Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hee wilhelmina dit alles komt omdat bij mijn vorige zwangerschap afscheid heb moeten nemen na de 20 weken echo :(

alleen daarom krijg ik veel echo s deze zwangerschap en meerdere guo s , anders doen ze sag namelijk niet!

fij dat je nipt goed was, toch een opluchting he

O echt.. Wat vreselijk zeg. Ga heel erg voor je duimen dat het nu wel goed is.

Ja zeker fijn dat de nipt goed is, maar 20 weken echo blijft spannend..

Succes 🍀

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Piene schiet al mooi op las ik. Snap dat je niet zo goed durft te genieten maar toch wel doen anders heb je straks spijt dat je het niet hebt gedaan. Deze zwangerschap verloopt 100% goed dat moet gewoon.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Zondagmiddag zijn wij trotse ouders geworden van een gezonde dochter Jula. 3455gr 50cm. Wat bijzonder.. super dankbaar. Emotioneel soms ook moeilijk, maar wat zijn we dankbaar voor haar.

Nu voor het eerst een kraamtijd en wat heerlijk is dat. We genieten enorm en ze is zo mooi, lief en makkelijk ❤️

Geplaatst
Zondagmiddag zijn wij trotse ouders geworden van een gezonde dochter Jula. 3455gr 50cm. Wat bijzonder.. super dankbaar. Emotioneel soms ook moeilijk, maar wat zijn we dankbaar voor haar.

Nu voor het eerst een kraamtijd en wat heerlijk is dat. We genieten enorm en ze is zo mooi, lief en makkelijk ❤️

Gefeliciteerd Remmir! Hoe voel jij je lichamelijk?

Geplaatst

Remmir van harte gefeliciteerd!! Hoe is de bevalling gegaan? Wat is Jula mooi lang in je buik gebleven en wat fijn dat ze gezond is! Fijn dat je ervan kunt genieten, het is je gegund! Een goed herstel gewenst en laat vooral ook lekker die kraamtranen los met alle andere emoties

Geplaatst

Remmir van harte gefeliciteerd met jullie kleine spruit wat een gave naam. Geniet van elkaar

Geplaatst

gefeliciteerd!! Lekker genieten!

Geplaatst

Spuit 11 hier, ik ben er nog! Baby zit nog warm binnen, geen nieuws... Deze houdt t langer uit dan nr.1. Jij komende week weer aan t werk, toch?

Remmir hoe gaat t bij jou, ben benieuwd of bv op gang gekomen is (met het kolven van tevoren) en hoe zoontje het vindt tot nu toe! Gaat je herstel ook zoals je wilt?

Geplaatst

Olijfje je houd ons wel inspanning.

Morgen moet ik beginnen heb een dubbel gevoel vind het wel echt moeilijk hoor.

Geplaatst

Succes morgen! Komt vast goed en misschien vind je het stiekem nog leuk ook

Ik ben di 40 wk dus stel me nu maar in op geduld hebben. Ze willen graag dat mijn lichaam zelf de bevalling begint gezien t gedoe bij nr.1, dus inleiden kan ik voorlopig op mijn buik schrijven (geen idee of dat ook geldt voor strippen maar zo ver zijn we gelukkig nog niet, dat lijkt me echt heel naar).

Geplaatst

Olijfje jij houdt het vol -;) nou ja jullie zoontje dan hè!

Succes met de laatste loodjes!!

Mijn bevalling was pittig. Ben begonnen met gel ivm al wat ontsluiting. Dat hielp niet. Toen 2x gel en kreeg daar gel weeen van. Dus geen echte. Slaaptablet gehad zodat ik ff een goeie nacht door kon slapen. Maar om 3.30 wakker vanwege echte weeen. Bleek het spontaan te gaan. Vanwege de weeenstorm en pijn heel weinig ontsluiting. Na ruggeprik binnen het uur van 3cm naar 8cm gegaan. Ik kreeg haar er niet uit... toch een fikse knip gezet en heb haar er zelf uitgetrokken. Dat was erg bijzonder.

Mijn bv is goed opgang. Helaas hebben wij van zaterdag tot donderdag in het zh gelegen ivm geel zien Jula en ik kreeg borstontsteking. Nu gelukkig weer thuis.

Ons zoontje vind de baby leuk en lief. Tot dat ze huilt.. daar wordt hij heel boos en opstandig van.

Ook is hij erg boos op mij. Woede aanvallen.. paar per dag. Das best zwaar. Gelukkig krijgen we binnenkort hulp thuis v hem.

Mijn herstel gaat snel. Gelukkig maar!

Ben benieuwd hoe jr verhaal gaat worden

Liantje ik snap dat wel.. je hikt er nu ook tegen aan hè. Succes morgen. Hopelijk vind je het erg leuk!

Geplaatst

Hoi dames

Olijfje ik hoop voor je dat het van zelf komt strippen is inderdaad niet fijn heb ik ook gehad en best pijnlijk.

Remmir geniet er goed van wat fijn dat jullie hulp krijgen in huis.

Werk ja wat moet ik zeggen denk niet dat ik daar tussen pas solliciteer ook verder naar wat anders hopelijk komt er iets wat wel bij me past. Ik weet ook niet hoe het zit met het Uwv of ik eventueel weg kan ik me proeftijd of ik dan nu ww krijg.

Geplaatst

Jeetje Remmir wat een rollercoaster: de bevalling, de ziekenhuisdagen erna en dan thuis iedereen wennen... Neem de tijd hoor, niet te snel aannemen dat je wel weer hersteld bent!!

Sterkte met de woede-aanvallen en hopelijk met de extra hulp iets beter te handelen. Over een paar weken is iedereen hopelijk iets meer gesettled...

Liantje wat balen dat t niet leuk was. Maar vergeet niet dat werken na verlof sowieso raar is, je bent zelf zo anders in het leven komen te staan en de rest van de wereld is gewoon door gegaan, alsof je uit je parallelle universum weer moet landen in het echte leven. Dus lekker de proeftijd volmaken, kijken wat er gebeurt en ondertussen verder kijken. Succes!

Geplaatst

Ik heb even een screenshot gemaakt van t filmpje van onze echo afgelopen maandag. Is dit een piemeltje?! 😳

Geplaatst

sas bij 11 weken hebben zowel meisjes als jongens een aanhangseltje ( wel kun je de nub theorie doen ,google maar :) )

Geplaatst

dames hier weer goed nieuws de guo met 16 weken was goed en ons meisje (jaa weer een meisje hihi) is helemaal door de keiring. doordat ze gunstig lag konden ze de volledige 20w guo doen. ben nu 16.5 week zwanger :)

hoe is het met de rest?

Geplaatst
dames hier weer goed nieuws de guo met 16 weken was goed en ons meisje (jaa weer een meisje hihi) is helemaal door de keiring. doordat ze gunstig lag konden ze de volledige 20w guo doen. ben nu 16.5 week zwanger :) hoe is het met de rest?
Wat fijn zeg!! Gefeliciteerd 💋
Geplaatst
dames hier weer goed nieuws de guo met 16 weken was goed en ons meisje (jaa weer een meisje hihi) is helemaal door de keiring. doordat ze gunstig lag konden ze de volledige 20w guo doen. ben nu 16.5 week zwanger :) hoe is het met de rest?
Oh wat fijn zeg!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden