Ga naar inhoud

Toch ook maar aangemeld

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier gaat het wel curretage is pas morgen, het is maar goed dat ik gister ochtend belde na het ziekenhuis bleek dat ik een gesprek had met de gyn had de assistent beter moeten uitleggen had me er helemaal op ingesteld

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 814
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Danlon ik weet het maar het idee dat er weer in me bezig word gegaan kan toch ook niet goed zijn.

Geplaatst

Nee kreeg eerst plaatselijke verdoving maar debuteerde ronde een roesje genomen kon de pijn niet meer hebben

Geplaatst

Ohhh jakkie😢 ik heb elke keer volledige narcose gehad...maar misschien door mn afwijkende baarmoeder en dat het niet zo eenvoudig is daardoor...

Knap je vandaag al beetje op?(lichamelijk dan)

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Geplaatst

Lichamelijk gaat het goed hoor ze hebben hun werk goed gedaan weinig gebloed ben er blij van.

Waarschijnlijk deze week geen werk meer dus dat er ook nog bij.

Weet soms niet meer waar ik het zoeken moet.

Geplaatst

Ahhh jakkie!! Gelukkig krijg je komende weken faillissementsuitkering.dus nog even geen zorgen daarom..

Geplaatst

Uwv neemt betaling over. Max 13 weken terug als je nog niets hebt gehad. En dan krijg je nog 6 weken faillissement uitkering van uwv. De curator moet brief sturen om je contract te eindigen.kan inderdaad zijn dat je dan nog moet werken..

Denk dat het belangrijk is dat je nu even aan jezelf denkt. Had je je niet ziekgemeld voor curretage?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden