Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames, ik ga er een weekje tussenuit. Even kijken of ik nog in mijn bikini pas, heb inmiddels cup 75G dankzij die gezellige hormonen!

Heel veel succes iedereen -x-

Geplaatst

Acupunctuur doet zeker geen pijn. Ik ben wel heel erg moe erna. Ik kan er heerlijk van slapen. Ook voor de stress is dit heel goed.

Ik ben heel zenuwachtig voor morgen, althans na gisteren niet meer zo dit door de acupuntuur. Ook is het gewoon goed voor de zwanger schap en de pijnntjes wat ik mag geloven zeg maar.

Afwachten op morgen wanneer ik een TP kan laten doen, vandaag ga ik ook een ovulatietest doen, als deze positief is hoef ik niet voor de echo , maar ik ga toch ;-)

Geplaatst

Thanks meiden. Nee mijn bikini zit niet meer zo charmant haha, maar ja zit hier toch alleen met mijn moeder, onze fam heeft hier al 20 jaar een huis met zwembad, dus super relaxed.

Had wel net opeens een piep klein beetje bruinverlies, op wd 6 met utro... Hoop zo dat het niet doorzet.

Hoe gaat het met jullie? Ging het goed vandaag Mirella?

Geplaatst

Roos, ik hoop ook voor je dat het niks te betekenen heeft. We zitten al op wd 7 toch?

Wel lekker zo met een privezwembad. Hier is het trouwens ook warm en morgen nog warmer. Poeh dat hoeft voor mij niet hoor 30 graden of meer.

Mirella, hoe is het gegaan vandaag?

Bij mij nog alles rustig.

Geplaatst

Kun je op wd 7 al een bloeding krijgen? Dacht echt pas op het einde vd 2 ww....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Benk ook teveel leek voor hoor hihi.. ik hou me altijd vast aan de verhalen die ik hier lees.. die wachtweken zijn ook gewoon stom.. ik hou nog net niet het wcpapier onder het raam zoals ik met de testen doe..

Geplaatst

Tja daar durf ik bijna niet eens aan te denken... Volgens een site is de innestelingsdatum 4 juni. Ik heb 4 en 5 juni ongi krampen en lage rugpijn gehad.

"Datum innesteling4 juni 2014

Dit kan een paar dagen duren. De symptomen zijn uiteenlopend. Vaak heb je menstruatie-achtige klachten en voel je pijn, zg. innestelingspijn of krampjes en kun je een lichte innestelingsbloeding hebben. Sommigen voelen helemaal niets."

Tijdens de terugplaatsing was er een adertje geraakt en had ik ook een beetje bloed dus misschien is het weer open gegaan.

Geplaatst

Het bruine verlies kan ook komen van t inbrengen van de utrogestan. Misschien een gesprongen adertje?

Maar op dag 7 kan je ook al ongesteld worden zelfs door de utrogestan heen.

Als ik niet zwanger was werd ik standaard met utrogestan op wachtdag 7 al ongesteld!

Succes meiden met deze zenuwslopende dagen!

En geniet vd vakantie en t mooie weer!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

@dhana, je kan ook al eerder een bloeding krijgen. Bij een verse tp ging het bij altijd tussen dag 10 en 12 fout. Ik vind dat zelf wel fijner dan dat je aan het eind gaat testen en dat je dan negatief test en op je ongi moet gaan wachten. Maar leuk is het natuurlijk nooit.

@roos, ik dacht gisteren ook nog dat het bij jou misschien wel innesteling kon zijn. Hoop het voor je.

Ik had vannacht een weeïg gevoel in mijn buik en brandend maagzuur. Heb ik normaal nooit last van. Ach zal wel niks betekenen. Nog een paar dagen geduld, maar het wordt vanaf vandaag wel echt spannend vind ik.

Geplaatst

Ja het wordt weer spannend he, dacht dat ik het nu wel onder controle zou hebben maar als er dan onverwachte dingen gebeuren... Tot nu toe word ik altijd pas 3 dagen na het stoppen met de utro ongesteld.

Genieten doe ik zeker! Straks over het strand naar de bakker wandelen voor een ontbijtje :)

Geplaatst

Ik vind het nu ook echt heel spannend worden... Elke keer dat ik na de wc ga ben ik als de dood dat ik ongesteld ben geworden... Tp op vrijdag betekent zaterdag wd 1 toch? Dan is voor mij vandaag wd 8 toch? O jee.... Ik hoop het zo!!!!!! Ga me nu klaarmaken voor pinkpop day 1! Sterkte allemaal en geniet toch een beetje vd zon!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hoi Meiden,

Jullie zitten nu ook in de 2e wk... Het komt steeds dichterbij.

Ik zit bijna op wd 12, over 38 min ;-))). Zat erg te twijfelen om vandaag de zwangerschapstesten aan te schaffen, we hebben het niet gedaan, morgen en maandag kunnen we ze niet aanschaffen ivm pinksteren. We kunnen ook niet in de verleiding komen. Dit hadden we wel bij onze zoon, toen had ik de vroegtesten 2 dagen voor de testdatum gebruikt!!

Vind het echt super spannend... Pffff

Geplaatst

Spannend rican!! Wd 12 is echt heel spannend en als je dan nog niks gespot hebt mag je al heeeel veel goede hoop hebben:) wat knap van de testen!! Ik hoop dat straks ook te kunnen maar meestal heb ik voor wd5 al testen gekocht:)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden