Ga naar inhoud

Uitgerekend mei/juni 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 451
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Inderdaad jammer dat het hier zo stil is. Maar goed, ik weet ook niet zo goed wat ik moet melden. 30 oktober pas de eerste echo... Facebook heb ik niet, dus dat is voor mij geen optie...

Geplaatst
Zie op het wachtbankje dat er al meer zwanger zijn! Dan moet het hier straks toch gezellig worden ;)

Ik mag dindag weer voor echo..

Heey mama in love en Roxanne Marcel, lees dat jullie zwanger zijn gebleven, wat fijn om dit te lezen.

zijn er nog meer zwanger en in dit topic?

ik ben een tijdje niet op dit forum geweest, had het zwaar. Gaat nu weer goed.

deze week voelt als een wachtweek, geen medicatie, maar wel de hoop dat blijft.

Hoe voelen jullie je? En wat gaat er in jullie om?

dikke knuff van mij Hope&Faith

Geplaatst

Hey.. jaaa nog steeds zwanger.. voel me ook echt zwanger op wat onzekere dagen na..

Over 9 nachtjes de eerste echo.. zo spannend.. ben al volop aan het kijken voor een kinderwagen en

heb er één gevonden stik goedkoop (nieuw) de mima dubbel... zo gaaf..

Hoe voel jij je?

Geplaatst

Ik pas niet meer in mn broeken ik zit op feestjes en restaurants met de knoop open! Wat is dat?? Ben 6 wkn zwanger... En ik was altijd zo iemand met een oordeel... Ja ze houdt nu gewoon haar buik niet meer in en maar wat interessant doen met haar rijstkorrel buik. Schaam me dood... Ow en mn boobs zijn gegroeid... Had gedacht tot 12 wkn dit eigenlijk allemaal nog niet te hebben. Herkent iemand dit?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ha wat een gezelligheid hier !!!!! Fijn!!

Leuk Rox een kinderwagen! Wij hebben alles nog staan dus hoef niets te shoppen.

Zal em zo eens googlen ;)

Dhana hier ook hoor, vooral die eerste weken. Borsten doen alleen nog niet mee.

Bij mij is het alleen wel dat het na week 8 altijd weer wat minder wordt :P Heb nu overdag weer mijn gewone maatje en 's avonds wel een buikje hoor.

Ik mag morgen aan het einde van de middag weer voor echo. Spannend weer ;)

Geplaatst

@ mama in love, ja dat vroeg ik me dus al af!! Gaat het weer in gewone positie staan??

Waarschijnlijk wel dus :) Dat is wel even fijn hoor...

Wat fijn dat je alles nog hebt! Ik heb helemaal niks hahaha. Toevallig de brochure vd babydump gekregen en daar zaten witte sokjes bij nou ik was er toch blij mee!!!

Ik helemaal happy met die sokjes aant zwaaien voor het gezicht van mijn vriend. Kijk voor de beeb!!! Grummels eerste sokjes!!! Hij heeft me heel hard uitgelachen. :)

Ik wil graag die binque daily van Koelstra int grijs. Superleuke wagen en kreeg een 8,3 vd consumentenbond. Op de 2e plek :)

Eerste was de bugaboo maar die vind ik persoonlijk ietsje minder.... Voor iedere smaak wat wils he :)

Geplaatst

Dhana.. even gegoogled.. leuke kinderwagen zeg!! Zo leuk voor de eerste keer alles kopen...

Mama in love.. ben benieuwd welke jij heb.. ik moet nu wel aan de dubbele Hailey is net 2 jaar en 2 maanden als

de baby geboren word. Dus zij moet ook nog kunnen zitten. Ik voeg even een foto toe.

Eerst vond ik het zielig voor de baby die onderop ligt, maar ik moet nu wel .. en misschien als het ouder is

dat we het apart kunnen gebruiken.

We moeten ook een geheel nieuwe kamer kopen, want Hailey heeft haar eigen doorgroeikamer..

En wist je wat ook leuk is.. ik ga hem voor de gein bestellen een Babygender die geeft aan vanaf 6 weken

zwangerschap wat je krijgt meisje of jongen.. natuurlijk valt dit te bezien of het waarheid is. Maar vind het

wel grappig.. werkt net zoals een zwangerschapstest met urine :)

Nog 8 nachtjes slapen...

[ATTACH=CONFIG]5867[/ATTACH]

Geplaatst

ja leuk is ie he :) Heb ook al een beetje zitten googlelen naar een babykamer... Mijn happiness neemt een loopje met me want ik moet gewoon echt eerst afwachten tot woensdag om te weten of ik uberhaupt in blijde verwachting ben van een grummelke met een mooi kloppend hartje.... Ik wacht sowieso nog met het kopen van die spullen hoor. Maar het kijken is gewoon zo leuk....

Ohh was al helemaal enthousiast over die test, maar na even googlelen blijkt het echt dikke onzin en dan vind ik 20 euro toch net iets te veel geld... Maar ben wel benieuwd naar jouw uitslag hoor :D

Geplaatst

@ Roxanne,

Na even googlelen kwam ik onderstaand verhaal tegen. Misschien wel net zo leuk om te doen en toch helemaal gratis :)

Wel heel erg, maar ik denk dat ik het ook maar es ga proberen hihi.

Super leuke thuisexperiment met direct (binnen 2/3 minuten) resultaat om al in de eerste maand zwangerschap het geslacht van je baby te voorspellen.

Hallo moeders en aanstaande moeders,

Ik heb vandaag iets super leuks,geinigs en makkelijks gevonden hier in Azie veel gebruikt voor het bepalen van het geslacht van je baby lees snel!

Heb jij altijd vroeg willen weten wat er nou in je buikje slaapt? Een knappe jongen of een prachtige dame?

Heb je er al een voorgevoel over en wil je iets meer zekerheid?

Of weet je al het geslacht maar je vind het leuk om toch mee te doen?

Doe dan mee aan dit superleuke, makkelijke en in Azie een veel gebruikte thuis test.

Wat heb je nodig?

Een doorzichtige glas

Zout (fijnzout)

Je eigen (ochtend) urine

Wat moet je doen?

Als je nog geen twee maanden zwanger bent dan is het van belang om ochtendurine te gebruiken. Ben je langer dan twee maanden zwanger dan mag je op ieder moment je urine gebruiken.

Neem het doorzichtige glas en bedek de bodem met een laagje zout (niet veel of te weinig).

Giet je urine over de zout heen en zorg dat de helft van de glas gevuld is met urine.

Kijk direct (binnen 2/3 minuten)wat er gebeurd.

Resultaat:

Zie je dat je urine (een beetje) verkleurt en troebel wordt, en/of een soort van bubbeltjes laag of wolkjes patroon (aan de oppervlakte) ontstaat dan ben je waarschijnelijk zwanger van een jongen!

Zie je dat je urine dezelfde kleur behoud helder blijft, en/of er een soort van langwerpige slierten vanuit de bodem naar de oppervlakte zwemmen en meteen verdwijnen dan verwacht je een meisje!

Dit is echter een experiment, en het kan kloppen en het kan ook niet zo zijn.Als je een andere reslutaat krijgt of de resultaat is niet duidelijk probeer het opnieuw. let op:Voor tweelingen met een verschillend geslacht geeft dit onjuiste resultaten.

Geplaatst

Ga die test eens doen haha :)

Qua kinder wagen: wij hebben dus de ABC zoom.

Niet te duur maar oh zo sterk en super makkelijk! Erg wendbaar, zitjes kunnen naar elkaar toe of achter elkaar, in 2 tellen in en uit geklapt en je kan met gemak iedere winkel binnen.

Beste koop ooit roep ik altijd :P

Geplaatst

ja ik ga die test ook doen!! hahaha

Te erg zeg, maar nu ben ik wel nieuwsgierig hoor!!

Die kinderwagen ziet er leuk uit, maar er komt er hier maar 1 dus een beetje overbodige luxe aangezien mijn vriend er niet in gaat passen :P

Geplaatst

Hahahahaha.... nou ik doe wel die test gewoon.. want met urine werken doe ik nu maar niet heb schimmelinfectie (altijd als ik zwanger ben)

Jaa gave kinderwagen hé, en spotgoedkoop ik bestel hem in China :)

Ohhh zo leuk naar dingen kijken DHANA jij hebt gewoon een mooie echo woensdag.. moet goed komen.. en ik dan dinsdag..

die tijd gaat echt langzaam hé..

Ja indd kijken kijken niet kopen..

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Geplaatst

Net in ziekenhuis geweest. Ben 2 dagen vooruit gezet. Baby bewoog al flink! ♥

Met 13 weken terug en dan een soort 20 weken echo voor zover ze kunnen zien.

Is nieuw daar. Ben ik wel blij mee!

Geplaatst

Klinkt goed mama in love!!

Ik ben morgen ein-de-lijk aan de beurt!!

Wel zenuwen hoor... Zeker na al die toestanden van de hcg waardes...

Zou het goed zitten? Ik hoop en duim heeeeeeeeeeel hard van wel!!

Hoop zo op een knipperlichtje, lijkt me zo enorm speciaal...

Geplaatst
Klinkt goed mama in love!!Ik ben morgen ein-de-lijk aan de beurt!!Wel zenuwen hoor... Zeker na al die toestanden van de hcg waardes...Zou het goed zitten? Ik hoop en duim heeeeeeeeeeel hard van wel!!Hoop zo op een knipperlichtje, lijkt me zo enorm speciaal...
Heel veel succes Dhana..
Geplaatst

Wat een drukte hier ineens, leuk!!

@mama-in-love: gefeliciteerd met de goede echo! Super weer!!!

@dhana, succes vandaag, hopen op een knipperlichtje inderdaad!!

Ik heb 'pas' volgende week de 1e echo, met 8w3d. Wel laat in vergelijking met de meesten hier...

Geplaatst

Hopelijk kan ik hier blijven meeschrijven..Gisteren een flinke bloeding gehad met een groot stolsel.. echo gehad vruchtzakje en dooier te zien.. embryo was niet te zien.. As vrijdag om 12:45 weer op echo.. ik verwacht nog geen hartje ben dan net 6 weken.. hopelijk die dinsdag daarop wel een kloppend hartje..Dit had ik ook met Hailey precies heftzelfde!! Echt bizar...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden