Ga naar inhoud

Wie start er eind juni/juli?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Danlon: ja ik zie het nu dat het vandaag was. Goh wat lastig die laatste loodjes als je van alles voelt. Kop op meid, ik blijf hard duimen het is je zooooooo gegund!!!!!!!!

• Reacties 720
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@sillie, dankjewel is echt zwaar inderdaad.. Ook weer koorts af en toe...om gek van te worden...kzou maandag weer beginnen met werken maar twijfel nu wel...

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Geplaatst

Danlon wat vervelend zeg! Ik zou het lekker rustig aan doen en maandag als het nog niet lekker gaat toch nog even thuisblijven! Sterkte meid!

Geplaatst

Nee een aantal keer lichtroze, niet echt flink bloed. Maar deze keer heb ik echt twee dagen een enorme bloeding gehad en toch was alles goed. Tja zo moeilijk te zeggen. Ach ik zou graag wat willen zeggen om je te helpen, maar ik kan alleen maar met je mee hopen. Ik begrijp hoer namelijk uit dat je het vandaag ook had?

Geplaatst

@sunitha, innesteling kan ik me niet voorstellen zo laat nog..

@sillie, klopt..maar tis alleen bij afvegen 1 keer smorgens en tis niet echt bloed alleen lichtroze slijm...heb 1 test in huis, mss morgen maar even doen of toch wachten tot donderdag..vind t zo lastig en eng..

Geplaatst

Ja zeker lastig! Wat ik altijd deed om onzekerheid te voorkomen met streepjes is de digitale test van clear bleu die zegt gewoon zwanger of niet zwanger erg handig! Zou wel proberen nog even te wachten, stel je voor dat hij negatief is dan voel je je nog niet zeker. Aan de andere kant, positief kan ook al!!! Lastig meis, grrrrrr

Geplaatst

Ach voor nu gewoon even wachten... Gevoelsmatig is morgen nog te vroeg..ga beginnen met werken( thuiswerkdag dus scheelt) wellicht dat de laatste dagen dan omvliegen...te druk dan met anderen hun problemen..

Iedereen in ieder geval bedankt voor alle steun, ben ik echt heel blij om..

Geplaatst

@dalon op welke wachtdag zit je nu dan?? sommige hebben vroeg de innesteling andere weer laat.

En bloed bij een evt zw zegt niks heb ik 6 wk lang gehad 😑 was vreselijk maar kindje trekt zich er niks van aan.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

@ sunitha, vandaag wachtdag 11.. Dus het einde is in zicht..aan de ene kant hoop ik dat het de innesteling is geweest.. Aan de andere kant hoop ik dat dat eerder is gebeurt.. Gisteravond wat stress gehad..wil niet dat dat invloed heeft..

Het lastige is dat als het nu niet lukt wij een pauze krijgen en opnieuw allerlei onderzoeken...en daarnaast zijn 2 zusjes zwanger, zou fijn zijn als het ons ook een keer mag gebeuren... Maarja.. Kan alleen maar afwachten

Geplaatst

Ha dalon

Ik begrijp je helemaal.. moeilijk hoor voor jullie. En helemaal als je zusje zwanger zijn. Al mijn vriendinne zijn bijna inverwachting en mijn zusje is wk na ons uitgerekend daar heb ik veel stress van gehad in het begin omdat ik zo bang was heel egoïstisch misschien dat het bij ons fout zou gaan.

Ik denk aan jullie en hopen op een wonder😘

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Wel wat afleiding maar ging in mn pauze even op de bank liggen, jaja het voordeel van thuiswerken, en gelijk in slaap gevallen. Ben erg onrustig en huilerig 😞 weet niet hoe t kan maar t valt me echt zwaar. Nu heel erg gevoel dat het mis is..

Geplaatst

Bah Danlon dat klinkt idd niet gezellig. heb je nog bloedverlies? Vervelend want je gevoel kan ook beide betekenen. Hoop dat je snel zekerheid hebt.....en als je het niet meer kunt harden zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien!

Geplaatst

Ik heb nog 1 test in huis...denk dat ik die er morgenochtend maar tegenaan gooi...heb dit nog niet eerder gehad.. Darmen zijn ook van streek dus tjah wat voel ik dan..geen bloedverlies meer..

Geplaatst
@danlon, Jaaaaa! Een streepje zie ik echt wel! Een voorzichtige gefeliciteerd.

Ja toch he...mn man kon m niet echt zien.. Zei hijs wel erg licht...ja boeien ik test ook te vroeg...deze is misschien duidelijker...ben nu onzeker lol..ik zou naar leiden(woon in het noorden) voor een training maar heb ik gister toch maar afgezegd.. Donderdag pas bloedtest..

4f41eb8f656e1ef84fddad3aae6a5b75.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden