Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ACJ, dat komt omdat je misschien net iets meer dan één strip moet slikken. Ik heb gister mijn 1e strip opgemaakt en moet nog tot vrijdag slikken, dus 3 pilletjes van de 2e strip. Heeft allemaal met de planning van het ziekenhuis te maken.

Amf, ja heerlijk die hormonen. Hopelijk valt het allemaal mee. Lekker afleiding gaan zoeken straks!

hi cerah, reageren we tegelijkertijd hihi

hormonen zijn gekke dingen hoor, gun jezelf de rust en verwennjezelf. Xx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat is deze forum toch handig 👍Dank jullie wel! Als ik het zo een beetje bereken, duurt een traject ongeveer 6 weken vanaf het moment dat je aan de pil begint.

Iemand ervaring met de punctie?

Geplaatst
Wat is deze forum toch handig Dank jullie wel! Als ik het zo een beetje bereken, duurt een traject ongeveer 6 weken vanaf het moment dat je aan de pil begint.

Iemand ervaring met de punctie?

Ja maar 1 keer, voor iedere vrouw is dit weer anders. Ik werd onder plaatselijke verdoving geholpen, en vond ze in in Gent heel lief. Je moet op een bepaalt tijdstip er zijn, dan maken ze je klaar en wordt er een infuus aangelegd.

dan wordt je eerst zelf binnen geroepen en maken ze je klaar voor de punctie, dan komt je partner binnen en mag bij de hele procedure ongeveer half uurtje blijven, vervolgens blijf je een uurtje op bed liggen en krijg je de uitslag hoeveel eitjes en wanneer de tp is en nog wat tips. Omdat we ruim twee uur moeten rijden kreeg ik ook nog pijnstilling na de punctie dat was heel fijn.

de vorige met ben ik gaan werken met leefregels, dat doe ik nu niet meer.

sta er open in en laat het maar gebeuren, des te ontspannender je er in staat des te positiever ervaar je dit.

succes

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

AMF: wat een geluk dat jullie dan zo snel geholpen konden worden. Nu is er dan wel bij de punctie en denk dat dat toch ook wel heel erg belangrijk is.

Ik heb nog nooit een punctie gehad en weet van hier dat het voor iedereen heel erg verschillend is.

Bij ons krijg ik van te voren hele sterke pijnstillers. Daarna moeten we met een speciale koffer naar Rotterdam. Daar moet mn man zn kunstje doen en wordt dan meteen de bevruchting gedaan. Verder weet ik het ook niet, horen we morgen denk ik.

Ik begrijp dat ik dus wel in het korte traject zit. Want ben meten begonnen met deca.

het prikken valt me echt mee. Wat iemand al zei, alsof je een haartje met een pincet verwijderd....al is een haartje bij je bovenlip pijnlijker (vind ik) :-)

Geplaatst

Ja erg fijn zo snel! En dat we het samen kunnen doen ben ik ook blij om omdat het de eerste keer is met alles weet je niet wat je moet verwachten dus laat alles op me af komen ook de punctie uiteindelijk is het voor een goed doel dus positief blijven ;-)

Geplaatst

Wat een drukte gezellig.

Vakantie stemming hebben we zeker. Al sneeuwt het wel sinds gisteren. Dus gisteren de hele dag binnen gebleven. Vandaag naar de shoppingmall geweest is 20 minuten lopen. Dus beweging hebben we gehad,. Alleen uitkijken met lopen want het is glad.

Begin wel mijn buik te voelen dus dat is een goed teken. Merk dat ik sneller emo ben.

Succes dames.

Geplaatst

Vandaag had ik afspraak bij het zk.

Baarmoederslijmvlies was 5.5mm dus nog 1 week doorgaan met estradiol en als het goed is week erop terugplaatsing van een cryo 5 dagen oud (blastocyste)

Geplaatst
Vandaag had ik afspraak bij het zk.

Baarmoederslijmvlies was 5.5mm dus nog 1 week doorgaan met estradiol en als het goed is week erop terugplaatsing van een cryo 5 dagen oud (blastocyste)

Hi mamapapa, dan gaan we tegelijk op. Ik heb waarschijnlijk begin volgende week de punctie en dan de tp van een vijfdaagse oude blastocyste. Wel spannend voor jullie het ontdooingsproces en voor ons het delingsproces.

vertrouwen houden is belangrijk maar wel lastig.

zal ik je toevoegen aan het lijstje?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Thx allemaal hopen dat de echo goed is en dat ik kan beginnen met de volgende spuit!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Hi mamapapa, dan gaan we tegelijk op. Ik heb waarschijnlijk begin volgende week de punctie en dan de tp van een vijfdaagse oude blastocyste. Wel spannend voor jullie het ontdooingsproces en voor ons het delingsproces.

vertrouwen houden is belangrijk maar wel lastig.

zal ik je toevoegen aan het lijstje?

Liefs Hope&Faith

Super! Hopelijk op naar een innesteling!

M'n laatste cryo.

Ja voeg me maar toe aan het lijstje.

Andere dames heel veel succes!

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo en tweede injectie.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]1 januari start aspirine, 6 of 7 januari start menopur 300[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]3e FM 9 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]7 januari start stimuleren[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste [/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

[TR]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]1 januari start aspirine, 6 of 7 januari start menopur 300[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]3e FM 9 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]12 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hoi mamapapa, klopt dit zo en in welk zkh zit jij? Volgens mij zaten we ook samen in augustus op het wachtbankje toch?

@wachten, kan je inmiddels al skiën? Geniet van je vakantie.

@ pigster, cerah, tammy en AMF hoe gaat het met jullie, de toetjes zetten en de hormonen?

@ summerbeach hoop dat het goed met je gaat x

@ ACJ heb je al contact opgenomen met het zkh?

@ mamapapa, nu gaan we samen op het wachtbankje en dan ook samen met de anderen naar een uitgerekend topic hoor!

attachment.php?attachmentid=5962&stc=1

Geplaatst

Hi All

Nou m'n regeltjes zijn doorgekomen morgen de eerste follikelmeting... Netveus! Hope & Faith morgen allebei belangrijke dag dus!

Ik ga als ik meer tijd heb de rest van de dames eens lezen Haha

Dag allemaal!!!

Geplaatst

[TR]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]9 januari 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]3e FM 9 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

@pigster heb je status gewijzigd, zo te zien zijn er veel aan de beurt morgen. Morgen is het ook een poortdag van de engelen. Alles wat je wilt loslaten kan je bewust benoemen, zodat je in 2015 kunt groeien en ontwikkelen voor iets nieuws.

Hoi mamapapa, klopt dit zo en in welk zkh zit jij? Volgens mij zaten we ook samen in augustus op het wachtbankje toch?

@wachten, kan je inmiddels al skiën? Geniet van je vakantie.

@ pigster, cerah, tammy en AMF hoe gaat het met jullie, de toetjes zetten en de hormonen?

@ summerbeach hoop dat het goed met je gaat x

@ ACJ heb je al contact opgenomen met het zkh?

@ mamapapa, nu gaan we samen op het wachtbankje en dan ook samen met de anderen naar een uitgerekend topic hoor!

attachment.php?attachmentid=5962&stc=1[/quote

Geplaatst
Jij bent onmisbaar met je overzichten Haha

hihi goed gejat he? in het forum van augustus was iemand daar heel actief in. Heerlijk vond ik dat, dus dacht ik laten we dit lijstje maar gebruiken voor het huidige topic.

ik ben wel benieuwd naar morgen aan de andere kant merk ik ook dat ik een soort van aan het loslaten ben.

gek he?

Geplaatst

Je bent je ah voorbereiden op n mogelijke teleurstelling. Zodat als het idd zo is de klap minder hard aankomt. Althans dat doe ik de hele tijd. Mijn vriend is steeds super positief en ik ben steeds de remmende factor

Geplaatst

Hope&faith , je bedoeld voor het geval ik niet ongesteld word? Ik wacht het even af tot 16 januari. Ik voel mijn menstruatie altijd wel aankomen. Is dat tzt niet het geval dan ga ik bellen.

Tis voor mij even inkomen met de termen die jullie allemaal gebruiken. Zit net aan het begin vh traject. Iedereen succes die vandaag starten met medicatie!

Geplaatst
Je bent je ah voorbereiden op n mogelijke teleurstelling. Zodat als het idd zo is de klap minder hard aankomt. Althans dat doe ik de hele tijd. Mijn vriend is steeds super positief en ik ben steeds de remmende factor

@pigster herkenbaar dus, stond er vorige keer echt zo anders in.

@AJC ja dat bedoel ik idd.

xx

Geplaatst

Helaas... Het was niet de goede tijd om te gaan beginnen bloedtest wees dat uit nu moet ik gaan starten met de pil en 12 jan gesprek hoe en wat verder.. Best jammer omdat mannetje straks ook weer weg gaat nu konden we het nog samen doen... Maar goed maandag gesprek en dan horen we verder

Geplaatst

[TR]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]31 dec. Pilstop[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]9 januari 1e FM[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]2e IVF[/TD]

[TD]3e FM 9 januari[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

@amf status is aangepast, ik snap helemaal hoe je je voelt, vorige maand moest ik ook wachten omdat tijdens de bloedtest was gebleken een te hoge TSH waarde is een waarde van de schildklier. Aan de andere kant doen ze er natuurlijk alles aan om het voor ons zo optimaal mogelijk te maken, we zitten niet voor niets in dit traject.

hoop dat je maandag meer duidelijkheid krijgt.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Ja vindt het vooral jammer dat ik het straks niet samen kan gaan doen maar goed eerst maar even afwachten wat er maandag wordt gezegd dan weten we iets meer, en omdat het de eerste keer is met alles had is hier niet op gerekend natuurlijk geen weet van ;-) dus maar weer even afwachten hoe het dan verder gaat...

Geplaatst
Ja vindt het vooral jammer dat ik het straks niet samen kan gaan doen maar goed eerst maar even afwachten wat er maandag wordt gezegd dan weten we iets meer, en omdat het de eerste keer is met alles had is hier niet op gerekend natuurlijk geen weet van ;-) dus maar weer even afwachten hoe het dan verder gaat...

Ja snap ik, maar beetje stomme vraag misschien, maar als je de punctie hebt dan heb je voor de bevruchting je mannetje ook nodig, hoe doe je dat dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden