Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Als ik jullie toch niet had ben wel wat geruster nu. Ik wacht de echo van de 27ste af als die niet goed is bij de verloskundige dan wil ik door verwezen worden naar het ziekenhuis ga dan nog eens afwachten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Over voorlopen heb ik destijds een apart topic geopend waar heel veel mensen hun ervaringen in hebben geschreven, maar dat is net even anders natuurlijk.

Wij hadden vandaag echo en buikje was dikker tov hoofd/benen maar nu haalden we onze schouders op en dachten: ach ja dat had ons zoontje toen ook en die zit al tijden helemaal gemiddeld qua groeicurve. Nieuwe baby liep trouwens nogal duidelijk te zwaaien met z'n piemeltje, het was nog te vroeg om t met zekerheid te zeggen (15w3d) maar als t alsnog een meisje blijkt zou ik t raar vinden :-) Wel gek idee weer een jongetje, met een meisje leek t me veel duidelijker twee echt verschillende kinderen, ben heel benieuwd hoe dat dan gaat en of ze op elkaar lijken enzo...

Geplaatst

Olijfje dat was bij die van ons ook. Buikje was groter en liep voor op de rest. Kan me niet herinneren dat dat bij de 2-ling ook zo was. En het hoofdje van haar was kleiner..

Wat leuk een jongetje! Lijkt me sterk dat dat nog verandert! Bij ons was de geslachtsbepaling ook met 15.2wk en ze zei dat het 100% zeker was nu!

Klopt aan de ene kant wat jr zegt, maar je hebt nu alles al bij elkaar voor een jongen. Dat is wel weer makkelijk.. en je zal zien dat het 2 totaal verschillende types zijn

Hier was de echo ook goed. Ze is nu al een spring in het veld Nu om de 2wk een echo en meting van baarmoederhalslengte ivm mijn vroeg bevalling!

Ik merk dat mijn angst om te horen dat ze niet meer leeft groter wordt.. maar dit wist ik natuurlijk dat die kans er was dat ik dat zou krijgen.. nu vannacht lekker op vakantie ( wintersport )

Geplaatst

Remmir waarom heb je een vergrote kans op een vroeg geboorte? Heb je dat eerder gehad en je angst dat ze niet meer zal leven?

In ieder geval probeer van je vakantie te genieten

Geplaatst

owh remmir heerlijk samen weg op vakantie.. ik snap het hellemaal dat het nu allemaal eng word.. tis ook niet niks allemaal na wat je al meegemaakt heb.. dikke knuffel

Geplaatst

Vanwege mijn vorige bevalling. Baarmoederhals aan de korte kant. Ze weten niet zeker of dit de oorzaak was..

Ja ons dochtertje is overleden met 26.3 en de bevalling was met 26.4wk. Mijn zoontje heeft het gehaald, maar heeft helaas een hersenbeschadiging opgelopen. Vandaar dat ik niet zonder spanning hierin kan staan.

Geplaatst

Ja heerlijk even weg! Dank je wel!

Hou je mij weer op de hoogte hoe het woensdag gaat eslief! Ik duim voor jou

Geplaatst

Ooh wat erg Remmir ik kan me voorstellen dat jullie niet zonder spanning hier in staan angst is groter zou ik ook hebben.

Hier vandaag mijn babyshower gehad was super gezellig hele mooi baby kadootjes gekregen. Alleen al vanaf half 4 vanmiddag rugpijn net of ik begin te menstrueren gelukkig is het wel al afgezakt maar nog niet over. Morgen even aankijken anders maandag toch even de vk bellen. Had het gistermiddag ook al en begon er heel erg bij te zweten dat even dacht ga zo flauwvallen.

Geplaatst

mischien voorweeen liantje fie zijn vervelend of blaasontsteking:) of je bent gewoon te druk;) het schiet al op voor je. bij twijfel ff bellen

Geplaatst

Liantje als je het niet vertrouwd of onzeker bent.. doen ze nooit moeilijk voor even een extra check hoor!

De voorweeën kunnen nu al wel zijn natuurlijk..

Geplaatst

Ik ga morgen ook even bellen voor de zekerheid zit me toch niet echt lekker morgen al 32 weken mocht er wat gebeuren kan ze gewoon in Enschede blijven. Das dan weer een klein beetje een geruststelling morgen ook huisarts bellen volgens mij ook nog een schimmel infectie erbij maja hoort erbij en krijg je voor niks he.

Hoe gaat het met jou Remmir geniet je wel van je vakantie??

Geplaatst

awh misschien je klachten van de schimmel..super irritant heb hem ook een paar keer gehad ook tijdens de zwangerschap..ff extra goed opletten als de baby er is je hebt dan verhoogde kans op spruw bij der.

Geplaatst

Ja daarom dacht ik ook ff langs de huisarts je weet maar nooit heb toch een vrouw gaat het net iets makkelijker

Geplaatst

Jeetje Remmir wat een heftig verhaal. Kan me voorstellen dat de zenuwen er dan weer zijn.

Liantje wat leuk je babyshower,komt allemaal al dichtbij voor jou!

ik heb vanochtend eindelijk de termijnecho gehad, wat duurde die weken er naar toe lang haha Maar het ziet er tot nu toe allemaal goed uit. Baby'tje was super beweeglijk, helemaal gelukkig.

Geplaatst

Mooi is dat dan he Tatum.

Vandaag al weer 32 weken lekker gevoel heb me bevallings tas helemaal klaar nu weer een stukje rust.

Huisarts was er niet vandaag nog even een dagje vol houden ik ga niet de waarneming bellen slechte ervaring mee.

Geplaatst

Liantje kan t misschien komen doordat je op je rug (of onderuitgezakt) lag? Dan kan een bepaalde zenuw in de knel komen door dikke buik. Maar sowieso even checken bij vk / ha klinkt verstandig!

Geplaatst

Rug gaat goed gelukkig nog niet weer gehad zal wel verkeerde houding zijn geweest. Voor de schimmel heb ik een zalfje gekregen om uitwendig te gebruiken word ook al iets minder.

Eslief hoe gaat het met jou las dat je volgende week waarschijnlijk de punctie hebt hoeveel eitjes heb je op dit moment?

Geplaatst

9 grote en wat kleintjes dus best heel veel voor mijn doen:) en dat door meer te spuiten.. als het lukt heb ik het te danken aan veel meiden op dit forum😊

Geplaatst

Liantje wanneer mag jij weer voor een echo?

Olijfje hoe gaat het met de kleine man? Voel je hem al?

En de rest van de dames? Namen zijn nog niet zo blijven hangen

Vanmorgen weer een echo gehad en ze bewoog weer volop

Geplaatst

Remmir hoe ver ben jij nu?? Ze was dus lekker druk leuk is dat dan he. Ik zie mijn buik de hele tijd op en neer gaan ze is erg aanwezig dat ik er snacht's niet van slaap.

Ik heb vrijdag weer een echo hopelijk is het buikje goed mee gegroeid.

Geplaatst

Leuk Remmir! En fijn om weer even met eigen ogen te zien dat alles goed gaat.

Wanneer heb je de 20-wk-echo?

Liantje laatste loodjes!!

Ik voel nog niets (17w), maar zal vast niet lang meer duren.

Geplaatst

Ja laatste 7 weken zijn aangebroken word ook echt zwaarder hoor.

Ik voelde in de 18de week pas wat dus bijna Olijfje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden