes? Zow jij ligt lekker optijd! Ik probeer ook wel uiterlijk tussen 21.00/21.30 te slapen maar ben steeds zo vroeg wakker.

Jij dus ook duizelig! Ik denk dat dat ook komt door de hoeveelheid hcg?

Verder voel ik me broerd haha. Wel pillen gehad voor de misselijkheid maar t is beter die niet te nemen. Dus probeer t zolang mogelijk uit te stellen.

Jou echo was de vorige keer ook met 7.4 weken he.

Had hem even vergeleken haha. Met hoeveel weken is je volgende echo?

Meiske74 dank je wel lief van je!

Geplaatst

bianca, ja mijn echo was ook met 7.4 wk... de volgende heb ik op 10 maart met 9.4 weken, dus ben heel benieuwd...

Carnaval wordt hier in Drachten niet echt gevierd, maar bij mijn ouders wel en ik ben er mee opgegroeid. Mijn ouders hebben een cafe gehad en daar hielp ik ook altijd mee met de carnaval ... super gezellig... En dat carnavals gevoel wil ik mijn kinderen ook meegeven. En die vinden dat geweldig.

Mijn zoon was allebei de dagen gewoon keeper. Hij heeft zelfs ook nog een beetje keepertraining gehad samen met nog 5 jongens die keepers zijn. Dat wordt altijd heel leuk geregeld. Ze krijgen een diploma en een foto mee en dit jaar dus ook een medaille. Dus zijn voorjaarsvakantie kan niet meer kapot.

Wat balen dat je je zo beroerd voelt zeg. hopelijk gaat het snel over. Ik voel mij soms snachts als ik wakker wordt wat beroerd, maar verder valt het mij nog mee. Hopen dat het zo blijft...

Voor mijn gevoel gaan de eerst 3 maanden zo langzaam, maar aan de andere kant is deze week alweer bijna voorbij... Dus valt het ook wel weer mee.

Ik heb deze week 3 dagen gewerkt en de maandag, woensdag en donderdag ook nog naar heerenveen om mijn zoon te brengen en te halen... Dus woensdag middag heb ik mooi even geslapen terwijl mijn dochter mooi aan het knutselen was.

Normaal werk ik 4 a 5 dagen in de week. Dus draai aardig wat uurtjes. Maar dan heb ik sommige dagen dat alle kinderen op school zitten en dan heb ik wel even een uurtje dat ik kan liggen. En dat vind ik nu ik zwanger ben wel erg lekker.

Maar ik mag niet klagen.... Gewoon goed luisteren naar mijn lichaam en dan komt het vast wel goed allemaal...

Wij gaan aardig gelijk op met de echo's... als jij op 14 mrt weer een echo krijgt, dan ben je ook 9.4 weken... wat grappig..

Geplaatst

Spannend! Super leuk dan hobbel ik je achterna kunnen we weer een echo vergelijken de mijne is ook met 9.4weken ;-)

Carnaval leeft ook meer zuiden des land denk ik.

Gaan jullie ook verkleed?

Super leuk dus hij is al vaker mee geweest op kamp?

Dat is ideaal met grotere kids dan kun je even liggen die vermaken zich wel. Lekker druk bezig bijtje ben je dus. Ik vind de weken of dagen nu sneller gaan als de vorige keer maandag alweer 8 weken jij vandaag 8 weken toch?

Ben je ook gastouder voor oudere kids? Hebt niet overdag altijd Kids rond huppelen dus?

Haha lees nu onder je bericht dat je t zelfde zei over de echo s als mij grappig he!

Ik lees altijd terwijl ik tik vandaar ;-(

Geplaatst

Wij gaan niet verkleed, maar de kids meestal wel...

Ja hij is al vaker op kamp geweest, maar tegenwoordig blijven ze daar niet slapen.. Ze noemen het kamp omdat het 2 dagen achter elkaar is en ze alleen thuis slapen en avondeten..

Ik ben vandaag 8.1 wk...

Ik ben gastouder voor kinderen van 0-12 jaar. De jongste die ik nu heb is net 2 en de oudste is mijn zoon dus bijna 10... Maar de meesten zitten nu op de basisschool. En sommige heb ik al van baby af aan in de opvang. Ik vind het erg leuk werk en doe het al bijna 9 jaar...

Ik zal weer even verder, voor morgen een zandkasteel taart maken...

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hi wat leuk lisselotje dat jullie naar de optocht in zwaag gaan. De wereld is klein want wij wonen in zwaag hihi.

Wij gaan ook naar de optocht. Erg benieuwd wat de kindjes ervan vinden.

Voel me weer een stuk beter.

Morgen gaan we de schoonfam inlichten en zondag mijn fam. Ben zo benieuwd!!

Geplaatst

Sky, mijn ouders hebben een café gehad in Zwaag. En ik kom daar ook vandaan, dus ben ermee op gegroeid en dan wil je het niet meer missen. Mijn nichtje loopt ook mee en meestal 2 van mijn zussen en zwagers ook alleen dit jaar toevallig niet.. Kom je uit het oude Zwaag of Zwaag rijsdam?

Geplaatst

goedemorgen meiden,

Hoe is het hier met alle dames?

Met mij goed... Vandaag de kinderen weer lekker naar school. De hele familie weet dat wij zwanger zijn en ze hebben er allemaal heel leuk opgereageerd.

Wij hebben een druk maar leuk weekend gehad, dus als ik mijn rust kan pakken deze dagen, dan doe ik dat ook.

Verder voel ik mij goed. De misselijkheid wordt al minder gelukkig.

Bianca wordt jouw beroerdheid al iets minder?

Victor hoe gaat het bij jou?

Sky hoe voel jij je? Leuk weekend gehad?

Gelukje, hoe gaat het bij jou?

Geplaatst

Goede morgen hier is alle familie ook op de hoogte! Leuke reacties gehad!

medicijnen werken hier nu goed werd er eerst heel moe van maar na een paar dagen is het beter.

anders geef ik veel over dan maar liever een beetje moe.

minder is dat er is ingebroken in onze auto vannacht. Lag niks van waarde in ze hebben alleen de autoradio meegenomen.

dus dit gaat ons weer geld kosten helaas.

op naar een nieuwe week!!

Geplaatst

Hoi dames,

Met mij gaat het goed.. Vandaag 5.4 weken zwanger. Heb nog niet veel

kwaaltjes.. Moe alleen.. Eergisteren was ik ben misselijk dan moet ik iets eten gaat het even weg. Gisteren was de misselijkheid oo veel minder alleen moe.. Ik ben gewoon op de bank in slaap gevallen 18 uur.. Uurtje maar..

Ik vind het eng dat ik niet veel

kwaaltjes heb.. Was het maar 14 maart..

Hoe gaat het met de andere dames..

sky jammer dat er ia ingebroken in jullie auto nooit leuk..

Leuk dat jullie familie het allemaal

weten lisselotje en sky, leuk he al die felicitaties en aandacht.. Wij wachten ook na de echo..

bij mijn eerste belden we meteen iedereen na een poaitieve test.. Dit keer ben ik rustiger

Geplaatst

Wat is het hier stil zeg!!!!!

Met mij gaat het goed. Maandag weer een echo... Daar kijk ik wel naar uit..

Hoe gaat het met de rest van de dames... Victor, Bianca, sky?

Geplaatst

Hi Lisselot,

Ik begrijp dat je daar erg naar uit kijkt ik ook steeds! Hoevoel jeje verder?

Ik ben idd stil. Dit komt omdat de voruge vorige zwangerschap zich herhaald. 4x een blaasontsteking en onze docher is geboren helaas veels te vroeg. Nu 8.2wk zwanger en nu al mn 2de blaasontsteking. We leven hier in enorme angst. Gelukkig gisteren een afspraak met de gynaecoloog en volgende week ga ik eindelijk voor onderzoek naar de uroloog. Dan gaan we eens kijken of hij iets kan vinden en zo niet wat we dan gaan doen. De huisarts heeft wederom weer gefaald en doet weer alsof een blaasontsteking niet erg is tijdens de zwangerschap terwijl ze weet hoe t de vorige keer is gegaan en is afgelopen.

Dus vandaar dat ik even wat stiller ben zit er momenteel even lichtelijk door heen ;-) probeer mn positieve vibe weer te zoeken maar dat is even lastig!

Geplaatst

Jeetje Bianca,,, dan jan ik mij heel goed indenken dat je je even terugtrekt... Wat slecht van die huisarts zeg... Hoe wist je dat je een blaasontsteking had?

Hopelijk kom je er met de uroloog uit hoe dit opgelost jan worden... Doe het rustig aan... En probeer nog een beetje te genieten... Nog een kleine week en dan heb jij ook weer een echo... En als he dan het hartje ziet, misschien dag je je dan ook weer wat beter voelt.

Dikke knuffel van mij!!!!

Geplaatst

Ja joh t is gewoon flink K!

Ik merkte t aan een drukkend en stekend gevoel aan mn onderkantje wat echt zeer deed. Nu is daar ook buikpijn bij gekomen.

Wij hebben Minie Minie gisteren nog even bekeken bij de gyn hij wilde zelf even kijken.

Klein weekje? Groot weekje haha volgende week vrijdag pas ;-)

Thnx voor je knuffel dikke knuffel terug!

Geplaatst

Ah jeetje bianca pittig zeg

Hopelijk kunnen ze er iets tegen doen.

Hier na het vertellen is er wel iets van me afgevallen.

Ben er nu ook veel minder mee bezig.

Morgen de intake bij de vk. Ben benieuwd!

Kids gaan mee. Vind de ouste vast leuk!

Gister de openavond van de basisschool en vanavond nog een. Dus goed bezig! Door de medicijnen is de misselijkheid zo goed als weg toppie!

Geplaatst

Hoi dames, hier was het ff rustig vanwege verjaardag vieren dochter ( 2x) toen werd ze ziek nu ben ik weer ziek schiet niet echt op hihi.

Bianca vervelend joh! Snap dat je wat stiller bent.

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden