Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het gaat 'm worden Eslief!!! Want ik had deze streep pas op DPO 16 en jij veeeeeel sneller. Hou je hoopvolle gevoel vast.

(zoeken ze nog dames voor de studie in Zwolle??? ;)

Geplaatst

Doen ze de studie niet bij jullie moes? Verschillende ziekenhuizen

Tnx lisselotje:) ik ga hopen dat het gelukt is.. maar een keer een licht streepje op wd8 is wel tof zelfs als het niks betekend heb ik me vandaag goed gevoeld:)♡

Geplaatst

@eslief: spannend!!! Ik duim nog even hard dat het deze ronde lukt!

Ik duim voor jullie allemaal! Ik lees al een tijdje mee, ook op het DD topic, in afwachting van mijn allereerste poging. Ik heb na 5 maanden wachten op onze intake in DD vandaag de eerste concrete datum gekregen: uitgangsecho op 22 september, eerste spuit gaat er ook in die week al in. Spannend, wordt onze allereerste poging.

Aan de andere dames hier: ik duim voor jullie allemaal! Ik gun het jullie zo!

Geplaatst

Slaap lekker iedereen! Ik duik erin!

Eslief ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht ;)

Ik hou het hier morgenochtend in de gaten want ben gewoon zenuwachtig voor jou haha! Vind het zo spannend!!

Succes en kom maar op met die knaller!!

Geplaatst

Hope&faith, wat baken dat ook jij zoveel pijn hebt. Is echt om gek van te worden hè? Hoop dat je vannacht wat beter slaapt!

Spannend wishful thinking!

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Lieve meiden, het mocht helaas voor ons nog niet zo zijn, snap nu waar de pijn vandaan kwam. Nu geen last meer.

ik hoop dat de andere meiden wel positief de uitslag hebben vrijdag en de weken daarna xxx

bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd.

het was onze eerste IVF poging, kan je dit wijzigen in het lijstje?

zometeen Gent en Woerden bellen wat nu?

we gaan voor nog 1 poging, maandag word ik 43 kan dan ook het traject niet betalen.

voor wat het waard is, voel je jezelf niet goed bij een behandelaar, onderneem dan actie.

wij hebben te lang gewacht in het UMC het voelde dat zij ons niet wilde helpen. In het dossier kwam dat ook naar voren en bleek omdat er een aantal onderzoeken niet waren gedaan. 6 maanden op een kinderwens voorbij laten gaan.

ik zal nog met jullie meelezen, maar even niet actief xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Traject:[/TD]

[TD]terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testen:[/TD]

[TD]Zwanger?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1979[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]21 augustus[/TD]

[TD]5 september[/TD]

[TD=align: center]NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaatje1[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]27 augustus[/TD]

[TD]8 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DeeDee[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD=align: center]JA/NEE[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e IVF[/TD]

[TD]30 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]3e ICSI[/TD]

[TD]31 augustus[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Colle[/TD]

[TD]5e ICSI[/TD]

[TD]1 september[/TD]

[TD]12 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]3 september[/TD]

[TD]17 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]7 september[/TD]

[TD]21 september[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mandy69[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]11 september[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]10eke[/TD]

[TD]2e ICSI[/TD]

[TD]Volgende cyclus[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]MommySoonIHope[/TD]

[TD]6e IVF[/TD]

[TD]Geen punctie ivm[/TD]

[TD]verklevingen :([/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dhana[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Meiden ook ik heb vanmorgen getest en het resultaat is veel duidelijker dan verwacht en gehoopt op 6 dagen na tp!!

Op de foto is het nog niet zo goed te zien maar in het echt is het een duidelijke 2e streep, geen tuurtest!

Maar nu hopen dat ze iedere dag donkerder gaan worden!!

[ATTACH=CONFIG]5793[/ATTACH]

Geplaatst

@hope&faith ahh nee ben je van het bankje gevallen:( shit zeg.. dikke knuffel wat rot!!

@Mamainlove wouwwwww wat duidelijk gefeliciteeeerd!!!!!!

Hier zelfde als gister:) maar geloof dat het verdubbelen moet in 48 uur dus dan zou het morgen duidelijker moeten zijn als vandaag

Geplaatst
Meiden ook ik heb vanmorgen getest en het resultaat is veel duidelijker dan verwacht en gehoopt op 6 dagen na tp!!

Op de foto is het nog niet zo goed te zien maar in het echt is het een duidelijke 2e streep, geen tuurtest!

Maar nu hopen dat ze iedere dag donkerder gaan worden!!

[ATTACH=CONFIG]5793[/ATTACH]

gefeliciteerd lieverd, geniet ervan XXXXXX

Geplaatst
@hope&faith ahh nee ben je van het bankje gevallen:( shit zeg.. dikke knuffel wat rot!!

@Mamainlove wouwwwww wat duidelijk gefeliciteeeerd!!!!!!

Hier zelfde als gister:) maar geloof dat het verdubbelen moet in 48 uur dus dan zou het morgen duidelijker moeten zijn als vandaag

Duim voor je lieverd, houd vertrouwen XXX

Geplaatst

Ach er zit wat van een streepje en het is niet omo wit dus mijn dag kan niet stuk:) als het niet lukt pakken ze mijn dagen vrolijkheid niet meer af! Maar stiekem hoopte ik op een knaltest natuurlijk

Geplaatst

Hope&Faith, wat ongelooflijke &^%#@( Ik had zo gehoopt dat je ook vrijdag een mooie test in handen zou hebben .

Hier wisseld het enorm...ene keer denk ik "hmmmm zou het dan misschien toch??" andere moment ben ik heel negatief :(

Dit keer voor het eerst 3x 1500 pregnyl gespoten na de terugplaatsing ipv de Utro bolletjes. Ik voel dus ook van alles. Pijnlijke borsten en sinds zaterdag een zeurende onderbuik/rug. Zelfde gevoel als wanneer ik ongesteld ga worden. Alleen heb ik dan altijd dat gevoel op de dag dat het ook daadwerkelijk echt losbreekt. Nu heb ik er al een dag of 3 last van en dan met name aan het einde van de dag. Kan alle kanten op....misschien een ongi die nog tegengehouden word door de pregnyl, dat ik het daarom al voel? Ik weet het niet.

Verder pukkels op mijn kin, hele rare levendige dromen, snachts eruit moeten omdat ik enorm moet plassen. (normaal plas ik nooit snachts), en vanmorgen voelde ik daar toch een beetje misselijkheid???? eventjes maar want ik voel me nu gewoon weer goed. Tja en moe, heel moe. Maarja dat zijn ook allemaal klachten die je volgens mij ook van de pregnyl krijgen kan dus ik durf er niet te veel over na te denken. Bang dat ik voor de gek gehouden word :(

Heb de neiging toch sneller te denken dat het niet gelukt is...misschien zelfbescherming? Of onbewust al het juiste gevoel?

Ben ook heel erg aan het vergelijken met mijn vorige zwangerschap. Volgens mij had ik toen al een trekkend gevoel in de liezen, en volgens mij behoorlijk wat kokhalsneigingen. Maarja dat kan bij iedere zwangerschappen weer anders zijn. Kortom....IK WORD GEK!!!! en ik wil nog wel wachten met testen tot het weekend. Vrijdag vang ik een meisje op (ik ben gastouder) en wacht dan toch liever tot het weekend.

Hoe gaat het met de rest van jullie?

Lfs Colle

Geplaatst

Oh ja...ben nu ook ineens bang dat ik veel te druk ben geweest de week na de terugplaatsing.

Mijn zoontje ging voor het eerst naar school dus daar was ik ook al behoorlijk gespannen over. Stressen met wegbrengen, ophalen, optijd komen, zenuwen. En ook nog eens op en neer met de bakfiets vol kinderen. Hmmmm misschien iets te veel van het goede.

Mocht het nu niet lukken dan ga ik bij de cryo poging maar een week vrij nemen denk ik. Gewoon rust.

Geplaatst

WHooooo mama in love, ik zie nu je foto van de test. Ik zie ook echt wel een 2e streeeeep....spannend!!!! Wanneer ga je weer testen? Hoe voel je je verder?

Geplaatst

Hoi Colle,

duim voor je, zei vanmorgen hetzelfde, ik neem de volgende keer gewoon vrij.

maar daar ligt het niet aan.

je kunt gewoon je dingen doen, als het in de aanleg niet goed is, hoe verdrietig dan ook. Stoot je lijf het af.

Ik hoop dat je een positieve test hebt xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

@Hope&Faith: echt ontzettend rot voor je. Knap dst je nu alweer bezig bent met hoe je verder gaat!

@eslief en mama-in-love: ziet er echt goed uit voor jullie!! Echt heel spannend!!

@de anderen: knap dat jullie zo lang kunnen wachten met testen. Veel zelfbeheersing, terwijl je er waarschijnlijk toch gewoon constant aan denkt!

Succes iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden