Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Geen idee Roos. Trouwens, ik heb die vraag ook een keer gehad. Ik geloof ook niet lang na de tp en dat kon, zeiden ze. Maar wat lekker dat je weer begonnen bent! Wanneer heb je de eerste echo?

Cigdem en Dhana, bedankt.

Dhana, een MA is inderdaad een missed abortion. Dan ontdek je tijdens de echo dat het hartje niet (meer) klopt.

Kalu, hoe gaat het nu? Morgenmiddag tp dus. Succes!

Eslief, dat huilen zou kunnen komen door je hormonen. Wees maar lief voor jezelf!

Missmup, en mag je verder?

Roxanne, hoe was je echo?

Dreetje, hoe was de uitslag?!

Nog 1 nachtje.....

Geplaatst

Toekie mijn echo is de 26e, menstruatie is super heftig met veel stolsels... Maar er was geen hcg aangetroffen dus ik weet het ook niet. Ik ga het nog wel even navragen over het vliegen... Wil niks in gevaar brengen, maar een weekje vakantie in ons huis in spanje zou ook wel heerlijk rustgevend zijn...

Geplaatst

@Toekie Ik heb vandaag teveel gedaan, even naar de winkel op de fiets alle strijk weggewerkt en toen begon links ongelofelijk te steken. Dus de rest van de middag op de bank gelegen het begint nu net weer een beetje af te nemen maar blijft gevoelig.

Ik leef erg naar morgen zou het dan weer in 1 keer raak zijn? En hoeveel bevruchtingen? Kortom spannend.

Dhana Ik hoop dat je net als mij een leek blijft. Ik voel me altijd schuldig als ik zie hoeveel moeite anderen er voor moeten doen. En niet weten wat er allemaal nog komt is in dit geval prettig denk Ik. Ik duim voor je.

Roos hoop dat je kunt vliegen en een beetje bij kan komen in Spanje het is welverdiend.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

Geplaatst

Dreetje je houd ons wel in spanning!!!

Toekie en kalu heel veel succes morgen.. er is een plaatsje gereserveerd naast mij op de wachtbank;) wd6 voor mij morgen zit de eerste week erop en dan word het echt spannend

Cigdem en noes hoe gaat het wachten bij jullie?

Geplaatst

@Kalu pas op de plaats dan maar!!

@Toekie heb jij morgen ook een terugplaatsing?

Hier morgen op het randje een terugplaatsing!!!

Ten eerste was ik volgens haar misschien te laat met de ovulatie en ik had een afspraak om 14:40 en de laborante

stond op punt om weg te gaan.. dus er konden geen cryo's uitgehaald meer worden.

GELUKKIG besloot deze mevrouw het voor mij te doen.. en zo ging ze de procedure starten om één cryo eruit te halen!

De gyn snapte het ook niet waarom het zo allemaal gegaan was en waarom ik zo laat een afspraak had.. maar afijn..

het is misschien morgen zo ver! Nu open dat de cryo goed ontdooit!! Spannend.. ik word tussen half negen en half tien

gebeld of er een terugplaatsing kan plaats vinden en zal zo rond half twee verwacht worden..

Ik ga even een schema maken waarin we aan kunnen vullen en wanneer we starten met pogingen, echo's etc.. een overzicht

is fijn, toch?

Geplaatst

Eslief, voor mij alweer wd7 vandaag met een blasto, dus eigenlijk wd9 voor een dag3 terugplaatsing.. Vandaag had ik de hele dag weinig trek in eten en voel ik een soort "borend" dof pijntje in mijn baarmoeder. Hmm, zou het van de utro zijn?

Cigdem, heb je nog getest? ( foto!)

Kalu, hoop voor je dat je morgen een terugplaatsing hebt en veel mooie bevruchtingen!! Hoe laat mag je?

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Start traject:[/TD]

[TD]Punctie:[/TD]

[TD]Resultaat:[/TD]

[TD]Terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]1ste echo:[/TD]

[TD]2e echo:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]-

[/TD]

[TD]-

[/TD]

[TD]13-5-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Als je drukt op met citaat bewerken krijg je dit schema naar voren.. even de overige tekst van de

ander weghalen en jij kan het tabelletje invullen.. als jullie nog wat missen erin hoor ik het graag?

Al moet hij natuurlijk niet te groot worden!

Geplaatst

Fijn roxanne!! Spannend voor jouw morgen:)

Noes oei het word echt spannend he.. ik heb er nog steeds een goed gevoel over dat was vorrige keer niet..word nu echt spannend he!! Het moet gewoon gelukt zijn bij jouw! Een mooie tweeling

Geplaatst

Spannend Roxanne, hopen dat het lukt!

Dreetje ik hoop echt dat je goed nieuws hebt...

Eslief trek je het nog een beetje? Fijn dat je een positief gevoel hebt.

Noes spannend hoor, weet je al wanneer je gaat testen?

Geplaatst

@roxanne spannend hoor nou hopen dat we allemaal op een geslaagd wacht bankje komen te zitten.

Mijn afspraak is morgen om 15:15

Geplaatst

Goedenavond meiden,

Jeetje wat spannend weer allemaal ;-)

Hier is de onrust toegeslagen, en de twijfel ook, ook al zal het meer de angst zijn op een teleurstelling !!! Doe ook geen test meer wacht gewoon donderdag de bloedtest af !! Zenuw slopend dit he dames

@Roos, lekker ook weer in de startblokken hihi, succes

@Roxanne, spannend morgen hopen op een goede ontdooiing en een TP

@Kalu, mooi morgen ook een TP, spannend

@Eslief, hoe gaat met je ? Nog erg emo ? merkte vandaag dat ik dat vandaag ook was, kon wel om alles janken, pppfffff.

@Toekie, Morgen ook een TP ?

@Dreetje, en en ? hoop goed nieuws

Meiden, Zuper dikke duimen voor morgen, en hopen mooie wondertjes in januari 2015 ;-) ;-)

Geplaatst

Erg he dat emo zijn.. tis om hellemaal niks.. ik wijt het aan andere medicijnen en de utrobollen maar het kan net zo goed beter nieuws zijn.. ben blij als ik het gewoon weet.. die onzekerheid.. brrr.. maar we zouden ons aan de afspraak houden he net als 4 jaar terug

Geplaatst

@Eslief, hahahaha ja de afspraak hahahah zo moeilijk ;-)

De emoties komen door denk ik, de medicijnen en vooral de spanning, en dikke duimen dat het door wat anders komt, de gierende hormonen !!!

Meid nog even dan weten we het ;-)

Geplaatst

Dank jullie wel.. en we gaan voor een flink GROEN wachtbankje! Januari 2015 word de topmaand.. en verder natuurlijk haha..

Hier heb ik het enorm koud, ik ga lekker met me manneke naar bed.. even warme douche nemen.. tv kijken en tukken.. en

dan wachten op dat telefoontje tussen half 9 en half 10..

Kalu.. wat spannend.. gewoon dezelfde dag een tp van een cryo voor een brusje!!

Iedereen succes..

Geplaatst

Ja! Ik ben een beetje stom geweest... :) ik dacht: ze bellen mij. Maar ik moest zelf bellen! En daar kwam ik natuurlijk pas achter nadat ik de hele &%$* middag netjes, al nagelbijtend en zuchtend, wachtend had doorgebracht. Zucht... Geef mij geen instructies na punctie onder verdoving, dan blijft t niet echt hangen bij me. Manlief heeft me, na de bemoedigende woordjes 'komt wel goed schatje' en roosvicee, smakelijk uitgelachen. 😏

Afijn, first thing tomorrow! Sorry dat ik jullie zo in spanning hou. Had vanaaf afspraak met vriendin en laat terug. Morgen, beloofd!

Kalu, ik tel er 12 in totaal. Man oh man... Leeggelopen op dat kruitvat. :)

Tekst uit mn instructiebrief:

ydure2ag.jpg

Geplaatst

@Dreetje al gebeld hahaa?

@Kalu succes vanmiddag!!

Ik ben ook net gebeld dat er een terugplaatsing kan plaats vinden de embryo is goed ontdooit!!

Vanmiddag om 13:30 de terugplaatsing.. en gaan broeden!!

Weer zo spannend allemaal...

Geplaatst

Spannende dag vandaag Ik zal aan iedereen denken. Succes knuffel

Geplaatst

Kalu wat ontzettend lief dank je :)

Heel veel succes allemaal!!! Wat gebeurt er veel in dit topic spannend hoor!!!

Geplaatst

Ja, zelfs langs geweest vanochtend om uurtje of negen. En het is helemaal goed, mn hcg waarde is een staggering 691! Wow.. Ik mag t gaan geloven, maar doen doe ik het nog niet echt.

Toen stond ik wel ff te grienen daar.... Wat een resultaat. Meteen erna moest ik naar de acupuncturist, die ook happy is en op naar werk waar ik nu ben.

Op ma 26 mei heb ik mn echo staan. Vooralsnog schuif ik dus op naar t forum uitgerekend in januari 2015.

Kalu en Roxan: succes met de terugplaatsing! Spannend hoor meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden