Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

*breekt in* Eslief, wat fijn die 4 cryo's! Dat langer doorstimuleren blijkt nog eens een gouden greep ;) Zeker als zometeen blijkt dat je een plakker aan boord hebt! Sterkte met wachten nog...

*breekt weer uit*

• Reacties 697
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@eslief wat een super nieuws! Maar die 4 ga je gewoon niet nodig hebben.

@Madelin fijn, lekker broeden nu!

@Karin gefeliciteerd! Spannende tijd nog maar probeer er toch van te genieten. Geen wijntje voor jou met kerst!

@Sally en @Plien succes met de tp!

@Sally je reactie aan Zuuske over 'er veel mee bezig zijn' raakte me wel een beetje eerlijk gezegd. Het is echt dé dooddoener die je uit je omgeving kan horen van mensen die niks snappen van dit slopende traject. En dus niet iets wat je op dit forum van medewachtenden wil horen denk ik. Je bent er gewoon écht iedere seconde van de dag mee bezig in de tweede wachtweek. Zelfs een mega relaxed en nuchter mens als ik ;-) Dat zal je zelf straks ook ervaren. Ik snap je goede bedoeling wel maar wilde het toch even kwijt. No hard feelings.

Hier weinig nieuws, wachtdag 3 pas. Ben alleen vreselijk moe, mijn peuterdame spookte nogal de afgelopen nachten dus ik heb nauwelijks geslapen. Ik gun jullie ook al die gebroken nachten volgend jaar ;-) Morgen vlieg ik naar Riga voor een weekendje kerstmarkt met mijn man, die is daar al voor zijn werk. Vind het heel lastig om geen wijntje te drinken in de wachtweken, dus ik hou het bij max 1 per dag. Is vast goed voor de doorbloeding ;-).

Sorry als ik iemand ben vergeten, teruglezen is lastig op de telefoon. Weltrusten allemaal!

Geplaatst
Dank je wel Madelin. Vorige keer stond ik er nuchter in en had ik een miskraam bij 6 weken, dat maakt het nu extra spannend! Ik blijf mezelf maar vertellen dat het nu ook zomaar goed kan gaan...

Karin, dat klinkt heeeel positief ;-)

Plien, ik heb bij mijn vorige poging hetzelfde gehad, 1ex mk bij 6 weken en de 2ex bleef het goed gaan dus het kan idd zomaar goed gaan hoor. De wachtweken zijn daardoor voor mij (dus voor jou ook denk ik) wel 2 weken langer want je durft pas echt te hopen als je over die 6 weken heen bent en het zit er nog.

Trouwens, in ons allemaals geval is dat veel langer denk ik, ik kon toen na de 20 weken echo nog steeds niet geloven en vertrouwen dat het echt allemaal goed ging, totdat ik een x door mijn man goed verteld werd dat het nu eens afgelopen moest zijn en ik eens positief moest gaan denken omdat het allemaal zo goed ging en dat heeft voor mij geholpen om dat knopje om te zetten, maar eerst moeten we nu die eerste weken door...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

@eslief

Wauw, proficiat met je cryo’s! Dat is echt superfijn! Als die het zo goedgedaan hebben tot in de vriezer, dan zijn die in de bm zitten ook vast goed vankwaliteit. Tof idee toch?

@Madelin

geniet van je embryo en wat lief zo’n wens in de boom

Ik probeer ook positief te blijven, maar ben een erg nuchter persoon en weetvan mezelf ook wel dat ik makkelijk uit ga van het slechtste scenario. Dat isook natuurlijk een stukje zelfbescherming. Maar dat maakt het verdriet en deklap niet minder als het mis gaat dus doe deze keer extra mijn best om positiefte denken. (Voelt alleen een beetje abnormaal voor me, haha)

@Plien en Sally

veel plezier en succes bij de tp vandaag. Hopelijk nooit meer een punctie ;)

@karin

proficiat alvast met de streep.Lijkt helemaal goed te komen toch?

@Jessi

Fijn weekend! Enjoy!

Nog geen bloed hier,wel baarmoederkrampen. Dacht eerst dat het nog steeds mijnvergrote eierstokken waren, en dat kan ook nog steeds. Ik twijfel nog steeds over wanneer te testen.Zou ik het volhouden nu tot nod zaterdag? Is wel het fijnste om samen met mante testen natuurlijk. Wat de uitslag dan ook moge zijn. Ik heb dinsdag pasbloedtest.

Geplaatst

Tnx meiden.. ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden.. alle kwaaltjes gaan weg nu de hormonen merendeels mijn lijf verlaten..ik weet het.. alles kan.. maar voor nu regeert het negatieve van mislukken

@karin Wooiiiiiwwwwwieee!!!! Jeeeeeej een streep wat goed!!!!! Owhh het is je zowww gegunt

@zuuske lastig he.. fijn he alles wat je voelt en niet voelt.. te vroeg testen is niet fijn en al stel je je erop in dan nog komt het aan.. ik test deze keer ook pas 2 dagen na mijn nod

Geplaatst
@eslief wat een super nieuws! Maar die 4 ga je gewoon niet nodig hebben.@Madelin fijn, lekker broeden nu! @Karin gefeliciteerd! Spannende tijd nog maar probeer er toch van te genieten. Geen wijntje voor jou met kerst!@Sally en @Plien succes met de tp!@Sally je reactie aan Zuuske over 'er veel mee bezig zijn' raakte me wel een beetje eerlijk gezegd. Het is echt dé dooddoener die je uit je omgeving kan horen van mensen die niks snappen van dit slopende traject. En dus niet iets wat je op dit forum van medewachtenden wil horen denk ik. Je bent er gewoon écht iedere seconde van de dag mee bezig in de tweede wachtweek. Zelfs een mega relaxed en nuchter mens als ik ;-) Dat zal je zelf straks ook ervaren. Ik snap je goede bedoeling wel maar wilde het toch even kwijt. No hard feelings.Hier weinig nieuws, wachtdag 3 pas. Ben alleen vreselijk moe, mijn peuterdame spookte nogal de afgelopen nachten dus ik heb nauwelijks geslapen. Ik gun jullie ook al die gebroken nachten volgend jaar ;-) Morgen vlieg ik naar Riga voor een weekendje kerstmarkt met mijn man, die is daar al voor zijn werk. Vind het heel lastig om geen wijntje te drinken in de wachtweken, dus ik hou het bij max 1 per dag. Is vast goed voor de doorbloeding ;-).Sorry als ik iemand ben vergeten, teruglezen is lastig op de telefoon. Weltrusten allemaal!
Jessi, ik snap wel wat je bedoelt. Ik vind het ook vervelend als het tegen mij gezegd wordt. Ik wil gewoon graag dat het bij haar zal lukken en ik weet dat stress en grote boosdoener is. Ik bedoelde het alleen maar goed. Maar zoals ik eerder zei, ik ben hier pas mee begonnen dus het is voor mij makkelijk gezegd. Mijn excuses in ieder geval. Bedoelde het goed.
Geplaatst
@esliefWauw, proficiat met je cryo’s! Dat is echt superfijn! Als die het zo goedgedaan hebben tot in de vriezer, dan zijn die in de bm zitten ook vast goed vankwaliteit. Tof idee toch?@Madelingeniet van je embryo en wat lief zo’n wens in de boomIk probeer ook positief te blijven, maar ben een erg nuchter persoon en weetvan mezelf ook wel dat ik makkelijk uit ga van het slechtste scenario. Dat isook natuurlijk een stukje zelfbescherming. Maar dat maakt het verdriet en deklap niet minder als het mis gaat dus doe deze keer extra mijn best om positiefte denken. (Voelt alleen een beetje abnormaal voor me, haha)@Plien en Sallyveel plezier en succes bij de tp vandaag. Hopelijk nooit meer een punctie ;)@karinproficiat alvast met de streep.Lijkt helemaal goed te komen toch?@JessiFijn weekend! Enjoy!Nog geen bloed hier,wel baarmoederkrampen. Dacht eerst dat het nog steeds mijnvergrote eierstokken waren, en dat kan ook nog steeds. Ik twijfel nog steeds over wanneer te testen.Zou ik het volhouden nu tot nod zaterdag? Is wel het fijnste om samen met mante testen natuurlijk. Wat de uitslag dan ook moge zijn. Ik heb dinsdag pasbloedtest.
Zuuske morgen heb ik de tp. En mijn excuses voor wat ik heb gezegd in de vorige post. Ik bedoelde het goed l.
Geplaatst

@sally je bedoelde het idd goed en lief:) het is ook een heftig proces en we hebben allemaal die dingen wel gezegd.. onder invloed van hormonen kunnen we ook allemaal minder hebben. Gaat het goed met je na de punctie? Nog maar 1 nachtje en dan krijg je vast een prachtige embryo terug

Geplaatst

@sally

Meid, daar hoef je geen excuses voor te maken. Dat het je goede bedoelingen waren is duidelijk hoor.

Ik gaf alleen wel aan hoe het voor mij is en hoe ik erover denk. En Jessi heeft ook wel een beetje gelijk, het is écht een dooddoener.

Sinds de mmm kan ik een boek vol schrijven over goedbedoelde adviezen van anderen. Soms kan ik er beter mee om gaan dan een andere keer haha.

Hoe moet ik me trouwens aan dat lijstje toevoegen? Als dat mag?

Geplaatst

Natuurlijk zuuske, wil je eens even proberen of je als je mijn bericht met dat lijst via citaat kan replyen? Ik doe iedere x het lijstje gewoon selecteren en dan kopiëren.

Tis eigenlijk veel handiger als je dat lijstje helemaal bovenaan hebt staan want nu moeten we hem altijd zoeken.

O en alsnog van harte welkom

Geplaatst

Met een beetje hulp.... :)

[TABLE=class: MsoNormalTable, width: 375]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Naam

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] TP

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] Testdatum

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Anjaowen

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 27-11-2014

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Karin1976

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 27-11-2014

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 12-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Minima

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 28-11-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Eslief

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 05-12-2014

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 17-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Jessi

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 06-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Mamapapa

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 09-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Madelin

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 10-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Sally24

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 12-12-2014?

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Plien

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 11-12-2014

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent] Zuuske

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 1-12-14

[/TD]

[TD=bgcolor: transparent] 13-12-14

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst
@sally je bedoelde het idd goed en lief:) het is ook een heftig proces en we hebben allemaal die dingen wel gezegd.. onder invloed van hormonen kunnen we ook allemaal minder hebben. Gaat het goed met je na de punctie? Nog maar 1 nachtje en dan krijg je vast een prachtige embryo terug
Ja, ik dacht er niet echt bij na. Maar Jesse was een eye opener. Het gaat vandaag wat beter dan gisteren. Gisteren voelde ik me erg opgezwollen en dik haha. Vandaag wat trekkerige gevoelens. Ja, ik kan niet wachten! Ik krijg morgen trouwens ook te horen hoeveel er de vriezer in kunnen. Ik wist niet dat ik dat morgen pas te horen kreeg. Ik dacht bevrucht = in de vriezer. Niet dus. En hoe is het met jou? Werken jullie trouwens ook? Ik probeer wel zoveel mogelijk te werken voor de afleiding. (0-uren contract)
Geplaatst

Ah ik snap ook eindelijk hoe het werkt met het lijstje ;-)

Vandaag dan de tp, eerst vanmorgen acupunctuur gehad dus ben helemaal zen... Eerste kerstdag testen, of het wordt een mooie kerst of een rot kerst ;-)

En Madelin, wat je zegt klopt helemaal! Ik denk dat ik bij een positieve test pas rustig ben bij de eerste echo..

Dank je Zuuske, het is een bijzonder moment! Ik zie dat je bijna mag testen, spannend!

[TABLE=class: MsoNormalTable, width: 375]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Naam[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]TP[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]Testdatum[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Anjaowen[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]27-11-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Karin1976[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]27-11-2014[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12-12-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Minima[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]28-11-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Eslief[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]05-12-2014[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]17-12-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Jessi[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]06-12-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Mamapapa[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]09-12-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Madelin[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]10-12-2014[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Sally24[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]12-12-2014?[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Plien[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]11-12-2014[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]25-12-14[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=bgcolor: transparent]Zuuske[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]1-12-14[/TD]

[TD=bgcolor: transparent]13-12-14[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Trouwens, een vraagje. Is het erg als je alleen naar het ziekenhuis gaat voor de terugplaatsing? Op het werk doen ze een beetje moeilijk bij mn man.

Geplaatst

Hoi Sally, ik denk dat het voor hun geen probleem is. Het lijkt me alleen voor jou niet zo leuk om alleen te gaan, het is toch een bijzonder moment wat je wil delen. Kun je ook niet iemand anders meenemen?

Ik las dat je punctie erg pijnlijk is geweest, ik vond het ook een hel! Heb je ook veel napijn gehad?

Veel plezier morgen!

Geplaatst

Nee hoor Sally, ik was dit keer ws ook alleen gegaan maar het was een zondag bij mij dus hij was toch vrij. Doe waar je jezelf goed bij voel. Ik snap ook wel weer wat Plien bedoeld. Maar zeker als je meerdere keren gaat, is het vrij nemen voor de man best lastig en je bent met een paar minuten ook weer buiten.

Geplaatst
Trouwens, een vraagje. Is het erg als je alleen naar het ziekenhuis gaat voor de terugplaatsing? Op het werk doen ze een beetje moeilijk bij mn man.

Het is niet erg maar waarschijnlijk heb je wel schriftelijke toestemming van je man nodig, gewoon een briefje met een handtekening maken. Je kunt het voor de zekerheid even navragen . Succes met de tp!

Geplaatst

Dank jullie wel lieve dames.

@plien het deed ontiegelijk veel pijn, want ik denk dat een deel van de verdoving was uitgewerkt. Ik heb nu nog steeds wel pijn ja. En jij?

Geplaatst

De punctie is voor mij al een tijdje geleden, was bij de eerste icsi in mei 2012, daaruit is onze zoon geboren. We hadden toen 3 cryo's over, van de eerste cryo een vroege miskraam en nu dan de tweede cryo teruggeplaatst gekregen. Maar ik vond de punctie verschrikkelijk pijnlijk en ik had toen een paar dagen flink buikpijn! bah maar gelukkig vergeet je het totdat je weer in de medische molen komt...

Geplaatst

Ik kan maar niet in slaap vallen.

Ben maar aan het piekeren of het dit keer wel raak is. Ik mag 20 december testen. Ik voel nog niks haha! Daar is het natuurlijk veel te vroeg voor.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy s4 met Tapatalk

Geplaatst
Ik kan maar niet in slaap vallen.

Ben maar aan het piekeren of het dit keer wel raak is. Ik mag 20 december testen. Ik voel nog niks haha! Daar is het natuurlijk veel te vroeg voor.

Ah mamapapa, wat vervelend joh, ik zei met gister tegen m'n man dat ik blij was met deze drukke dagen voor kerst omdat de tijd dan wat sneller gaat, kerstbijeenkomst en vergaderingen op het werk enzo...ik hoop dat dat voor jou ook gaat helpen. Ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.

Mag jij de 20e trouwens officieel testen? Ik heb nl volgens mij een dag na jou de terugplaatsing(10/12) gehad en er is niets gezegd tegen mij over de testdatum, zijn ze vergeten denk ik want normaal zeggen ze dat even voor de zekerheid. Als ik uit ga van de vorige keer mag ik pas op 1e kerstdag testen. Maar wat hebben ze tegen jou gezegd?

Geplaatst
Ah mamapapa, wat vervelend joh, ik zei met gister tegen m'n man dat ik blij was met deze drukke dagen voor kerst omdat de tijd dan wat sneller gaat, kerstbijeenkomst en vergaderingen op het werk enzo...ik hoop dat dat voor jou ook gaat helpen. Ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen.

Mag jij de 20e trouwens officieel testen? Ik heb nl volgens mij een dag na jou de terugplaatsing(10/12) gehad en er is niets gezegd tegen mij over de testdatum, zijn ze vergeten denk ik want normaal zeggen ze dat even voor de zekerheid. Als ik uit ga van de vorige keer mag ik pas op 1e kerstdag testen. Maar wat hebben ze tegen jou gezegd?

Ja heerlijk met deze drukke dagen. Tenminste afleiding.

Ik was rond 3 uur in slaap gevallen! En om 6 uur klaar wakker.

Ja ze zeiden je mag 20 december officieel testen.

Heb jij pregnyl gebruikt?

Ik gebruik nu alleen utrogustan.

Hoop dat het voor ons raak is en natuurlijk de andere dames.

Geplaatst

Hier wd7.. en ik probeer hoop te houden maar mijn lichaam schreeuwt om de ongi en alle duidelijke kwalen hiervoor zijn nu aanwezig... ergens weet ik het dus wel, maar ik wil het gewoon nog niet weten..

Meiden zet hem op he!!:)

@sally24 veel succes vandaag!

Geplaatst

@eslief hou vol he? Je lichaam doet nu gek door de bollen, niet door een naderende ongi! Op welke wd werd je de vorige keren ongesteld?

Hier wachtdag 6. Ben niet misselijk of moe, geen zere borsten. Niet zwanger of nog veel te vroeg om iets te voelen? Ik heb ook slecht geslapen,constant malen of het dit keer wel gelukt is of niet. Voel ik al iets, en als ik iets voel betekent dat iets? Pfff.... Vandaag een dagje alleen lekker rondstruinen in Riga, beetje shoppen en vanavond een kerstdiner met de collegas. Mijn kerstjurkje past gelukkig prima, dat ik het voordeel van niet zwanger zijn ;-)

Geplaatst

@jessi79 ik herken dit van de vorige 3x.. wd7 beginnen de krampen.. wd9 is de pijn niet te houden en vanaf wd10 begint het eerste bloedverlies.. dan toch een tesje en bij negatief stop ik met de bollen en komt het los.. maandag zou ook mijn NOD zijn. Ergens proberr ik echt wel hoop te houden maar ik wil mezelf ook niet voor de gek houden dat komt uiteindelijk nog harder aan:) we zullen zien wat de dagen gaan brengen.. ik Haat de wachtweken!

Voor jouw wd6 schiet ook al op he:) en je kerstjukje passen is leuk maar ik hoop dat hij over 2 weken toch straker zit;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden