Ga naar inhoud

Uitgerekend mei/juni 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pff Roxanne, wat vervelend die bloeding! Hopelijk heeft het niks te betekenen en heb je vandaag een goede echo! Het feit dat het vruchtzakje de vorige keer er nog wel zat, lijkt me positief, toch?

Dhana, hoe was jouw echo?

• Reacties 451
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow sorry dames!!! Ik heb het in een ander topic gezet!! Shame on me...

Ja beebje doet het!! haha. We hebben een prachtig knipperlichtje gezien. Hoe bijzonder is dat...

Beeb is 0.65 cm maar inmiddels vast weer een mm gegroeid haha. Hoe onwerkelijk is dat toch allemaal he.

Een iniminie leventje in mij.

Wat ik merk bij mezelf is dat ik echt super blij kan zijn en dan al stiekem naar kamertjes en kinderwagens ben aant kijken en mezelf dan terugfluit van hallo niet zo van stapel lopen want stel je voor dat.

Maar de gynaecologe zegt dat het 95% kans is dat het gewoon goed gaat nu. Eigenlijk kan ik dan nu toch gewoon echt blij zijn en accepteren dat het gewoon goed is en ik ervan kan genieten?

Na alle onzekerheden van de afgelopen tijd voelt het gewoon zo ontzettend 'gevaarlijk' om het los te laten en gewoon 'zwanger' te zijn....Is het nu dan toch echt gelukt en gewoon oke?

Ik kan dat niet zo goed bevatten...

Geplaatst

Hoi allemaal,

schreef jaren geleden mee op dit forum, 2011 dochter via IVF en toen ze 1 geworden was weer voor een broertje of zusje gegaan. Dat liet helaas lang op zich wachten, maar nu na twee jaar en de laatste poging IVF inmiddels 2 goede echo's gehad. Ik durf weer mee te schrijven, las ook wel eens op andere fora maar dit is toch het forum dat het dichtst bij me ligt qua begrip en waar iedereen zo'n beetje in het zelfde schuitje zit (min of meer). Ik ben nu 9 weken en uitgerekend op 29 mei 2015. Blij te lezen dat er steeds meer meiden in dit topic meeschrijven, vond het erg rustig..zal even bijlezen om te kijken wie wat waar ;-)

Geplaatst

Sheenara welkom en gefeliciteerd!! Erg leuk dat je mee komt schrijven!

Watheftig dat jullie weer zo lang moesten wachten zeg!! Maar nu 9 weken zwanger!!

Dhana heeeeyy!!! Leuk dat je er weer bent en nog toffer dat je zo'n goede echo hebt gehad!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hey dames..

Ik ga jullie verlaten.. vandaag een echo gehad en het vruchtzakje en dooiertje is niet meer te zien.. hcg was 310 .. het is over..

Het doet me erg veel verdriet.. ik was al zo ver gekomen.. heel veel succes met jullie zwangerschap en straks een mooie

baby in jullie armen!!

Liefs mij

Geplaatst
Sheenara welkom en gefeliciteerd!! Erg leuk dat je mee komt schrijven!

Watheftig dat jullie weer zo lang moesten wachten zeg!! Maar nu 9 weken zwanger!!

Bedankt! Je vergeet best snel hoelang je eigenlijk al bezig bent als het eenmaal gelukt is, behalve dan dat m'n dochter bijna 4 wordt als de baby er is. Maar helaas heb je het niet voor t zeggen. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel want tot nu toe vind ik het vreselijk langzaam gaan.

Dhana gefeliciteerd met je goede echo!

rest van de dames, ook gefeliciteerd maar het blijft spannend allemaal.

Geplaatst
Hey dames..

Ik ga jullie verlaten.. vandaag een echo gehad en het vruchtzakje en dooiertje is niet meer te zien.. hcg was 310 .. het is over..

Het doet me erg veel verdriet.. ik was al zo ver gekomen.. heel veel succes met jullie zwangerschap en straks een mooie

baby in jullie armen!!

Liefs mij

Oh wat vreselijk :(

Wat is jullie eerste kindje dan een wondertje! Had dit niet verwacht meid.. :(

Heel veel sterkte!!! Dikke knuffel!!!

Geplaatst
ow sorry dames!!! Ik heb het in een ander topic gezet!! Shame on me...

Ja beebje doet het!! haha. We hebben een prachtig knipperlichtje gezien. Hoe bijzonder is dat...

Beeb is 0.65 cm maar inmiddels vast weer een mm gegroeid haha. Hoe onwerkelijk is dat toch allemaal he.

Een iniminie leventje in mij.

Wat ik merk bij mezelf is dat ik echt super blij kan zijn en dan al stiekem naar kamertjes en kinderwagens ben aant kijken en mezelf dan terugfluit van hallo niet zo van stapel lopen want stel je voor dat.

Maar de gynaecologe zegt dat het 95% kans is dat het gewoon goed gaat nu. Eigenlijk kan ik dan nu toch gewoon echt blij zijn en accepteren dat het gewoon goed is en ik ervan kan genieten?

Na alle onzekerheden van de afgelopen tijd voelt het gewoon zo ontzettend 'gevaarlijk' om het los te laten en gewoon 'zwanger' te zijn....Is het nu dan toch echt gelukt en gewoon oke?

Ik kan dat niet zo goed bevatten...

dahna wat een goed nieuws voor jullie, geniet ervan XXX snap heel goed dag het dubbel is, dikke knuff van mij. XXXXXX

Geplaatst
Sheenara, welkom en gefeliciteerd!

dank je!

Hebben jullie trouwens bepaalde dingetjes nu je zwanger bent? Ik heb een onstilbare trek!!! Ik heb zo'n honger lijkt alsof ik het in een bodemploze put gooi...

Geplaatst

thnx allemaal!

Vandaag 7 weken zwanger :)

Nog 33 te gaan haha. Ik heb wel kwaaltjes hoor!

Met vlagen buikpijn en vooral heel moe. Eten is wisselend. Ene keer krijg ik niks op, maar als ik eenmaal begin... En vooral chips!! Jummie :)

Dit weekend was wel echt een eetmarathon dus ben wel blij dat we gisteren zijn gaan wandelen al had ik wel best wel last van mijn lies? Geen idee waar het vandaan komt.

Het hoeft natuurlijk ook allemaal niet zwangerschapsgerelateerd te zijn.

Net es gekeken hoe het zit met dat verlof en als ik 6 wkn van te voren stop heb ik gewoon vrij van 5 mei t/m 24 augustus!!! Whaaaaaa das natuurlijk wel heel erg relaxed :D

Geplaatst

Ojaa helemaal vergeten ben ook zo moe. Heel saai lig al om 21u in bed dan ben ik al gesloopt. En ik had ook gekeken betreft het verlof en ik vind mei/juni zooo lekker om te bevallen, heerlijke maanden qua weer en we zijn dan de hele zomer zowat vrij! Lekker met de baby :binkybaby:

Geplaatst

Ah we lopen erg gelijk dan!! Ja het sloopt je wel he zo'n mini erwt... Hebben jullie last van uitslag? Ik heb ineens brobbeltjes bij mijn voorhoofd en bij mn borstkas? Hulde aan de hormonen! Het zijn ongemakjes, maar is natuurlijk allemaal niet erg! Als beebje het maar goed doet!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Kom ik weer aan met mijn lijstjes hoor, maar is het mss leuk om er één te maken zodat we alles in een overzichtje hebben?

[TABLE=class: grid, width: 550]

[TR]

[TD]Uitgerekend[/TD]

[TD]Naam[/TD]

[TD]?e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD]1e afspraak[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]22 mei[/TD]

[TD]Mama-in-love[/TD]

[TD]3e kindje[/TD]

[TD]j/m/v[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Lekker dom zeg...

Bij het invullen van de tabel dacht ik... wanneer mag ik eigenlijk weer naar de vk? Ik kijk even en zie dat dat vanmorgen was om 11:30... * schaam *

Morgen maar even bellen! Gewoon (termijn)echo gemist hihi

Geplaatst

Ik heb me gisteren aangemeld bij de verloskundige via de website. Ze heeft me in de middag teruggebeld, maar heb de hele dag in meetings gezeten...

Straks maar even terugbellen. We hebben een open office dus echt privé bellen is er niet bij... Maar even zien hoe ik dat ga oplossen.

Je echo missen?? Hoe doe je dat? Ik kan niet wachten tot de 5e!! Hopelijk doet beebje het nog goed...

Geplaatst

Nou heb net gebeld en mag vanavond om 8 uur langskomen :)

Ja, ik weet ook niet hoe ik hem gemist heb haha

Heb al wel 3 goede echo's gehad waarvan de laatste vorige week dus ik ben gewoon gerust denk ik...

Nouja, vanavond maar weer even spieken ;)

Geplaatst

zwangerschapsdementie :p

Ik ben helemaal niet gerust... Durf ook nog niet in jouw lijstje hoor...

Nou ja aan de ene kant denk ik dat alles gewoon echt dik in orde is, maar ben gewoon bang..

Komt vast goed.

Wat is j/m/v? jongen meisje v? of zit ik er helemaal naast?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden