Ga naar inhoud

uitgerekend januari/februari 2015


wensmam

Aanbevolen Berichten

wat mooi dat er al drie gezonde kids ter wereld zijn gekomen! wat bijzonder dat ze alledrie te vroeg zijn gekomen! van harte gefeliciteerd allemaal.

ik ben vanaf aankomende maandag officieel met verlof, wel lekker want lichaam begon wat moet te worden. Voor de kerstvakantie suiikertest gehad, was helemaal goed. Vrijdag groeiecho gehad en weer een grote dame! Naar verwachting bij de geplande ks zo'n 4 kg. Geen maatje 50 meer dus :-)

Over 2 weken naar de gyn om de ks te bespreken.

 

Geniet van jullie mooie wondertjes, ik kan niet wachten tot die van mij er is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi hoi!

 

@ tien: fijn dat je placenta omhoog gegaan is, dat scheelt weer zorgen. Voor wat betreft de lengte, je gaat het merken of je maat 50 echt niet nodig hebt. Voor hetzelfde geld komt jouw kind wat vroeg en kun je de kleding wel gebruiken.

Werk fijn dat je bloeddruk wat hoger is, bij het opstaan had ik elke keer wel even zwart voor mijn ogen met zo'n lage bloeddruk.

 

@ Loeseke: gefeliciteerd met je dochter. Wow, wat en snelle bevalling en dat terwijl ze in stuit lag?

Zijn jullie al thuis?

 

@ Toekie: fijn, de 37-weken grens voorbij. Nu mag het komen! Wel naar van je oma. Sterkte!

 

@ Minoes: spannend, jij hebt echt en heel lang voortraject. Is hij er al?

 

@ cigdem: gefeliciteerd met Yero! Fijn dat je zo snel naar huis mocht.

 

@ Pien: wow, jij hebt verlof. Lekker hoor! Nu lekker genieten daarvan.

Fijn dat suikertest goed was. Scheelt ook weer.

Wow, wat een grote dame...

 

Ik ben inmiddels het ziekenhuis uit. Ik mocht niet meer blijven. Mijn dochter zit er helaas nog wel, omdat ze de fles/borst nog niet goed pakt en vooral veel sondevoeding krijgt. Als ze het drinken door heeft, zou ze mee naar huis kunnen... Ik hoop dat ze het snel door heeft.

Ik vond het wel naar om haar dat achter te moeten laten :(

 

 

ticker.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pien: wat lekker dat je verlof is begonnen en dat de ks in zich is. Heb je na de geboorte extra hulp ivm het tillen?

 

Toekie: kan je in deze laatste dagen nog wel contact krijgen met je oma?

 

Snuffie: wat naar dat je meisje nog in het zh moet blijven, is de afstand met huis nog te doen? Ik hoop dat ze snel naar huis mag.

 

Hier gaat het verder wel goed. We hebben de kraamverzorgster die we ook bij onze zoon hadden, een heel lieve vrouw. Mijn bed is deze week al meerder keren verschoond en wc's dagelijks schoongemaakt, dat wordt wel weer even wennen als ze er zaterdag niet meer is. Mijn man is straks 2 weken thuis, ik hoop dat we dan een aardig ritme kunnen vinden.

 

Succes met de laatste loodjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loeseke; wat een voorgevoel had je met je rugpijn! Gefeliciteerd met jullie dochter. En in 3 uur....wow zeg dat is snel zeg! Veel last gehad van na-weeën?

En wat heerlijk dat broer zo lief voor haar is.

 

Cigdem; gefeliciteerd met jullie zoon! Fijn dat alles goed gaat. Ook al wat te vroeg geboren...maar heerlijk dat ie het zo goed doet! Ook al zo'n snelle bevalling... Hoe vindt Joshua zijn broertje?

 

Daantje; omdat ik jou verhaal had gelezen heb ik een meisje van de zw.gym kunnen waarschuwen dat ze plat moest (het ZH liet haar nl. gewoon nog rondhuppelen...en jawel, daarna haar baarmoederhals nog meer verkort en moest gelijk plat). Fijn zo'n forum met info!

Maar ook fijn weer even wat van je te horen en dat het goed met je gaat. Gaan we allebei over datum? haha

 

Minoes; fijn dat die kleine toch nog even is blijven zitten. Hoop dat het nog steeds goed gaat?

 

Pien; geniet van je verlof!

 

Toekie; ook bij mij hebben ze het kindje niet meer gemeten vanaf een week of 37. Ze konden toen de hoofdomvang niet meer meten en schijnbaar doen ze het dan niet meer.

Wat ontzettend verdrietig van je oma :-( Hoe gaat het nu met haar? Kan me voorstellen dat het zo dubbel voelt, je wilt niet dat je oma lijdt maar wat zou het mooi zijn als je de kleine nog kan laten zien... Sterkte!

 

Snuffie; hoop dat je meisje snel het eten oppakt en lekker met jullie mee naar huis mag! Hoe voel jij je? Kan je na alles wat je meemaakt ook een beetje genieten?

 

Tien; fijn dat de placenta goed ligt! En kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe groot je kindje is bij geboorte... Maar misschien valt het mee?

Heb je last van je lage bloeddruk? En heb je de suikertest al gehad?

 

Hier vandaag uitgerekend....en morgen weer controle en gaan we een plan maken. Ik heb zoveel pijn in mijn rug/heupen/bekken e.d. dat ik met veel moeite nog kan lopen/staan. Slapen doe ik al 2,5 maand nauwelijks (max. 1,5-2 uur achter elkaar en dan een tijd mijn bed uit en dat herhaalt zich 3x). Dus ik ben er erg aan toe om te bevallen, wil vd pijn af.

Morgen kijken of ik evt. inleidbaar ben, ben benieuwd.... Maar lijf moet er klaar voor zijn begreep ik, als ik nog geen ontsluiting heb zijn ze er niet zo happig op omdat de bevalling dan wel eens heel lang kan gaan duren en er kans is dat het uiteindelijk uitmondt in een KS. Dus duimen jullie mee.... (dat of er spontaan vannacht wat gaat gebeuren of ik morgen al wat ontsluiting heb)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

Pauline: 35 jaar, 3e kindje, 3e IVF (2e cryo)

Hilly: 34 jaar, 1e kindje, 4e ICSI

Snuffie: 34 jaar, 2e kindje, 4e ICSI voor 2e (verse tp)

Tineke: 37 jaar, 1e kindje, 2e ICSI (3e cryo)

 

U
itgerekende datum / Bevallen

Snuffie: 11 februari -->
31-12 bevallen van een meisje

Cigdem : 21 januari -->
5-1 bevallen van een jongen

Loeseke: 16 januari -->
8-1 bevallen van een meisje

 

Wensmam: 11 januari
Meisje!

Daantje: 13 januari --> ?

Janneke: 13 januari -->
Verrassing!

Dreetje: 15 januari -->
Jongen!

Minoes: 26 januari -->
Jongen!

Toekie: 30 januari -->
Verrassing!

Moi: 5 februari --> ?

Pauline: 21 februari -->
Meisje!

Tineke: 22 februari
-->
Jongen!

Hilly: 24 februari -->
Jongen!

 

Afspraken VK/Gyn:

Janneke: 14 januari

Toekie: 14 januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

Pauline: 35 jaar, 3e kindje, 3e IVF (2e cryo)

Hilly: 34 jaar, 1e kindje, 4e ICSI

Snuffie: 34 jaar, 2e kindje, 4e ICSI voor 2e (verse tp)

Tineke: 37 jaar, 1e kindje, 2e ICSI (3e cryo)

 

U
itgerekende datum / Bevallen

Snuffie: 11 februari -->
31-12 bevallen van een meisje

Cigdem : 21 januari -->
5-1 bevallen van een jongen

Loeseke: 16 januari -->
8-1 bevallen van een meisje

 

Wensmam: 11 januari
Meisje!

Daantje: 13 januari --> ?

Janneke: 13 januari -->
Verrassing!

Dreetje: 15 januari -->
Jongen!

Minoes: 26 januari -->
Jongen!

Toekie: 30 januari -->
Verrassing!

Moi: 5 februari --> ?

Pauline: 21 februari -->
Meisje!

Tineke: 22 februari
-->
Jongen!

Hilly: 24 februari -->
Jongen!

 

Afspraken VK/Gyn:

Janneke: 14 januari

Toekie: 14 januari

Pien: 22 januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minoes, bevalling nog steeds niet op gang gekomen? Of heb je je zoontje al in je armen?

 

Cigdem, gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling ook.

 

Loeseke, wat een snelle bevalling voor een stuit. Fijn dat ze het zo goed doet. Al een beetje in een ritme aan het komen?

 

Pien, we lopen weer mooi gelijk op. Mijn verlof is deze week ook gestart en ook hier wil het lichaam niet zo meer. En ook onze kleine wordt geschat op zeker 4 kg. De suikertest heb ik gisteren gehad, nog geen uitslag.

 

Snuffie, ik hoop inderdaad dat hij wat vroeger wil komen. Zo begin februari zou leuk zijn :) Kan me voorstellen dat het voor jou dubbel is om uit het ziekenhuis te zijn. Ik hoop dat ze het drinken snel door heeft en ook lekker naar huis mag. Moeilijk om zo'n klein hummeltje in het ziekenhuis achter te moeten laten, lijkt me.

 

Janneke, ik heb niet zo veel last van mijn lage bloeddruk, alleen dat ik heel erg moe ben. Gelukkig niet duizelig ofzo. Wat vervelend dat jij zo'n pijn hebt en het verbaast me wel dat ze je zo lang ermee door laten lopen. Mijn heupen/bekken geven ook steeds meer overlast. Ook zo vaak wakker maar bij mij is omdraaien meestal genoeg om toch weer verder te slapen. Maar ik geloof wel dat het steeds erger wordt, vandaag ook overdag met lopen flink last. Ben jij ervoor naar een therapeut geweest? Ik hoop heel hard met je mee dat de bevalling snel spontaan op gang komt.

 

Hier verder weinig nieuws. Morgen over twee weken heb ik de liggings echo bij de verloskundige. Dan ook alweer bijna 37 weken, dus het begint toch wel op te schieten. O ja, komende vrijdag ook nog de fotoshoot die ik voor mijn verjaardag had gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tien, bij mij meten ze dus nooit iets op. Ze voelen wel aan mijn buik of ze het kindje te groot of te klein inschatten. Via die methode lijkt het vooralsnog een gemiddeld kindje te worden. We zullen zien :-)

En klopt hoor wat je zegt. Ik ben blij dat mijn oma in ieder geval weet dat er een kindje aankomt!

En beterschap!!

 

Minoes, nog geen nieuws?

 

Gefeliciteerd Cigdem met je zoon!

 

Pien, snap dat je niet kan wachten. Hier nog zo één ;-)

 

Snuffie, snap je helemaal. Hoop dat de kleine snel mee naar huis mag!!

 

Loeseke, het contact is wisselend. Soms aanspreekbaar en soms niet. Maar ik vond haar spraak vooruit gegaan. Dat dat kan hè op die leeftijd. Verder lijkt het meer op een kasplantje en dacht ik gisteren, na haar gezien te hebben, sluit alsjeblieft je ogen. Dit is geen leven...

 

Jeetje, spannend Janneke! Die pijn is echt kl*te. Herkenbaar. Hier is het de laatste week weer erger. Vooral omdat mijn normale ontspanningsmethode, op mijn rug en benen uit elkaar ;-), niet meer lukt. Ik ga voor je duimen morgen!

 

Ik hoor veel van jullie over liggingsecho's enzo en ik vind het wel jammer dat ze bij ons dat totaal niet doen. Verder gisteren weer controle gehad en alles was weer goed. Buik weer gegroeid en kindje dus ook. Bloeddruk binnen de norm. Begin nu ook wel last van mijn rug te krijgen. Zijn wel echt de laatste loodjes. Het blijft een super raar maar ook mooi idee dat het bijna zover is! Wow, na al die jaren..wat zijn die paar weken dan nog?! Ik zal het getrappel zeker missen, lijkt me ook vreemd zo'n lege buik, maar dan wel weer herstellen naar een normaal lijf met normale mogelijkheden ;-) Vooral hopelijk weer lekker slapen en gewoon weer beter uit de voeten kunnen. Ik probeer nog wel te genieten van de rust voordat er straks heel wat op ons af gaat komen. Al die mensen straks over de vloer ;-) En wennen maar ook ontzettend genieten. Jeetje, ik ben benieuwd of het wel kan geloven dat ik niet droom als het zover is!!

 

Bevallen dames, geniet ervan! En succes met alles.

Wachtende dames, succes met de laatste loodjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

Pauline: 35 jaar, 3e kindje, 3e IVF (2e cryo)

Hilly: 34 jaar, 1e kindje, 4e ICSI

Snuffie: 34 jaar, 2e kindje, 4e ICSI voor 2e (verse tp)

Tineke: 37 jaar, 1e kindje, 2e ICSI (3e cryo)

 

U
itgerekende datum / Bevallen

Snuffie: 11 februari -->
31-12 bevallen van een meisje

Cigdem : 21 januari -->
5-1 bevallen van een jongen

Loeseke: 16 januari -->
8-1 bevallen van een meisje

 

Wensmam: 11 januari
Meisje!

Daantje: 13 januari --> ?

Janneke: 13 januari -->
Verrassing!

Dreetje: 15 januari -->
Jongen!

Minoes: 26 januari -->
Jongen!

Toekie: 30 januari -->
Verrassing!

Moi: 5 februari --> ?

Pauline: 21 februari -->
Meisje!

Tineke: 22 februari
-->
Jongen!

Hilly: 24 februari -->
Jongen!

 

Afspraken VK/Gyn:

Janneke: 14 januari

Pien: 22 januari

Toekie: 22 januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry meiden dat ik nog niet gereageerd heb

Voel me aldoor niet zo happy en al de voor weeen en die niks doen alleen baarmoedermond is verweekt maar de afgelopen dagen gaat het goed

En is het rustig dus de kleine man zit nog lekker warm binnen ;-)

 

Iedereen van harte gefeliciteerd

 

Andere succes met wachten als ik niet zo'n koppijn steeds heb zal ik even op iedereen reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,Ik ben inmiddels bevallen van een zoon. Alles is goed gegaan!Jullie heel veel succes met de laatste loodjes. Ik vond de laatste dagen wel pittig van het zwanger zijn, dus ik kan me jullie ongemakken goed voorstellen.Janneke, heel veel succes morgen!!! Fijn dat mijn verhaal weer wat heeft kunnen betekenen voor een ander. Ik ben zelf ook door iemand van het forum hier gewaarschuwd om het echt rustig aan te doen.Daantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachment.php?attachmentid=5978&stc=1

hoi meiden,Ik ben inmiddels bevallen van een zoon. Alles is goed gegaan!Jullie heel veel succes met de laatste loodjes. Ik vond de laatste dagen wel pittig van het zwanger zijn, dus ik kan me jullie ongemakken goed voorstellen.Janneke, heel veel succes morgen!!! Fijn dat mijn verhaal weer wat heeft kunnen betekenen voor een ander. Ik ben zelf ook door iemand van het forum hier gewaarschuwd om het echt rustig aan te doen.Daantje

Gefeliciteerd met jullie zoon, liefs Hope&Faith

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie is wie:

Dreetje: 39 jr. 1ste kind, 2de IVF

Janneke: 40 jr. 1ste kind, 1e ECD (na 4 IVF)

Wensmam: 1 dochter, 1 mk, zwanger via ECD

Loeseke: 37 jaar, 2e kind, allebei ICSI

Cigdem: 31 jaar, 2de kindje, 2de IVF

Minoes: 29 jaar, 2e kindje, natuurlijk zwanger (eerder 5x ICSI)

Moi: 30 jaar, 3e kindje, 1e cryo tp (uit ICSI van 2012)

Toekie: 36 jaar, 1e kindje, 3e ICSI (1e cryo)

Daantje31: ?? jaar, 2e kindje, 2e IVF (7e cryo)

Pauline: 35 jaar, 3e kindje, 3e IVF (2e cryo)

Hilly: 34 jaar, 1e kindje, 4e ICSI

Snuffie: 34 jaar, 2e kindje, 4e ICSI voor 2e (verse tp)

Tineke: 37 jaar, 1e kindje, 2e ICSI (3e cryo)

 

U
itgerekende datum / Bevallen

Snuffie: 11 februari -->
31-12 bevallen van een meisje

Cigdem : 21 januari -->
5-1 bevallen van een jongen

Loeseke: 16 januari -->
8-1 bevallen van een meisje

Daantje: 13 januari -->
?-1 bevallen van een jongen

 

 

Wensmam: 11 januari
Meisje!

Janneke: 13 januari -->
Verrassing!

Dreetje: 15 januari -->
Jongen!

Minoes: 26 januari -->
Jongen!

Toekie: 30 januari -->
Verrassing!

Moi: 5 februari --> ?

Pauline: 21 februari -->
Meisje!

Tineke: 22 februari
-->
Jongen!

Hilly: 24 februari -->
Jongen!

 

Afspraken VK/Gyn:

Janneke: 16 januari

Pien: 22 januari

Toekie: 22 januari

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tammy leuke afleiding je zoontje :-)Ben je al begonnen met stimlulen.

 

Hope, fijn hè dat ze nu in je buik zitten....

Duimen draaien voor jou!!!

 

ik ben vandaag voor eerst geweest voor echo. Er zitten er veel van 10-12mm elke eierstok zo'n 15...

dat ben ik wel gewend van vorige pogingen....

Nu zitten ze wel mooi bij elkaar en zijn ze nog wat kleiner dan de vorige keer.

 

Ik mag dinsdag terugkomen! Goed drinken en rustig aan, komt het fijn uit dat ik vakantie heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Janneke, zijn ze vrijdag inderdaad begonnen met inleiden? Ben heel benieuwd of de kleine er inmiddels is!

 

Toekie, bij mij voelt de verloskundige ook alleen hoor. Bij de laatste controle werd hij nog op iets kleiner dan gemiddeld gedacht. Het meten was alleen bij de medische echo's (Nekplooi, 20 weken, placenta lokalisatie).

 

Wensmam, Daantje, Dreetje, jullie al nieuws?

 

Ik ben gelukkig weer beter. Donderdag hele dag gespuugd. Vrijdag nog beroerd bij minste beweging dus fotoshoot was een uitdaging. Wel boven verwachting (normaal probeer ik te voorkomen op foto's te staan) leuk. Sinds gisteren voel ik me gelukkig weer de oude.

 

Aangezien onze badkamer lekte, hebben we die nog even moeten verbouwen. Twee weken zonder douche gezeten maar vanavond in onze splinternieuwe, super mooie badkamer mogen douchen. Tijdens de verbouwing stond de hele babykamer vol gereedschap, bouwafval en weet ik wat meer dus vanaf nu kan ik daar ook weer lekker verder mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het met iedereen?

 

Zijn er nog nieuwe mama's?

 

Mijn dochter ligt nog steeds in het ziekenhuis, maar ze is verhuisd van de neonatologie naar de kinderafdeling. Dit betekent dat ik bij haar kwam slapen en haar verzorging zelf kan doen. Het enige dat ze nu nog moet leren is al haar flessen kreeg te drinken.

Ondertussen kolf ik mee suf. In heb 4x zoveel voeding als dat zij op kan. Mijn man en het ziekenhuis hebben de vriezer vol liggen.

 

ticker.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje, gefeliciteerd met je zoon!!

 

Tien, fijn dat je weer beter bent!

 

Snuffie, jeetje, aan voeding geen gebrek dus ;-) Nu hopen dat de kleine snel naar huis mag! Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten!

 

Ik denk dat Kleintje weer verder gezakt is. Vannacht weer veel krampjes en nu het gevoel dat zijn voetje niet meer tegen mijn rib aanzit maar dus lager. Fijn! Vanmorgen even de verloskundige gebeld omdat ik de laatste tijd vaak een zeurende pijn in mijn zij heb. Zijn waarschijnlijk mijn darmen die in de verdrukking zitten. Niet prettig maar kan geen kwaad.

 

Hoe is het met de rest??!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden