Ga naar inhoud

wie start er in maart/april 2015?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou lekker hoor. Zit ik dus ook met tranen over mn wangen Haha.

Ja wat je zegt hoor Sillie. Petje af hoor voor jou amf. Jij doet het echt allemaal alleen. Kan me idd voorstellen dat als je dan wakker wordt en er is dan helemaal niemand. Zelfs je knuffel hondje is er niet.

Vandaag was mn enige vrouwelijke collega er ook niet en zat dus alleen aan t blok. Wel makkelijk want niemand ziet je traan ogen.

Dank je wel allemaal. Voel me nu wel al een stukje beter. Straks lekker op tijd naar bed en morgen dagje Dolfinarium 😀.

Allemaal hele dikke knuf!!!

• Reacties 518
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@sillie, ja gaat wel goed hoor, ik heb wel een bloeding gehad maar niet heftig ofzo.

Ik moet dinsdag weer bloed prikken dus we zien het wel

Geplaatst

Wow AMF wat een goed begin! Hopen dat ze goed blijven delen en misschien dit keer wel wat om in te vriezen! Heerlijk dat er een forum is waar je je hart kan luchten. Hier begrijpt iedereen elkaar. Die frustraties zijn helemaal niet erg en logisch. Het vraagt heel erg veel van je. Positief blijven meiden!! Tot toy toy allemaal!!

Geplaatst

AMF succes met de tp morgen! Zetten ze er 1 terug? Kan niet goed terugvinden de hoeveelste poging dit is voor je en wat je leeftijd is Hoop dat deze goed uitgebroed wordt! Lekker rustig aan morgen!

Tammy, jij gaat vrijdag testen toch? Nog even geduld dus. Die laatste week is altijd het zwaarst vind ik.

Ben er vrij zeker van dat het hier niet is blijven plakken. Herken na zoveel keer de symptomen wel bij mezelf. Voel echt dat mijn menstruatie erdoor komt, had van de week nog even twijfel. Als er al iets ingenesteld was dan is het nu in ieder geval weg. Pffffff vervelend dit gevoel, deze keer zoveel voor gedaan. Maar goed ik weet dat mijn kansen klein zijn dus moet me er gewoon bij neer leggen. Ga morgenochtend nog een testje doen voor de zekerheid.

Fijn weekend voor iedereen!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Sillie ik krijg er 1 terug tweede poging en hoop zo dat deze een goede plakker is.. Maar ja vanaf morgen kan ik er niks meer aan doen en alleen maar afwachten

O ik ga hard voor jullie duimen dat het goed zit mag je morgen al testen?

Geplaatst

Ohhh morgen mag je testen, spannend Sillie. Ga zo hard voor je duimen!!!

@amf: veel succes morgen. Hopelijk krijg je een mooie kanjer teruggeplaatst.

Hier alles weer met positieve zin de laatste wachtweek in. Deze week gaat gelukkig wel snel voorbij. Maandag lekker nog een extra dagje vrij, dus dat scheelt alweer. De dagen staan lekker vol gepland, dus gaat dd tijd ook lekker snel.

Fijne dagen voor iedereen!!!

Geplaatst

Hallo

Net op het toilet 2 slijmproppen gevonden bij het afvegen, weet iemand wat het is. Het zag er heel raar uit. Het leek 2 zakjes. Zou ik een miskraam gehad hebben?

Geplaatst

@kaatje84, een miskraam gaat gepaard met bloed. Ik ben vorige keer bij 6 weken een van de 2 cryo verloren..dit was een minuscuul bloedpropje.

Als het licht is dan kan het baarmoeder slijmvlies zijn....bij mn miskraam met 13weken zeiden ze dat je altijd bloed hebt..weet niet waar je nu zit maar als je bijv utrogestan gebruikt kan het ook daardoor komen..

Geplaatst

Te snel verstuurd..

Of het zo is weet je nooit zeker.. Maar dit is wat ze mij verteld hebben...ik hoop dat het in ieder geval niet zo id!!!

Geplaatst

Lieve Kaatje, wat een zorgen weer. Kan je niet helpen, bij mij gingen al mijn vroege en late miskramen altijd gepaard met bloedverlies. Hoop dat ze je met een bloedtest wat zekerheid kunnen geven van de week. Wat ik zelf altijd deed is de test van clear bleu kijken of mijn hcg overging van 1-2 weken zwanger naar 3-4 weken zwanger. Misschien is dat een idee? Van de andere kant als deze nu 1-2 weken weer aangeeft stelt het ook weer niet gerust en wil ook weer niets zeggen. Lastig hoor, heb je geen bloedverlies? Was het helder?

Hier een dikke negatieve test, ben dus van het bankje gevallen maar eigenlijk wist ik dat zelf al wel.

AMF succes vandaag!

Danlon, voel je je goed? Niet misselijk en moe?

Sterkte meiden!

Geplaatst

@sillie: Wat enorm balen! Veel sterkte en iig alvast een dikke digiknuf!

@amf: succes vandaag, hopelijk is dit de kanjer die lekker blijft plakken.

@kaatje: ik kan je ook niet helpen, maar ik heb ook van die rare dingen hoor. Denk ook idd dat het stukje baarmoederslijm is ofzo. Je cyclus gaag nu weer opnieuw opstarten en oude dingen gaan u weer weg. Mss is het niet zo natuurlijk, maar hopelijk heb je dinsdag wat meer zekerheid. Sterkte iig.

Geplaatst

@sillie nee wat balen heel veel sterkte!

Dank je wel meiden zie er beetje tegen op voor de eendenbek aangezien ik wat nauwer ben dan andere weet ik dus dat het erg pijn gaat doen maar goed moet er even doorheen en hopelijk blijft deze lekker zitten, ben erg benieuwd of ze goed doordelen en dat er ook nog al is het er maar 1 in de vriezer kan

Geplaatst

AMF wat lastig zeg, probeer te zuchten als ze dat doen en je spieren daar te ontspannen. Tja lekker makkelijk gezegd ik vind het ook echt geen pretje en heb altijd het idee dat ze bij terugplaatsen erg veel "ruimte" nodig hebben hoop dat het mee gaat vallen! Gaat je vriendin wel weer mee?

Geplaatst

@sillie balen zeg!! Lekker even laten gaan vandaag...sterkte, denk aan je...ik heb vorige maand curettage gehad van zwangerschap 13e week, en net vorige week ruim een week ongesteld geweest.. Wij mogen pas echt weer beginnen bij de volgende menstruatie. Ik moet dus even geduld hebben en dat is niet makkelijk hihi.. Maar genoeg dingen gebeurt om even bij stil te staan en verdrietig over te blijven..ik ben nog niet mezelf en moet eerst de rust maar weer vinden..

@amf, sterkte vandaag! Nooit een pretje, hoe ontspannen je ook bent..ik vind t ook altijd gemeen pijn doen als ze wat bmslijm opzuigen om ze kijken of dat goed is...gelukkig is alles binnen een paar minuten over...probeer rustig te blijven en geniet lekker van het mooie weer en de hopelijk positieve uitslag over 2weken!

Geplaatst

Danlon, verdorie ik haal de namen door elkaar met ACJ1984 echt stom van mij. Wist het namelijk wel omdat we dat haast gelijkertijd hadden, ik was iets eerder met mijn miskraam als jij. Heb er deze keer ook echt moeite gehad daarmee. Jij nog drie weken verder dat maakt het nog moeilijker. Hoop dat je snel mag starten! Bedankt voor je lieve woorden.

Hoop dat mijn domme hoofd geen namen meer door elkaar haalt!!!!!!!! Sorry meis!

Geplaatst

@sillie ja me vriendin gaat weer mee dus niet alleen kan ik haar hand fijn knijpen tja snap dat alles ontspannen moet wezen maar weet nu ook hoe het is van de vorige keer en vond het echt een hel... Bij de punctie hebben ze alle twee de keren niet schoongemaakt dus geen eendenbek wat ik wel vreemd vond is dat ik nu een antibiotica kuur mee kreeg op eventuele ontstekingen

Geplaatst

@ silly, kan gebeuren geen enkel probleem!! Ik merk nu gewoon dat ik niet zal durven geloven dat het ooit raak kan zijn...dat ik ooit een kindje in mn armen zal hebben maar we gaan ervoor hoor!! Mn arts zei er worden net zoveel geboren als dat t mis gaat...misschien gaan er wel meer mis maar vrouwen weten t niet altijd...dus we moeten maar erop vertrouwen dat het ons ook is gegund

Geplaatst

Jeej ik had een arts in opleiding en wat deed ze het goed ik zag er zo tegen op maar helemaal geen pijn! Zo kan het dus ook ze kon met de kleine eendenbek er goed bij! Ik heb een 8 cellig ukje in mij en een 7 cellig nu al in de vriezer van de rest hoor ik het via een brief o ben nu al blij deze ronde is al beter als de eerste! Nu hopen op een plakker! O en ik kreeg een echo mee waar ukje tussen de luchtbelletjes zit

Geplaatst

Ohhh wat een goed nieuws amf!!!! Deze ronde al 100% beter dan de vorige keer. Hopelijk blijft deze lekker plakken.

We zitten gezellig samen op t wachtbankje 😀. Leuk ook dat je de echo mee hebt gekregen, dat heb ik nog nooit gekregen. Hopelijk is het een goed teken.

En nu allemaal lekker genieten van het over heerlijk weer 🌞🌞🌞🌞

Geplaatst

Wat goed AMF!! Ik denk dat we dezelfde vrouw hadden met de terugplaatsing. Sprak ze met een Brabants achtig accent? Vond ook dat ze alles heel goed uitlegde. En 8 cellig! Had ik ook, en zie mij nu ruim 10 weken zwanger :D Top dat er al 1 goed genoeg is om in te vriezen. Nu de spannende wachtweken in. Succes!

Ah Silly wat enorm balen... nog pogingen voor de boeg?

Geplaatst

Dag allemaal! Ik heb me even afzijdig gehouden. Ben een week met manlief naar New York geweest. Erg fijn om ff zinnen te verzetten. Nu weer een dikke week terug en gelijk het nieuws moeten slikken dat een goede vriendin van mij zwanger is van de tweede. Blijft lastig zulke dingen. Inmiddels ook evaluatiegesprek gehad en de volgende keer wordt het icsi ipv ivf. Gelukkig kan deze poging als alles goed gaat nog voor mijn zomervakantie plaatsvinden. Nu aan de primalut om ongesteldheid op te wekken en dan weer met de echte rotzooi te beginnen.

Pigster wat naar voor je dat deze laatste poging ook mislukt is, na alles wat je gedaan hebt echt super verdrietig. Voor de rest allemaal sterkte en toi toi met wachten!!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden