Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hahahahope&faith ik volg je helemaal  Ligt er dus aan of je een regelmatige cyclus hebt... nouuuuuu die heb ik niet helaas. Had al eerder gelezen dat het traject ongeveer 6 weken zou duren. Maar wist niet of dat geteld was vanaf het moment dat je aan de pil begint of het moment dat je met de medicijnen begint. Maar het is dus vanaf het moment dat je aan de pil begint.

Hi ACJ, ja klopt helemaal, hoe gaat het met jou?

liefs Hope&Faith

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_cms_table_cms_table_cms_table_grid, width: 750]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 10 januari orgalutran t/m 3-12 met

fostimon op 1-12 en 2-12 misschien nog langer[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste [/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Goeiesmorgens,

@wachten succes vandaag, ben benieuwd naar je FM.

@mamapapa nog 1 nachtje slapen...succes.

@amf hoe was je gesprek verlopen?

De andere meiden hoe voelen jullie je? Lukt het toetje een beetje?

Liefs Hope&Faith met Hope en Faith nu nog in Gent.

Geplaatst

Hi gesprek ging over dat ik nu de pil afmaakt en dan kan ik weer beginnen met spuiten zodat alles van mijn cyclus stil komt te liggen mijn oestrogeen was te hoog waardoor verder spuiten geen zin had... Dus nu pil afmaken en wachten totdat ik weer ongesteld wordt!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
Hi gesprek ging over dat ik nu de pil afmaakt en dan kan ik weer beginnen met spuiten zodat alles van mijn cyclus stil komt te liggen mijn oestrogeen was te hoog waardoor verder spuiten geen zin had... Dus nu pil afmaken en wachten totdat ik weer ongesteld wordt!

Oh dat is fijn nu wachten op je ongi. Succes

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Soort traject:

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:

[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testdatum:

[/TD]

[TD]Zwanger:

[/TD]

[TD]Waar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten

[/TD]

[TD]5de icsi/fna 1ste afspraak zh.

5 jan, 2e fm 9 jan 3de fm 12 jan, 4de fm 14 jan, 5de fm 16 jan.

[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 9 t/m 16 januari orgalutran t/m 15 januari fostimon.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari

[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari gesprek

[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa

[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste

[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Net onze zh afspraak gehad. Er was er 1 van 15 mm en de rest is kleiner. Dus ze zijn niet goed genoeg nog gegroeit. Moet hierdoor doorgaan met 2x mezelf te prikken. Balen hier van. :sad11:Vrijdag weer terug. Ze hopen dat we zondag de punctie hebben en dat zou inhouden dat als we het geluk hebben op een blastocyst terugplaatsing dat we 2 dagen hier langer blijven. Gelukkig hebben we een ticket geboekt die je nog kosteloos kan wijzigen

Geplaatst
Net onze zh afspraak gehad. Er was er 1 van 15 mm en de rest is kleiner. Dus ze zijn niet goed genoeg nog gegroeit. Moet hierdoor doorgaan met 2x mezelf te prikken. Balen hier van. :sad11:Vrijdag weer terug. Ze hopen dat we zondag de punctie hebben en dat zou inhouden dat als we het geluk hebben op een blastocyst terugplaatsing dat we 2 dagen hier langer blijven. Gelukkig hebben we een ticket geboekt die je nog kosteloos kan wijzigen

Hi wachten , verloopt een beetje zoals mijn proces, sterkte nog en op naar de punctie xxxx

Liefs Hope&Faith xxx

Geplaatst

Spannend xx

Geplaatst

@wachten: Nou hopelijk heb je zondad de punctie. we gaan voor je duimen! :duimen draaien:

Die ene neemt er goed de tijd voor zullen we maar zeggen.

@DeeDee: Ik spuit ook decapetyl. Ik vind het echt reuze meevallen. Alleen bij het inspuiten kan het heel even gaan branden. Maar als je de spuit een dagje van te voren al uit de koelkast haalt dan is het al een stuk minder. Van de bijwerkingen heb ik tot nu toe weinig last en ik spuit het nu al een week. Alleen bij snel opstaan of bukken wordt ik duizelig.

Maar waarom moet je het 3 mnd spuiten??? Dat is wel heel erg lang.

@amf: hopelijk mag je ongi deze keer heel snel komen en dat je weer snel mag starten.

@ Hope& Faith: nog 2 nachtjes slapen en dan mag je je kanjers gaan ophalen!!!! Spannend hoor.

Geplaatst
hoi DeeDee, ik heb beide pogingen 7 dagen decaceptyl gespoten, in combinatie met menopur. Mijn ervaring met beide producten is dat wanneer je langzaam spuit en masseert het minder brand en soms zelfs helemaal niet. Ik had wel hoofdpijn van de decaceptyl maar nam ipv decafe gewone koffie om migraine te voorkomen ook op advies vroedvrouw.

wanneer start jij met het traject en mag ik vragen waarom 3 maanden?

liefs Hope&Faith. Xx

Ik dacht dat je langer had gespoten. Op zich voor het spuiten zelf ben ik niet zo bang, al zal mijn buik na 90 injecties er waarschijnlijk minder fraai uitzien. Ben meer bang voor de bijwerkingen. Op de Lucrin voelde ik me echt heel slecht, hele dag duizelig, meerdere malen flauw gevallen, en het ergste vond ik dat ik heel erg depressief werd. Vandaar dat ik er nu ook heel erg tegenop zie, 3 maanden is dan een hele lange tijd. We hebben na de eerste keer Lucrin besloten, dat nooit meer en nu in overleg met de artsen wordt het decapeptyl en krijg ik wel extra oestrogeen bij. Ik moet het 3 maanden gebruiken vanwege de endometriose, omdat ze er zeker van willen zijn dat dit de behandeling niet in de weg zit. Het is voor mij nu erg dubbel, voeding aangepast en veel extra supplementen om mijn hormoonhuishouding in orde te krijgen en straks gaat alles weer 3 maanden plat.

Geplaatst
Ik dacht dat je langer had gespoten. Op zich voor het spuiten zelf ben ik niet zo bang, al zal mijn buik na 90 injecties er waarschijnlijk minder fraai uitzien. Ben meer bang voor de bijwerkingen. Op de Lucrin voelde ik me echt heel slecht, hele dag duizelig, meerdere malen flauw gevallen, en het ergste vond ik dat ik heel erg depressief werd. Vandaar dat ik er nu ook heel erg tegenop zie, 3 maanden is dan een hele lange tijd. We hebben na de eerste keer Lucrin besloten, dat nooit meer en nu in overleg met de artsen wordt het decapeptyl en krijg ik wel extra oestrogeen bij. Ik moet het 3 maanden gebruiken vanwege de endometriose, omdat ze er zeker van willen zijn dat dit de behandeling niet in de weg zit. Het is voor mij nu erg dubbel, voeding aangepast en veel extra supplementen om mijn hormoonhuishouding in orde te krijgen en straks gaat alles weer 3 maanden plat.

Hoi DeeDee jeetje wat heftig, hoop dat je beter op de decaceptyl reageert, wat houdt endometriose in?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
@wachten: Nou hopelijk heb je zondad de punctie. we gaan voor je duimen! :duimen draaien:

Die ene neemt er goed de tijd voor zullen we maar zeggen.

@DeeDee: Ik spuit ook decapetyl. Ik vind het echt reuze meevallen. Alleen bij het inspuiten kan het heel even gaan branden. Maar als je de spuit een dagje van te voren al uit de koelkast haalt dan is het al een stuk minder. Van de bijwerkingen heb ik tot nu toe weinig last en ik spuit het nu al een week. Alleen bij snel opstaan of bukken wordt ik duizelig.

Maar waarom moet je het 3 mnd spuiten??? Dat is wel heel erg lang.

@amf: hopelijk mag je ongi deze keer heel snel komen en dat je weer snel mag starten.

@ Hope& Faith: nog 2 nachtjes slapen en dan mag je je kanjers gaan ophalen!!!! Spannend hoor.

Yep, ben wel blij gisteren had ik ineens koorts, mijn mannetje was "vergeten" tomaten te halen, hij zegt ja met je heiligverklaarde tomatensoep. Vanmorgen ging hij toch tomaten halen, lief.

nu net tomatensoep op en hoop dat ik geen verhoging of koorts heb vrijdag.

merk dat de zwelling van de eierstokken gelukkig minder is, houd de hele dag rust, nog twee nachtjes.. Thanks

hoe gaat het met jou?

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Wachten ik hoop zondag voor je. Sterkte!

Ik lees wat vragen over de Deca.

Ik heb vndg n dag vrij genomen maar had me beter ziek kunnen melden. Ik heb echt zo n hoofdpijn, duizelig en moe. Komt dat door de Deca, Menopur of ben ik gewoon n jankerd? Heb ook al vier dagen zo n verhit hoofd hebben andere dames dit ook? Ik heb nooit zulke hoofdpijn ik functioneer gewoon niet

En dat depri gevoel wat @deedee beschrijft ... Gister na het sporten een enorme huilbui in de auto.. Nou ja.. Is dit vd hormonen zenuwen of zit ik niet lekker in m'n vel? ( begin nu ook al te grienen... Nou zeg wat is dit nou?)

Geplaatst

@ hope en Faith houden ze je eigenlijk op de hoogte vd voortgang van je twee embryo's ? Succes he!! Oh ja heb jij ook n laag AMH ? ( weet t niet meer sorry weet wel dat Moes ook n laag AMH had)

Geplaatst
Wachten ik hoop zondag voor je. Sterkte!

Ik lees wat vragen over de Deca.

Ik heb vndg n dag vrij genomen maar had me beter ziek kunnen melden. Ik heb echt zo n hoofdpijn, duizelig en moe. Komt dat door de Deca, Menopur of ben ik gewoon n jankerd? Heb ook al vier dagen zo n verhit hoofd hebben andere dames dit ook? Ik heb nooit zulke hoofdpijn ik functioneer gewoon niet

En dat depri gevoel wat @deedee beschrijft ... Gister na het sporten een enorme huilbui in de auto.. Nou ja.. Is dit vd hormonen zenuwen of zit ik niet lekker in m'n vel? ( begin nu ook al te grienen... Nou zeg wat is dit nou?)

Hi Pigster, dit zijn de bijwerkingen van decaceptyl hoofdpijn, duizelig, menopur zit meer op de emotie vertelde mijn arts.

herken helemaal wat je schrijft.

Een espresso hielp bij mij om dit te hanteren, daarna gewoon thee theïne vrij en veel water drinken.

neem je rust en tijd voor jezelf.

Liefs Hope&Faith.

attachment.php?attachmentid=5974&stc=1

Geplaatst
@ hope en Faith houden ze je eigenlijk op de hoogte vd voortgang van je twee embryo's ? Succes he!! Oh ja heb jij ook n laag AMH ? ( weet t niet meer sorry weet wel dat Moes ook n laag AMH had)

Hi pigster, nee dat dacht ik in eerste instantie ook. We vertrouwen op de tp van onze kanjers. Ik heb idd nu ook een laag Amh, daarentegen had ik vlak voor deze punctie 979 waarde, betekent dat de twee eicellen die rijp zijn een hele hoge waarde hebben, dus van kwaliteit heel goed zijn, op deze twee eicellen is volledige ICSI toegepast en beide eicellen zijn bevrucht, dit is voor ons zo'n mooi teken.

We hebben een er een heel goed gevoel bij en zijn de heer en de engelen dankbaar.

vrijdag om 06.00 op staan, onze normale tijd en dan naar Gent.

dr. De baerdemaker heeft ons begeleid en doet nu ook de tp, dat vinden we heel fijn.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Oh ik hoop t zo voor jullie ️ geweldig zeg zou t zijn!

Morgen 8.50 uur horen we of de mini,s gegroeid zijn. Pffff weer zo' n stap he...

Nou lieve dames ik duik m'n bed in met die bonkende hamer in mijn hoofd.

Xxxx

Geplaatst
Oh ik hoop t zo voor jullie ️ geweldig zeg zou t zijn!

Morgen 8.50 uur horen we of de mini,s gegroeid zijn. Pffff weer zo' n stap he...

Nou lieve dames ik duik m'n bed in met die bonkende hamer in mijn hoofd.

Xxxx

positieve energie, liefde en licht dat hebben ze nu nodig, spannend voor je, zeker steeds stapje voor stapje.

weltrusten, knap maar lekker op xxx

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hier gaat het nog steeds allemaal prima eigenlijk. Buiten dat ik iets meer hoofdpijn heb dan normaal, maar dat is vooral 's avonds en dan doen ik eerst me lenzen uit.

Dan met een kop thee op de bank is het prima uit te houden. Voor de duizeligheid neem ik wat gewoon wat extra suiker.

Ik zit alleen enorm te balen hier op me werk. Ik werk samen met 1 iemand en diegene zit precies uitgerekend nu thuis met waarschijnlijk een hernia......Dus dit is al de 2de week dat ik de afdeling alleen run. En de vooruitzichten zijn niet bepaald goed natuurlijk. Heb hier al aangegeven dat ze iets moeten verzinnen, maar tot op heden op helemaal niks gehoord. Mn man zegt ook al laat ze maar een keer lekker allemaal uitzoeken daar en je blijft gewoon thuis als je je niet goed voelt.

Ik baal er echt enorm van dat dat precies nu is.

Zo ff wat frustratie eruit hoor......sorry dames.

@pigster: waarschijnlijk komt alles doorelkaar. Het hele traject is een emotionele rollercoaster en de hormonen helpen dan natuurlijk ook niet echt mee. Gewoon lekker janken hoor, kan ik nu ook wel......

Geplaatst

@tammy thanks je hubbie heeft gelijk hoor laat ze het maar uitzoeken. Jij moet ook aan jezelf denken toch? Gooi t er maar uit Haha doe ik ook!

Geplaatst
Hier gaat het nog steeds allemaal prima eigenlijk. Buiten dat ik iets meer hoofdpijn heb dan normaal, maar dat is vooral 's avonds en dan doen ik eerst me lenzen uit.

Dan met een kop thee op de bank is het prima uit te houden. Voor de duizeligheid neem ik wat gewoon wat extra suiker.

Ik zit alleen enorm te balen hier op me werk. Ik werk samen met 1 iemand en diegene zit precies uitgerekend nu thuis met waarschijnlijk een hernia......Dus dit is al de 2de week dat ik de afdeling alleen run. En de vooruitzichten zijn niet bepaald goed natuurlijk. Heb hier al aangegeven dat ze iets moeten verzinnen, maar tot op heden op helemaal niks gehoord. Mn man zegt ook al laat ze maar een keer lekker allemaal uitzoeken daar en je blijft gewoon thuis als je je niet goed voelt.

Ik baal er echt enorm van dat dat precies nu is.

Zo ff wat frustratie eruit hoor......sorry dames.

@pigster: waarschijnlijk komt alles doorelkaar. Het hele traject is een emotionele rollercoaster en de hormonen helpen dan natuurlijk ook niet echt mee. Gewoon lekker janken hoor, kan ik nu ook wel...... 😭

tammy daar zijn we voor hoor xx jouw verantwoordelijkheidsgevoel tov je werk is logisch, maar de bezetting is niet aan jou, dat is aan je werkgever. Kies voor jezelf, dan ga je met alle rust dit traject in en is al loodzwaar..

jij bent het belangrijkste hoor en zeker nu met dit traject dat is niet voor niets.

dikke knuff van mij....Liefs Hope&Faith

Geplaatst

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten[/TD]

[TD]5de icsi/fna 1ste afspraak zh.

5 jan, 2e fm 9 jan 3de fm 12 jan, 4de fm 14 jan, 5de fm 16 jan.[/TD]

[TD]31 dec pilstop. 5 Januari start elonva. 9 januari echo, 9 t/m 16 januari orgalutran t/m 15 januari fostimon.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]10 januari start menopur[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster[/TD]

[TD]3e IVF[/TD]

[TD]Start decapeptyl 9 januari.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start Lucrin uitgangsecho 16 januari[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari[/TD]

[TD]16 Januari

Hope en Faith[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Gent[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]6 januari start decapeptyl 20 januari uitgangsecho[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht/Rotterdam [/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]28 januari gesprek[/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]9 januari start pil, 12 januari gesprek vervolg traject.[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste [/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgenkliniek[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

attachment.php?attachmentid=5975&stc=1

Blij dat ik geen Eskimo ben....

Geplaatst

Tnx meiden.

ik weet het ook hoor, maar het is zo frustrerend dat als ze het al weten, maar er niks aan doen.

Ik ben 2 middagen in de vrij, maar dan plan ik dus al zoveel mogelijk de bezoekjes aan het zh. Maar moet ook mn zoon uit school halen en daarna weer naar zwemles. Dus kan ook echt niet extra werken. Het is nu ook dus dat die middagen hier niemand is. Zelf vind ik dat al niet kunnen, maar hun blijkbaar wel. Wanneer de punctie is zal hier dus niemand aanwezig zijn en als ik me niet lekker voel dus 2 dagen. Alleen mn collega en mn baas weten van het traject, dus die moeten het dan maar samen voorlopig uitzoeken.

Die afbeelding hahahahahaha geweldig

Geplaatst

@hope&faith alles gaat goed hoor! Hoop iedere keer dat ik ongesteld ben als ik naar de wc ga maar helaas! Vorige cyclus was 37 dagen en die daarvoor 36 dagen. Zit nu op cyclusdag 35, dus we wachten "geduldig" af! 😞

Hoe is het bij jou? De dagen aan het aftellen voor de terugplaatsing?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden