Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eslief.. dat is klote.. maar geef het nog niet op toch.. je zit nog maar op w 8 dag 10? Ik sprak gisteren iemand en die had

op w 8 10 pas een positieve test van haar cryo..

Of ben ik nu te optimistisch?

Hier wat afleiding vandaag en de komende dagen.. ik had mijn dochter opgegeven voor Leukste baby 2013 van Zeeland,

nu zijn we door de voorrondes heen en is ze de leukste baby van Goes!

Nu moet ik likes verzamelen op de site van de PZC zodat zij kan winnen, dus ik ben druk reclame aan het maken..

Ik weet niet of iemand ook zijn like wil geven op de foto van mijn dochter? Je hoeft nergens lid van te worden ofzo,

je kan gelijk stemmen op Hailey Humme.. het is wel via facebook nu..

Ik voel me goed.. ben wel van het weekend nog even thuis.. vanwege een rommelende buik.. wachtdag 4 nog maar vandaag.

Man wat gaat de tijd langzaaaam...

• Reacties 610
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ahh, nee Eslief, dat is k*t! Wanneer is je officiële testdag? En 2 maanden wachten. Pfffff. Hele dikke knuffel!

Ik ben op het moment ook niet zo goed in wachten. Ben bijna blij als ik maandag weer kan werken.

Noes, hoe is het?

Geplaatst

Tnx meiden.. ik zit op 14 dagen na punctie op wd10.. de kans dat het nog positief word is dan super klein er had iets te zien moeten zijn.. vanuit het ziekenhuis mag je 18 dagen na punctie testen maar die houden slag om de arm natuurlijk.. ik heb inmiddels oon doorzichtig slijmverlies en buikrampen dus we gaan er vanuit dat het mislukt is.. 2 maanden rust vind ik goed deze keer:) ben er wel aan toe en wil de 8 kilo die erop zitten graag minimaliseren:) wil de laaste poging positief ingaan en daar heb ik tijd voor.. nu ben ik heel stoer en kalm maar weet dat de klap over een paar dagen nog wel aabkomt.. en dat mag ook:)

Geplaatst

Ok.. ik vind het zo moeilijk om dat te begrijpen dat het niet lukt.. even rust is lekker.. ik heb voor Hailey 7 maanden rust gehad, en toen was ik plots zwanger 2 x achter elkaar..

Ik wens je het allerbeste Eslief..

Ik moet mezelf gaan beschermen want ik ben veelste positief, mijn gevoel zegt dat het goed zit.. maar straks is het niet zo en dan vrees ik voor een hele harde klap.

Hoe kan ik die knop omschakelen, meestal moet je de knop om zetten omdat je te negatief ben en nu .. voel ik me te goed..

Geplaatst

Het roze bloeden is begonnen.. ik stop met de bollen voor ons is het helaas slecht afgelopen... ik heb meteen het ziekenhuis gebelt.. ik sta ingepland voor juli.. de volgende menstruati sla ik over en de keer erna zullen we weer starten met de flair up behandeling

Geplaatst

@Eslief, wat een s**** zooi, heel veel sterkte mop en lekker nu je rust pakken en goed en positief de laatste ronde in, dikke dikke knuffel.

@Roxanne, lekker genieten als je gevoel dat aan geeft, beter zo erdoor heen dan angstig. De klap zal altijd hard zijn.

Was ie gister ook voor mij, dus ben bang als ik me anders instel de klap harder zal zijn als er niks te zien is bij de echo !!!

Hier gaat wel, gister zo een baal dag gehad, alleen maar janken. Vandaag gaat wat beter, probeer positief te zijn maar dat lukt me niet denk alleen maar aan wat als mis is toch !!! Borsten worden ook minder !!!

Maar goed heb gedacht, ik mag niet mopperen mocht het slecht zijn, plekje om te verwerken wel maar heb nog 6 andere emmys dus gewoon door gaan met die banaan.

Geplaatst

Lastig cigdem.. maar ik snap het ook niet wand overal waar im las was jouw waarde voor je zwangerschapsduur harstikke netjes

Geplaatst

Eslief, wat ontzettend balen!! Verdorie, zo tussen hoop en vrees, wat een teleurstelling weer!! Sterkte meid!

Hier ook al geen goed nieuws, menstruatie heeft nu echt doorgezet, alleen het testje was vanmorgen nog niet echt lichter, beetje vreemd dus, maar dan zal ie morgenochtend wel lichter zijn...

Liefs

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Kan het er niet 1 zijn? Dat er van de ander wat loskont? Vind hem zelfs duidelijker worden.. hoop zo dat ze blijven zitten!!!

Geplaatst

Eslief... nu is het echt over.. :( succes bij de volgende behandeling..

Toes ik snap er niks van vind hem ook nog wel duidelijk niet duidelijker maar nog wel aanwezig heb je iets

van pregnyl gespoten?

Tja positief dan maar blijven..

Geplaatst

Roxanne, nee pregnyl is al bijna 20 dgn geleden, ze zijn waarschijnlijk wel ingenesteld en daarna gestopt, dus wel wat hcg in mijn lichaam, het gaat er alleen niet zo snel uit.

Tja of 1 blijven zitten, het lijkt me sterk met dit bloedverlies met stolsels... Morgen moet het dan echt ietsje donkerder zijn. Of lichter en dan is het echt over.

Eslief, stoppen jullie echt na de 3e poging? Dat zei ik ook, en heb net de 6e gehad. Ben trouwens 1 januari overgestapt naar UMC zorgverzekering, die vergoeden poging 4 en 5 en pno vergoed de 4e poging.

Geplaatst

Sterkte Eslief!! We komen elkaar wel weer tegen....als ik ooit nog ongesteld word.

Noes op deze foto vind ik m ook donkerder!!

Geplaatst

Tnx moes hoop dat jij snel doorkan!!

Noes ja na 3 pogingen is het voor dit jaar voorbij.. misschien dat we dan einde van het jaar proberen over te stappen en dan nog verder gaan..maar voor nu zeggen we na 3 stoppen we en gaan het afsluiten.. moet er wel tp plaats vinden anders moet manlief wat extra uuren werken.. dan gaan we door en moeten we ff op een houtje bijten;)

Geplaatst

Noes.. dat is wel balen zeggen.. als je inderdaad zoveel bloed verliest met stolsel.. sterkte hoor..

En eslief ook nogmaals sterkte..

Wat een vervelende berichten.. word er helemaal down van!

Geplaatst

[TABLE=width: 0]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Start traject:[/TD]

[TD]Punctie:[/TD]

[TD]Resultaat:[/TD]

[TD]Terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Uitslag:[/TD]

[TD]1ste echo:[/TD]

[TD]2e echo:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Roxanne

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]-

[/TD]

[TD]Nog 1 cryo

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Toekie

[/TD]

[TD]Cryo ET

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kalu

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1 tp, 5 cryo's

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dreetje[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Positief [/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Delilah

[/TD]

[TD]IVF/verse tp

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]13-5-2014

[/TD]

[TD]26-05-2014[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cigdem[/TD]

[TD]IVF/verse TP[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]1TP, 6 cryo[/TD]

[TD]2-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]Positief (hcg125)[/TD]

[TD]3 juni 2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Noes [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]2 blasto's[/TD]

[TD]5-05-2014[/TD]

[TD]15-05-2014[/TD]

[TD]L/positief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief [/TD]

[TD]ICSI/verse TP[/TD]

[TD][/TD]

[TD]1TP[/TD]

[TD]6-05-2014[/TD]

[TD]18-05-2014[/TD]

[TD]Negatief[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Helaas is de laatste hoop vervlogen, het 2e streepje is bijna niet meer te zien... Bleh, dit was al onze 6e ivf/icsi in ruim een jaar en toch staan we nog steeds met lege handen. Dit zou echt de laatste zijn, maar ik merk dat je toch probeert de deur nog op een kier te zetten... Misschien toch nog 1 poging met behulp van wat ritjes van het forum?? Hmm, eerst dit maar weer verwerken. Roxanne, kun je mij ook op negatief zetten?

atu6ydy8.jpg

Geplaatst

Awh noes wat kut!!! Ik ga aan je denken voor een ritje.. heb zo en zo 2 doosjes yoghurt en 2 flesjes mengend puur:) hele dikke knuffel.. her ging zo vreselijk goed deze keer!!! De eitjes goed en mooie strepen.. bleghh noes het was je zo gegunt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden