Ga naar inhoud

Uitgerekend juli/augustus 2015

Aanbevolen Berichten

• Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@noah och meid ik schrik zo van je bericht.. had zo gehoopt dat alles goed zou zijn.. weet ook niet goed wat te zeggen.. wat ontzettend kut en klote.. heel erg veel sterkte!

Geplaatst

@Noah, sterkte meis, wat een klote bericht. Bij mij komt direct mijn eigen echo met kloppend hartje in de eileider op mijn netvlies.......ook met spoed eruit gehaald. De eileider was ruim 6 cm dik al door het groeiende vruchtje en lekte bloed.

Zó shit is dat. En je zit nog vol hormonen ook. Neem de tijd. Dit is een operatie waarvan je emotioneel maar ook fysiek, merkte ik, moet herstellen. Echt shit is dit. Zó dichtbij geweest..... En zó frustrerend dat ze het vruchtje niet gewoon kunnen verplaatsen, dat bleef nog wel in mijn gedachten rondzoemen.

Heel veel kracht en sterkte voor jullie.

Liefs,

Moes

Geplaatst

@noah wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte en vooral kracht samen toegewenst. Wat zuur.. eindelijk zwanger.. en dan dit.

Geplaatst

Oh Noah wat een klap voor jullie, weet gewoon ff niet wat ik je kan zeggen om je te troosten.

sterkte met het verwerken voor jou en je mannetje.

sterkte met de operatie, heel veel knuffels van ons. Mijn mannetje leeft ook met jullie mee.

attachment.php?attachmentid=5967&stc=1

Liefs van ons Hoepe&Faith

Geplaatst

Lieve noah,

wat ontzettend vervelend wat jullie nu weer overkomen is!! Heel veel sterkte met het verwerken hiervan en met het herstellen van deze rot operatie.. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, wat een verdrietig nieuws.. :-(

veel liefs en een knuffel voor jou.. Sterkte!

Geplaatst

Oh noah wat ontzettend naar en verdrietig en oneerlijk voor jullie. Ik ben er stil van. Weet niet goed wat voor troostende woorden ik tegen jullie kan zeggen...heel veel sterkte met het verwerken voor jullie samen. Neem je tijd en pas goed op jezelf. Liefs

Geplaatst

Aaah lieve Noah het was je zo onwijs gegund. Jullie mooie mini wilde zo graag bij jullie blijven maar zat op t verkeerde plekje. Hoe verdrietig is dit. En dan ook nog de volgende klap dat er een eileider verwijderd is. Lieve noah ik wens jou en je man heel erg erg sterkte!

Liefs Bianca

Geplaatst

Noah wat ontzettende verdrietige zaak met heftige emoties! Ik weet ook heel goed hoe je je voelt. Het is zo oneerlijk....

Heel veel sterkte voor jullie beide!!

Liefs

02-08-2014 Femen Duuk geboren.

Geplaatst

Allemaal bedankt voor jullie lieve berichten.

We leven in een hele verdietige tijd.ik zie telkens dat hartje op me netvlies.

En dan ga ik weer....ben ontzettend emotioneel.

Ben altijd heel sterk geweest, het is vallen en opstaan in dit traject.verwerken en doorgaan.

Maar ik denk dat ik dit nu niet zonder hulp kan.ik moet echt met iemand praten.

Telkens denk ik ....ik was echt zwanger het was echt gelukt en voelde me echt zwanger.....en dat ik het hartje heb gezien....dat mooie knipperende lichtje wat ik zoooo graag wilde zien.

En ineens is dat weg......dat is zoooo moeilijk te accepteren.ben erg down en huil veel.

We praten er samen over want mijn man is er ook vreselijk van geschrokken en verdrietig.

En dat je direct geopereerd moet worden is een klap er bovenop.

Ik heb 3 gaatjes in me buik nu....ook in me navel.

Het is erg gevoelig,maar t gaast wel, kan me buikspieren niet gebruiken.mar heb goede hulp

Er staat 3-4 weken voor ,maar moet nu 2 weken echt rust houden mag niks doen.

We dachten gelijk ooooooh nu moet ik het met 1 eileider doen...dus ook met 1 eierstok doen.heb altijd al niet zoveel eitjes en dan nu nog minder !!!

Maar dat is helemaal niet zo want alles blijft gewoon hetzelfde.ik doe icsi en dan heb je de eileiders niet nodig natuurlijk.en de eitjes groeien gewoon in beide eierstokken als je spuit.

Nou dat was een schrale troost.

Nu verwerken.

Dit is zo,n fantastisch forum met hele lieve vrouwen.......bedankt voor jullie steun

Geplaatst

Met tranen over mijn wangen je verhaal gelezen. Ik weet niet hoe dit voelt voor jullie maar kan het alleen denken. Kan me voorstellen dat je hier helemaal stuk van bent. Als jij het gevoel hebt dat je hier hulp bij nodig hebt moet je dit vragen. Jij voelt jezelf. Kan jullie alleen nogmaals heel veel sterkte wensen en denk dat ik voor iedereen spreek dat je altijd je verhaal hier kwijt kan als je er behoefte aan hebt

Geplaatst
Allemaal bedankt voor jullie lieve berichten.

We leven in een hele verdietige tijd.ik zie telkens dat hartje op me netvlies.

En dan ga ik weer....ben ontzettend emotioneel.

Ben altijd heel sterk geweest, het is vallen en opstaan in dit traject.verwerken en doorgaan.

Maar ik denk dat ik dit nu niet zonder hulp kan.ik moet echt met iemand praten.

Telkens denk ik ....ik was echt zwanger het was echt gelukt en voelde me echt zwanger.....en dat ik het hartje heb gezien....dat mooie knipperende lichtje wat ik zoooo graag wilde zien.

En ineens is dat weg......dat is zoooo moeilijk te accepteren.ben erg down en huil veel.

We praten er samen over want mijn man is er ook vreselijk van geschrokken en verdrietig.

En dat je direct geopereerd moet worden is een klap er bovenop.

Ik heb 3 gaatjes in me buik nu....ook in me navel.

Het is erg gevoelig,maar t gaast wel, kan me buikspieren niet gebruiken.mar heb goede hulp

Er staat 3-4 weken voor ,maar moet nu 2 weken echt rust houden mag niks doen.

We dachten gelijk ooooooh nu moet ik het met 1 eileider doen...dus ook met 1 eierstok doen.heb altijd al niet zoveel eitjes en dan nu nog minder !!!

Maar dat is helemaal niet zo want alles blijft gewoon hetzelfde.ik doe icsi en dan heb je de eileiders niet nodig natuurlijk.en de eitjes groeien gewoon in beide eierstokken als je spuit.

Nou dat was een schrale troost.

Nu verwerken.

Dit is zo,n fantastisch forum met hele lieve vrouwen.......bedankt voor jullie steun

lieve Noah,

voor wat het waard is, ik heb ook 1 eileider, en schrijf hier maar van je af, daar zijn we voor hoor.

gebruik deze periode en doe de dingen waar jij en je mannetje gied bij voelen. Jullie zijn belangrijk.

attachment.php?attachmentid=5968&stc=1

Liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

@simha ja behoorlijk vooral na wat met noah gebeurd is omdat we het nog hadden over dezelfde buikpijn etc. Vind het doodeng.. we zullen zien morgen ik laat het meteen weten:)

Geplaatst

Noah, ik wil je nog heel veel sterkte wensen. Ik snap dat het bijna niet te bevatten is, zo dichtbij en dan wordt het je zo afgenomen! Neem de tijd en hulp hierbij is geen overbodige luxe. Sterkte!!

Eslief, ik ga voor jou duimen morgen dat alles ok is.

Liefs,

Noes

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden