Ga naar inhoud

wie start er in maart/april 2015?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@danlon: voor kan ik me t idd helemaal voorstellen. Dat lijkt me helemaal erg, we hebben iig 24juni een gesprek met de gyn.

Heb het meteen doorgegeven en gevraagd voor een gesprek.

Hoelang moet jij nu wachten voordat je weer verder mag?

• Reacties 518
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik moet wachten tot ik weer een menstruatie krijg...heb net de eerste gehad, heeft maar liefst 8 dagen geduurd pfff..de volgende mogen we weer verder...maar ben wel onzeker en onrustig hoor...vertrouwen is een beetje weg..

Heel goed dat je gelijk gesprek hebt gevraagd!!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]6075[/ATTACH]

Lieverds hier ben ik weer even, zien jullie ook twee streepjes? Zou het dan toch?

Zondag is de testdag eigenlijk, maar kon het natuurlijk weer niet laten.

liefs Hope&Faith x

Geplaatst
Nou het is echt definitief over, ben vanmorgen echt ongesteld geworden.

Ga morgenochtend nog wel een test doen, maar het antwoord is wel duidelijk wat daar uit gaat komen.

Denk dat we maar weer een maandje overslaan en dan pas in juli de laatste eskimo laten ontdooien. Mocht die ook niet lukken gaan we na de zomervakantie weer verder. Ben best verdrietig, maar gelukkig gaan we het weekend lekker weg en daarna ben ik even 2wk vrij.

Ik lees nog wel met jullie mee, maar zal niet zoveel reageren. Veel succes meiden!!!!

sterkte lieverd, leef met je mee.

Knuff Hope&Faith xxxx speciaal voor jou een plaatje[ATTACH=CONFIG]6076[/ATTACH]

nou prut zeg, plaatje wil niet uploaden.

[ATTACH=CONFIG]6076[/ATTACH]

Geplaatst
sterkte lieverd, leef met je mee.

Knuff Hope&Faith xxxx speciaal voor jou een plaatje[ATTACH=CONFIG]6076[/ATTACH]

nou prut zeg, plaatje wil niet uploaden.

[ATTACH=CONFIG]6076[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]6077[/ATTACH]

Geplaatst
[ATTACH=CONFIG]6075[/ATTACH]

Lieverds hier ben ik weer even, zien jullie ook twee streepjes? Zou het dan toch?

Zondag is de testdag eigenlijk, maar kon het natuurlijk weer niet laten.

liefs Hope&Faith x

JIPPIE!!!!! Maakt niet uit of het een lichte streep is, een streep is een streep!

Wat zou dat onwijs gaaf zijn voor jullie, dit positieve nieuws was erg nodig.

Zondag nog een keer testen, dan is hij waarschijnlijk een stuk duidelijker.

Gefeliciteerd alvast!

Geplaatst

Ohhhh ik hoop het zo voor je! Ik kan de foto niet goed zien(mn scherm van mobiel is spontaan gebarsten zo ff mee naar de winkel) maar licht of donker...dan is het gewoon gefeliciteerd!!!!

Geplaatst
JIPPIE!!!!! Maakt niet uit of het een lichte streep is, een streep is een streep!

Wat zou dat onwijs gaaf zijn voor jullie, dit positieve nieuws was erg nodig.

Zondag nog een keer testen, dan is hij waarschijnlijk een stuk duidelijker.

Gefeliciteerd alvast!

Heey Tammy,

wat lief van je XXX je moet niet stiekem meerdere streepjes hebben he?

jouw Eskimo blijft volgende keer ook plakken hoor xxxx

dikke knuff Hope&Faith

Geplaatst
Ohhhh ik hoop het zo voor je! Ik kan de foto niet goed zien(mn scherm van mobiel is spontaan gebarsten zo ff mee naar de winkel) maar licht of donker...dan is het gewoon gefeliciteerd!!!!

Heey Danlon, lief van je....is het stiekem dan toch gelukt.....hoop het zo xx

hoe gaat het met jou?

liefs Hope&Faith

Geplaatst

@hope&faith ik zie ook een licht streepje! Ik hoop voor jullie dat ie zondag nog duidelijker wordt!! Alvast gefeliciteerd!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst
@hope&faith ik zie ook een licht streepje! Ik hoop voor jullie dat ie zondag nog duidelijker wordt!! Alvast gefeliciteerd!

@amf @sillie lief van jullie en ja gewoon door het klussen ☺️👻

net de huisarts gebeld suffe doos, twee streepjes, ben ik dan zwanger? Zij moest wel lachen uiteraard hihi

mijn dochter 19, komt net thuis, helemaal leuk, en ziet ook twee streepjes ook nadat ik het haar een paar keer heb gevraagd, lieverd is ze.

zo suf tijdens de IVF heel goed geleefd en nu wel een wijntje en alles wat ik lekker vind. Nu zwanger, Tjeetje.

ik hoop zo dat deze kruimel jullie ook hoop geeft.

lage AMH, 43 bijna 44, wel met kinderaspirine op doktersrecept, tsh medicijn, foliumzuur.

morgen het zkh bellen.

dikke knuff van mij Hope&Faith xx

Geplaatst

Hope&faith ik zie ook echt 2 streepjes. Een heel voorzichtige felicitatie :)

Ik moet nog even wachten op de uitslag, het is wel naar hoor. Elke week weer terug komen. En dan de onzekerheid of het nog meer gestegen is of lager is geworden.

Geplaatst

Ha lieve meiden

Wij zijn terug van onze huwelijksreis en begonnen met de deca en gonal f merk weinig van alles

Ben er best tijdje niet op het forum geweest omdat mij telefoon kapot is helaas ben benieuwd hoe het met jullie is

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Hi sunitha lekker genoten van jullie huwelijksreis?!!

Ik zit vandaag op wachtdag 4! En deze ronde waren er 8 bevrucht!!! Een 8 cellig warm in me buik en twee in de vriezer!!! Jij succes met spuiten!!

Geplaatst

Zooooo amf

Ik heb even wat terug gelezen idd wat een resultaat

Nou hopen dat deze blijft zitten

Wij zijn zo uitgerust sta heel niet stil bij de ivf maar dat komt nog wel

Geplaatst

Zo weer een wacht dag voorbij maar o drie nachten slecht geslapen krampen/ steken in me buik hoop zo dat het een innesteling is....

Geplaatst

Ow AMF spannend zeg

Kan ook nog vd punctie zijn had ik vorige keer ook, de arts zegt dat steken en krampen niks te maken heeft of de Emmy wel of niet blijft zitten

Geplaatst
Hope&faith ik zie ook echt 2 streepjes. Een heel voorzichtige felicitatie :)

Ik moet nog even wachten op de uitslag, het is wel naar hoor. Elke week weer terug komen. En dan de onzekerheid of het nog meer gestegen is of lager is geworden.

Hoi Kaatje, dank je, ik weet niet meer zo goed wat je bedoelt met hoger of lager? Sorry☺️

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Zo weer een wacht dag voorbij maar o drie nachten slecht geslapen krampen/ steken in me buik hoop zo dat het een innesteling is....

ik duim voor je AMF toi toi toi, @sunitha, gefeliciteerd met je huwelijk

liefs Hope&Faith

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden