Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden ik heb er rust bij...

Huilen hoeft niet, boos zijn ook niet...

Heb net wel lekkere dingen gekocht in de supermarkt en vandaag mag ik me lekker laten gaan :P

Heb ook nog kruitvat testen gekocht en die loopt nu door.....

Geplaatst
Beste Mama,

De streepjes van etos versus KV2 gaven bij mij ook een kleur verschil.

Ik hoop dat het daar mee te maken heeft!

Je hebt wel gelijk ja.

Wat een verschil!

De kruitvattest die nu doorloopt lijkt nu ineens hetzelfde als gisteren..

Alleen maar meer onzekerheid dus :(

Zal zo een foto plaatsen

Geplaatst

Nou schiet mij maar lek. De kruitvat test knalt meer dan gisteren!

Ik doe dus nooit geen kruitvat en etos meer door elkaar!!!!!!!!

De bovenste is dus van gister en de onderste 2 van vandaag! Wat een verschil in de onderste twee!!

Eslief sorry.... Ik zeg nooit meer iets over meerdere testen op 1 dag!!! Vandaag al de 2e keer deze week dat ik er 2 op 1 dag doe *schaam*

[ATTACH=CONFIG]5805[/ATTACH]

Geplaatst

Wowww harstikke mooi mama!!! De teststress is toegeslagen:) scheelt dat ze niet zo duur zijn.. nu weer lekker positief zijn.. bloed is akkelig maar dit ukkie blijft lekker zitten xx

Geplaatst
Beste Mama,

Keer dus maar weer terug op je roze wolk!

Blijf daar ook maar de komende 8 maanden zitten!!:happydance:

Ik was er net weer opgeklommen, maar toen moest ik naar toilet....

Heel inlegkruisje vol oud en nieuw bloed.

Nouja heel, maar ik moest em wel verwisselen en ook bij afvegen :(

Heb ook ongiegevoel... Ben weer van de wolk af hoor!!

Ik dacht dat je niet ongesteld kon worden met progynova en utrogestan :(

Geplaatst

Nou ....ehhh ik ben weer niet van mijn pc weg te branden....Bah @#$@%#$ zooi........

Rood bloed geeft geen moed maaaaar ook dat hoeft niets te betekenen..... Er zijn genoeg dames die maanden bloedverlies hebben en toch gezonde kindjes op de wereld zetten.

Zou jij daar 1 van zijn?!

Geplaatst
Ahhhhh neee mama.. dat mag niet hoor!!!!

De echo zag er niet goed uit.. nu toch bloed prikken en vanmiddag de uitslag

Lieve mama in love en Eslief,

vreselijk deze dagen, denk aan jullie.

Alle andere dames succes en duim voor jullie.

Geplaatst

Wishful thinking# Hai! Gisteren, de laatste injectie gedaan met Triptofem en Fostimon.

De Fostiomon geeft mij regelmatig een branderig gevoel als ik bijna klaar ben, wie herkent dit? Gelukkig is dit maar een paar minuten.

De eerste paar dagen geen bijwerkingen, vond het wel heel spannend om mezelf te spuiten.

Daarna een paar dagen pijn in mijn rechterzij en beetje moe. De laatste 3 dagen geen pijn meer in mijn zij, gaat het spuiten goed, maar voel me heel erg moe.

Zondagochtend heb ik mijn eerste punctie, vier kanshebbers en een vijfde wat kleiner. Hoe ver zet jij in je behandeling? Jij gaat aan je eerste ivf beginnen?

Mama-in-love: dank je wel! Hoe gaat het nu met jou?

Mandy: spannend! Goede kanshebbers dus! Waar ben je onder behandeling, als ik vragen mag?

Deedee:ik duim voor je! Kun je vannacht wel slapen dan?

Colle: al 1x gelukt, nu hopen dat het de tweede keer even goed gaat!

Deborah: ik moet ook nog aan mijn allereerste poging beginnen. Hoe heb jij het spuiten ervaren? Ik heb ook nergens ervaring mee, dus ook geen IUI gehad.

Geplaatst

Toch gek,. ik zit te googlen op progynova en ongesteld maar je kunt helemaal niet ongesteld worden als je de progynova slikt schijnt...

Wat een onzekerheid zeg!

Eslief ik heb helemaal niet op je gereageerd in mijn stress maar wat rot dat de echo niet goed was zeg :(

Hoe laat verwacht je de uitslag van de bloedtest?

En Colle hoe gaat het met jou??

Geplaatst

Geeft niks je hebt wel ff wat anders aan je hoofd;) zodra ze de uitslag heeft belt ze.. de test is alleen nog een schafuwstreepje in het zonnetje dus ik heb geen hoop;)

Geplaatst

Mama in love wil je me niet zo laten schrikken!! Gelukkig is de kruidvat test wel weer donkerder!!!!

Eslief, ik hoop dat de bloeduitslag duidelijkheid geeft wat een onzekerheid zeg bah bah bah

Mandy balen dat de terugplaatsing zo lastig ging. Nu lekker broeden, ga voor je duimen.

Ik had gisterochtend de test laten liggen wil ik het gisteravond weggooien staat er toch een dun lijntje. Dacht dat ik me het verbeelde maar mijn vriend zag het ook. Moet van het ziekenhuis morgen nog een keer testen. Maar misschien dat ik het pas zondag doe. Ga er voor nu maar van uit dat het gewoon negatief was, maar toch weer een klein beetje hoop.

Geplaatst
Mama in love wil je me niet zo laten schrikken!! Gelukkig is de kruidvat test wel weer donkerder!!!!

Eslief, ik hoop dat de bloeduitslag duidelijkheid geeft wat een onzekerheid zeg bah bah bah

Mandy balen dat de terugplaatsing zo lastig ging. Nu lekker broeden, ga voor je duimen.

Ik had gisterochtend de test laten liggen wil ik het gisteravond weggooien staat er toch een dun lijntje. Dacht dat ik me het verbeelde maar mijn vriend zag het ook. Moet van het ziekenhuis morgen nog een keer testen. Maar misschien dat ik het pas zondag doe. Ga er voor nu maar van uit dat het gewoon negatief was, maar toch weer een klein beetje hoop.

Spannend DeeDee, blijf meelezen hoor :-)

eslief nog even wachten dan heb je duidelijkheid.

mandy duim voor je xxx

vraagje voor mezelf, weten jullie of je de capsule 200mg utro te ver in je vagina kan duwen,dat het in de baarmoeder komt?

Vraag mezelf af wist ik fout heb gedaan.

XXXXXX

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden