Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aaaahhh dit is killing!!! Net naar de wc en veeg beetje kleur af!! zou het dan toch niet gelukt zijn o wat wil ik nu graag testen en wou dat me mannetje hier was

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sunitha sterkte met herstellen van de punctie en wachten op nieuws.

AMF ik merkte dat mijn borsten weer kleiner werden als het mis was. Ik ga heel hard voor je duimen dat het toch goed zit. Echt niet leuk als je man op zulke onzekere momenten ver weg is. Knuffel

Madelin, ik ga ook uit van punctie(/ovulatie/bevruchting), want vanaf die dag ontwikkelt het embryootje zich, of dat nou in een lab of een baarmoeder is.

Tammy, mooi lijstje

Geplaatst

Ja is idd erg lastig dat hij er niet is net me vriendin nog even langs geweest en stelde me gerust dat het kan zij had het ook bij haar zwangerschappen gehad en had het ook opgezocht op internet maar schrok er even van en dan vergeet je ff alles wat je gelezen hebt maar goed we gaan het zien maar even het positieve weer proberen te vinden, ik heb nu geen zere borsten meer wel gehad van alle hormonen en toen ging ik ook weer malen zou dat betekenen niet goed of dat de pregnyl uit je lichaam is, het onzekere is gewoon erg lastig

Geplaatst

AMF, weet je nog waarom ik wat vroeger ging testen? Omdat ik 2x een heel klein rozig iets weg moest vegen, ik wist echt zeker dat de menstruatie door zou breken. Omdat ik medicijnen in wilde nemen die echt niet kunnen bij een zwangerschap toch even getest. Dat is nu 2 weken geleden en het kleintje zit er nu nog️ ik hoop dat dit jou wat vertrouwen geeft en heel veel sterkte. Ik duim met je mee dat het goed gaat!

Geplaatst

Meiden

1 wondertje ligt voor ons klaar. De rest is niet gaan delen dus we hebben ook niks over.. morgen de terug plaatsing.

Amf veel succes denk aan je..

Geplaatst

Ahhh sunitha, heel veel succes, gelukkig is er 1! Uiteindelijk hebben we er ook maar 1 nodig, maar snap dat het ook wel weer teleurstellend is. Wat is het een zwaar traject ook he, voor ons allemaal. Op naar morgen!

Geplaatst

Ah sunitha balen he wij hebben ook niks in de vriezer hopelijk blijft deze nog even goed delen en dan lekker morgen warm in je buik!! Succes morgen

Thx ben blij als ik mag testen!

Geplaatst

Sunitah veel succes morgen!!

Amf zolang je nog niet erg begint te vloeien kan het nog alle kanten op gaan. Positief blijven!

Ik duim voor jullie!

Geplaatst

@amf: ohhh je houd t wel spannend! Veel succes nog even. Dat roze kan echt van alles zijn. Dus heb nog even geduld. Gelukkig was je vriendin er voor je, maar kan me voorstellen dat je je mannetje nu echt mist.

@sunitha: wat balen voor jullie. Hopelijk blijft deze dan maar plakken. Succes morgen iig met de tp morgen.

Morgen wordt 1 van onze cryo's uit de vriezer gehaald. Gaat spannend worden, hopelijk gaat het helemaal goed.

Geplaatst

Ja hou het zo te spannend ook voor mij zelf :-(

Jij ook succes morgen ga voor je duimen dat hij/zij goed ontdooid!!

Geplaatst

AMF wat een goed teken dat je het nog spannend houdt! Blijf dat nog even doen

Sunitha succes morgen!

Rican hoe is t eigenlijk met jou gegaan, is je test nog overtuigender positief geworden, of niet meer getest?

Tammy morgen ontdooien en dan nachtje logeren in 't lab? Eens kijken of ie weer net zo enthousiast gaat doordelen als voor het invriezen!

Geplaatst

Helaas vanochtend veel in maandverband en een test gedaan deze was natuurlijk negatief en bloed wordt ook steeds roder wordt dit vanmiddag helder rood bloed dan kan ik stoppen met de bollen en gaan we verder met poging twee, zo niet dan door gaan maar geloof niet dat de test positief word.

Maar afsluiten en op naar poging twee

Geplaatst

Amf sterkte zal niet mee vallen..

Hier ook tegenvaller vandaag mis geen punctie omdat ik krampen heb geen helderrood bloed maar donker. Dus eerst echo of niet ongesteld wordt daarna hopen op de punctie

Geplaatst

Ik zag het al aankomen is natuurlijk niet leuk maar goed ademen en weer doorgaan volgende menstruatie aan de pil en dan vol goede moed en positief blijven voor de volgende ronde

O voor jou ook nog even spannend hopelijk valt het mee en mag je de punctie wel doen anders moet je ook weer opnieuw beginnen zeker? Ik ga hard voor jullie duimen!!

Geplaatst

Ja snap het meid. Je voelt je zo alleen en je wil zo graag.

Nou het is zeker spannend. Heeft iemand ook nog krampen gehad en donkerbruin bloedverlies heel weinig hoor. Anders wordt cryo ingevroren maar kans van slagen is dan minimaal

Geplaatst

Ik ga dit weekend ong worden en dan met de pil m maand starten hopelijk krijg ik dan wat meer eitjes dan vorige keren dat zal de laatste poging worden.

Iemand ervaring met ivf, lage eicelvoorraad en dan langer protocol met de pil eerst slikken ? Ik moet nu ipv 300 menopur ook 225 spuiten .

Raar om weer te starten het hakte er zó in vorige keer. In geen tijden zo depri geweest. Nu gaat het eigenlijk weer super goed met me. Dan wel vreemd om weer te starten...

Succes allemaal x

Geplaatst

Amf, bah wat ontzettend balen voor je meid. Dikke knuffel voor jou, het is gewoon stom als zo'n kleintje niet blijft hangen he?

Sunitha, wat spannend voor jou. Ik hoop dat je toch een tp kan krijgen.

Pigster, wat fijn dat het nu weer stukken beter gaat met je. Houd die positieve flow vast, hopelijk brengt dat extra mooie eitjes ;) Ik duim voor je!

Geplaatst

Suntitha hoop dat je toch de tp vandaag heb!!!

@cerah ja echt balen maar op naar poging twee zeiden wel in ziekenhuis als echt helderrood is dan stoppen met de bollen, vindt het lastig want is wel rood met afvegen maar nog niet super helderrood wel in maandverband bruin en slijm sorry voor de details dus even kijken wat het nog gaat doen zodat ik zeker kan gaan stoppen met de bollen geloof niet echt meer dat het een positieve test gaat worden dus laat het dan maar klaar zijn en helderrood worden weet ik ook waar ik aan toe ben...

@pigster spannend weer he gelukkig voel je je nu beter en hoop dat je positief er weer in kan gaan succes!!!

Geplaatst

@amf: wat enorm balen! Gelukkig heb je wel een positieve instelling. Weet alleen niet meer, hadden jullie nu ook nog cryo's over? Sterkte iig met het verwerken van deze terleurstelling.

@sunitha: succes met de tp!

@pigster: lijkt me idd raar dat je volgende week toch weer mag beginnen. Je had het al een beetje afgesloten voor jezelf en dan toch nog een poging. Veel succes iig!

Nog 1 nachtje en dan hopelijk een kleine uk ophalen, gaat best spannend worden nu. Hopen op t beste!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden