Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hai Eslief,

Hey ja ik ken jouw naam ook nog :)

Het is inderdaad spannend, en jeetje 3 dames die vrijdag testen mogen.

Ik moet alleen nog even opzoeken of dat wel kan, of weet iemand van hier dat?

Ik gebruik nu voor het eerst de bolletjes niet maar spuit nu pregnyl. Die moest ik 3x spuiten en morgenavond is de laatste. Dan is het vrijdag toch weer uit mijn lichaam of niet?? Het is 1500 IE

Ik ga zo ook even googlen.

Gister voelde ik wat steekjes aan de linkerkant..weet niet of het wat is maar het viel me wel op. Sinds vandaag een zwaar gevoel onder in mijn buik en een beetje in mijn onderrug. Net alsof ik ongesteld moet worden, zon zelfde gevoel.

Verder probeer ik me zo min mogelijk ermee bezig te zijn maar dat lukt dus helemaaaaaal niet :(

Drink iedere dag trouw granaatappelsap :) slik heel trouw mijn vitamines en doe nog steeds de ademhalingsoefeningen die ik van de Osteopaat heb gekregen. Deze maand voor punctie 2 bezoeken gebracht aan de Osteopaat en dat is me echt super goed bevallen. En ook ineens hele goeie score...meer eicellen, meer bevruchtingen en betere kwaliteit embryo's en voor het allereerst kon er ook nog eentje de vriezer in. Dit is al die keren nog nooit eerder gelukt.

Dames ik ga nog verder bijlezen en hoop dat we elkaar wat steun kunnen bieden in deze slopende weken.

lfs Colle

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oeh geen idee.. weet dat het best lang in je systeem blijft:) heb er geen ervaring mee..ik gooi er woendag de eerste test tegenaan.. wd10 is het dan voor mij.. ik herken dat ongi gevoel.. alsof alles word tegengehouden door de troep die ik neem.. doodeng..

Geplaatst

Hi dames ff een ego berichtje.

herkennen jullie dit? Ik heb nog steeds verhoging varieerde van 37.4 tot 37.6

ik ben ook ontzettend vergeetachtig alles met briefjes, mijn onderbuik rekt af en toe uit pffff.

ik heb nooit last van menstruatieklachten.

veel slapen.

zijn dat de bijwerkingen van de bolletjes?

Geplaatst

Jups klinkt als bijwerkingen.. alles herkenbaar behalve de temo wand die meet ik nooit:) maar ze zeggen dat als die hoog is dat je dan zwanger bent maar het fijne weet ik er niet van

Geplaatst
Jups klinkt als bijwerkingen.. alles herkenbaar behalve de temo wand die meet ik nooit:) maar ze zeggen dat als die hoog is dat je dan zwanger bent maar het fijne weet ik er niet van

Dankje zo fijn dat je reageert

wordt nu gwn weer emotioneel

Nou op naar de twaalfde dan...

Geplaatst

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap getemperatuurd en toen wist ik indirect dat ik zwanger was omdat mijn temp. hoog bleef. Dat kan een halve tot hele graad schelen.

Dus wie weet hope&faith!

Ik blijf duimen!

Welkom Colle en succes in je laatste wachtweek!

Voor de rest ook allemaal succes!

Ik heb nog steeds lastvan mijn buik, ook van mijn zij nu... Paracetamol is mijn beste vriend nu... Haha

Vanmiddag wel even met de hond naar een hondenplons geweest. Dat alle honden in het zwembad mogen, voordat het dicht gaat voor de winterstop. En de afleiding heeft me goed gedaan! En leuke foto's opgeleverd...

Spanning voor morgen! Maar ik ben er nog steeds positief over.

Geplaatst
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap getemperatuurd en toen wist ik indirect dat ik zwanger was omdat mijn temp. hoog bleef. Dat kan een halve tot hele graad schelen.

Dus wie weet hope&faith!

Ik blijf duimen!

Welkom Colle en succes in je laatste wachtweek!

Voor de rest ook allemaal succes!

Ik heb nog steeds lastvan mijn buik, ook van mijn zij nu... Paracetamol is mijn beste vriend nu... Haha

Vanmiddag wel even met de hond naar een hondenplons geweest. Dat alle honden in het zwembad mogen, voordat het dicht gaat voor de winterstop. En de afleiding heeft me goed gedaan! En leuke foto's opgeleverd...

Spanning voor morgen! Maar ik ben er nog steeds positief over.

dank je wel vlindermama, doet me goed, zo fijn om je reactie te horen.

wat ga je morgen doen?

Geplaatst

De terugplaatsing heb ik morgen. Maar heb net het ziekenhuis gebeld. Pijn is niet meer vol te houden. Ze bellen me zo terug als het goed is... Anders zelf maar weer even bellen.

Geplaatst
De terugplaatsing heb ik morgen. Maar heb net het ziekenhuis gebeld. Pijn is niet meer vol te houden. Ze bellen me zo terug als het goed is... Anders zelf maar weer even bellen.

tjeetje lieverd, sterkte knuffff

Geplaatst

Zou verstandig zijn als ze je even langs zouden laten komen.

Bij mij deden ze dat gelijk. Ik moest naar de zwangerenspoedpoli. Dat was alleen met (dreigende) overstimulatie na de tp.

Veel sterkte!!!!!

Geplaatst

Dankjulliewel voor de reacties. We rijden er zo naar toe. Denk dat ze eigenlijk ibuprofen wilde voorschrijven. Maar door ons verleden, maak ik me toch best ongerust... Dus nu toch maar er naar toe.

Ik laat je straks meer weten...

Geplaatst

Vlindermama; heel veel sterkte....hoop dat ze iets kunnen en natuurlijk dat je morgen een terugplaatsing hebt.

Hope&faith: die hogere temperatuur is inderdaad een teken van zwangerschap. Het komt sowieso niet door de toverbollen!

Inmiddels al 3 meiden die vrijdag mogen testen. Ga voor iedereen hier duimen. Het moet gewoon een groen bankje worden.

Ik ben totaal niet bezig met de terugplaatsing van komende donderdag. Zal na donderdag wel anders zijn ben ik bang! Moet ook zeggen dat ik door de acupunctuur best relaxed ben. Nou ik ga ff een film kijken.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Net terug uit ziekenhuis. Niets speciaals dan vergrote eierstokken. Bloedtest en onderzoeken gehad. Dus weer naar huis en aan de paracetamol.

Pijn is nog heftig. Hoop dat ik wat kan slapen. Tp morgen zou volgens hun gewoon door kunnen gaan. Maar moeten wel melden dat we zijn geweest en dat ze wellicht zelf nog beoordelen of het verstandig is...

Morgenvroeg nog wel bellen voor uitslag urinetest.

Geplaatst

Pff toch raar dat je dan zoveel pijn hebt.. laat je maar lekker vertroetelen ik hoop dat je morgen met minder pijn opstaat.. lastig ook.. je wilt de tp natuurlijk heel graah maar best wel eng.. dikke knuff

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]31 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle[/TD]

[TD]5e ICSI[/TD]

[TD]1 september[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]3 september[/TD]

[TD]17 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]7 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]Geen punctie ivm[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst
Net terug uit ziekenhuis. Niets speciaals dan vergrote eierstokken. Bloedtest en onderzoeken gehad. Dus weer naar huis en aan de paracetamol.

Pijn is nog heftig. Hoop dat ik wat kan slapen. Tp morgen zou volgens hun gewoon door kunnen gaan. Maar moeten wel melden dat we zijn geweest en dat ze wellicht zelf nog beoordelen of het verstandig is...

Morgenvroeg nog wel bellen voor uitslag urinetest.

Goedemorgen lieverd, heb je een beetje kunnen slapen? Spannende dag voor jullie.

ik hoop dat je je vandaag beter voelt en minder pijn hebt.

liefs Hope&Faith

Geplaatst
Vlindermama; heel veel sterkte....hoop dat ze iets kunnen en natuurlijk dat je morgen een terugplaatsing hebt.

Hope&faith: die hogere temperatuur is inderdaad een teken van zwangerschap. Het komt sowieso niet door de toverbollen!

Inmiddels al 3 meiden die vrijdag mogen testen. Ga voor iedereen hier duimen. Het moet gewoon een groen bankje worden.

Ik ben totaal niet bezig met de terugplaatsing van komende donderdag. Zal na donderdag wel anders zijn ben ik bang! Moet ook zeggen dat ik door de acupunctuur best relaxed ben. Nou ik ga ff een film kijken.

Fijne avond allemaal

Hoi mandy,

bedankt voor je reactie, vannacht leek het wel alsof ze aan mijn buik aan het trekken waren pfff

zit nu op wd 8.

jij hebt donderdag je terugplaatsing, spannend, wel leuk om naar uit te kijken :-)

gaan we met zijn allen op het bankje zitten.

fijne zondag xx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
ht leek het wel alsof ze aan mijn buik aan het trekken waren pfff

zit nu op wd 8.

fijne zondag xx

Liefs Hope&Faith

Knap dat je je zo goed kan inhouden meid! Ik had op wd 8 altijd een zeer duidelijke positieve test in handen!

Wil nu ook op wd 8 ofzo gaan testen denk ik.

Spannend!!!

Geplaatst
Knap dat je je zo goed kan inhouden meid! Ik had op wd 8 altijd een zeer duidelijke positieve test in handen!

Wil nu ook op wd 8 ofzo gaan testen denk ik.

Spannend!!!

aaah mama in love je maakt het niet makkelijker op:-)

stiekem al een test op het nachtkastje gelegd, mijn mannetje wil het niet. Omdat hij bang is voor een teleurstelling.

Dus test ik niet, maar zal het toch nog wel een keer aan hem vragen hoor hihi.

ik ben nu niet meer zo stoer als een paar dagen geleden hoor.

vannacht maakte ik me zorgen, geen krampen maar alsof het werd uitgerekt.

Rare dromen ook weer, ik was druk in de weer met bevallingen regelen op het grasveldje bij ons in de buurt, en de laatste was van een jongen, ik vraag hem wie doet bij jullie de bevalling, jij of je vrouw. Ik o nou doe je broek dan maar uit.

en toen werd ik wakker.

hoe voel jij je?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden