Ga naar inhoud

Ivf / bloeding

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is weer miss since gisteravond bloed en heel veel pijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja zijn er goed kapot van

hebben volgende week vrijdag echo bij de kliniek voor de volgende ronde

Weet niet zo goed hoe ik me daar bij moet voelen zo snel alweer proberen maar hebben dan zeker 2 week om er over na te denken

Geplaatst

Is moeilijk om de knop weer om te schakelen maar er weer gewoon voor gaan en als je het gevoel hebt dat het te snel gast dan slaan jullie toch een keer een maandje over om tot rust te komen. Dat is niet verkeerd hoor ik vond het altijd fijn om pauzes in te lassen.

• 2 weken later...
Geplaatst

Klopt vind het super moeilijk om die knop om te zetten

Kreeg heel bot van een ander te horen dat een vriendin zwanger is op een verjaardag

Ook echt op een manier wat nergens op slaat

De kids waren handstands aan het doen en een vader dee met hun mee waarop alle moeder reageren net als ik ohhh dat durf ik echt niet meer dan breek ik mn nek

Mn vriendin zegt ohhh dat doe ik zo

Dus zeg voor de grap doe dan

Waarop een vader reageert spoor jij wel ze is zwanger

Dat heeft me goed geraakt dat dat op zoon manier moest gaan

Vandaar dat ik ook ff niet op forum aanwezig was

Was alles ff bij elkaar

Maar hebben vrijdag echo gehad en moeten nu testen wanneer de ovulatie is

Hoe is het bij jullie???

Geplaatst

Hoi sfa

Wat een nare man zeg zou toch ook op een gewone manier gezegd kunnen worden, nou dat lijkt me niet verstandig ivm met de zwangerschap. Zo zie je maar weer dat veel mensen geen gezond verstand hebben.

Ik heb zo vaak te horen gekregen moet jij niet een keer aan kinderen beginnen je zusje heeft er al twee.

Hier gaat het verder goed niks te klagen kleine meid is hard aan het groeien voel ik. Maandag 10-10 weer even controle.

Hoe gaat het met de ovulatie testen? Zelf heb ik dat nooit hoeven doen werd altijd met een echo gedaan.

Geplaatst

Nee die man spoort idd niet

Ohhh dat is al bijna de controle fijn dat het allemaal goed gaat

Vandaag naar de kliniek geweest echo gehad

Alles was goed dus moest prikken en vrijdag telefoontje afwachten en als alles goed is zaterdag terugplaatsing

En dit x weet alleen jij het vertellen het aan niemand

Geplaatst

Heel spannend sfa fijn dat alles goed was.

Hoeveel cryos hebben jullie nog over van de behandeling.

Geplaatst

Hebben er nog 8 in de vriezer

Morgen krijgen we het telefoontje

Werd jij ook wel eens gigantes beroerd en ziek van de prik uit de glazen flesjes?

Geplaatst

Das nog een mooi aantal cryos.

Spannend morgen, nee ik had nooit last van de pregnyl merkte er eigelijk niks van, misschien zenuwen?

Hoe laat word gebeld morgen?

Geplaatst

Ja super spannent

Vorige x had ik erge migraine maar nu pijn kan niet zo goed lopen ben super moe

Tussen 1 en half 5

Geplaatst

Eerste was direct goed ontdooit

Gister terugplaatsing gehad

Eerste 2 terugplaatsingen vond ik vervelend voelen ohhh maar deze keer dee het zeer

Ze zijden dat die zo ver naar boven schoot dat het daarom zoon pijn dee ze hebben ook geen fototje kunnen maken omdat een echo op de buik ze hem niet terug konden vinden een inwendige echo niet mogelijk was

Maar het zit er in dus hopen dat deze x wel lukt

Geplaatst

Heel erg spannend nu dus. Hoe voel jij je nu, nog ergens last van?

Ik voelde nooit wat van de terugplaatsing alleen even krampen. Wanneer zou je mogen testen

Geplaatst

Ja super spannend

Ja heb heel erg veel pijn lig al since 5 uur gister op bed

Dit is de eerste x dat het zo zeer doet

Ben super nerveus het is bijna 13 oktober dan ben ik al kapot van verdriet over ons verloren zoontje

Test dag is op de verjaardag van esmeetje 23 oktober maakt het niet makkelijker op in mn hoofd

Geplaatst

Ooh vreselijk je hebt eigelijk een rot maand, en dan ook nog z'n pijn erbij. Kun je wat aan de pijn doen? Misschien brengt 23-10 jullie geluk wij hadden vorige jaar op 27-11 een terugplaatsing op de verjaardag van mijn vriend mocht toen 11-12 testen was toen wel zwanger alleen in een miskraam uitgelopen. Positief proberen te blijven en afleiding zoeken dat je kan helpen deze tijd door te komen.

Kun je wel naar he werk zo?

Geplaatst

Heb gelukkig nu geen pijn hoop dat dat zo blijft

Ik ben huis mama dus kan alles op mn eigen tempo doen

Hoe gaat het met jou nu dan?

Geplaatst

Oh fijn dat de pijn weg is. Beter dat je thuis bent. Ik zit ook bij de deur ww februari er uit gegooid soms verveel ik me dood maja heb een mooi voor uitzicht. Vanmiddag controle bij de verloskundige blijf er zenuwachtig voor.

Ook weer gezeur met UWV over me betaling snap niet wat er zo moeilijk aan is als je door geeft dat je niet werkt om me uit te betalen is elke maand het zelfde

Geplaatst

Hahaha uwv praat me er niet van

Ja mooi vooruitzicht toch heerlijk dat je kindje alles van jou leert en niet van een opvang ze zeggen dat de eerste 2 jaar het belangrijkste is

Ik heb wel gewerkt hoor maar elke x als ik werkte of een opleiding volgde dan werd ik 10er moeder dan jaar herstellende geweest van de zwangerschap help syndroom ging weer naar school werden me kappers spullen gestolen op school vlak voor mn examen politie wees naar de verzekering van school en school wees naar de politie moest ik voor 1000 euro aan nieuwe scharen enzo kopen dat had ik niet dus gestopt vrijwilligers werk gedaan en net op het moment dat ik weer naar school wou kwam ik er achter dat ik zwanger was en dat we ons zoontje kwijt raakte dus al met al laat mij maar lekker thuis elke x als ik iets wil doen overkomt me wat

18 week ben he nu toch?

Spannend hoor

Maar weet zeker dat alles goed is met je prinsesje

Geplaatst

Hoi sfa

Hoe gaat het met je?

Hier gaat het goed controle was ook helemaal goed hartje klopte mooi.

Morgen 10.15 sollicitatie gesprek bij ter stal ga er met een leeg gevoel heen en blijf eerlijk over me zwangerschap vind dat ik daar niet over hoef te zwijgen en dan ligt de keus bij hun.

Geplaatst

Ja gaat wel goed nu

Gister heletijd krampen gehad en nu nergens last van

Word gek van de onzekerheid

Ohhhh super dat alles goed gaat bij jullie

Naja je weet maar nooit he

Idd het beste geen verwachtingen hebben van de baan kan het alleen maar mee vallen

Geplaatst

Ik heb gister het gesprekje met esmee gehad

Ze is 23 oktober alweer 7

Ze heeft veel vragen waarom papa zovaak vrij is waar gaan papa en mama heen waarom heeft mama vaak pijn waarom zijn papa en mama soms verdrietig

Ze wist alleen dat mijn eilijders wat wij rietje noemen dat mijn rietje stuk is en dat de docter die probeert te maken en dat ik daarom medicijntjes moest prikken zodat we mischien ooit een broertje of zusje kunnen krijgen

Maar gister dus iets beter uitgelegd dat papa een zaadje heeft en mama een eitje en dat omdat de rietjes stuk zijn de docter moet helpen het in mama haar buik te brengen en dat dat nu ook in mama haar buik zit dat dat nix betekend nog maar dat het eitje nu vast moet plakken en als er een baby is dat zij de eerste is die het weet

Ik moet zeggen dat de onrust bij haar weg is en ze ook rustiger met me doet

Deze plaatjes had ik daar bij gebruikt

f178d3fc7cbc1e2168ffebe20fb3a03d.png

Geplaatst

Ja ze word nu ouder en wijzer gaat natuurlijk dingen vragen en zo te lezen heb je het goed uitlegt.

Ik had met mijn neefjes van 5 waarom mijn baby telkens niet kwam hebben we gezegd dat hij of zij naar de sterretjes is en altijd naar ons kijkt. Nu elke keer deze baby gaat niet naar de sterretjes he zeg ik nee deze mogen jullie straks knuffelen gaan ze me over de buik kriebelen zo lief zaterdag komen ze logeren z'n zin in want (hun) kamer word de baby kamer vonden ze niet zo leuk we bewaren de matrassen kunnen ze bij ons op de kamer slapen of als me vriend nachtdienst heeft bij mij in bed.

Geplaatst

Sorry ff een dag niet op t forum geweest 13 oktober gister

Na een flinke huil dag ben ik er weer

Aahhh sgattig is dat dan he

Geplaatst

Heey

Ja klopt

Best van geschrokken

Heb geen buikpijn ofzo

Maar toch een vaag gevoel gaat er door me heen omdat ik dat gezien heb denk ik

Ben huilerig maar hopen toch dat het bij het beetje bloed blijft

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden