Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Anjaowen, ik ken het wel hoor. Ik kan het tot dag 10 ook altijd redelijk goed volhouden en dan begint het.

Madelin ik loop voor de tp ook in het umc en hoor ook net als jij pas na drie dagen of er bevruchting is en dan die zelfde middag voor de tp. De volgende dag hoor je dan nog of je cryos hebt. Zal bij jou dan ook wel zijn.

Wij zijn nu bezig met icsi 3.

• Reacties 697
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He getsie Anjaowen dit is niet wat je wil zien. Ik heb er geen ervaring mee, maar kan misschien nog een innesteling zijn? Gebruik je Progestan? Meestal word ik hier doorheen niet ongesteld.

Geplaatst

@anjaowen he bah geen goed teken op wd10 ik hoop dat het stopt en je komt vertellen dat het niks was.. zelf word ik de eene keer wel en de anderw keer niet door de bollen heen ongesteld

Wij zijn bezig in icsi-4

Geplaatst
@anjaowen he bah geen goed teken op wd10 ik hoop dat het stopt en je komt vertellen dat het niks was.. zelf word ik de eene keer wel en de anderw keer niet door de bollen heen ongesteldWij zijn bezig in icsi-4
Hai esliefHet is wel gestopt Het was maar iets gister maar ik was goed van slag Nu niks aan de hand dus afwachten.Pffff
Geplaatst

Owhhh anja nou dan duimen we weer verder!!! Zet hem op een beetje bloed zegt niks kan ook een adertje geraakt zijn tijdens het inbrengen van de bollen

Geplaatst

Ja ik had dat ook op WD 10.. Maar dat is niet goed afgelopen. Maar ik ken en lees ook verhalen dat t wel goed was want innesteling bleek te zijn.. Hoe lastig ook er zit niets anders op dan te wachten... Ik hoop voor jou n knaller van n positieve test!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Dames hoe gaat het met iedereen? Ik ben een beetje overzicht kwijt dan was dat lijstje toch wel handig.. hier wd3.. ik zou mezelf dit keer niet gek maken.. dat lukt aardig;)

Geplaatst

@eslief spannend spannend duim hard dat je over anderhalf week een knallende test in handen mag houden.

Dat gun ik trouwens iedereen.

Hier is het missen boel denk ik.

Net wat helder rood bloed verlies en rosé en nu weer weg.

Ben der zo klaar meee en een bom van emoties en tranen.

En elke x de vraag zou ik ooit nog weer een wondertje in mijn armen mogen houden.

Het leven is soms zo oneerlijk ooit spontaan zwanger geworden trotse mama geworden en na 6 weken afscheid onverwachts plotseling afscheid moeten nemen van ons mannetje.

En dan hoor je op tv dat mensen gewoon hun baby in containers of het park neerleggen wie doet zoiets terwijl er zoveel mensen zijn die zo geaag een kindje willen.

Geplaatst

[TABLE=class: grid, width: 500]

[TR]

[TD]Naam[/TD]

[TD]TP[/TD]

[TD]Testdatum[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anjaowen[/TD]

[TD]27-11-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Karin1976[/TD]

[TD]27-11-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minima[/TD]

[TD]28-11-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Eslief[/TD]

[TD]05-12-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Jessi[/TD]

[TD]06-12-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Mamapapa[/TD]

[TD]09-12-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Madelin[/TD]

[TD]10-12-2014[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Owhhh madelin wat goed!! Ik krijg dat nooit voor elkaar:) wilde mijn testdata erachter zetten maar dat wil dus niet.. 17 dec ga ik testen 2 dagen na de nod

Geplaatst

Ik heb nog nooit een lijstje gemaakt dus ik weet niet of ik het goed doe. Als je naam niet bij staat zet hem er dan even bij en vul in wat je in kan vullen.

Anja, wat heftig, heb je een kindje verloren 6 weken na de geboorte, of bij 6 weken zwangerschap? Ja, het blijft moeilijk te begrijpen. En als je nu bloed verliest kan ik me voorstellen dat je ook alle moed verliest meid, ik hoop dat het niet doorzet..sterkte voor nu meisje.

Geplaatst

Hai Madelin dankje nee met 6 weken oud maar we geven de moeite niet op.

Heb respect voor de dames die al met hun zoveelste poging bezig zijn petje af hoor.

Geplaatst
Hoeveelste poging is dat van jullie en zijn jullie al lang bezig.en is dit voor het 1ste kindje.

O ja, ik zag je vraag over de hoeveelste keer dit voor ons is. Kan je mijn handtekening zien? Daar zet ik mijn verleden in en pas het tussendoor aan, ik vind het altijd fijn om te kunnen zien wat iemand in haar handtekening heeft staan, zo zie ik heel snel wat en hoe ook al weer..het is soms zo moeilijk bij te onthouden.

Maar als ik via mijn mobiel/tapatalk kijk zie ik weer geen handtekening staan van iemand dus het kan ook dat dat alleen te zien is via je laptop of tablet..

Voor ons is dit de 1e poging voor ons 2e kindje, bij de poging voor onze eerste zoon (1,5jaar) was ik bij de 1e x wel zwanger maar een MK bij 6wk, de 2 poging was raak. Ik heb 12 jaar moeten wachten voor ik zwanger was maar de IVF pogingen sloegen wel gelijk aan, dat scheelt enorm denk ik, als je keer op keer geen resultaat hebt en iedere keer weer ongesteld wordt na een poging wordt het wel enorm zwaar!

Geplaatst

Anjaowen o dit is niet tof. Hier denk ik ook al geen goed nieuws. Heel veel buikkrampen en verlies nu ook wat bruinverlies. (Al kan dit ook weer zoveel beteken, ik heb een niche en hierdoor kun je eigenlijk altijd bruinverlies hebben) die buikkrampen voelen alleen niet goed, daarnaast heb ik ook geen enkele zw klachten..

merk wel dat ik de moed een beetje ben verloren.

Geplaatst

@minima nee dat meen je nie.bah bah hopelijk gaat het goed de moed erin blijven houden als is dat bij elk krampje moeilijk maar ik blijven duimen voor je.

Vraagje wat is een niche

Liefs anja

Geplaatst

Ja ik probeer moed te houden maar vind dit wel moeilijk. Een niche is een inkeping in voor de baarmoeder. Dit komt door de keizersnedes die ik heb gehad. Door het litteken is er een inkeping gekomen. Hier kan vocht en bloed in blijven staan wat af en toe naar buiten komt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden