Jump to content

wie start er in maart/april 2015?

Recommended Posts

Posted

Tot mijn verbazing zie ik helemaal nog geen topic voor nieuwe starters. Is het zo rustig op ivf/icsi gebied of loopt iedereen in DD? ;-)

Ik ben in ieder geval weer begonnen en heb wel behoefte aan meekletsers. Dit wordt onze 3e Icsi poging voor een brusje. Onze dochter is ruim 2,5 jaar en bij haar was de 1e tp van de 1e Icsi raak. Nu zijn we al weer bijna 1,5 jaar bezig maar nog niks...Wel mooie cryo's steeds maar geen plakkers.

Ik ben sinds drie weken aan de pil en spuit sinds maandag decapeptyl. En de heerlijke deca-hoofdpijn is al weer gesignaleerd :-( Dinsdag heb ik de startecho en dan mag ik hopelijk met de gonal-f starten. Zelfde recept als altijd, alleen doen we deze keer mee met de assisted hatching proef in Zwolle.

Zijn er nog meiden die net gestart zijn en die gezellig meeschrijven?

• Replies 518
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hi jessi79 we blijven allemaal hangen in wie start er in januari ;-), wij hebben de eerste poging gehad helaas niet gelukt en ook geen cryo's in de vriezer :-( nu maand wachten en dan april aan de pil en dan in mei weer beginnen dus dat duurt nog even jammer genoeg want merk dat je graag weer door/ verder wilt

Spannend voor jou!! Ik had in het begin ook hoofdpijn

Heel veel succes dinsdag en met het spuiten op naar een goeie plakker deze ronde!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted

@Jessie79 wat gaaf dat jullie eerste icsi poging gelukt is wat een wonder.

Wij wachten nog op de uitslag vd zwangerschap test volgende wk (als niet ongesteld wordt).

@amf wachten duurt lang hè ook voor de volgende behandeling bij ons ook😢 als wij ooit verder moeten dan zit il weer rond dezelfde tijd als jou.. laten wr hopen dat deze blijft zitten

Posted

@amf vervelend he die pauze tot je weer mag starten. Je wil gewoon meteen door...

@sunhita wanneer mag je testen? Slannend hoor!

Ik blijf gewoon stug hier schrijven, januari is al lang voorbij dus ik maak hier een paasei-topic van. Vandaag dag 5 van de deca en ik ben ineens moe! Ik ben finaal ingestort, maar daar is mijn peuter het niet mee eens. Ik lig nu op de bank en wil slapen, maar zij wil boekjes lezen. Volgende week is mijn man de hele week voor zijn werk in het buitenland, dus dat gaat een zware week worden.

Posted

Ja idd je wilt graag weer door maar helaas mag dat niet..

Haha leuk peuterleeftijd maar wel lastig volgende week als je man er niet is succes met spuiten!

Posted

Ik weet wat het is zonder mannetje die van mij zit ook in het buitenland een vriendin ging elke Keer mee dat was erg fijn, wist niet wat ik allemaal moest verwachten .

Neem jij ook iemand mee of ga je alleen als je weer naar zh moet of heb je geluk dat je mannetje er dan weer terug is?

Posted

@amf ik ga altijd alleen (of met mijn dochtertje) naar de echo's, ik sta met 5 minuten weer buiten en het is echt een routineklusje. Bij de punctie en tp is mijn man er wel bij natuurlijk.

Ik voel me nog steeds heel moe, heb hoofdpijn en ben duizelig, en mijn humeur is verschrikkelijk. Het lijkt alsof ik elk moment kan ontploffen om niks of kan gaan janken. Ik kan me niet herinneren dat ik me de andere pogingen zo raar voelde van de deca. En zie ik er ineens flink tegenop om 6 dagen alleen thuis te zijn met een puberende peuter die op het moment totaal niet luistert....

Posted

Ai ja dat kan ik me goed voorstellen vooral als je ook duizelig bent en hoofdpijn is natuurlijk ook niet leuk, wat de hormonen allemaal niet met je kan doen he. succes aankomende week

Posted

@sunitha nog niet getest knap hoor en nog even volhouden ook jij succes!

Posted

@pigster we blijven daar allemaal hangen ik begin in mei pas weer duurt nog ff

Posted

@Sunhita heb je al getest?

@Pigster welkom! Poging 4 al weer... Blijf je bij jezh of ben je over gestapt naar het buitenland?

@amf mei duurt idd nog even. Maar in mei leg je vast een mooi ei ;-)

Hier vanmorgen de startecho gehad, alles was weer prima. Ik mag vrijdag pas starten met de Gonal-f, dus nog even een paar dagen doorbijten met de vermoeidheid en hoofdpijn. Mijn weerstand is beroerd, ik heb voor het eerst in vier jaar weer een mega koortsblaas, bah! Volgende week donderdag de eerste follikelmeting.Ik zal wel heel fijn met de paasdagen uit komen qua punctie of terugplaatsing :-(

Posted

@jessi79

Helaas zoals wel beetje verwacht neg test. Dond nog x testen maar verwacht niet dat die positief is. Dan starten wij pas weer in juni even twee maanden niks. Aan de ene kant jammer maar we kiezen er zelf voor. Het is psy erg zwaar en ik moet echt even bijkomen.

En om nou in het buitenland met een emmy te zitten dat durf ik niet

Denk aan jullie

Liefs

Posted

Wij gaan ook weer starten. 1 april de laatste uitslag na allen onderzoeken op gebied van herhaalde miskramen. 9 april een afspraak om te starten met het nieuwe traject, tenzij de uitslag van 1 april positief is. Ik moet alleen eerst 3 maanden decapetyl spuiten vanwege de endometriose, dus voordat we weer ECHT kunnen beginnen duurt nog lang :(

Posted

Hoi, Ik ben ook actief in de andere topic 'wie start er in januari februari" Doordat ik niet uit mezelf ongesteld werd moest ik hiervoor medicatie slikken en ben ik in maart gestart. Als jullie het goed vinden sluit ik me ook aan bij dit forum :-)Vorige week heb ik mijn startecho gehad. Vanochtend de tweede echo gehad en ik had aan de ene kant 4 eitjes en de andere kant 5 eitjes. Alles zag er goed uit, allemaal volgens het boekje. Ik hoef de dosering vd gonal niet aan te passe. Ik had verwacht dat ik vanaf nu om de dag naar Zwolle zou moeten maar hoef pas vrijdag terug te komen voor een echo. Ik zal proberen jullie verhalen te lezen. Succes allemaal!

Posted

@deedee zo 3 maanden aan de decapetyl hopelijk vallen de bijwerkingen dan mee! En idd wachten duurt lang he

Maar ook nog even spannend wat de uitslag gaat doen nog even volhouden en dan is het 1 april! Succes met wachten

Posted

Dank je @amf zie er ook echt vreselijk tegen op. Voor de eerste ivf moest ik 3 maanden Lucrin, ik heb me zo vreselijk beroerd gevoeld. Nu gelukkig wel de afspraak dat ik de 3 maanden niet af hoef te maken als het niet gaat. Maar dat ik dan wel de ivf behandeling krijg. En ik krijg er extra oestrogeen naast, voor het geval het te erg wordt. Dat heb ik toen ook niet gehad.

Maar nu inderdaad de uitslag afwacht. Ik ga er tegenwoordig maar vanuit dat er niets uitkomt. Denk dat jullie wel begrijpen dat iedere negatieve uitslag toch weer een tegenvaller is. Ook al is het fijn om gezond te zijn ;)

Posted

@DeeDee jij ook welkom in dit topic. Jij loopt ook al even mee toch? Ik ma geen onderschriften zien op mijn telefoon. Drie maanden deca is heftig! Ik vind het nu al twee weken afzien, door de bijwerkingen en die rotnaald. Kunnen ze je cyclus niet met de pil stilleggen ofzo?

Ik prikte net in een adertje. Flinke druppel bloed en een blauwe plek nu. Kan dat kwaad denken jullie?

Posted

@Jessi79 ja dat je een ader prikt is niet erg alleen pijnlijk. Nee kan zeker geen kwaad. ik ben zelf doktersassistente en prikte bij mezelf ook wel is verkeerd valt niet mee in je buik(;

Posted

Ha meiden

Misschien kiezen wij er wel voor om in april verder te gaan ik ben nu al weer ongesteld na mijn tp dit is dg 14 dus waarschijnlijk mogen wij al verder in april..

Posted

@ACJ hoe was de echo vandaag? Weet je al wanneer de punctie is? Het kan vast niet lang meer duren nu.

@Sunitha heb je al gebeld met het ziekenhuis? En had je nu een verse poging of een cryo? Ik moet na een verse poging altijd een maand extra wachten. En moet je eerst aan de pil voor een nieuwe poging? Zo ja dan mag je misschien vandaag al starten, dus snel even navragen anders zit er onnodig een maand tussen.