Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@eslief, wat fijn! !!

@Dhana nog even en dan zit jij ook weer volop in de running!

@Roxanne en Marcel, waaaah wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd! !!

@iedereen die ik vergeet veel succes!!

En dan nu mijn tussenstand:

Rechts: 6-7 follikels

Waarvan zeker:

3x 15 mm

1x14 mm

1 x 13 mm

Links: 7-8 follikels

Waarvan zeker

2x 15 mm

3x 14 mm

1 x 13 mm

Slijmvlies 11 mm

Maar nog niet te vroeg gejuicht, vorige keer waren het er ook 10 en 2 dagen later waren er nog maar 4 (doorgegroeid) en 3 met punctie en 2 bevrucht. ..

Zaterdag weer fm en dan waarschijnlijk ma of do punctie

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Een brusjes voor je meisje!! Het is jullie zo gegunt:) dus als er ooit een derde komt moet jij gewoon heel laat testen!! Op naar de echo met een mooi kloppend hartje

Geplaatst

Jeetje.. nu het opgehoogd is heb ik wel enorme pijn in mijn eierstokken.. lijkt wel wat op het gevoel van de eisprong en menstruatiekrampen.. niet zo lollig

Kaatje spannend morgen! Succes en hope&faith ik hoop dat er bij jouw ook een paar bij zijn

Geplaatst

@Eslief wat goed dat het er nu meer zijn!!! Hou goede moed, je hebt maar 1 goede nodig ;) Ik heb zodra ik hormonen krijg standaard last van mijn eierstokken en menstruatiepijn. Maakte me nu ook weer zorgen maar niks aan de hand....

@Hope & Faith misschien toch even contact opnemen met het ziekenhuis, voor de zekerheid.

@Roxanne, had op het ander wachtbankje al gereageerd maar wowwwwwwwwww wat super! Gefeliciteerd! Echt bizar ;)

Geplaatst

Tnx voor je berichtje dat stelt gerust.. ik heb dit nooit eerder gehad maar heb ook nog nooit gehad dat er 5 eitjes te zien waren.. normaal 2 of 3 en na heeel lang stimuleren er een paar bij maar dan vervolgens maar 1 bevrucht.. dus best wel spannend.. ophoge doen ze normaal bij ons ziekenhuis ook niet dus dat is ook voor het eerst.. vond het stiekem al een beetje eng:) fijn jouw bericht te lezen

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]25 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]23 augustus 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]24 augustus 3e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]23 augustus 2e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]22 augustus 3e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]22 augustus 2e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@mama in love. Wat ben jij geweldig met de lijstjes! ! Bedankt, zo fijn overzichtelijk!

@eslief: ook ik heb er last van. .. (ik mag natuurlijk niet klagen met zoveel van die dingen) maar vannacht maar 3 uur geslapen van de druk in mijn buik, bij elke draai werd ik er wakker van. Plassen doet bij mij ook zeer, op het moment dat ik de bekkenbodem ontspan...maar goed, we moeten nog even :-). Wanneer heb je punctie denk je?

Geplaatst
10eke dat is echt een tik van mij

Kan niet zonder haha.

Ik hou van overzicht, kan anders zo slecht onthouden waar de ander zit in de behandeling!

Hij zet het een beetje apart neer , maar het is wel leesbaar toch? :P

Geplaatst

@ 10eke, jeee wat een fantastische score. Hopelijk groeien zij allemaal mooi mee vanaf nu.

@ mama-in-love, het is inderdaad heel fijn dat jij zulke mooie overzichtelijke lijstjes maakt.

Ik begrijp wat jullie bedoelen want ik slaap ook niet meer dan een paar uur per nacht de laatste dagen. Heb nu overigens bij elke stap die ik zet pijn in mijn eierstokken, maar ik wil echt niet klagen want ik ben erg tevreden met mijn score. Ik heb vanochtend 3e FM gehad. Ik heb in totaal 18 eiblaasjes, waarvan er 8 nog echt meedoen. De rest is te groot geworden, 23 tot 25 mm. Dus wel logisch dat ik wat last heb. Ik heb vanochtend bloed laten prikken en word vanmiddag teruggebeld voor de uitslag, is alles goed dan de punctie, die of zondag of maandag plaatsvindt. Dat hoor ik dan meteen. Zodra ik meer weet zal ik een berichtje plaatsen.

Verder iedereen heel veel succes vandaag en de komende dagen en sterkte met de hormonen en de eierstokken ;-)

liefs, Kaatje

Geplaatst

@hope&faitj en hoe was het?

@mommysoon spannend!!! Zijn het er veel?

@kaatje spannend zeg afwachten en duimen!!

Toch wel fijn de herkening van pijn:) ook al gun ik het niemand.. ik doe geen oog dicht snachts.. ben ook hellemaal huper zenuwachtig

Geplaatst

@ Eslief ,nee helaas zijn het er Maar 3 van 18 mm ,1 van 16 mm en misschien nog eentje Maar dat konden ze niet goed zien vanwege endometriosecystes

@hope&faitj en hoe was het?

@mommysoon spannend!!! Zijn het er veel?

@kaatje spannend zeg afwachten en duimen!!

Geplaatst

Nou hopelijk alle 3 mooie eicellen! Ze zitten kwa omvang wel mooi bij elkaar die 2. Ik ga meeduimen! Ik heb weinig eicellen en slechte bevruchting dus ben blij dat ik er nu al 5 heb zitten.

Geplaatst

Ja dat hopen wij ook ,Loop lanzamerhand op mijn tandvlees door de afgelopen behandelingen zonder resultaat .

Vandaag ben ik ook helemaal niet te genieten ,ben lastig en heb poetsaanvallen

Nou hopelijk alle 3 mooie eicellen! Ze zitten kwa omvang wel mooi bij elkaar die 2. Ik ga meeduimen! Ik heb weinig eicellen en slechte bevruchting dus ben blij dat ik er nu al 5 heb zitten.
Geplaatst
Hallo ! Mag ik mee komen broeden op het wachtbankje?? ik heb morgen de punktie in DD

Welkom!!!

Zitten we nu weer samen op het wachtbankje! Hopelijk kunnen we net als onze eerste kindjes ook weer in het zelfde uitgerekend in topic komen te zitten :)

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 800]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]25 augustus 2e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]23 augustus 1e echo[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]Eigen cyclus[/TD]

[TD]Rond 9 september[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]24 augustus 3e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fenna88[/TD]

[TD]IVF[/TD]

[TD]19 augustus uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]29 augustus 1e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2 september echo+bloedonderzoek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]23 augustus 2e FM[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]24 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]22 augustus 2e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]23 augustus punctie[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Laten we het hopen !! alleen deze keer will ik niet degene van het uitgerekendbankje zijn die het eerst bevalt hahhaa

Welkom!!!

Zitten we nu weer samen op het wachtbankje! Hopelijk kunnen we net als onze eerste kindjes ook weer in het zelfde uitgerekend in topic komen te zitten :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden