Jump to content

IVF in het buitenland & vergoeding 2015

Martina2310

Recommended Posts

Hoi Martina. Ik heb zelf geen ervaring met de kliniek in Athene, maar ik heb er wel positieve verhalen over gelezen. Ik neem aan dat je Serum bedoeld?. Ik heb zelf wel mail contact gehad met Penny van Serum Athene en middels haar second opinie een heel stuk wijzer geworden.

Hierdoor kan ik dus ook geen antwoord geven op je vraag ,bt de medicatie, maar heb je je zorgverzekeraar hierover al gemaild? Misschien dat zij daarover iets kunnen zeggen. Veelal moet je bij buitenlandse behandelingen (ik liep / loop zelf in Gent) de medicatie eerst voorschieten en dan krijg je het later vergoedt.

Volgens mij zat er op het forum van Freya een dame die ook onder behandeling was in Athene. Mogelijk kan je daar ook je vraag neerzetten.

In ieder geval heel veel succes met de behandeling!

• 3 weeks later...

Hoi Martina,

Ik was eind november/begin december 2014 voor IVF in Athene bij de Serum kliniek. Penny Abatzi is daar de arts en ik vond haar aanpak erg prettig. Ze is betrokken en lijkt er echt alles aan te doen om je te helpen. Ze gaat daarin ook verder dan andere klinieken. Zo doen ze tests op menstruatiebloed om bacteriën in de baarmoeder te ontdekken. Bij mij vonden ze een infectie en ik heb ook een behandeling van mijn baarmoeder gekregen om die meer toegankelijk te maken. Mijn vriend en ik kregen daarnaast een forse antibiotica kuur. Het is dus een kliniek die verder gaat, maar in de fase waarin wij zitten vind ik dat ook wel prettig. De prijzen zijn redelijk.

Succes met je behandeling!

Siena