Ga naar inhoud

Wachtbankje december 2014

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Eslief.....koppie op!! Bij gillende ongi gevoelens bleek ik zwanger dus wie weet!!

Het is tot nu toe zó goed gegaan, het moet lukken!!

Wanneer hoor je over de cryo's en vriezer??

Liefs Moes

• Reacties 697
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee Essie, ik heb je op afstand gevolgd, want vind het lastig om op wachtbankjes te reageren in mijn zwangere toestand. Maar ik wist ook 300% zeker ongesteld te worden van deze baby Ties cryo (enorme krampen die telkens uitbleven als ik wel (even) zwanger was), en tadaaa, nou ja je weet het.

En ook nog cryo's, wel vier, dit is gewoon een top poging waarin alles anders gaat, dus dit ook. Hou vol hoor. Ga je weer vroeg testen, of hou je je in deze keer?

2015.png

Geplaatst

Tnx @moes en @okaasan:) jullie hebben gelijk maar bleghh..merk ook dat de hormonen er echt inhakken.. ik ga niet vroeg testen.. durf het niet meer.. mijn planning is woensdag 2 dagen na de nod op wd12.. hoe stoer ik ook ben dat vroegtesten er niet inhakt dat doet het mooi wel.. en liever tussen hoop en vrees als in een domper..

Geplaatst
Tnx @moes en @okaasan:) jullie hebben gelijk maar bleghh..merk ook dat de hormonen er echt inhakken.. ik ga niet vroeg testen.. durf het niet meer.. mijn planning is woensdag 2 dagen na de nod op wd12.. hoe stoer ik ook ben dat vroegtesten er niet inhakt dat doet het mooi wel.. en liever tussen hoop en vrees als in een domper..
Hoi eslief. Dan vind ik het echt knap van je als je niet vroeg test. Ik heb vandaag de tp gehad en ik denk nu al dat ik over 5 dagen ga testen. :p kan njet wachten. Bij mij worden er 3 ingevroren. Vandaag een 6 cellige van het type 1 terug gehad. Afwachten dan maar. En ik hoop dat niemand van ons ongesteld word!
Geplaatst

Ahhh wat fijn 3 in de vriezer.. sally en nu broeden op je mooie eitje:) over 5 dagen zou ik zo en zo niet doen.. de meeste testen echt niet eerder al wd8 positief.. maar ik heb het ook wel gedaan dus snap het wel

Geplaatst
Ahhh wat fijn 3 in de vriezer.. sally en nu broeden op je mooie eitje:) over 5 dagen zou ik zo en zo niet doen.. de meeste testen echt niet eerder al wd8 positief.. maar ik heb het ook wel gedaan dus snap het wel
Haha ahh. Ik kijk wel even. Maar wanneer is dan wd1. Is dat voor mij vandaag?
Geplaatst

Nee morgen is wd1:) spannend he.. kruidvat 2 voor 5 euro is een goede test om vroeg te doen..en niet zo duur;) ik hrb vandaag vast een doosje opgehaald

Geplaatst

@Sally fijn dat je een emmy aan boord hebt, nu lekker broeden! Bij te vroeg testen kan het zijn dat je vals positief test door de pregnyl, die is pas na 8 tot 10 dagen uit je bloed.

@eslief toch albast een test gekocht dus. Ik had bij mijn zwangerschap in 2011 ook echte menstruatiekrampen, maar wel een positieve test. Sterkte met het ellendige wachten de komende dagen.

Ik heb eigenlijk geen idee wanneer mijn nod is. De vorige keer met de bollen werd ik op wd16 pas ongesteld, maar van de cryo zonder bollen weet ik het echt niet meer. Ik vergeet dat soort dingen altijd op te schrijven.

Edit: ik heb even in mijn ivf-facebookgroep terug gezocht en ik juli werd ik op wachtdag 12 ongi. Vandaag pas wachtdag 6...

Geplaatst

Ik heb soort van menstruatie krampen. Heb diarree.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

Ik mag pas volgende week zaterdag testen. Na hoeveel dagen begint een Blastocyste in te nestelen.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy s4 met Tapatalk

Geplaatst

Fijn Sally, een in de buik en drie in de vriezer!

Bedoelen jullie met wachtdag dan dus dagen na de tp. Want ik reken in dpo (days past ovulation) en dat is dag vd punctie,toch? Ik heb op 18dpo een bloedtest. Verder zeggen ze niks over testdatum, maar mijn nod is morgen.

Voordat ik verder vertel even dit, ik heb al twee keer een vmk gehad waarbij ik al "menstrueerde" voor de bloedtest maar waarbij uiteindelijk bleek dat er geringe hoeveelheid hcg was (minder dan 25 dus ook niet opgepikt door normalen testen) wat duidde op het niet goed ontwikkelen van een vruchtje. Hcg bleef dan nog aantal weken miniem stijgen en daalde dan opeens wat dus inhield dat het vruchtje inderdaad weg was.

Gisteren (12dpo) voelde ik me niet zo lekker en mn maag en licht in het hoofd, dus dacht zal ik een testje wagen? Maar op het moment dat ik dat wilde gaan doen veeg ik dus bloed af. Aargh! Das meestal niet best natuurlijk. De moed zonk alweer in mijn schoenen. Avond en nacht wat bruinig op mn inlegkruisjes, maarja dat zal de utro wel tegenhouden.

Vanmorgen een ultragevoelige test gedaan (pikken naar eigen zeggen al 10p/ml op ipv de standaard 25p/ml) en tot mijn grote verbazing een lichtroze streep!

Het blijft dus even nog heel spannend, want is er genoeg hcg om door te zetten? Nuchtere ik weet dat het nog alle kanten op kan. Ik doe iig morgen een kruidvattest, ben benieuwd.

Ben iig beetje voorzichtig blij!

Geplaatst

@zuuske wouw een streep is een streep ik ga duimen.. ik had bij kruidvat test een licht streepje en bij de bloedtest toen 5hcg.. ik bloede toen al dus dat ging ook mis

Nou hier twijfels.. testen kopen niet slim.. hier wd7 en dus 11 dagen na punctie.. en ik kon het niet laten.. we zullen zien wat de komende dagen brengt..

c07c8a83eb4f9214d01958f91d4f7967.jpg

Geplaatst

Sorry meiden ik breek even in! Eslief ik volg je zo nu en dan omdat we redelijk vaak samen op het bankje hebben gezeten. En ik zie nu je streepje!!!!jahhhhhh!!!! Check mijn streepje op wd 7... Nog onduidelijker terwijl ik maandag 12 weken zwanger ben!!! Ziet er erg goed uit meid!!!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en ik duim voor je de komende dagen en weken!!!! Ik hoop dat alle meiden steun kunnen halen uit het feit dat het zelfs na tig pogingen echt nog kan!!!!

succes allemaal in deze ellendige wachtweken!

lieve knuffels Cindy

Geplaatst

@zuuske ja deze is van vanavond:)

@cindy wat lief!! Hij is zelfs van vanavond.. ik ben vandaag jarig en werd gek van de buikpijn en wilde gewoon wat weten..fijn dat jouwe mooi is blijven zitten.. ik ben voorzichtig positief.. maar kan het niet geloven nog

Geplaatst

Vandaag mn officiële testdag, dus vanmorgen er nog een test tegen aan gegooid hij is nu donkerder dan van de week

@eslief en @zuusje ik duim voor jullie. Eslief fijne verjaardag!

Alle andere meiden, zet hem op, hoop dat jullie snel mogen volgen!

Geplaatst

Ik breek ook even in..

Wat een mooie nieuwtjes hier op het bankje zeg. Ik hoop voor jullie allemaal dat het een plakbeebje mag zijn :)

Eslief, wauw dat is wel heel vroeg een streep, wat een geweldig verjaardagscadeautje!!

Geplaatst

@eslief, het zal toch maar ineens gelukt zijn!!! Gefeliciteerd met je verjaardag maar zeker ook met deze overduidelijke test!!

Joehoe!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Karin, wat gaaf...het is gewoon echt hoor, spannend!!!!!!!!!

Eslief, van harte gefeliciteerd. We wachten gewoon de aankomende dagen in spanning met je af, hopen dat de streep steeds donkerder wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden