Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Cole ik voel me precies als jouw, qua klachten en gedachten ;) Ik zei gister ook tegen een vriendin wordt GEK! haha. Sterkte met het wachten nog en hopelijk een hele mooie test het weekend!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
WHooooo mama in love, ik zie nu je foto van de test. Ik zie ook echt wel een 2e streeeeep....spannend!!!! Wanneer ga je weer testen? Hoe voel je je verder?

Ik voel bijna niets! Af en toe een ongiegevoel, maar niet continu. Af en toe een steekje maar heel weinig. Dus eigenlijk helemaal niets...

Ik heb nu ook een digi gekocht. Zit te denken die te doen als ik een paar uur niet geplast en gedronken heb... Haha!

Geplaatst

ohhhh spannend!!!!! hou je ons op de hoogte. Welke digitale heb je gekocht? Die het met woorden aangeeft?? Dat is wel het duidelijks het. Maar dan nog als je denkt dat je in zak en as gaat zitten als hij (nog) niks aangeeft dan kan je beter nog even 2 dagen wachten. Maaaaar dat zou ik ook niet kunnen hoor.

Toi toi toi, ik duim voor je.

Geplaatst
ohhhh spannend!!!!! hou je ons op de hoogte. Welke digitale heb je gekocht? Die het met woorden aangeeft?? Dat is wel het duidelijks het. Maar dan nog als je denkt dat je in zak en as gaat zitten als hij (nog) niks aangeeft dan kan je beter nog even 2 dagen wachten. Maaaaar dat zou ik ook niet kunnen hoor.

Toi toi toi, ik duim voor je.

Ja die aangeeft hoeveel weken (1-2 weken) je bent.

Het kan idd te vroeg zijn dus mss doe ik hem ook wel morgen.... En ook dan kan het te vroeg zijn haha :)

Geplaatst

Je hebt al een mooie test en dus mooi hcg:) ik ben serieus kotsmisselijk gister ook al.. voelt alsof mijn lichaam me in de maling neemt:) probeer niet teveel te hopen.. maar rustig afwachten is pittig

Geplaatst

Wow gefeliciteerd!!! Mama in love. Hier nog steeds wachtende de brief van ziekenhuis. Wel positief nieuws te melden. De medicijnen slaan aan bij mijn vader. Dus kan dan zonder stress beginnen. Zo blij

Geplaatst

Whooo mama in love......van harte. Nu weet je het zeker. Zo'n streepje brengt je meestal toch aan het twijfelen he. Je zal wel helemaal in de wolken zijn he. Weet je partner het al of ga je hem verassen?? Of was hij erbij??

Oh ik hoop op net zon mooie test als jij. Ik weet niet of ik het mezelf aanpraat maar ik ben met vlagen kotsmisselijk en voel me wat duizelig. Zal vast door de pregnyl komen maar toch vind ik het een fijn gevoel hahahaha.

Geplaatst

ohhhh nu krijg ik ook testdranggggg. :) Nee....ik moet echt wachten tot minimaal vrijdag, anders ben ik echt bang dat hij de pregnyl van afgelopen zondag nog aan gaat geven.

Geplaatst

Colle jaah dat is lastig weet niet hoelang dat in je bloed blijft.. maar ik ga nog van niks uit.. eerst maar zien of die niet weer wit word heb ik al eerder gehad

Geplaatst
Ik heb em gedaan en het duurde zo lang dat ik dacht.. Oh nee, niet zwanger maar toch!!

[ATTACH=CONFIG]5794[/ATTACH]

gefeliciteerd lieverd, wat fijn voor jullie.

geniet ervan xxx

Geplaatst
Ah lieve Hope&Faith wat vind ik dit rot om te lezen. Het was je zo gegund... dikke knuffel!

Bedankt voor je lieve reactie, wie weet zit er toch nog eentje, dan lijkt deze een beetje op mij hihi

jij mag donderdag testen toch?

of test je nu ook eerder met de testdrangdames hihi

Geplaatst
@Hope&Faith: echt ontzettend rot voor je. Knap dst je nu alweer bezig bent met hoe je verder gaat!

@eslief en mama-in-love: ziet er echt goed uit voor jullie!! Echt heel spannend!!

@de anderen: knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen. Veel zelfbeheersing, terwijl je er waarschijnlijk toch gewoon constant aan denkt!

Succes iedereen!

Dank je wishfull thinking, jij ook succes met alles xx

het ziet er goed uit voor de andere dames en dat is maar goed ook, want had inmiddels een loungebank besteld.

dikke knuff aan jullie allemaal en maak elkaar maar gek hihi

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Mamainlove: gefeliciteerd!! Super voor jullie.

Hope&Faith: Gatver meid wat verschrikkelijk vind ik het voor jou!! ik was zo met jou aan het meeleven en had het jou zo gegund!! Kop op meid. Ik lees dat je nog een poging gaat doen.....ga nu vast duimen!!

Eslief: blijft spannend bij jou zeg. Ik zie wel een lichte streep hoor. Nu hopen dat hij nog veel donkerder gaat worden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden