Ga naar inhoud

Uitgerekend oktober 2014!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi meiden,

Erg druk werkweekend gehad.

Heb smiddags ook 2 uur op bed gelegen anders trok ik het echt niet. Heb nu stweds na het plassen pijn in me onderbuik. Misschien me urine maar even laten testen of ik een ontsteking heb misschien ben ik daarom zo moe.

Ik ga lekker slapen! Truste!

• Reacties 804
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog steeds pijn na het plassen.

Ml heeft urineopvangbakje gehaald dus morgenochtend gelijk wegbrengen.

Vandaag erg moe maar me zoontje wou niet veel slapen vandaag dus niet even kunnen liggen.

Ga maar vroeg naar bed en morgen fris weer op

Geplaatst

Goedemorgen,

Sky, laat het maar even nakijken...

Ik voel af en toe mijn banden. En voornamelijk als ik zwaar getild heb, dus daar moet ik maar even op letten.

Vlinder steken in linkerzijde heb ik ook af en toe. Maar dat kunnen ook banden zijn.

Bianca en gelukje hoe is het met jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben sinds donderdag zi verkouden. Ik kon mijn hooft niet optillen. Nu het slijm nog bahh bahh..

Ben tussen de verkoudheid ook nog super misselijk en kokhalzen iaghh..

En ik ben natuurlijk erg zenuwachtig voor donderdag. Dan heb ik intake bij de verloskundige en kan ik naar mijn baby kijken. Hoop toch dat alles goed is binnen..

Geplaatst

Gelukje, balen dat je zo beroerd bent.

Donderdag weer mooi naar je kleine kijken... Hartstikke leuk...

Ik heb 15 april pas weer afspraak bij vk. En dan luisteren met doptone naar hartje hopelijk.. Ik blijf elke controle weer spannend vinden en hoop dat ik het kindje snel voel schoppen...

Geplaatst

Urine was schoon gelukkig!

Ik voel sinds 2 dagen ukje heel zachtjes in me buik.

Als een luchtbelletje die in me onderbuik tegen de wand aan tikt. Zo bijzonder weer!

Zaterdag de eerste verjaardag van me zoontje!

Zo onwerkelijk! Vorig jaar liep ik hoog zwanger en nu 12 weken zwanger van nr3

Geplaatst

Vlinder, ik heb zo nu en dan ook steken in mn zij dat zijn je banden

Sky, vandaag urine weg gebracht? Hebben ze t een paar dagen op kweek gezet?

Bij mij kwam zelden iets uit de snel test maar wel steeds uit de kweek!

Lisselot, alleen je banden of ook je baarmoeder? Ik had t pas beiden! Dat deed echt zeer!

Gelukje, hopelijk voel jij je snel beter! Leuk he dat misselijk bleh! Het is bijna donderdag! Spannend!

Hoe gaat t met jullie buiken meiden. Groeien ze al een beetje? Bij mij wel heel bizar. Gisteren mn eerste positie broek aangehad.

Veel broeken pas ik namelijk niet meer.

A.s vrijdag hebben wij weer een echo de laatste bij de vk.

En volgende wk di bij de gyn.

Moet zeggen dat ik niet eens met de echo bezig ben.

Heel maf vorige zwangerschap namelijk wel!

Vanmorgen mini weer even gehoord met de angelsound. Tijdens de zwangerschap van Lente deed ik t iedere dag soms twee keer per dag. Nu 2x per week ofzo! Verder gaat t hier steeds beter!

Geplaatst

Vraagje dames, dit is mijn tweede zwangerschap.. Ik heb overstimulatie gehad en opstipatie nu ben ik 9 weken ver en heb nu al een buikje.. Hebben jullie dat ook?

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik een buik bij ongeveer 3,5/4 maanden te krijgen..

Geplaatst

Gelukje het is normaal dat je bij tweede of meer zwangerschappen sneller een buikje hebt. Dat komt omdat het allemaal al een keer uitgerekt is geweest.

Bianca blij om weer wat van je te lezen. Spannend hoor vrijdag weer echo..

Mijn baarmoeder voel ik ook af en toe. Ik heb de kuur van blaasontsteking erop zitten en zit al aan de volgende antibiotica kuur voor bijholteontsteking en voorhoofdsholte ontsteking. Dus mooi balen. Ik moet binnenkort ook positiebroek kopen, want mijn broeken worden nu krapper...

Groeien jullie qua kilo's ook al of valt dat nog mee? Bij mij schommelt het. De ene dag 1 kg gegroeid en de andere dag bijna 2 kilo.

Geplaatst

Lisselot,

Getsie dat meen je niet. Daar zit je nou net niet op te wachten.

Bij jou kwam er op t eerste gezicht ook niks uit maar wel na de kweek van 5 dagen toch?

Voel jeje nu beter nu de blaasontsteking weg is? Heb je t nog even laten checken?

Jij ook maar een positie broeken shoppen? Bij de babydump.nl krijgt je op alle positie kleding 25% korting.

Ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen. Dus dat is gemiddeld denk ik.

Vind de echo s eigenlijk helemaal niet spannend.alleen de 20 weken echo vind ik enorm spannend.

Gelukje, dat is normaal hoor.

Mijn buik is nu met 11 weken al t zelfde als mn vorige zwanger schap met 16 weken.

Dacht dat t bij mij misschien ook kon komen omdat ik 8 maanden geleden ook zwanger was!

Geplaatst

Bianca, bij mij kwam er pas uitslag ba de kweek. De arts had nog gevraagd of ik last heb, maar heb er geen last meer van gelukkig.

Ik moet straks even het centrum, want mijn dochter heeft vrijdag een feestje. En ik denk dat ik dan gelijk even naar Miss etam loop om ff te kijken.

Ja de 20 weken echo vind ik ook spannend. De andere echo's vind ik gewoon leuk om te zien hoe het groeit.

Geplaatst

Lisselot dat bedoel ik!

Vaak zien ze t niet in de snel test! Huisartsen zijn zo laks! Een test na de kuur bied geen ene huis arts aan terwijl ik vind dat ze dat standaard moeten onderzoeken vooral als.je.zwanger bent maar t zal wel komen Door t verlies van L.ente dat ik.zo denk ;-)

Wat voor feestje heeft je dochter? In de winkel hebben.ze altijd zo weinig dingen vind ik. Op Internet wel veel!

Haha jij vind t ook.spannend. toch een medische echo brrr

Geplaatst

Mijn dochter heeft een feestje van een meisje uit haar klas..

Zodra ik weet tekenen krijg ga ik gewoon weer naar huisarts en vraag ik gewoon weer een kweek aan.

Wij doen niet de guo, maar ze gaan wel kijken of alles goed is met organen enz. En als het goed is horen wij dan ook wat het wordt..

Willen jullie allemaal weten wat het wordt?

Geplaatst

Groot gelijk hou t wel in de gaten hoor!

20 weken echo is ook spannend toch!

Wie van jullie heeft er Facebook?

Wij willen zo snel.mogelijk weten wat t word! Gaan jullie t aan iedereen vertellen?

Geplaatst

Ben ik weer even. 2 dagen geleden iets voor schimmelinfectie gehaald en sinds sinds vanmorgen geen druk meer op me blaas. Misschien is dat het geweest!

Jeetje lisselot dat is ook niet fijn al die ontstekingen!

Hopelijk ben je er snel vanaf!

Ik zie echt uit naar de volgende echo nog 3 weekjes!

Dan weten we wat het word! Kan echt niet wachten tot de 20 weken echo.

En zij kijkt het babytje ook altijd helemaal na dus ook een fijn gevoel. Ze doet normaal ook 20 wekenecho's en alle andere echo's.

Ik heb facebook stuur me maar een pbtje

Geplaatst

ik heb ook facebook...

ja ik wordt af en toe wel wat onzeker met al die antbiotica. en ook omdat je het kindje nog niet voelt. Maar als ik echt ga twijfelen, dan bel ik gewoon de vk voor een echo en dan betaal ik die zelf wel. dat maakt mij niet uit. maar dan ben ik tenminste weer gerustgesteld.

bianca, jij krijgt rond 7 april de uitslag van alle onderzoeken toch?

Wij willen wel weten wat het wordt, maar houden het nog zolang mogelijk voor de familie geheim.

Geplaatst

Meiden, even een vraagje. Is t een idee om via fb verder te schrijven? Soms heb ik t idee enorm in de gaten gehouden te worden via dit forum door bepaalde mensen daarom schrijf ik minimaal!

Weet niet of de andere ook fb hebben.

Sky jij hebt toen met kimmie en een aantal andere een fb groepje gehad toch?

Hopelijk was t een schimmelinfectie je bent overal zo vatbaar voor.

Hoeveel weken ben je over drie weken?

Spannend!

Lisselot, er zijn een aantal antibiotica s die je mag hebben tijdens de zw. En ik kan je uit ervaring zeggen dat t echt niet schadelijk is voor je kindje maar snap je angst.

Ik zal dan gewoon je angst vermelden. Vind dat ze dan gewoon een echo.moeten maken je bent verzekerd vind t belachelijk als je die echo dan moet betalen.

Klopt 4 april onderzoek bij de uroloog 7 april ook 1 en aansluitend de uitslag.

Morgen hebben wij de laatste echo bij de vk en a.s di weer een echo bij de gyn. R kan dan niet mee. Dus gaat mn schoonmoeder mee die wilde t graag eens zien.

Geplaatst

Bianca,

Ik vind het prima om via fb verder te schrijven.

Ik weet wel dat deze antibiotica tijdens zwangerschap mag hoor, maar voor je gevoel is het toch raar...

Wat leuk dat je schoonmoeder meegaat...

Geplaatst

Super! Ik heb geen idee hoe t werk een anonieme groep aan te maken op fb maar denk dat sky t wel.weet die heeft t eerder gedaan namelijk.

Ja begrijp t ik had toen t zelfde gevoel als jij.

Ja ze wilde graag mee!

Geplaatst

Dan wachten wij sky wel af, want ik weet ook niet hoe het werkt.

Altijd leuk als er een keer iemand anders mee gaat...

Geplaatst

Prive bericht sturen lukt me niet. Sky heb jij Kim van Levi nog in je fb bericht. Zij is een goede vriendin van me en ik sta in haar vrienden lijst

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden