Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tammy succes!! May the eggforce be with you!

@Wachten hoe gaat t? Ook nog veel pijn?

Met mij gaat t nu wel weer, gister echt nog pijn en opgezet ga zo naar de AH en eens granaatappelsap halen. En andere goede gezonde dingen.

Cerah hoe gaat t met jou??gaat dus iemand gelijk met jou op. Ik voelde mijn eierstokken nooit groeien maar ja das ook niet zo gek met die roestige stokjes.

&Wachten wij gaan gelijk op.

@Hope en Faith jij bent de eerste.. Wat spannend hee zo de bloedtesten.

Ik durf nog steeds niet te hopen op n wonder.. Mijn BMS is nou niet het Hästens van de Baarmoederslijmvliezen, meer n spijkerbed.

Lieve allemaal ik ben jullie niet vergeten maar Haha tis wel drukkig ja

Allemaal succes!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tnx allemaal!!!

kreeg net ook een appje van mn schoonmoeder om te vragen of ze mss mee moest. Wel.lief, maar ga lekker alleen. Toch nog niet een hele spannende echo.

wel grappig dat we met 3 meiden bijna gelijk lopen....ik loop net een paar dagen achter.

Pffff vandaag wel koppijn zeg, echt niet normaal meer. Straks mss ff een para innemen. Maar goed de verlucht hier op kantoor helpt natuurlijk ook niet echt. Zal blij zijn als ik naar huis kan.

Sterkte allemaal!

Geplaatst
Tnx allemaal!!!

kreeg net ook een appje van mn schoonmoeder om te vragen of ze mss mee moest. Wel.lief, maar ga lekker alleen. Toch nog niet een hele spannende echo.

wel grappig dat we met 3 meiden bijna gelijk lopen....ik loop net een paar dagen achter.

Pffff vandaag wel koppijn zeg, echt niet normaal meer. Straks mss ff een para innemen. Maar goed de verlucht hier op kantoor helpt natuurlijk ook niet echt. Zal blij zijn als ik naar huis kan.

Sterkte allemaal!

hi tammy, komt van de decaceptyl die hoofdpijn killing gewoon. Mij hielp een sterke espresso daarna veel water.

paracetamol is niet schadelijk ibuprofen etc wel, dus niet innemen hoor xxx

hier lekker aan het koken, stoofpeertjes, zit kaneel in dus eet ik ze maar niet. Kippetjes gemarineerd voor zometeen een wrapje met boontjes en paprika voor vanavond. Mijn dochter gaat nu olieballen maken mjammjam, net nootjes gebrand dus ff lekker smikkelen.

knuff Hope&Faith

Geplaatst

nou meiden had een bericht getikt maar die is er niet meer.

Vanmorgen een bericht gekregen dat we naar het zh moesten gaan. De dokter wilde ons persoonlijk spreken.

En meestal als zoiets gezegd word is er iets mis. Ik dacht er is geen bevruchting op getreden.

Maar het was wat anders mijn eitjes zagen er goed uit toen ze ze eruit haalde en de andere follikels waren leeg.

Maar toen ze de eitjes gingen schoonmaken zagen ze er vervormd uit. Dus waren ze niet genoeg om bevrucht te worden.

Dus nu hebben we niks. Hij leefde erg met ons mee en zei vooral niet opgeven jullie zijn nog jong genoeg ik 35 en mijn man bijna 38.

Voel me niet jong had gehoopt op mijn 27ste moeder te worden maar nu zoveel jaren verder. En 5 pogingen verder staan we nog met lege handen.

Hij zei probeer het over 5 of 6 maanden nog een keer want dat dit gebeurd is hoeft niet te betekenen dat het nog een keer gebeurd. Gebeurd dit nou de volgende keer ook dan moeten we kijken wat we gaan doen. Meiden ik ga jullie hierdoor verlaten. Het gaat jullie goed ik duim voor jullie dat jullie wel zwanger mogen worden

Geplaatst

Ohhh neee! !!! Wat een vreselijk nieuws voor jullie @wachten 😣😦

Ik wens jou en je man heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke nieuws.

Heel veel sterkte en dikke knuf!

Geplaatst

Ohh wachten wat erg ik wens jullie ook heel veel sterkte met het verwerken ervan!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Goh, daar ben ik even stil van. Piep traject is dit toch, heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws.

Begrijpelijk dat je het topic verlaat, hoop voor jullie dat in de toekomst toch een kans is.

Liefs Hope&Faith XXX

Geplaatst

Vanmiddag de uitgandsecho gehad. Alles was prima in orde en vanavond mag de genol f erbij. Zaten aan beide kanten al een paar mooie folikels, dus tijd dat wel die eens gaan laten groeien.

Volgende week woensdag terug voor de controle!

Het gaat nu echt beginnen

Geplaatst
Vanmiddag de uitgandsecho gehad. Alles was prima in orde en vanavond mag de genol f erbij. Zaten aan beide kanten al een paar mooie folikels, dus tijd dat wel die eens gaan laten groeien.

Volgende week woensdag terug voor de controle!

Het gaat nu echt beginnen👍👍👍

Nou dat is mooi nieuws tammy op naar woensdag, duim voor je XXX

Geplaatst
Tnx hope 😙

en hoe gaat het nu bij jou? Kan je het nog volhouden tot volgende week dinsdag?

Hi lief van je, gaat heel goed, snachts heb ik wel krampen naar mijn heup en trekt naar mijn been.

denk dat spieren ofzo uitrekken, moet vanavond ergens heen, maar daarna ga ik weer lekker thuis op de bank en lekker rommelen thuis. Hou van koken dus mijn mannetje vindt dit niet zo erg....understatement hoor, hij vindt het wel lastig, ik ben zelf rustig en vermaak me wel.

bedenk dan weer hoe dankbaar we mogen zijn, zeker na het nieuws van Wachten, gun iedereen zo zijn haar babygeluk.

groeien jouw follikels gelijkmatig?

xxx

liefs Hope&Faith

Geplaatst

Hoi hope, geen idee of ze gelijkmatig groeien. Moeten we volgende week maar zien. Hoop het wel, maar goed moet straks de 2 spuiten eerst doen.

Dat met die krampen en je spieren heb ik echt geen ervaring mee. Vorige keer had ik echt nergens last van namelijk. Zelfs geen krampen. Dus hoop echt voor je dat dit goed nieuws is.

Wel lekker hoor dat je nu zoveel thuis bent. Is dat express vrij genomen of ziek gemeld? Waarom heeft je man er moeite mee als ik vragen mag?

Hier heeft mn man wel moeite mee dat ik zoveel troep moet spuiten, maar ik ben altijd vrij nuchter in dit soort dingen dus zelf maak ik er totaal geen probleem van. Mss dat dat natuurlijk voor hem ook wel helpt.

Nou lekker door gaan met koken....als ik dat zou doen, dan mag mn man elke dag wel gaan hardlopen haha

Geplaatst

Wachten wat een rotnieuws en dan ben je ook nog zo ver van huis. Ik wens je heel veel sterkte om hier mee om te gaan. En als er een volgende poging komt, wens ik je alvast heel veel geluk.

Tammy succes met de nieuwe spuit erbij. Nog even volhouden, het einde komt in zicht!

Hope&Faith zolang je van alles voelt, gebeurt er hopelijk ook van alles! Hij zoekt vast een lekker plekje.

Geplaatst

Tammy, Heb je al een echo gehad??

Wachten, wat ontzettend verdrietig zeg! Heel veel sterkte, wat is het toch een k.. Traject!!!

Hoop, hoe gaat het bij jou alles rustig? Ben je lekker even vrij?

Ik heb deze week vrij en dat is wel heel ontspannend moet ik zeggen!

Vandaag weer controle gehad, er zijn rond de 30 eicellen!

Erger zijn er rond de 10 goed qua grootte, daarachter komt nog een grote groep.

Ik heb wel vocht in mijn buik, dus moet veel drinken en rustig aan doen.

Na de punctie kijk ik even of ik mij ziek meld..

Geplaatst

@summerbeach: heb vanmiddag mn uitgangsecho gehad. Alles was in orde dus vanavond mocht ok beginnen met de genol. Dus ik ben nu ook echt echt van start gegaan.

Jij lekker weekje vrij, lekker hoor. Neem dus lekker je rust en zet een 1.5l fles water klaar elke dag en zorg dat die leeg is aan t einde van de dag. Plus natuurlijk je normale koffie, thee etc.

@olijfje: Dank je. Ben nu al nieuwsgierig naar volgende weken haha

Geplaatst

@summerbeach Sow hey!!! jij kan er wat van dertig WoW!!

Goed zeg. Moeten zeker kanjers tussen zitten.

@Mamapapa hoe is t?

Ik heb n spannende dag: de Tp is gepland geen telefoontje gehad dat ze zijn gestopt met delen... Oh ik ben blij en nerveus en voorzichtig tegelijk!

Ik geef jullie berichtje als ik iets binnenboord heb

Xxxxx

Geplaatst

@pigster, veel geluk vandaag!! En broedze.

@wachten, wat een verdrietig nieuws. Echt elke stap in dit klote traject is spannend en een wonder, niks gaat vanzelf. Zo prut is dat. Sterkte!

Liefs moes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie meeleven, nu wachtdag 5 alweer bijna dinsdag...

ik voel me goed, vannacht zelfs geslapen heerlijk, ik voel mijn onderbuik wel beetje zeurderig maar ach zal er wel bij horen.

ik schijn zeker over te komen, nee hoor, maar mijn vertrouwen is gewoon heel groot, heel anders dan de vorige keer.

ik ben idd lekker vrij, zodat ik me kan focussen om dit traject.

ben een betje kwijt waar iedereen staat in haar traject sorry.

pigster succes vandaag, ben benieuwd naar je kanjer.

iemand had 30 follikels super zeg, daar zit vast ook een kanjer tussen misschien wel meerdere en heb je cryos.

iedereen heel veel succes liefde, licht en kracht.

knufff Hope&Faith xx

Geplaatst

Het is hier zo druk dat ik het lijstje begon te missen! Hope&Faith, ik ben nog hormoonloos en helder dus ik ben zo vrij geweest 'm even te updaten. Ik hoop dat iedereen er zo goed in staat? (en dat de kleurtjes ook weer goed terugkomen!)

Pigster, vandaag dus terugplaatsing, jeeeh! En mamapapa morgen...? Of klopt dat niet meer?

[TABLE]

[TR]

[TD]Naam:

[/TD]

[TD]Soort traject:

[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:

[/TD]

[TD]Datum terugplaatsing:

[/TD]

[TD]Testdatum:

[/TD]

[TD]Zwanger:

[/TD]

[TD]Waar

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wachten

[/TD]

[TD]5de icsi/fna

[/TD]

[TD]geen geschikte eitjes

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Istanbul

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Summerbeach

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]21 januari FM

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Pigster

[/TD]

[TD]3e IVF

[/TD]

[TD]Punctie 18 januari

[/TD]

[TD]TP 22 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Leuven

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Cerah

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]23 januari FM

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope&Faith

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]Punctie 11 Januari

[/TD]

[TD]TP 16 Januari

Hope en Faith

[/TD]

[TD]test 27 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent

Woerden

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari FM

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984

[/TD]

[TD]1e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari gesprek

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]12 januari gesprek vervolg traject

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa

[/TD]

[TD]Cryo tp 5 daagse blastocyste

[/TD]

[TD]15 jan vervolgafspraak?

[/TD]

[TD]TP 23 januari

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Nijgeertgen kliniek

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Olijfje

[/TD]

[TD]2e ICSI

[/TD]

[TD]28 januari uitgangsecho en start.

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Stephanie

[/TD]

[TD]1e ivf

[/TD]

[TD]26 januari uitgangsecho

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Gent

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Justmekir

[/TD]

[TD]1e IVF

[/TD]

[TD]23 januari FM

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Hengelo / Zwolle

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ik vrees dat mijn technische vaardigheden hier eindigen, geen idee hoe je die kleurtjes en randen er weer omheen krijgt! Zal me daar later nog eens druk om maken (tenzij iemand anders er handig in is?), maar voor nu vooral de vraag: klopt het zo...?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden