Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ik denk dat je gelijk hebt. Ik geloof zeker dat er een innesteling is geweest, maar het is denk ik niet sterk genoeg geweest. En een late innesteling met 2 blasto's, dat geloof ik ook niet zo.

• Reacties 417
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]5899[/ATTACH] O jee er ging wat fout, ik wilde hem bijwerken en recht plaatsen.

Dit is dus 13 dpo.

Ga morgen een cb doen, dan is het ook klaar.

Het is niet anders.

Wish we gaan nu duimen voor jou 😄😃😀!

Geplaatst

Als je hem zo licht hebt op kv krijg je de indicator niet op positief.. met deze uitslag was mijn hcg 5.. en toch als het vroeg mis is gegaan had je eergister ook al licht moeten testen.. ga voor je duimen! Succes

Geplaatst

Oh Jiz, wat spannend dit! Er is echt een streepje dus er is hcg aanwezig.. Bij onze eerste had ik op de testdag ook een licht streepje en 3 dagen later een knalstreep! Dus het zou zomaar kunnen maar het andere scenario dat het vlot mis is gegaan kan ook... Maar er is hoop!

Ik ben inmiddels weer begonnen met Provera 10 dagen....

Geplaatst

Plien, was jou test op de testdag net zo licht?

Ha ha, je zoekt overal houvast ☺️.

Weet in mijn hart dat het er niet goed uitziet, maar blijf nog even hopen 😔.

Geplaatst

Jup Jiz, ik heb hem ook bewaard en ingesmeerd met nagellak en je kunt hem bijna niet meer zien. Terwijl die andere van 3 dagen later nog heel duidelijk is... Ik heb even teruggelezen en zag dat je morgen ook pas officieel mocht testen dus ik denk dat het nog alle kanten op kan gaan. Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar ik zou nog niet opgeven, een streep is een streep :-).. En ik duim heel hard voor je mee!!!!

Geplaatst

Jiz, hoop dik zwanger!

Normaal gesproken zeggen ze inderdaad een streep is n streep.

Dames ik had vorige week tp gehad embryo morula. Ik mocht na 14 dagen pas testen. Wanneer kan ik het beste op z'n vroegst testen?

Geplaatst

Weer een dag om. Misschien testen we vanmiddag al wel. Ons geduld is echt wel op nu. En ik neem aan dat die paar uur tot morgenochtend het verschil niet echt meer zullen maken....Manlief loopt ondertussen ook echt rond te stuiteren van nieuwsgierigheid en is vanmiddag toevallig ook nog eens vroeg thuis.

Geplaatst

Goedemorgen Mampapa,

Je kan testen 14 dagen na punctie. in jou geval dus als je vrijdag tp heb gehad van een 4 daagse embryo kan je de maandag ervoor als "punctiedag" bestempelen.

Ziekenhuizen houden een veilige marge aan van 18 dagen na punctie.

Ik zit dus vandaag op 14 dagen, en heb getest met een CB. Deze was negatief ;(, wat te verwachten was. Het is jammer, maar niks aan te doen.

Maar nu is het wel duidelijk :)!

Plien bedankt voor je berichtje, ik twijfel daardoor of ik nu zal stoppen met de medicatie, of nog niet.

Wish mijn duimen draaien voor jou (natuurlijk ook de andere dames!). Nog 1 nachtje, voel je ook wat?

wat een spanning zal dat zijn in "huize Wish" :)

Geplaatst

@eslief zo dat is ff schrikken zeg, fijn dat iedereen geen zware verwondingen had en dat de kinderen niet in die auto zaten pfff. Zie dat we ook met dezelfde medicatie gaan starten. Ga ervan uit dat we de 19e mogen starten.

@jiz spannend voor jullie, zo herkenbaar, houd hoop lieverd.

Iedereen een dikke knuff van mij.

Weten jullie of je ook kunt starten met koorts? En of dit voor beide schadelijk is, man en vrouw.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Weer een dag om. Misschien testen we vanmiddag al wel. Ons geduld is echt wel op nu. En ik neem aan dat die paar uur tot morgenochtend het verschil niet echt meer zullen maken....Manlief loopt ondertussen ook echt rond te stuiteren van nieuwsgierigheid en is vanmiddag toevallig ook nog eens vroeg thuis.

Heey wish heb over jouw berichtje heen gelezen, sorry, maar voel de spanning dwars door de ipad heen.

Hoop dat jullie een positieve test in handen hebben. Dikke knuff van mij.

Hope&Faith XXXXXX

Geplaatst

Wat ontzettend balen Jiz!!! Hoe gaat het met je?

@wish wat mega spannend!

Zelf zit ik nu op 12 dpo. Ik ben heel erg moe. Slaap op tijd en als een blok en nog heb ik er niet genoeg aan. Zal wel door de spanning komen. Mijn enige houvast op hoop is dat ik bij de vorige tp's van tp tot ongi licht ongigevoel had. Zo begon het nu ook. Maar nu is het al ruim 2 dagen rustig. Omdat het anders is dan anders hoop ik dat dit een teken is. Maar ja .. heb ook een dagje gele afscheiding gehad. Maar dat ja ook van alles zijn. Argh!! Nog 6 dagen. Mijn man moet maandag t/m vrijdag op zakenreis naar het buitenland. We zijn niet samen als we de testdatum halen of als het eerder misgaat. Gelukkig is er FaceTime en Skype.

Succes meiden!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ik zeg TESTEN! Haha

Heb je iets gevoeld of helemaal niets? Symptomen?

Geplaatst

@mamapapa 14 dagen na punctie zou hij positief zijn.. zelf ben ik een vroegtesten en over het algemeen geeft 10 dagen na punctie al positief als je met kruidvat test.. de meeste vroegtesters krijgen vanaf wd8 een streepje te zien.. maar niet altijd. Dus voor veilgheid 14 dagen na punctie maar met niet kunnen bedwingen 10 dagen;)

@jiz klote hoor.. maar eigenlijk had hij ook niet positief kunnen zijn.. clearbleu test pas vanaf 25hcg.. je kruidvat liet ernvtest zien van 5 max 10.. zelfs als het verdubbels was had je niet positief kunnen testen.. gezien het streepje op kv zou ik nog niet hellemaal opgeven en toch doorgaan met de bollen en nogmaals testen met kv.. het kan idd heel goed vroeg mis gegaan zijn maar het kan toch ook laat ingenesteld zijn zelfs bij morula

@wish owhhh meis spannend.. 1 dag maakt idd niet uit.. lekker samen testen en op naar een geweldige mooie test! Ik vind echt dat jullie het knap vol hebben gehouden.. ga me maar vast voor naar het zwangerbankje;)♡

Geplaatst

Jammer Jiz, ja dat weet ik ook niet. Ik denk haast dat een clear blue test nu wel positief had moeten zijn aangezien je nu ook op de testdag zit. Je bent iig wel zwanger geweest maar dan is het na de innesteling misgegaan....

Helemaal balen omdat het voor jullie de laatste kans is geweest, wat ik overigens een dapper besluit vind. Als het allemaal zo zwaar valt vind ik het mooi dat je voor je gezin kiest, ik heb me dat ook wel voorgenomen als het mij te zwaar gaat worden dan stop ik er ook mee... Ik doe het rustig aan en geef mezelf ook de tijd om te herstellen maar het moet niet ten koste gaan van ons gezinnetje.. Sterkte..

Geplaatst

YES YES, Onze Wish is zwanger!!!!!!!! Meid, wat geweldig!!

ik gun het jullie zo! gefeliciteerd, ik wordt er ook weer blij van :)!!

Wat een feest zal het zijn bij jullie.

Met mij gaat het goed hoor! Tuurlijk is het slikken, is het nu wel of niet. Maar dat is mijn eigen schuld, dat heb je als je vroeg gaat testen, hihi.

Ik ben wel gestopt met de bollen, enz. er was ook geen streepje meer bij de kvk vanochtend.

Het is goed zo.

Ik kijk naar mijn lieve prinsje. En vertel hem dat er geen broertje of zusje komt, maar dat wij onwijs blij met hem zijn, en proberen hem een rijk leven te geven met veel liefde en plezier.

Wie is er nu aan de beurt met testen? tweede wens zit nu op 12 dpo. Dan ga ik nu voor jou duimen! Wish is zwanger en nu ga jij het worden!

Geplaatst

@Jiz: ik vind het sowieso dapper dat je nog voor een tweede bent gegaan. Met alle ellende en verdriet dat erbij hoort. Ik weet niet of ik het zou durven. Geniet van je zoontje en je man!

Het feest is alweer afgelopen, manlief was vroeg thuis omdat ie van baan wil wisselen en om 2 uur een sollicitatiegesprek heeft. Hij was echt helemaal gelukkig!

Eslief, dank je! Nou jij nog!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden