Ga naar inhoud

zwanger 2016

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Vandaag echo gehad. Mijn vruchtzakje is weg.

Ben dus schoon en hoef geen curatage.

Zodra ik weer menstrueer mag ik weer beginnen met het progynova schema dus hopelijk rond kerst weer een terugplaatsing.

Succes allemaal met de zwangerschap.

Hoop dat ik snel weer positief nieuws kan brengen en dan ook positief blijft.

Bedankt allemaal.

hoop het ook voor je marjon!! heel veel suc6 met de volgende ronde!

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O wat liggen vreugde en verdriet hier toch dicht bij elkaar. Miskramen, zwangerschappen, bruiloften, alles door elkaar...

Marjon, sterkte. Gelukkig geen curettage.

Liantje, mooie jurk!

Iedereen dank voor de felicitaties. Het gebakje was lekker :)

Ik kwam er achter dat ik niet mee mag doen met moeders voor moeders vanwege de bloedtransfusie na mijn bevalling. Ben best teleurgesteld, ik wilde zo graag iets terug doen.

Geplaatst

Marjon heel fijn dat je schoon bent heel veel sterkte.

Olijfje wat balen dat je niet mee mag doen maar waarom mag dat eigelijk niet dan?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Gelukkig is het nu schoon Marjon. Ik wens je heel veel geluk en succes bij de volgende ronde!

Idd Olijfje dat mag dan niet Mvm. Jammer hoor.. ik snap jou gevoel. Ondanks dat het me tot kotsneigingen brengt ben ik blij dat ik wat terug kan doen!

Geplaatst

Wij hebben volgende week de termijn echo, alleen vind ik die aan de vroege kant. 9.3wk dan.

Helaas kunnen en mogen wij geen nip-test doen in NL.. Daarvoor moeten we na Brussel.

Tenzij onze combinatie test toch slecht is..

nou ja eerst volgende week maar eens zien!

Geplaatst

ik had termijnecho bij 10w 5d en dat vond ik al vrog ;)

eindelijk voelde ik me beter maar vanmorgen weer spugen heel de tijd! houd dat nooit op?

Geplaatst
Vandaag echo gehad. Mijn vruchtzakje is weg.

Ben dus schoon en hoef geen curatage.

Zodra ik weer menstrueer mag ik weer beginnen met het progynova schema dus hopelijk rond kerst weer een terugplaatsing.

Succes allemaal met de zwangerschap.

Hoop dat ik snel weer positief nieuws kan brengen en dan ook positief blijft.

Bedankt allemaal.

Marjon, 'fijn' dat een curretage niet nodig was.

Sterkte de komende tijd en geeft het ook de tijd!

hoop zo dat je snel positief nieuws hebt!

Geplaatst

6382910038d24bf9af7e72d312d50609.jpg het word een meisje!!! 😍😍 ze was zo aan het bewegen ze had de hik ook hihi

Geplaatst
6382910038d24bf9af7e72d312d50609.jpg het word een meisje!!! ze was zo aan het bewegen ze had de hik ook hihi

Aaah leukk gefeliciteerd..

Geplaatst

hahah ik ook ik dacht echt dat het een jongen werd 😂 hadden de naam al zelfs. nu opniew gaan denken voor een meisjesnaam wat ik zelf lastiger vind dan jongensnaam 😄

Geplaatst

Haha wij waren er zo uit we hadden voor een jongen en een meisje heel snel.

Nu kun je lekker shoppen en dat heb je vast en zeker al gedaan.

Geplaatst

nou mn schoonzus en zwager hebben een kleintje van 1.5 en krijgen echt alles van hun gisteren 5!! zakken met babykleren opgehaald. krijgen ook de box. hun kinderwagen. badje enz enz echt zo lief en tzijn allemaal mooie spullen :):)

maar ik ga uiteraard zeker nog dingentjes kopen hihi

Geplaatst
nou mn schoonzus en zwager hebben een kleintje van 1.5 en krijgen echt alles van hun gisteren 5!! zakken met babykleren opgehaald. krijgen ook de box. hun kinderwagen. badje enz enz echt zo lief en tzijn allemaal mooie spullen :):)

maar ik ga uiteraard zeker nog dingentjes kopen hihi

Aah wat fijn piene mooi meegenomen hoor.. voor de little girl

Geplaatst
Aah wat fijn piene mooi meegenomen hoor.. voor de little girl

:) ja zeker fijn! hoe is het met jou?

Geplaatst
:) ja zeker fijn! hoe is het met jou?

Beter als vorige week, ik kan nu meer dingen doen heb wel buikpijn.. En probeer steeds iets te verzinnen om de dagen sneller door te brengen.. En hoe gaat het met jullie

Geplaatst

Wij hebben ook heel veel over genomen van een collega van mijn vriend scheelt wel hoor. Ook een zak van mijn vriendin gekregen. Box krijg ik van me zusjes baby kamer en kinderwagen van mijn ouders gekregen. Het is gewoon leuke voorpret

Geplaatst

fijn he liantje! ik heb geluk dat mn schoonzus geen 2e meer wil en ook een meisje is 😊

Geplaatst
Beter als vorige week, ik kan nu meer dingen doen heb wel buikpijn.. En probeer steeds iets te verzinnen om de dagen sneller door te brengen.. En hoe gaat het met jullie

snap ik! nog even volhouden :)

Geplaatst

Piene fijn om zoveel spullen over te kunnen nemen!

Ik heb geloof ik een beetje het tegenovergestelde van jou, loop de hele dag te snaaien om te voorkomen dat ik misselijk(er) word en moet nog oppassen dat ik er naast de zwangerkilo's niet een paar eigen kilo's bij kweek... Loop ook de hele dag mentos te eten om de vieze smaak te verbloemen die ik krijg na elke hap.

Hoe is t met de anderen?

Geplaatst
Piene fijn om zoveel spullen over te kunnen nemen!

Ik heb geloof ik een beetje het tegenovergestelde van jou, loop de hele dag te snaaien om te voorkomen dat ik misselijk(er) word en moet nog oppassen dat ik er naast de zwangerkilo's niet een paar eigen kilo's bij kweek... Loop ook de hele dag mentos te eten om de vieze smaak te verbloemen die ik krijg na elke hap.

Hoe is t met de anderen?

ja ik eet vaak pottertjes daarvoor. heb ook zon verschrikkelijke smaak in mn mond waar ik dan ook weer misselijk van word 😑 hoever ben je nu olijfje? vervelend hoor dat je ook niet echt lekker bent..

Geplaatst

Olijfje herkenbaar dat deed ik ook wou ook van de vieze smaak af dus maar eten. Ik ben in totaal nog maar 5 kilo aangekomen terwijl ik heel veel eet heb de hele dag honger

Geplaatst

dat is idd niet veel liantje. ik sta nu nog op - 4 , dat veranderd vast wel 😂😂

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden