Ga naar inhoud

wie start er in januari 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@amf: wat ingewikkeld allemaal zeg, als het niet duidelijk dan gewoon even bellen. Ik heb helemaal geen pil gebruikt, dus kan je helaas niet helpen.

@vlindermama: ik had na de tp klein beetje bloedverlies, maar de gyn zei dat dat kwam vanwege mn keizersnee. Heb steeds dat er net wat bruin slijm komt, geen idee wat dat is, maar heb het al sinds ik gestopt ben met de pil vorig jaar. Maak me er verder ook niet echt druk om. Sorry dames voor het smerige praatje

@pigster: hoe gaat het nu inmiddels met je?

@acj: super!!! Je mag eitjes gaan laten groeien! Succes met spuiten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Acj nog een weekje spuiten vanaf volgende week dinsdag dan gaat het snel ik moest toen om de dag naar Zwolle!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Ja ik kan vanaf 3 april de medicatie op halen in Zwolle dan neem ik de lijst wel even mee en vraag ik het wel even na hoe het precies zit

Geplaatst

Ha amf

Gaat beetje op en af. Ik denk dat dit gemiste kans is maar ja dat weetje nooit in begin heel goed gevoel nu steeds minder. We zien het wel.

Ik kan je niet helpen want heb nooit de pil gebruikt voor icsi lijkt me best ingewikkeld.

Geplaatst

Ai sunitha nog wel even goede moed houden hoor!! Ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!

Ga als ik alles op moet halen wel even vragen hoe en wat de vorige keer gewoon de pil maand van te voren en toen ik ongesteld werd kon ik tweede dag beginnen met spuiten nu staat op de lijst dat ik derde dag laatste pil in neem maar vraag het dan wel even hoe en wat ;-) eerst weer heel lang wachten voor de volgende ronde :-( je wilt zo graag en dan duren twee maanden weer zo lang en zo wie zo lang aangezien ik geen werk meer heb gelukkig morgen middagje dagje oppassen dus heb de kinderwagen weer van zolder gehaald ( was gastouder)

Geplaatst

Ha amf

Ja tis spannend we zien het wel.

Weet iemand wanneer de cryo ongeveer innesteld?

Amf ja duurt dan lang hè?? Je wil liefst zo snel mogelijk ken dat gevoel.. denk veel aan jullie

Geplaatst

Is dat zo snel uit je lichaam??? Zou jammer zijn als je test en het is nog niet eruit

Geplaatst

Ja ik heb het al meer dan 10dg gelden gehad dus is er al lang uit. Heb na de tp teste gedaan die was positief en pas nog test die was negatief tip van vriendin die zwanger is geworden via icsi. Dus als nu test en hij is positief dan ben ik zwanger maar durf nog niet want kan zijn dat nog niet is ingenesteld

Geplaatst

@sunitha: wanneer heb jij je tp gehad? Want ik mag pas 14dg na de tp testen, vorige keer met de verse tp mocht ik 14dg na de punctie testen. Bij mij was de punctie op maandag en de tp op donderdag, dat was dus 10dg.

Verschil met ivf en icsi is alleen de manier van bevruchten, de rest is voor ivf en icsi hetzelfde.

@amf: rustig aan doen en morgen lekker op stap gaan met het oppas kindje. Zou volgende week echt even vragen, want snap niet waarom je dan maar 3dg de pil moet slikken. Meestal moet je toch een hele maand eerst de pil stikken? Maar goed, vragen kan natuurlijk altijd.

Hier geen nieuws verder, wachten rustig af.

Geplaatst

@tammy ik heb afgelopen vrijdag de tp gehad. En mag officiële pas volgende wk testen die vriendin van mij deed het iets eerder. Ik weet niet denk dat ik gewoon wacht.

Geplaatst

@tammy eerst volgende menstruatie aan de pil en dan die maand erop staat op de lijst drie dagen pil beetje onduidelijk erop gezet .

Ja mag op twee passen jeej kindjes van me nieuwe partner zij is met alles mee gegaan. De oudste kwam vier maanden geleden ook bij mij en nu heeft hij een broertje erbij van 4 maanden dus lekker twee in ieder geval een middagje wat te doen!

Succes met wachten hou je het nog vol vond de eerste dagen moeilijk en op het laatst!

Geplaatst

Tammy wat fijn dat hij goed is ontdooid!

Ik loop weer achter hoor dames ik ben veel minder op t forum nu. Ik ben zondag ong geworden en begonnen met de pil.

Nu dertig dagen slikken en dan weer de Deca. En dan hopen dat er meer eitjes dan twee zijn...

Raar idee om weer te starten met ivf. Wordt de laatste poging deze vierde ivf...

Iedereen veel succes!

Olijfje Hoe is het en Cerah? Snowflower ?

Xxxx

Geplaatst

Dag dames, deze website is ook erg fijn voor info over innesteling en ontwikkeling. Volgens mij heb ik hem van dit forum http://www.countdowntopregnancy.com.

Wij hebben de afspraak in Genk. Aangezien ik uit Zuid-Limburg kom, en mijn zorgverzeking geen contract heeft met Düsseldorf. Gaan we naar Genk,

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

He Pigster, het gaat weer beginnen! Wel een lange aanloop met een maand pil. Saai. Maar alles voor het goede doel! Je zou niet de enige zijn bij wie de laatste poging de succesvolle is.

Met mij wel goed nu ik aan de isostar, dropjes en de zoute crackers met appelstroop ben. Na een paar dagen misselijk en zo slap als een vaatdoek heb ik bedacht dat ik mijn bloeddruk en ijzergehalte maar ‘ns wat moest opkrikken en dat lijkt te helpen, ik functioneer weer :-) Nog een week tot de echo. Spannende mijlpaal, want op dat tijdstip ging het vorige keer mis. En dan eindelijk stoppen met de utro, daar kijk ik ook erg naar uit.

AMF hoe gaat het? Geen kramp meer?

Tammy en Sunitha hoe gaat het met wachten? Zet ‘m op, he!

Emmiline succes met de volgende ronde. Doen ze in Genk ook testen voor herhaalde miskramen / innestelingsfalen?

ACJ gaat lekker! Nog even doorspuiten voor veel mooie eitjes.

En ook voor de anderen veel succes gewenst!

Geplaatst

@olijfje nee zondag nog een beetje last gehad en daarna niet meer gelukkig

Geplaatst

@pigster: leuk je bent ook weet begonnen! Doe maar lekker rustig aan dan heb je hopelijk genoeg tijd genomen voor hele mooie eitjes. Blijf altijd spannend natuurlijk.

@amf: jullie hebben dus blijkbaar ook het lange protocol. Hopelijk geeft dat toch meer kansen. Alleen weer jammer dat je weer een maand langer moet wachten.

Geniet iig lekker van deze mooie zonnige dag!

@emmilinie: veel succes in Genk. ..of moet dat Gent zijn? Kan allebei natuurlijk.

@acj: nog ff volhouden!

@olijfje: spannend hoor voor jullie. Blijf echt voor jullie hopen dat het helemaal goed is met de echo!

Hier gaat alles eigenlijk lekker zn gangetje. Af en toe voel ik het rommelen en wat steekjes her en der, maar verder lekker relaxed.

Geplaatst

@tammy vorige keer ook eerst aan de pil, idd duurt lang je wilt zo graag weer verder maar helaas dat kan dan niet en na een poging zit dan twee maanden tussen een cryo mag geloof ik wel maand later, hopelijk hebben we volgende ronde meer geluk en hopelijk dan ook wat in de vriezer

Geplaatst

Vraagje heel raar mck heeft beleid 10 dg utro en dan moet je lichaam zelf oppakken als je zwanger bent😕 ik heb zo slecht gevoel bij deze poging maakt me onzeker..

Geplaatst

Hoi Sunitha, in principe zou dat ook moeten werken, het embryo maakt vanaf dan hCG aan en daardoor maak je weer zelf progesteron. Maar sommige ziekenhuizen geven wat langer progesteron (utro), zeker bij de verse poging, als je toch wat ontregeld bent door alle spuiten. Ik heb in NL wel eens extra utro gevraagd maar niet gekregen want het voordeel ervan is niet bewezen. In België denken ze anders: als sommige vrouwen er baat bij hebben, geven ze het voor de zekerheid. Uiteindelijk blijft het van vrouw tot vrouw volgens mij verschillen wat wel en niet werkt en hangt het vast niet alleen hier van af of het goed blijft gaan. Niet onzeker worden, hoor! Kan altijd nog. Sterkte, hou vol.

Geplaatst

Ik heb inmiddels 2 dagen gonal spuiten erop zitten. Heb gelukkig geen last van de bijwerkingen.

@amf hopelijk gaan de weken snel voor je voorbij en brengt de tweede poging meer geluk 😊

@Olijfje spannnnendddd!

@sunitha je geduld wordt met dit traject flink op de proef gesteld hè!

Succes allemaal!!

Geplaatst

@olijfje thanks voor de info. Gaat nu beter gisteren echt slechte dag s avonds bij man zitten huilen en dat lucht op.

Nu nachtdienst dus hoop dat lekker slaap vandaag overdag😊

@acj1984 succes met de hormonen. Ik heb het spuiten vd deca en gonal f als niet erg ervaren af en toe knallende koppijn maar meer niet. De echo's zijn leuk je ziet de follikels groeien. De punctie wachten tot telefoontje of cryo is en de wachtwk zijn vreselijk vindt ik. Maar dat is bij iedereen weer anders.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden