Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Hope en Faith

Merk jij er wat van? Ik heb 300 en merk dus niets ervan. Hoeveel moet jij spuiten?

Ja dat stapje voor stapje herken ik zo!!

Ik duim voor je! En voor iedereen hier

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Balen hope dat je er zoveel last van hebt.. Nog even volhouden voor het goede doel! Die stapjes die je beschrijft zijn heel logisch, het is mijn 1e keer, maar kan me heel goed voorstellen dat ik dat straks ook zo zal ervaren.

Nog ruim een week en dan mag ik beginnen met lucrin. Ben de pil echt zat, erg zere borsten terwijl ik dat normaal pas rond eisprong heb, moe en last van spotting. Hopen dat ik die zooi nooit meer hoef te slikken!

Sterkte allemaal meiden, ik duim voor een vruchtbaar jaar voor ons allemaal.

Geplaatst

Heey pigster en cerah,

ik spuit 300 menopur, en decapeptyl 1.0 ik heb er niet echt last van, hoort erbij denk ik dan maar. En cerah herken dat je de pil zat bent, maar ja niets aan te doen, dan alles ondergaan.

ben wel blij met jullie,gewoon ff lekker wegtikken.

zometeen oud&nieuw ook weer leuk en dan het nieuwe jaar weer in vol goede moed en vertrouwen.

voor nu allemaal een dikke knuff

liefs Hope&Faith

Geplaatst

quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Hope&Faith

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Soort traject:

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:

[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testdatum:

[/TD]

[TD]Zwanger:

[/TD]

[TD]Waar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten

[/TD]

[TD]icsi/fna

[/TD]

[TD]31 dec. pilstop 5 Januari 15 ste afspraak zh.

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Istanbul

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach

[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 dec. Pilstop

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]1e FM 6 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah

[/TD]

[TD]ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]2e IVF

[/TD]

[TD]1e FM 2 januari

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoi dames

Geplaatst

Lukt het jullie ook zo slecht om te reageren. Hij is veel aan het laden de pagina. Heel vervelend had op hope een heel verhaal getypt maar dat ging niet goed met opslaan.

Hope spannend jij bent als eerste van start. Vervelend dat je er zo last van heb. Hopelijk gaat het snel beter.

Ik ben blij als het de 31 ste is eindelijk stoppen met de pil Ben al bijna 2 strippen verder. Wij doen het korte protocol, met elonva.

Stop er weer mee wat irritant hij reageert zo slecht.

Geplaatst
Lukt het jullie ook zo slecht om te reageren. Hij is veel aan het laden de pagina. Heel vervelend had op hope een heel verhaal getypt maar dat ging niet goed met opslaan.

Hope spannend jij bent als eerste van start. Vervelend dat je er zo last van heb. Hopelijk gaat het snel beter.

Ik ben blij als het de 31 ste is eindelijk stoppen met de pil Ben al bijna 2 strippen verder. Wij doen het korte protocol, met elonva.

Stop er weer mee wat irritant hij reageert zo slecht.

hi wachten, nee ik heb er geen last van, soms met scrollen ben ik mijn tekst kwijt.

volgens mij zitten de meeste nu met verlengde pil, wij ook. Komt door de feestdagen.

Net de winkel in geweest, geen groenten meer had dan toch maar in de rij.

nu lekker voetjes omhoog, sapje en genieten van de kerstboom.

kerstboom met echte kaarsjes, is een traditie bij ons.attachment.php?attachmentid=5950&stc=1

Geplaatst

Hi daar,

iedereen druk met de voorbereidingen voor oud en nieuw?

Onderstaande tekst vond ik zo mooi om deze met jullie te delen.

Dagtekst van dinsdag 30 december 2014.

"Het ene jaar eindigt en een nieuw jaar gaat beginnen… Maar voor je denkt aan het jaar dat komt, sta een ogenblik stil bij het jaar dat heengaat en richt je tot haar, want een jaar is een levend wezen en je kunt er dus mee praten. Op het moment van afscheid, kun je het vragen om jou te herinneren. Omdat het leeft, zal het niet inactief blijven, het heeft niet alleen je handelingen geregistreerd, maar ook je verlangens, je gevoelens, je gedachten. Op de laatste dag brengt het verslag uit aan de Heren van het Lot en verbindt het je met het nieuwe jaar: wees in staat het te groeten voordat het definitief heengaat.

Wat het nieuwe jaar betreft, kun je beginnen met het bewust voor te bereiden, door jezelf een doel te stellen: een slechte gewoonte afleren, een deugd ontwikkelen, een project realiseren voor het welzijn van allen. Door deze gedachte, deze wens, is het alsof je een eerste steen legt en vervolgens zullen alle heilzame geesten in de natuur je te hulp schieten, opdat je dit project zou kunnen realiseren. Ziedaar waarmee je je vandaag het beste kunt bezighouden: het ontvangen van het nieuwe jaar door je onder de bescherming van het licht te plaatsen."attachment.php?attachmentid=5951&stc=1

Omraam Mikhaël Aïvanhov

Vandaag lekker thuis, beetje rommelen en olieballen bakken met mijn dochter van 18, deze heerlijke traditie houden we.

dit jaar zijn ze voor het eerst echt gelukt, normaal zijn ze keihard en echte kunstwerken waar we dan sterretjes in steken.

maar dit jaar eten we ze lekker op.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hey gurlz

Hoe gaat t met jullie? Ik ben vndg naar Leuven geweest voor de intake. Toch n andere behandeling dan in NL hoor. Bloedafname en meer echo tijdens de hormoonstimulatie. Goed gevoel bij UZ Leuven in ieder geval. Morgen t allereerste kleine stapje: starten met Aspirine ivm dun BMS. En 6 of 7 jan de Menopur 300. Oh ik ben zó benieuwd of er nog wat in de koker zit met de FM.

Allemaal alvast n fijne jaarwisseling en dat 2015 heel vruchtbaar mag worden!!

Geplaatst

quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door Hope&Faith

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]1 januari start aspirine, 6 of 7 januari start menopur 300[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]1e FM 2 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Het lijstje aangepast.

pigster, spannend ben je ook boven de 40?

ik heb ook 300 menopur.

volgende week zijn we volgens mij allemaal in ons traject.

fijn dat je een goed gevoel hebt bij Leuven, dat is belangrijk vertrouwen.

iedereen een mooie jaarwisseling en op naar het nieuwe jaar.

attachment.php?attachmentid=5953&stc=1

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hi!

Ik ben 39 maar n low responder. Eitjes bijna op door vervroegde overgang.

Vndg ineens n enorme huilbui in de auto. Enerzijds zin in t traject anderzijds de angst voor de teleurstelling en dat geheenenweer tussen hoop en angst en wachten...die achtbaan.

Veel liefs allemaal!!!!

Geplaatst
Hi!

Ik ben 39 maar n low responder. Eitjes bijna op door vervroegde overgang.

Vndg ineens n enorme huilbui in de auto. Enerzijds zin in t traject anderzijds de angst voor de teleurstelling en dat geheenenweer tussen hoop en angst en wachten...die achtbaan.

Veel liefs allemaal!!!!

ja pigster herken wat je zegt, maar positief erin staan helpt, steeds stapje voor stapje,en cerah op naar 2015, afscheid genomen van 2014 en bedankt voor alles wat ik hierin heb mogen leren.

2015 omarmen we voor alles wT dit jaar ons mag brengen.

xx Hope&Faith

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[/TR]

[TR]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]1e FM 2 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Morgen naar Gent, als we zondag weer terug mogen komen, maken we er een weekendje weg van, is dat niet het geval gaan we weer naar huis. We zijn benieuwd...

Iedereen geniet van het nieuwe jaar.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Succes in Gent he!!!!

Dank je, vinden het nu toch wel spannend, en morgen om 05.00 op pff

Hoe lang doe jij erover naar Leuven?

Geplaatst
Dank je, vinden het nu toch wel spannend, en morgen om 05.00 op pffHoe lang doe jij erover naar Leuven?
Succes hope morgen.
Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD][/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]2e FM 6 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Vanmorgenvroeg onze FM gehad, net zoals bij de vorige keer 2 eiblaasjes in de linker en nu misschien 1 in de rechter.

We houden ons vast aan de tp van vorige keer, nu gaan we voor een blastocyste van 5 dagen. We staan er wel realistischer in en zien onze droom misschien niet in vervulling gaan. Toch hebben we hoop en houden we vertrouwen.

dinsdag weer terug, dan weten we meer.

bedankt voor de lieve reacties.

Liefs Hope&Faith

attachment.php?attachmentid=5958&stc=1

Geplaatst

Hope, fijn dat je echo goed was! Er kunnen er in de loop van de tijd toch ook nog meer follikels bij komen? Misschien valt het allemaal wel mee en krijg je er nog een paar bij. Hoeveel eicellen had je bij de vorige punctie? Maken jullie er een lang weekend van of toch maar naar huis? Hou hoop en succes he, je bent weer een stapje verder!

Wachten en Summerbeach, ook weer een stapje verder nu jullie met de pil zijn gestopt. Fijn!

Ik heb in mijn vakantie mooi de tijd gehad om internet af te pluizen naar tips qua voeding, supplementen etc. dus net maar even lekker wat inkopen gedaan. Lekker mijn best doen om gezonde eitjes te produceren :) Ik ben er klaar voor - maar vind het wel rete spannend haha -

Geplaatst

Spannend hope&faith maar je zag aan Eslief hoe de follikels ineens tevoorschijn kwamen! Dus wie weet komen er nog bij. Dat was bij mij wel zo.

Andere meiden, succes!!

Voor iedereen een vruchtbaar 2015!

...en haal de kerst instelling maar weer snel weg van het forum want dat typt voor geen meter......

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden