Ga naar inhoud

zwanger 2016


piene

Aanbevolen Berichten

hee uhm jah kut andere woorden heb ik er niet voor

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Je mag toch zeggen wat je wilt?! Je hebt een mega heftige ervaring achter de rug en zo goed en zo kwaad als het kan, probeer je dat een plekje te geven. Je komt op mij ontzettend sterk over!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Je mag toch zeggen wat je wilt?! Je hebt een mega heftige ervaring achter de rug en zo goed en zo kwaad als het kan, probeer je dat een plekje te geven. Je komt op mij ontzettend sterk over!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ja dat is ook zo. het is per dag verschillend. vanmorgen heb ik alleen maar kunnen huilen. zo intens verdrietig en voel zoveel pijn en liefde voor mn meisje.!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Piene, lekker recht voor z'n raap, net dat liedje van Veldhuis&Kemper (soms is t leven echt volkomen k*t). Heb je al een playlist met verdrietige liedjes? Kan me voorstellen dat je Lotte super mist. Dikke kus.

Liantje ik houd ook niet van shoppen, ook niet echt handig met kinderwagen erbij trouwens. Dus online ook hier favoriet. Die badjas kun je skippen, heb ik ook speciaal voor de bevalling gekocht en toen niet aangehad en daarna eigenlijk ook nooit. Hemdje en evt. pyjamabroek/vest voor als t er nog relatief rustig aan toe gaat was voor mij prima. Succes met de laatste loodjes! Wanneer ben je uitgerekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Piene, lekker recht voor z'n raap, net dat liedje van Veldhuis&Kemper (soms is t leven echt volkomen k*t). Heb je al een playlist met verdrietige liedjes? Kan me voorstellen dat je Lotte super mist. Dikke kus.

Liantje ik houd ook niet van shoppen, ook niet echt handig met kinderwagen erbij trouwens. Dus online ook hier favoriet. Die badjas kun je skippen, heb ik ook speciaal voor de bevalling gekocht en toen niet aangehad en daarna eigenlijk ook nooit. Hemdje en evt. pyjamabroek/vest voor als t er nog relatief rustig aan toe gaat was voor mij prima. Succes met de laatste loodjes! Wanneer ben je uitgerekend?

ik luister het nummer van blof zo mooi zo mooi. zo ongeveer de hele dag prachtig nr!

 

Alle deuren stonden open, je kwam er aan

En alles was er klaar voor

We maakten de gebaren die je maakt,

Als iemand welkom is

Zo welkom dat het bijna pijn doet

Pijn van het er bijna zijn

 

Zo mooi, je was zo mooi, zo mooi

Je had nog mooier mogen worden

Maar je kon het niet

En wij blijven altijd op je wachten

 

Waar ter wereld we ook lopen, je blijft bestaan

We konden je niet kennen maar we weten wie je bent

En je blijft iemand die welkom was,

Zo welkom dat het altijd pijn doet

Pijn van het er bijna zijn

 

Zo mooi, je was zo mooi, zo mooi

Je had nog mooier mogen worden

Maar je kon het niet

En wij blijven altijd op je wachten

 

Je mooie grote ogen die de wereld zouden zien

Je hield ze stevig dicht

Misschien is het maar beter zo, misschien..

 

Je was zo mooi, zo mooi,

Je was zo mooi, zo mooi

je had nog mooier mogen worden

maar je kon het niet

en wij blijven altijd op je wachten

 

Je was zo mooi

 

Alle deuren staan nog open

Jij komt eraan

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik luister het nummer van blof zo mooi zo mooi. zo ongeveer de hele dag prachtig nr! Alle deuren stonden open, je kwam er aanEn alles was er klaar voorWe maakten de gebaren die je maakt,Als iemand welkom is Zo welkom dat het bijna pijn doetPijn van het er bijna zijnZo mooi, je was zo mooi, zo mooiJe had nog mooier mogen wordenMaar je kon het nietEn wij blijven altijd op je wachtenWaar ter wereld we ook lopen, je blijft bestaanWe konden je niet kennen maar we weten wie je bentEn je blijft iemand die welkom was, Zo welkom dat het altijd pijn doetPijn van het er bijna zijnZo mooi, je was zo mooi, zo mooiJe had nog mooier mogen worden Maar je kon het nietEn wij blijven altijd op je wachtenJe mooie grote ogen die de wereld zouden zienJe hield ze stevig dichtMisschien is het maar beter zo, misschien..Je was zo mooi, zo mooi, Je was zo mooi, zo mooi je had nog mooier mogen worden maar je kon het niet en wij blijven altijd op je wachtenJe was zo mooiAlle deuren staan nog openJij komt eraanVerstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Wat verschrikkelijk mooi! Ik ken het liedje niet maar ga hem zeker opzoeken! Ik hoop dat dit alles wat jou is overkomen ons gespaard mag blijven. Heel veel sterkte! Goh dit bericht heeft echt impact op me... ben er stil van...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat verschrikkelijk mooi! Ik ken het liedje niet maar ga hem zeker opzoeken! Ik hoop dat dit alles wat jou is overkomen ons gespaard mag blijven. Heel veel sterkte! Goh dit bericht heeft echt impact op me... ben er stil van...

ja op youtube kon ik maar 1 versie vinden en de is live maar als je blof zo mooi zooi mooi mp3 intypt kom je op meerdere sites :)

 

ik hoop het ook voor jullie allen! dit gun je je vijanden niet eens ! geniet allemaal maar extra! hoop dat ik hier ook ooit weer kan meeschrijven

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja op youtube kon ik maar 1 versie vinden en de is live maar als je blof zo mooi zooi mooi mp3 intypt kom je op meerdere sites :)

 

ik hoop het ook voor jullie allen! dit gun je je vijanden niet eens ! geniet allemaal maar extra! hoop dat ik hier ook ooit weer kan meeschrijven

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow piene wat een super mooi nummer.

 

Ik ben niet echt een "fan" van Nederlandstalige muziek, maar ik kreeg hier toch ook wel een brok van in mijn keel en tranen in mijn ogen.

 

We leven allemaal met je mee

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow piene wat een super mooi nummer.

 

Ik ben niet echt een "fan" van Nederlandstalige muziek, maar ik kreeg hier toch ook wel een brok van in mijn keel en tranen in mijn ogen.

 

We leven allemaal met je mee

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

ja he vind ook mooi nummer°

bedabkt voor al het medeleven

 

😘😘

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een prachtige tekst. Denk veel aan je wat een zware tijd moet dit voor jullie zijn.

Kippenvel staat me op de armen als ik me handen op me buik heb een bedenk als dit dan ineens weg zal zijn. Verschrikkelijk allemaal. Haal de kracht uit t mooie nummer, denk aan alles, huil erom, praat erover. Ze zal altijd bij jullie zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een echo gehad buikje van ons meisje wil maar niet goed groeien zit net op het gemiddelde over 2wken weer terug voor de echo maak me nu best wel zorgen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat kan ik me heel goed voorstellen... pff en 2 weken duurt dan lang😯 sterkte... en probeer niet te veel te piekeren... ik weet dat het makkelijk gezegt is,dan gedaan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft het wel gezegd maar ik weet het niet precies meer echt net gemiddeld ze had het over iets met 35 de vorige keer wat het rond 38.

Toen jou dochter geboren was was er toen een groot verschil dan kon je dat zien, ik weet niet zo goed wat ik bij moet denken

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze waren bij mij ook bang voor de placenta..gewoon vragen hoor! alles wat je wil weten artsen laten je lekker in onzekerheid..mij is verteld zolang de baby een mooie hartslag heeft en bewegelijk is het ook goed gaat met de placenta..ik moest bellen als ik minder leven voelde.. als de placenta zijn werk niet goed doet dan voelt de baby zich ook moe en lusteloos en zal je minder beweging voelen. ik kreeg 3x per week doormeting van de placenta en een ctg maar ik had ook maar 30ml vruchtwater nog.. uiteindelijk is ze gehaald met 38 weken omdat ze niet wilde afwachten tot het wel mis ging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liantje, wat lastig. Onze dochter liep qua benen achter in de groei, op een gegeven moment zelfs 2 wkn. Ze werd geboren en het eerste wat er gezegd werd,' jeeh wat een lange benen!'

Ons zoontje liep eerst voor qua groei, werd eerst zelf op p95 geschat. Maar bij de geboorte was een keurige gemiddelde baby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden