Ga naar inhoud

Wachtbankje november 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja inderdaad. Had een hele lichte streep verwacht. Ik voel verder ook helemaal niks dus denk 100% negatief. Op naar de volgende ronde. Wie weet 3e keer scheepsrecht. Knuffel

• Reacties 417
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Het rottige van dit is dat ongeacht hoe wit de test ook is, je hoop blijft houden totdat de menstruatie begint. Tenminste zo werkt het bij mij vaak. En voor ik het wist zat ik te Googlen op: 'negatieve zwangerschapstest toch zwanger' tegen beter weten in.

Geef het de tijd om een plekje te geven, kruop even onder je dekbed en wanneer je eronder uit komt ga je weer net zo sterk erin als toen je deze poging startte.

[ATTACH=CONFIG]5911[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]5912[/ATTACH]

Geplaatst
Ik mag morgen testen maar dacht ga een poging wagen! En ja hoor. Omo wit :( kan het nog veranderen?

@mamapapa ik sluit me aan bij framboos, neemt niet weg dat wij geen artsen zijn en je pas echt niet zwanger bent totdat de test dit heeft aangegeven. Blijf de bollen wel innemen, Roxanne had ook zo iets en bleek achteraf wel zwanger te zijn op dat moment. Het blijft een loodzwaar traject tussen hoop en vrees, heb je ook een bloedtest? Als je twijfelt kan je altijd een bloedtest aanvragen via de huisarts.

ik hoop het voor je lieverd, duim voor je, maar weet ook uit ervaring dat het soms tegen beter weten in. Blijf voor de zekerheid de bollen innemen, dan heb je er in iedergeval alles aan gedaan en laat de moed niet zakken, verwen jezelf en wees lief voor jezelf.

dikke knuff

Hope&Faith [ATTACH=CONFIG]5913[/ATTACH]

Geplaatst

Lieve dames 😍 bedankt voor jullie lieve berichten. Ik blijf de bolletjes gewoon innemen. En ga morgen nog een keer testen. Verder voel ik nog steeds niks en geen bloed haha. Zal ik met die van kv testen of gewoon clear blue?

Geplaatst
Lieverd gebruik de test waar jij je goed bij voelt xxx

Ik zal in de ochtend met die van action doen. En eventueel na de middag met die van kv of clear blue. Dankjewel schat

Geplaatst

Succes:) ik ga duimen dat er toch wat te zien is maar vrees dat het niet gelukt is:(.. die van action heb ik slechte ervaringen over gelezen.. ik ga voor je duimen..als kv geen streepje heeft dan zal clear blue deze hellemaal niet geven omdat die van meer hcg test

Geplaatst

@mamapapa vervelend he die onzekerheid! Maar ik sluit me aan bij de andere dames...... Het kan nog! Al is de kans ook groot dat het misschien niet gelukt is. Je kan alleen maar afwachten. En NIET stoppen met de bollen he, je weet maar nooit:-)

@Tammy Heel jammer schat, wat een teleurstelling. Kop op volgende x beter. Lief voor jezelf zijn, op krachten komen en er weer tegenaan.

@Hope Ik heb heel goede ervaringen met Gent! In Nl volledig uitbehandeld.... Konden mij niet helpen, en nu de 1ste X in Gent 7 weken zwanger van een tweeling! Kan het nog steeds niet bevatten. Welke arts heb je? Ik had dokter Baerdemaker.

@Plien Ik kan je niet helpen met een goede zorgverzekeraar. Ik had alles al in nl opgemaakt wat ik vergoed kon krijgen. Wij moesten de behandeling in Gent zelf betalen. ( heb ik er dubbel en dwars voor over). Wel werkt mijn huisarts in nl mee, dus hij stempelt mijn recepten af, en nam bijv de bloedtest af zodat ik die kosten wel vergoed kan krijgen.

Hier alles goed! Begin er voorzichtig steeds meer in te geloven. Heb een zwangerschapsdagboek gekocht:-) En mij opgegeven voor Moeders voor Moeders. Een nl ziekenhuis uitgezocht voor de verdere zorg. Ik kan niet terecht bij een verloskundige omdat het er 2 zijn.

Oja ik had idd 2 emmy's teruggeplaatst gekregen om mijn kansen te vergroten. En op 2 verschillende manieren, dus 1 ivf emmy en 1 icsi emmy. Het is ook een 2 eiige tweeling:-)

Geplaatst

Balen meid! Sterkte... Wanneer kun je weer verder? Was dit een cryo en zo ja heb je nog meer?

Geplaatst
Negatief :(

Lieverd, dat is niet leuk, mijn ongevraagde advies is wel om je bollen te blijven indienen of hoe zeg je dat :-)

Je kunt via de huisarts een bloedtest aanvragen of over twee dagen weer testen. Soms is je hcg gewoon nog te laag.

sterkte en dikke knuff xxxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

@vera wij gaan nu voor de tweede keer naar Gent en hebben ook dr de baerdemaker, nu gaan we voor twee Emmy van 5 dagen oud. De vorige keer hadden we ook twee Emmys van 3 dagen oud, helaas op wachtdag 9 op 10 gaan menstrueren.

wacht nu op het verlossende telefoontje....in Gent zijn ze allemaal zo lief, in het UMC waren de echografisten ook lief maar de artsen nee geen goed woord voor over.

maar dat is in het verleden en nu een test onder de kerstboom. Fijn dat je meteen zwanger bent van beide Emmys is je gegund geniet van je zwangerschap XXX in nl gaan we verder bij Woerden.

Andere dames allemaal succes en sterkte waar jullie mee bezig zijn.

dikke knuff van mij.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hoi Vera, ik vind het zo leuk voor je dat het dan nu gelukt is in België! Helemaal mooi na 3 ivf pogingen in Nederland dat het dan gelijk ook lukt, ik kan me voorstellen dat je het niet kunt bevatten! Goed dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders, heb ik bij onze zoon ook gedaan. Ik had me nu ook alweer opgegeven maar helaas ging het mis, ik kreeg wel een brief met sterktewensen van hun. En een dagboek bijhouden is ook erg leuk, je bent het namelijk zo weer vergeten.. Geniet er lekker van, ik vond het zo bijzonder om zwanger te zijn en heb er ook echt van genoten.. Ik hoop dat ik nog een keer het geluk mag hebben en het kan meemaken.

Ik mag morgen beginnen met Progynova en 2 december de eerste echo.... Spannend..

En Hope&Faith, ook bijna weer beginnen... Wanneer zou jij dan ongeveer de terugplaatsing hebben?

Geplaatst
Hoi Vera, ik vind het zo leuk voor je dat het dan nu gelukt is in België! Helemaal mooi na 3 ivf pogingen in Nederland dat het dan gelijk ook lukt, ik kan me voorstellen dat je het niet kunt bevatten! Goed dat je je hebt opgegeven voor moeders voor moeders, heb ik bij onze zoon ook gedaan. Ik had me nu ook alweer opgegeven maar helaas ging het mis, ik kreeg wel een brief met sterktewensen van hun. En een dagboek bijhouden is ook erg leuk, je bent het namelijk zo weer vergeten.. Geniet er lekker van, ik vond het zo bijzonder om zwanger te zijn en heb er ook echt van genoten.. Ik hoop dat ik nog een keer het geluk mag hebben en het kan meemaken.

Ik mag morgen beginnen met Progynova en 2 december de eerste echo.... Spannend..

En Hope&Faith, ook bijna weer beginnen... Wanneer zou jij dan ongeveer de terugplaatsing hebben?

Hoi Plien,

ik ben in afwachting van het verlossende telefoontje, maar afwachten is synoniem voor dit traject;-)

wij mogen als het dan goed is ook morgen beginnen en hebben ook de eerste FM op 2 december.

loop jij ook in Gent?

vraag me steeds af als we daar zijn, zou zij ook op dit forum zitten, maar durf ik dan weer niet zo goed te vragen de emotie spat soms van de gezichten af.

Geplaatst

Helaas we mogen nog niet starten, eerst aan de medicatie mbt de schildklier, nu snap ik ook waarom ik me zo brak voel.

maar alles komt goed, daar vertrouw ik op.

lieve meiden heel veel succes met jullie trajecten

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst
Lieverd, dat is niet leuk, mijn ongevraagde advies is wel om je bollen te blijven indienen of hoe zeg je dat :-)

Je kunt via de huisarts een bloedtest aanvragen of over twee dagen weer testen. Soms is je hcg gewoon nog te laag.

sterkte en dikke knuff xxxx

Liefs Hope&Faith

Helaas.

Ik had gebeld met de kliniek.

Die zeiden je moet stoppen met de bolletjes.

Ik moest wachten op mijn menstruatie en dan gelijk afspraak voor nieuwe cryo tp.

Geplaatst

Shit mamapapa.. was al een beetje te verwachten na de nega testen maar wel rot.. dan maar snel stoppen dan zal je met een dag of 3 ongesteld worden.. sterkte meid! Echt niet leuk

Geplaatst
Helaas.

Ik had gebeld met de kliniek.

Die zeiden je moet stoppen met de bolletjes.

Ik moest wachten op mijn menstruatie en dan gelijk afspraak voor nieuwe cryo tp.

leef met je mee lieverd, maar je hebt in ieder geval nog wel cryos succes xxx

Geplaatst
Shit mamapapa.. was al een beetje te verwachten na de nega testen maar wel rot.. dan maar snel stoppen dan zal je met een dag of 3 ongesteld worden.. sterkte meid! Echt niet leuk

Ja ik had ook niet meer gehoopt op een positieve test. Dankjewel. Op naar de volgende ronde.

leef met je mee lieverd, maar je hebt in ieder geval nog wel cryos succes xxx

Dankjewel lieverd.

Ja heb nog 2 mooie blastocyste cryos te gaan.

Zal ik nog voor de zekerheid met een kv test testen of zegt die van action wel genoeg?

Geplaatst

De actiontesten zou ik niet gebruiken, zijn heel veel klachten over. Maar je hebt ook andere testen gebruikt mamapapa?

Geplaatst
Ja ik had ook niet meer gehoopt op een positieve test. Dankjewel. Op naar de volgende ronde.

Dankjewel lieverd.

Ja heb nog 2 mooie blastocyste cryos te gaan.

Zal ik nog voor de zekerheid met een kv test testen of zegt die van action wel genoeg?

ben stiekem een beetje jaloers op je, ik denk dat het er voor ons niet meer in zit. Te lang door het UMC aan het lijntje gehouden en nu een schildklierafwijking geconstateerd door Gent.

gun het je en de andere dames uiteraard xxxx

maar zie het somber in voor ons xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Nee meis.. ik zou je heel graag hoop geven maar gezien alle testen met niks is het hellaas niet gelukt:(

Het is helaas niet gelukt.

De actiontesten zou ik niet gebruiken, zijn heel veel klachten over. Maar je hebt ook andere testen gebruikt mamapapa?

Ik heb voor de zekerheid net weer getest haha met die van kv. Negatief

@mamapapa: succes met de volgende ronde. Hou de moed erin!

Dankjewel. We gaan ervoor.

ben stiekem een beetje jaloers op je, ik denk dat het er voor ons niet meer in zit. Te lang door het UMC aan het lijntje gehouden en nu een schildklierafwijking geconstateerd door Gent.

gun het je en de andere dames uiteraard xxxx

maar zie het somber in voor ons xxx

Liefs Hope&Faith

Jaloers oeps haha.

Helaas deze ronde negatief.

Op naar de volgende ronde.

Ik gun het echt iedereen!

We gaan er tegenaan. Waar is het UMC gevestigd? Ik zit bij Nij geertgen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden