Ga naar inhoud

Wie start er in maart/april 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemiddag allemaal!

Ik moet echt een lijstje gaan bijhouden van wie waar zit in het traject want ik houd het allemaal niet meer bij!

Met mij gaat het goed, hoewel ik het gevoel heb dat mijn eierstokken nog steeds erg vergroot zijn, klopt dat? Als ik ga zitten voel ik het vooral.

En ik vroeg me af, is de dag van de terugplaatsing ook al een wachtdag? Anders zit ik nog maar op wachtdag 2...

Ik heb nu t/m 5 mei vakantie en manlief moet gewoon werken... Die dagen gaan echt heel langzaam gaan, dat weet ik nu al.

Fijne zondag allemaal!

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik breek even in.

Minima, voor de action test heb je minimaal een waarde van 25 hcg nodig!

Ik test altijd op dag 7 na de tp al met de kruidvat test deze was dan al licht positief. De action test werd pas op dag 10 licht positief bij mij!

Ze zijn idd lekker goedkoop.

Al vind ik die kruidvat testen 2 voor 5 euro ook wel mee vallen!

Geplaatst

Ik breek even in...

de testen van de action werken goed maar geven pas licht positief vanaf 25 hcg,

die van kruidvat ( twee voor €5) zijn gevoeliger.

bij mij was de test van kruidvat op dag 11 na de punctie positief en die van Action op dag 13 na de punctie

veel succes meiden!

Geplaatst

Vrijdag de iui gehad. Viel me reuze mee. Die eendenbek is normaal gesproken niet zo fijn maar vergeleken met die vervelende echo's stelt t niks voor. Nu aan de utrogestan en 9 mei dmv bloedtest in zh testen. Weet alleen niet tot wanneer ik de utrogestan moet gebruiken.

Eslief, heb je maandag de eerste echo? Hoop dat je veel follikels hebt!

Noes, voor jou ziet het er ook veelbelovend uit!

Handig die info over de testen. Vanaf hoeveel hcg test die v kruidvat positief? En hoe weet je ongeveer wanneer welke hcg waarde hebt?

Geplaatst

Zonnebloem, ik moet de utrogestan sowieso gebruiken tot de testdatum, en als de test positief is daarna ook nog een aantal weken. In de instructiebrief die ik heb gekregen staat dat als een menstruatie doorzet, ik kan stoppen.

Mijn testdatum is ook 9 mei, maar ik moet gewoon thuis testen.

Ik denk dat ik gewoon een dag vantevoren, als ik echt nog niet het idee heb dat ik ongesteld ga worden, een dure koop en een paar goedkope.

Succes met wachten!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Haha meiske! Standaard dat wij beiden reageren whaha.

Zonnebloem, volgens mijn test de kruidvat 2 voor 5 euro al met een hcg van 7 positief.

Je moet dan overigens wel zeker weten dat je pregnyl uit je lichaam is deze kan namelijk ook een positieve test geven.

5000eh pregnyl duurt tussen de 8/10 dagen voor t uit je bloed is en 10.000 eh gemiddeld 10/12 dagen!

Geplaatst

Hey damesss hoes is et met jullie allemaal..

Ja mijn menstruatie heeft zich echt doorgezet, en zoals ik al dacht de test was negatief. Jammer Maar we gaan op naar IUI 2 ...We geven het niet op

Maandag bellen voor een afspraak....dus duimen dat nummer 2 wel goed gaat.

En ben echt super blij met dit forum, iedereen denkt met elkaar mee en leeft met elkaar mee om uiteindelijk zwanger te zijn/worden echt super lief van jullie allemaal..

X

Geplaatst

Lady-g wat balen zeg. We gaan voor jou ook weer duimen voor de volgende ronde. Hopelijk dan wel met een goed resultaat...

bedankt voor jullie reacties wat betreft de action test. Ik ga ook die van de kruidvat halen. Ik vind het nu wel spannend worden. Vandaag ook af en toe een vlaag van misselijkheid en net een paracetamol genomen had hoofdpijn. Hopelijk zijn dit goede signalen.

We we wachten gewoon nog even af....

Geplaatst

Minima; echt spannend nu he. Pfff mijn man wil echt tot zondag wachten.... dus wordt lange week :-) Ik wil het denk ik ook wel afwachten.

Tja je gaat vanalles voelen hè. Jij hebt dag voor mij tp gehad toch op vrijdag? Ik zaterdags.

Missmup; dag na tp is dag 1 volgens mij. Heerlijk vakantie. Ik kan mij prima vermaken altijd ook ben ik alleen.

Ik heb ook heel lang last van mijn eierstok gehad. Is nu afgezakt.

LadyG hopelijk kan je weer vlot verder.

Hier geen klachten gehad verder. . Lekker relaxed vandaag

Geplaatst

Ah lady-g, dat is jammer. Hopelijk snel n afspraak voor 2e iui en dat die dan raak is natuurlijk ;)

Minima en summerbeach, jullie hebben in ieder geval de eerste Wachtebeke achter de rug, bekijk het van de positieve kant :) Nu hopen dat er geen menstruatie doorbreekt. Dagen aftellen, spannend!

Missmup je neemt de utrogestan dus tot de testdatum, dat zal ik dan ook wel moeten. Ik ga na t weekend maar even bellen. Was een beetje rommelig met de inseminatie omdat ze een beetje in de war raakten van de switch van ivf naar iui en over de manier waarop ik zou moeten testen.

Bianca, ik heb 250 eh ovitrelle gehad ipv pregnyl, dus weet niet met hoeveel pregnyl dat overeenkomt. Zal de verpakking er eens bijpakken.

Wel een verschil zeg qua gevoeligheid wat betreft de action en kruidvat testen.

Geplaatst

Zonnebloem, ik heb eigenlijk geen idee.

Ik heb nooit ovitrelle gespoten. Maar waarschijnlijk kun je t zo in de bijsluiter of op google vinden.

Ja klopt t verschilt enorm met de testen.

Er moet ergens een topic zijn op dit forum waar alle testen op staan.

Voor sommige testen heb je zelfs minimaal 50 hcg nodig volgens mij is dat de digita clear blue!

Geplaatst

Ik heb de echo gehad. Ergens wat teleurstellend. 4 blaasjes van 16 en 15 woensdag weer terug

Verstuurd vanaf mijn SM-C105 met Tapatalk

Geplaatst

Eslief waren er ook nog een aantal kleinere te zien? Kunnen deze dan nog doorgaan groeien! Met je dezelfde hoeveelheid medicatie blijven spuiten. Hopelijk woensdag een beter resultaat.

summerbeach ik heb inderdaad een dag voor jou de terugplaatsing gehad. Zit nu op dag 10 na de tp. Min. Vriend wil juist zo snel als kan testen. Heb al een keer op dag 10 en dag 11 een positieve test gehad. Mijn vriend is nu tot woensdag weg dus ik denk niet dat ik ga testen zonder hem.. Ben nog steeds in de ochtend beetje misselijk en dan ook wel wat buik- rugpijn.

Ik heb 6 jaar geleden ook ovitrelle gespoten ik zal eens kijken of ik kan opzoeken hoeveel dit was.

ik ik zal het forum van de testen eens opzoeken.

Geplaatst

Lekker vroeg terug alweer Eslief! Ik hoop dat er nog wat bijkomen, waren er nog wat?? Duimen dat het bij jou nog uitbreidt in plaats van bij mij van vier naar twee...

Rustig aan doen helpt nog weleens.

Liefs Moes

Geplaatst

Nee hellemaal geen kleintjes te zien maar ze konden het ook niet goed zien en het deed gruwelijk zeer.. we zullen zien woensdag.. bij een laag aantal kies ik deze keer niet voor een punctie maar blaas af

Geplaatst

Ik ga voor je duimen!!!!!

Bij mij voelde afblazen deze keer toch wel beter ondanks de teleurstelling. Het zijn zulke kostbare pogingen!!

Succes!!

Liefs

Geplaatst

Toen ik bij de 2de poging 4 had ging de punctie wel door achteraf had ik ook moeten afblazen want was dus niets en dus 2de poging voor niets geweest. Maarja ik weet ook diep van binnen hoop je al is het er maar 1. Iedergeval veel succes en wacht nog even af hoop voor je dat het goed komt.

Geplaatst

Ja lastig hoor.. het was wel positief dat ze allemaal dezelfse grote hadden.. ik heb altijd relatief weinig eicellen maar wel goede bevruchting.. vind het lastig ik kijk woensdag even en bespreek het met de gyn

Geplaatst

Eerste poging 5 waarvan 4 goed bevrucht.. 1tp en 2 cryos.. en de tweede poging 1 eicel en goed bevrucht.. hopelijk gaat er nog wat groeien.. ons ziekenhuis doet niet aan ophogen tijdens de behandeling.. we wachten maar af:)

Geplaatst

Eslief; wat spannend zeg! Lijkt mij een heel moeilijke keuze. Wat ik begrijp ook de laatste poging? Hoop op nog beter resultaat woensdag!

Missmup; Hoe gaat het met jou? Weer opgeknapt na punctie e.d.

Minima, spannend zijn wel de symptomen he. Ik weet het niet kan er geen pijl op trekken.

Mja we wachten af! Volgende week vakantie hopelijk met goed nieuws!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden