Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Precies op de testdag. Echt jammer hadden het gehoopt. Ik ga er straks een wijntje op drinken. Voel me oke. Het is wat het is!! Aub geen ohh wat erg!! Tis niet erg. Het komt goed :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 255
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dhana jammer zeg. Had het zo gehoopt voor je. Het wordt wel een erg rood bankje zo deze maand.

Ik vraag me af hoe het met Rican is?

Geplaatst

He meiden, ik kom ook weer op een bankje zitten. Vanmiddag heb ik een (diepvries)cryo teruggeplaatst gekregen. Vorige maand was de 1e diepvriescryo-poging geen succes. Vandaag hadden we wel een goede, gister was hij als 8-cellige ontdooit en vandaag als 16-cellige terug geplaatst.

Ik zie hier weer wat bekende namen op de wachtbank, en helaas ook veel rode stoelen. Sterkte voor de meiden bij wie het weer niet gelukt is.

Zijn er nog meiden die net op de bank zitten?

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Jippie gebeld door het ziekenhuis. Onze cryo is goed ontdooit. Heb een half uur zitten janken. Vanmiddag de terugplaatsing.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb ook wat traantjes gehad na de tp hoor!!! Heel normaal :) ik vond van het hele traject de laatste ww het ergst. Wat een ellende tussen hoop en wanhoop... Heel veel succes alvast en hopelijk krijg je een beloning aan het eind!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hoi dames,

ik kom me hier toch ook maar melden. Heb 4 juni tp gehad van mooie cryo en sinds een aantal dagen licht positieve testen van kruidvat. Woensdag is 2 weken na tp en mag ik officieel pas testen. Voel van alles, menstruatiegevoel enzo. Maar geen bloed en lichte streepjes die hoopgevend zijn.

het is zo spannend weer, 3,5 jr. geleden is het alweer dat we dit ook meemaakten. Zou zo fantastisch zijn!

Groetjes Pien

Geplaatst

Mirella fijn dat de ontdooiing goed ging! Nu lekker broeden.

Pien wat spannend! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Was deze cryo nog over van 3,5 jaar geleden?

Geplaatst

Pff dames ik zit in dubio.. één dezer dagen moet ik mij eisprong krijgen.. een dag later of twee dagen later kan ik een terugplaatsing krijgen van onze enigste cryo..

Alleen ik zit in dubio.. ik had een stressfactor in huis die is er nog steeds .. maar mijn stress level is wel lager want ze gaat binnenkort echt het huis uit. Dat gaan we haar

vertellen hoe moeilijk dit ook voor ons is.

Is het verstandig om een tp te plannen? Het is of deze maand of 2 maanden wachten want in Juli wil ik geen tp omdat Hailey 17 Juli is teruggeplaatst en anders

zitten de verjaardagen zo dicht op elkaar..

Wat moet ik nu doen? Hier aanschuiven.. of.. nog wachten wat mij zeer doet want ik wil zo graag een tweede!

Geplaatst

Ik zou niet wachten en lekker terug laten plaatsen:) je stressfactot verdwijnd en je hebt duidelijk daarin al wat rust gevonden;)

Geplaatst

Roxanne lastig, algemeen bekend dat stress wel een grote factor is en als ik naar mezelf kijken de afgelopen 3 tp's genoeg reden om te zeggen dat het daar aan kon liggen, maar het is zo moeilijk te zeggen...

Kijk gewoon hoe het voelt als je je eisprong hebt!

Wel weer heel spannend, succes!

Geplaatst

Nog steeds geen menstruatie en vandaag is 2 weken na tp, ik ga morgen opnieuw testen, had gisteren een iets lichtere kv test en werd onzeker dus vandaag niet testen en morgen met clearblue, doodeng!

Jessi, het is inderdaad een cryo van 3,5 jr geleden, uit dezelfde IVF-punctie van mijn dochter Dodi. Raar idee toch ook wel!

Ik laat het morgen weten!

Roxanne ik zou je gevoel volgen, als je denkt dat stress minder is dan zou ik er gewoon voor gaan! Succes!

Geplaatst

Tjonge jonge .. gisteren merkte ik al aan mijn vochtverlies dat ik mijn eisprong had.. gisterenavond toen ik thuis kwam

van mijn avonddienst getest en ja hoor.. zometeen nog een keer testen.. maar ik heb de stap weer gezet morgen een echo.

En misschien zaterdag de terugplaatsing.. pfff..spannend.. omdat dit de laatste cryo is .. en anders moet ik helemaal

opnieuw beginnen.

En ik weet niet of dat bij Geertgen kan, of dat ik naar Gent ga .. ivm het faillissement !

Geplaatst

Kon me gisteren toch niet inhouden en heb 's middags getest. Hartstikke positief! Dus ik ga proberen positief te denken en te hopen dat het allemaal goed mag gaan!

Dadelijk bellen voor afspraak echo...spannend!

Geplaatst

Hoihoi,

ik kom even hier bij jullie meewachten. we hebben nu de 4 ivf poging, 6de terugplaatsing. wat een ellende dat wachten iedere keer. ik zit nu op wachtdag 9 van 2 topembryo's. ik voel me dit keer echt anders maar tegelijkertijd ben ik ook bang voor dat gevoel. het gaat bij mij altijd mis rond wd 10 dus morgen word een stress dagje.

succes6 voor iedereen die in die ellendige wachtweken zit.

Geplaatst

BooBoos spannend zeg!! Ik duim voor je!

Pien geniet ervan meis!

Hier een beetje onsamenhangend gevoel van vanmiddag.. om half vier had ik een echo..

Daaruit bleek dat ik nog een eitje had zitten wat nog niet groot genoeg was om te klappen. 12 bij 15..

Terwijl mijn ovulatietesten van Kruidvat gisteren aan gaf dat ik mijn ovulatie had.

Ze vond de situatie te onzeker, en zeker ook omdat ik vorige keer een week over tijd was.

Twijfelde ze aan de vorige terugplaatsing of deze wel juist in mijn cyclus was geplaatst, ik liet een foto zien..

En toen toen zei ze.. die van de Kruidvat mag je niet gebruiken.. deze geven ook vaak een positieve uitslag

terwijl het helemaal nog niet zo is..

Dus het vermoeden is nu dat de vorige terugplaatsing niet op de juiste dag in mijn cyclus is gedaan, waardoor

mijn lichaam nooit de kans heeft gehad om het embryotje op te nemen.

Dit door valse testen..

Ze moest vanmiddag ook heel goed zoeken naar een eitje en dat deed best zeer.. nu is het plan om zaterdag nog

een echo te krijgen. En dan als het eitje groot genoeg is dat hij op klappen staat een Cryo TP te plannen, mocht

het niet het geval zijn.

Dan stoppen we de poging, en gaan we een kunstmatige cyclus starten met alle medicatie die daaraan vast zit.

Wel een domper.. had zo alles uitgekiemd.. dat als gisteren de ovulatie was.. vandaag de echo.. en zaterdagochtend

de terugplaatsing.

Het is gewoon een nadeel dat ik twee uur en 10 minuten moet rijden. Dat breekt op..

En vanmiddag mijn dochter mee genomen omdat oma niet kon oppassen maar dat is ook niet bevorderlijk voor haar humeur.

Ik zit er hard aan te denken om het dichterbij te gaan zoeken.. Gent ofzo... of wie weet wel Bergen op Zoom.

Vanmiddag kreeg ik wel tussen neus en lippen door te horen dat Geertgen bezig is met een overname...dus daar hoef ik

me geen zorgen om te maken.

Ik voel me nu down.. morgen zal ik me wel goed voelen .. maar dit is wel een domper zeker ook om te horen dat je

eerste cryo waarschijnlijk niet op het juiste moment is terug geplaatst dus dat de kans van slagen toen al NUL was.

Geplaatst

Spannend hoor boosboos! Bij mij gaat het altijd op dag 8 mis! Zesde terugplaatsing in 3e ivf was 3,5 jaar geleden mijn dochter en nu 2e cryo tp gelukt. Hopelijk over 2 weken bij echo ook kloppend hartje!Hoop dat jij ook positieve test krijgt straks! Wat balen dat tp vorige maand niet goede moment was roxanne! Waarom geen pregnylprik om zeker te weten? Zo doen ze het bij mij, echo + bloed en dan zeggen wanneer pregnyl moet...

Geplaatst

Pien gefeliciteerd met je positieve test!

Roxanne wat frustrerend. Bij mijn zh doen ze alleen echo's en pregnyl,geen bloedtest en ovulatietesten.

Hier is het al weer wachtdag 6 en ik word langzaam nerveus. Vorige maand bij de tp had ik nergens last van en was ik totaal niet met de wachtweken bezig. Nu voel ik vanaf de tp al een zeurende baarmoeder, alsof ik morgen ongi moet worden. En ik ben emo, dat herken ik niet van mezelf. Stiekem heb ik er een goed gevoel over, maar ik durf niet te hopen omdat het vorige maand ook niks was. Pfff irritant dit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden