missmup Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Goedemiddag allemaal! Ik moet echt een lijstje gaan bijhouden van wie waar zit in het traject want ik houd het allemaal niet meer bij! Met mij gaat het goed, hoewel ik het gevoel heb dat mijn eierstokken nog steeds erg vergroot zijn, klopt dat? Als ik ga zitten voel ik het vooral. En ik vroeg me af, is de dag van de terugplaatsing ook al een wachtdag? Anders zit ik nog maar op wachtdag 2... Ik heb nu t/m 5 mei vakantie en manlief moet gewoon werken... Die dagen gaan echt heel langzaam gaan, dat weet ik nu al. Fijne zondag allemaal! Quote
bianca1 Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Ik breek even in. Minima, voor de action test heb je minimaal een waarde van 25 hcg nodig! Ik test altijd op dag 7 na de tp al met de kruidvat test deze was dan al licht positief. De action test werd pas op dag 10 licht positief bij mij! Ze zijn idd lekker goedkoop. Al vind ik die kruidvat testen 2 voor 5 euro ook wel mee vallen! Quote
Meiske74 Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Ik breek even in... de testen van de action werken goed maar geven pas licht positief vanaf 25 hcg, die van kruidvat ( twee voor €5) zijn gevoeliger. bij mij was de test van kruidvat op dag 11 na de punctie positief en die van Action op dag 13 na de punctie veel succes meiden! Quote
zonnebloem84 Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Vrijdag de iui gehad. Viel me reuze mee. Die eendenbek is normaal gesproken niet zo fijn maar vergeleken met die vervelende echo's stelt t niks voor. Nu aan de utrogestan en 9 mei dmv bloedtest in zh testen. Weet alleen niet tot wanneer ik de utrogestan moet gebruiken. Eslief, heb je maandag de eerste echo? Hoop dat je veel follikels hebt! Noes, voor jou ziet het er ook veelbelovend uit! Handig die info over de testen. Vanaf hoeveel hcg test die v kruidvat positief? En hoe weet je ongeveer wanneer welke hcg waarde hebt? Quote
missmup Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Zonnebloem, ik moet de utrogestan sowieso gebruiken tot de testdatum, en als de test positief is daarna ook nog een aantal weken. In de instructiebrief die ik heb gekregen staat dat als een menstruatie doorzet, ik kan stoppen. Mijn testdatum is ook 9 mei, maar ik moet gewoon thuis testen. Ik denk dat ik gewoon een dag vantevoren, als ik echt nog niet het idee heb dat ik ongesteld ga worden, een dure koop en een paar goedkope. Succes met wachten! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
bianca1 Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Haha meiske! Standaard dat wij beiden reageren whaha. Zonnebloem, volgens mijn test de kruidvat 2 voor 5 euro al met een hcg van 7 positief. Je moet dan overigens wel zeker weten dat je pregnyl uit je lichaam is deze kan namelijk ook een positieve test geven. 5000eh pregnyl duurt tussen de 8/10 dagen voor t uit je bloed is en 10.000 eh gemiddeld 10/12 dagen! Quote
Lady-g Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Hey damesss hoes is et met jullie allemaal.. Ja mijn menstruatie heeft zich echt doorgezet, en zoals ik al dacht de test was negatief. Jammer Maar we gaan op naar IUI 2 ...We geven het niet op Maandag bellen voor een afspraak....dus duimen dat nummer 2 wel goed gaat. En ben echt super blij met dit forum, iedereen denkt met elkaar mee en leeft met elkaar mee om uiteindelijk zwanger te zijn/worden echt super lief van jullie allemaal.. X Quote
missmup Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Wat jammer, Lady-G! ik hoop dat je snel door kunt met de volgende IUI. Quote
Minima Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Lady-g wat balen zeg. We gaan voor jou ook weer duimen voor de volgende ronde. Hopelijk dan wel met een goed resultaat... bedankt voor jullie reacties wat betreft de action test. Ik ga ook die van de kruidvat halen. Ik vind het nu wel spannend worden. Vandaag ook af en toe een vlaag van misselijkheid en net een paracetamol genomen had hoofdpijn. Hopelijk zijn dit goede signalen. We we wachten gewoon nog even af.... Quote
SummerBeach Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Minima; echt spannend nu he. Pfff mijn man wil echt tot zondag wachten.... dus wordt lange week :-) Ik wil het denk ik ook wel afwachten. Tja je gaat vanalles voelen hè. Jij hebt dag voor mij tp gehad toch op vrijdag? Ik zaterdags. Missmup; dag na tp is dag 1 volgens mij. Heerlijk vakantie. Ik kan mij prima vermaken altijd ook ben ik alleen. Ik heb ook heel lang last van mijn eierstok gehad. Is nu afgezakt. LadyG hopelijk kan je weer vlot verder. Hier geen klachten gehad verder. . Lekker relaxed vandaag Quote
zonnebloem84 Geplaatst 27 April, 2014 Geplaatst 27 April, 2014 Ah lady-g, dat is jammer. Hopelijk snel n afspraak voor 2e iui en dat die dan raak is natuurlijk ;) Minima en summerbeach, jullie hebben in ieder geval de eerste Wachtebeke achter de rug, bekijk het van de positieve kant :) Nu hopen dat er geen menstruatie doorbreekt. Dagen aftellen, spannend! Missmup je neemt de utrogestan dus tot de testdatum, dat zal ik dan ook wel moeten. Ik ga na t weekend maar even bellen. Was een beetje rommelig met de inseminatie omdat ze een beetje in de war raakten van de switch van ivf naar iui en over de manier waarop ik zou moeten testen. Bianca, ik heb 250 eh ovitrelle gehad ipv pregnyl, dus weet niet met hoeveel pregnyl dat overeenkomt. Zal de verpakking er eens bijpakken. Wel een verschil zeg qua gevoeligheid wat betreft de action en kruidvat testen. Quote
bianca1 Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Zonnebloem, ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb nooit ovitrelle gespoten. Maar waarschijnlijk kun je t zo in de bijsluiter of op google vinden. Ja klopt t verschilt enorm met de testen. Er moet ergens een topic zijn op dit forum waar alle testen op staan. Voor sommige testen heb je zelfs minimaal 50 hcg nodig volgens mij is dat de digita clear blue! Quote
Moes Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Roos, had je mijn pb ontvangen?? Groetjes, Moes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Ik heb de echo gehad. Ergens wat teleurstellend. 4 blaasjes van 16 en 15 woensdag weer terug Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Minima Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Eslief waren er ook nog een aantal kleinere te zien? Kunnen deze dan nog doorgaan groeien! Met je dezelfde hoeveelheid medicatie blijven spuiten. Hopelijk woensdag een beter resultaat. summerbeach ik heb inderdaad een dag voor jou de terugplaatsing gehad. Zit nu op dag 10 na de tp. Min. Vriend wil juist zo snel als kan testen. Heb al een keer op dag 10 en dag 11 een positieve test gehad. Mijn vriend is nu tot woensdag weg dus ik denk niet dat ik ga testen zonder hem.. Ben nog steeds in de ochtend beetje misselijk en dan ook wel wat buik- rugpijn. Ik heb 6 jaar geleden ook ovitrelle gespoten ik zal eens kijken of ik kan opzoeken hoeveel dit was. ik ik zal het forum van de testen eens opzoeken. Quote
Moes Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Lekker vroeg terug alweer Eslief! Ik hoop dat er nog wat bijkomen, waren er nog wat?? Duimen dat het bij jou nog uitbreidt in plaats van bij mij van vier naar twee... Rustig aan doen helpt nog weleens. Liefs Moes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Nee hellemaal geen kleintjes te zien maar ze konden het ook niet goed zien en het deed gruwelijk zeer.. we zullen zien woensdag.. bij een laag aantal kies ik deze keer niet voor een punctie maar blaas af Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Moes Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Ik ga voor je duimen!!!!! Bij mij voelde afblazen deze keer toch wel beter ondanks de teleurstelling. Het zijn zulke kostbare pogingen!! Succes!! Liefs Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Mar88 Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Toen ik bij de 2de poging 4 had ging de punctie wel door achteraf had ik ook moeten afblazen want was dus niets en dus 2de poging voor niets geweest. Maarja ik weet ook diep van binnen hoop je al is het er maar 1. Iedergeval veel succes en wacht nog even af hoop voor je dat het goed komt. Quote
eslief Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Ja lastig hoor.. het was wel positief dat ze allemaal dezelfse grote hadden.. ik heb altijd relatief weinig eicellen maar wel goede bevruchting.. vind het lastig ik kijk woensdag even en bespreek het met de gyn Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
Mar88 Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Als de bevruchting wel altijd goed is zou ik ervoor gaan. Quote
eslief Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Eerste poging 5 waarvan 4 goed bevrucht.. 1tp en 2 cryos.. en de tweede poging 1 eicel en goed bevrucht.. hopelijk gaat er nog wat groeien.. ons ziekenhuis doet niet aan ophogen tijdens de behandeling.. we wachten maar af:) Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
eslief Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Noes hoe ging het bij jouw? Goed gegroeid en donderdag puctie? Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk Quote
SummerBeach Geplaatst 28 April, 2014 Geplaatst 28 April, 2014 Eslief; wat spannend zeg! Lijkt mij een heel moeilijke keuze. Wat ik begrijp ook de laatste poging? Hoop op nog beter resultaat woensdag! Missmup; Hoe gaat het met jou? Weer opgeknapt na punctie e.d. Minima, spannend zijn wel de symptomen he. Ik weet het niet kan er geen pijl op trekken. Mja we wachten af! Volgende week vakantie hopelijk met goed nieuws! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.