Ga naar inhoud

wie start er in maart/april 2015?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tammy wat een moeilijke periode voor jullie denk aan jullie

Faith positieve test zooo wat een goed nieuws

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 518
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry mijn bericht was ook niet heel duidelijk. Mijn hcg was gestegen van 25 naar 119 en dat is voor hun nog te weinig. Nu zag ik op internet een stukje dat er iemand ook een hcg van 119 had in de 5e week en die kreeg een gezonde tweeling. Dus aan de ene kant durf ik niet te hopen maar aan de andere kant toch weer wel.

Maandag ga ik weer terug om bloed te laten prikken ( eigenlijk dinsdag maar ik maandag de nacht in) en dan horen we het wel.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik morgen een test zou gaan doen, omdat als hij negatief is dan de hoop weet weg is

Liefs Karin

Geplaatst
Tammy wat een moeilijke periode voor jullie denk aan jullie

Faith positieve test zooo wat een goed nieuws

Hi die tranen hebben we genoeg gelaten hoor, nu steeds kijken toch twee streepjes?? Op het internet de afbeelding opzoeken, 16 juni hebben we de eerste echo, tot die tijd doen we ons ding. Ben wel moe, net ff geslapen en verder rustig aan. Zo naar een event ff de zinnen verzetten.

@karin, wat kunnen ze daar dan aan aflezen met de HCG waarden? Succes maandag, liefs Hope&Faith

Geplaatst
Hi die tranen hebben we genoeg gelaten hoor, nu steeds kijken toch twee streepjes?? Op het internet de afbeelding opzoeken, 16 juni hebben we de eerste echo, tot die tijd doen we ons ding. Ben wel moe, net ff geslapen en verder rustig aan. Zo naar een event ff de zinnen verzetten.@karin, wat kunnen ze daar dan aan aflezen met de HCG waarden? Succes maandag, liefs Hope&Faith
Ze kunnen daar aflezen of je zwanger bent of het mis gegaan is.
Geplaatst
Ze kunnen daar aflezen of je zwanger bent of het mis gegaan is.

Pff Kaatje, wat ben jij sterk zeg, sterkte en duim voor jullie op een goede HCG.

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Goedemiddag dames,

Hier alles prima hoor. Net een super gezellig weekend in Duitsland gehad. Met op zaterdagavond een mega gezellig feest met allemaal goede bekenden en heel veel bier 🍻 Haha. Dus even lekker mn zinnen kunnen verzetten en lekker kunnen feesten. En nog veel belangrijker ik heb lekker 2wk vakantie!!!!!

@hope: wat gaaf dat je nog steeds 2 streepjes hebt en nu aftellen tot 16 juni.

@sunitha: welkom terug

@amf: Hoe gaat t met je?

@kaatje: blijf volhouden, en blijf voor je duimen dat het toch echt goed zit.

Geplaatst

Vandaag bloed laten prikken en mijn hcg waarde is gestegen naar 155, te weinig vinden ze dit.

Ze denken nu aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus vrijdag weer terug komen voor bloedprikken Pff. Stoppen met utro en kijken wat er gebeurd.

Wordt er nu wel een Beetje moe van. Geen zekerheid te hebben.

Als ik veel pijn ga krijgen moet ik meteen naar het zh.

Liefs Karin

Geplaatst

@tammy ja eerste wacht week zit erop nu de tweede en spannende week! En vind het wachten nu toch wel erg lastig duren zo lang maar dat heeft iedereen natuurlijk

@kaatje tjee wat naar en irritant zeg idd nog geen zekerheid en dat is lastig in dit traject sterkte!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Heey dames,

@Tammy fijn dat je je zinnen even kunt verzetten, is ook nodig om dan weer energie voor het volgende traject te hebben.

@Kaatje, poeh he wat een rot nieuws, kunnen ze dit niet zien met een echo? Dan weet je waar je aan toe bent. In iedergeval blijven we voor je duimen en sterkte vrijdag.

@AMF spannend nu de tweede wachtweek, wanneer mag je testen?

wij gaan morgen naar de gyneacoloog, ben heel erg licht in mijn hoofd, kijken of de tsh bijgesteld moet worden en toch ook heel spannend, dan weten we zeker of we zwanger zijn. Stom he? Twee streepjes overduidelijk, maar door dit traject bescherm je jezelf, deze bevestiging hebben we ook wel nodig hoor.

menstruatie is gelukkig uitgebleven, heb een regelmatige cyclus, opgezette lies, zoals tegen de punctie aan.

iedereen een dikke knuff

liefs Hope&Faith xx

Geplaatst

Ik mag 8 juni testen maar denk dat het wel ietsje eerder wordt

En snap idd dat je je zelf beschermt! Is ook logisch maar hoe gaaf is het dat het toch gelukt is

Geplaatst
Ik mag 8 juni testen maar denk dat het wel ietsje eerder wordt

En snap idd dat je je zelf beschermt! Is ook logisch maar hoe gaaf is het dat het toch gelukt is

spannend volgende week maandag dus, ik ben blij dat we morgen naar het zkh gaan, dan weten we het zeker.

kijk steeds op internet, probeer de dagen terug te tellen. Geen idee wat mijn eerste dag van menstruatie was...denk begin mei.

zometeen is de test niet goed, ofzo, vertrouwen houden, komt morgen een medische bevestiging.

en idd gewoon door te klussen☺️😜👻✨💕💝💖

Geplaatst

@Kaatje84, ik zou nog niet stoppen met de utro! Je weet het namelijk nooit. Ik heb tweemaal bbz gehad en daar schoten mijn waardes juist mee door het plafond! Gek dat ze bij jou eraan denken. Wordt er geen echo gemaakt? Beter bijtijds een bbz ontdekken dan later wanneer je giga buikpijn hebt. En geloof me, dat doet pijn.

Andere meiden, zet 'm op!! Of van harte!

Moes

Geplaatst

Ha meiden

Ik lees af en toe is mee

Wij hebben morgen weer de eerste echo kijken of er al wat follikels zitten heb wel idee dat er wat zit want voel echt gerommel in mijn buik

Geplaatst

AMF spannende wk voor jullie

Tammy wat heb je weer veel mee gemaakt in de tussen tijd denk aan julllie

Hope ben benieuwd naar de uitslag vd echo. Jullie hebben dan wel snel een echo of niet??

Kaatje spannend hopen dat je geen eug hebt maar dat het veilig in je baarmoeder zit, kunnen ze geen echo maken???

Geplaatst

Spannend weer sunitha hoop voor jullie ook op een betere ronde!!!

Ja wordt nu erg spannend!! Vind nu wel lastig de dagen gaan zo langzaam voorbij maar nog ff volhouden

Geplaatst

Ze zeggen dat het te vroeg is voor een echo, dus vrijdag weer bloedprikken en als de uitslag nog niet goed is of juist wel, dan krijg ik de week erop een echo.

Geplaatst

Jeetje Karin, wat een ellende voor jullie. Blijf echt voor jullie hopen dat het een langzame starter is.

@sunitha: spannend weer allemaal. Hopelijk deze ronde mee geluk.

Hier echt lekker tot rust aan het komen. Natuurlijk ook aan het aftellen naar de 24ste. Heb gewoon wat vragen en dan eens horen wat ze te zeggen hebben.

@amf: probeer afleiding te zoeken, meer kan je helaas niet doen. Sterkte!!!

Geplaatst

O kaatje je houd het zo wel spannend hoor hoop dat de bloed test vrijdag ook positief is!!

Geplaatst
Net een zwangerschapstest gedaan en die is best heel erg positief, dus dat is wel verrassend.

Dat is goed nieuws, op naar vrijdag xxx

vandaag hebben wij een echo gehad, er is geen reden om aan te nemen dat we niet zwanger zijn, morgen uitslag van de bloedtest. We zijn heel pril zwanger en kaatje hoeveel weken ben jij dan nu?

tammy het is zo de 24ste hoor😘

iedereen een dikke knuff

Liefs Hope&Faith

Geplaatst
Dat is goed nieuws, op naar vrijdag xxxvandaag hebben wij een echo gehad, er is geen reden om aan te nemen dat we niet zwanger zijn, morgen uitslag van de bloedtest. We zijn heel pril zwanger en kaatje hoeveel weken ben jij dan nu?tammy het is zo de 24ste hoor😘iedereen een dikke knuff Liefs Hope&Faith
Ik zou nu 5 weken zijn. Dus dat is heel spannend.
Geplaatst

Hey kaatje, ze maken het wel spannend zeg!! Je hcg is dus nog wel hoog in de urine...zakt het in ieder geval niet!! Hoop dat het snel hoger is zodat je een hopelijk geruststellende echo krijgt!

Wat super hope!! Geloof het nou maar😘

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden