Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Amf wat vervelend... hopen dat het morgen een stuk beter gaat..

Tammy ik heb dinsdag de startecho. Hoop zooo dat alles dan goed is. Dan kunnen we weer een stapje verder :-D

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@tammy nee gaat nog niet beter en hoop dat ik zo wel kan slapen voel continu de boel samentrekken echt heel vervelend terwijl menstruatie al stuk minder is...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

AMF sterkte met de krampen. Misschien dat een warme kruik een beetje helpt. En ik dacht dat Ibuprofen ook je spieren (dus ook je baarmoeder) ontspant, maar kijk nog even goed op de bijsluiter om zeker te zijn voordat ik je iets raars aansmeer, ik ben geen arts.

Tammy fijn weer zo'n ukkie van binnen! Succes met wachten.

ACJ al bijna startecho, weer n mijlpaal.

De rest ook succes!

Geplaatst

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Had ik niet verwacht. Vind het zelf niet fijn met een startecho in het vooruitzicht. Maar goed.. het moet maar..

Amf hoe gaat het met je?

Geplaatst

Goedenavond meiden,

@amf: hoe gaat het nu met je? Hoop dat het weer een beetje beter met je gaat. Ook war olijfje zegt, lekker warme kruik helpt ook erg goed. Of een para innemen en veel warme thee.

@acj: dat is niet je gewone ongesteldheid hoor, dat zijn bijwerkingen van de deca. Had ik ook en met 1 of 2 dagen is dat weer over.

@sunitha: ik mag de 21ste testen, dus we zitten vlakbij elkaar.

Hier echt een heerlijk dagje gehad. Eerst lekker zwemmen met zn allen en daarna nog even lekker in het bos gewandeld. Heerlijk ontspannen dagje dus. Morgen weer aan het werk, maar als het weer zulk lekker weer is ga ik in de pauze wel even wandelen.

Geplaatst

Acj ik had dat ook want op tweede dag van ongesteldheid eerste dag moet helderrood zijn) begon ik met decepatyl en dan derde dag echo gelukkig was ik het niet heel erg meer toen

Vandaag gaat het stukken beter nog wel wat last maar niet zo erg als gister, en ongesteldheid bijna weer over :-)

Mocht ik het vergeten alvast succes voor dinsdag! Met de echo!

Geplaatst
[TABLE=class: cms_table_grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 mrt[/TD]

[TD]21 mrt[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]uitgansecho 10 mrt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 18 feb[/TD]

[TD]TP 21 feb[/TD]

[TD]test 8 mrt[/TD]

[TD]nee :([/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Uitslag 29 apr[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rican[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 11 feb[/TD]

[TD]TP 14 feb[/TD]

[TD]test 1 mrt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Emmiline[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 feb[/TD]

[TD]test 3 mrt[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sunitha[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 3 mrt[/TD]

[TD]TP 6 mrt[/TD]

[TD]18 mrt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Hopelijk staat het allemaal goed

Geplaatst

Voor mij dan

@acj ga je vanaf ddinsdag gonal-f spuiten?? Of heb je andere?

Geplaatst

Ik ben aan de lucrin. Het is bij mij hetzelfde als mijn andere menstruties. Hopen dat het dinsdag is afgelopen want dat lijkt me toch wel vervelend. Ik denk dat ik dinsdag hoor of ik mag beginnen met de decepatyl. Mooi dat je het lijstje aan hebt gepast Tammy!

Geplaatst

O oke ik begon tweede dag decepatyl en derde dag gonal-f erbij, ach je moet maar denken ze zijn wat gewend in ziekenhuis is voor jezelf niet zo fijn dat vond ik ook

Geplaatst

Even een praktisce vraag: Er is geen wachtbankje aangemaakt voor de mensen die nu op de wachtbank zitten in Maart? Jullie volgen gewoon dit topic op, ook die pas in februari of maart zijn begonnen, toch?

Ik wil namelijk op het wachtbankje plaatsnemen, maar weet niet zo goed waar ik me nu het best bij aan kan sluiten? Of toch maar een wachtbankje Maart maken? Maar dan moeten jullie weer over naar dat bankje. Want ik heb ook geen ICSI, maar IVF gedaan...

Geplaatst

Vlindermama lekker hier kletsen en ivf of icsi wat maakt het uit zitten allemaal in de mmm en het is voor iedereen spannend!

Geplaatst

Ok, dan klets ik gezellig met jullie mee. Ik ga proberen een beetje bij te lezen...

Dit is mijn huidige situatie; Op 2 maart een terugplaatsing gehad van een blastocyste cryo. En ik wil op zondag 15 maart testen. Ik heb nu eigenlijk nog nergens last van. Behalve dan dat ik heel erg verkouden ben. Ik heb een tp in kunstmatige cyclus gehad en na deze cryo hebben we van de 2e IVF poging nog 1 cryo over.

Tot zaterdag was ik heel positief gestemd, maar nu begint het twijfelen. Ik zal kijken of ik mezelf kan toevoegen aan het lijstje.

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam:[/TD]

[TD]Soort traject:[/TD]

[TD]Eerstvolgende afspraak:[/TD]

[TD]Datum terug-plaatsing:[/TD]

[TD]Testdatum:[/TD]

[TD]Zwanger:[/TD]

[TD]Waar:[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tammy (32)[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD][/TD]

[TD]7 mrt[/TD]

[TD]21 mrt[/TD]

[TD][/TD]

[TD]Zwijndrecht / Rotterdam[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ACJ1984 (30)[/TD]

[TD]1e ICSI[/TD]

[TD]1e spuit 28 feb[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]AMF (30)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 18 feb[/TD]

[TD]TP 21 feb[/TD]

[TD]test 8 mrt[/TD]

[TD]Zwolle[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Snowflower_ Francisca (32)[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Uitslag 29 apr[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Rican[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 11 feb[/TD]

[TD]TP 14 feb[/TD]

[TD]test 1 mrt[/TD]

[TD]ja![/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Emmiline[/TD]

[TD]cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 20 feb[/TD]

[TD]test 3 mrt[/TD]

[TD]nee?[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sunitha[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Punctie 3 mrt[/TD]

[TD]TP 6 mrt[/TD]

[TD]test 18 mrt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Vlindermama (35)[/TD]

[TD]Cryo[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]TP 2 mrt[/TD]

[TD]test 15 mrt[/TD]

[TD]

[/TD]

[TD]Veldhoven/Eindhoven[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

@vlindermama: gezellig dat je hier mee komt kletsten. Geloof dat er geen wachtbankje is op het moment. We zitten hier al een tijdje met een aantal meiden.

heb je handtekening gelezen, heftig verhaal hoor. Moedig dat jullie voor een 2de kindje gaan. Jij bent al erg ver, zondag mag je al testen.

Succes en sterkte!

Geplaatst

Meiden

Hebben jullie dat ook gehad soms wat krampen en zwaar gevoel? Ik ben bang dat niet goed is. Vriendin had dit tot wk8 die was ook zwanger via icsi en gezond kindje.

Geplaatst

Dag dames, ik was even een beetje stil. Zoals verwacht is m'n tp mislukt. We hebben afscheid genomen van het oude Ziekenhuis en we hebben na overleg met de zorgverzekering een afspraak gemaakt voor intake op 20-3. We gaan weer opnieuw starten. Tot die tijd heb ik helaas weinig te melden. Heel veel succes ik lees wel mee.

Liefs emm

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

@emmiline: kan me voorstellen dat je even wat afstand hebt genomen en dit een plekje hebt gegeven. naar welk zh gaan jullie nu?

@sunitha: je lichaam is van alles en nog wat aan het doen. Dus krampen, zwaar gevoel etc geven helemaal niks aan helaas. Had jij nu een verse tp? Want ik had vorige keer erg veel last van die bolletjes. Weet niet of jij die ook moet gebruiken?

Hier nog lekker aan het wachten. Heb iedere keer een klein beetje bloed verlies, maar niet echt noemen waardig. Ik maak me er ook niet meer zo druk om, dit heb ik al maanden sinds ik vorig jaar gestopt was met de pil.

We wachten dus maar lekker af tot volgende week zaterdag.

Geplaatst

Ha tammy,

Wij hebben verse tp gehad. 8 cellig was die. En gebruik inderdaad die bolletjes. Tot nu toe nog geen bloedverlies ben benieuwd of iemand weet wanneer je evt innesteling kan hebben?

Jij hebt bloedverlies bij je tp?

Geplaatst

Tammy en sunitha hoe gaat het wachten??.

Net nieuwe schema door de brievenbus, maar zie dat er wat veranderd is.., ik ga de volgende menstruatie aan de pil maand later ongesteld maar nu staat op de brief dat ik eerste drie dagen ook de pil ga slikken, dus wacht je eerst ongesteldheid af? En dan vanaf ongesteldheid drie dagen de pil?? Iemand ervaring??

Geplaatst

Ik heb vanmorgen mijn startecho gehad en alles is goed. Ik mocht direct aan mn 2e injectie, de gonal-f beginnen voor de groei vd eitjes. Volgende week dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis om te kijken hoe de eitjes zijn gegroeid. Nu zijn we echt begonnen en dat voelt zo fijn als je al 2,5 jaar bezig bent!

Amf ik zou gewoon met Zwolle bellen als er onduidelijkheden zijn.

Emmeline je hebt groot gelijk...

Welkom vlindermama , je bent al lekker ver! Spannend hoor! Succes ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden