Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eslief nogmaals balen maar fijn dat het meteen is door gebroken heb je ook zekerheid.

Remmir wauw ze lopen echt op.

Gefeliciteerd haha kei goed man ben blij voor je.

Hood welkom op het wacht bankje.

Hopelijk voor jou dit keer ook een blijvertje.

Heb zaterdag een cryo tp gehad, vanmorgen stiekem getest met de action test.

Er zit een heel ver weg streepje dus overnieuw geplast in een potje maar deze plas keek ook veel lichter en was ma minimaal ..weer met een action test maar toen zag ik niets.

Help wordt gek. Als ik de zaklamp van me gsm er achter houdt bij de eerste test zie ik duidelijk een streepje en bij de 2e test die ik deed niet. Is dit dan positief?

Streepje zit ook verder naar links niet in het midden als ik de zaklamp er tegen aan houdt lijkt het wel alsof dat glaasje gebroken is van de test.

Als ik Google naar testen van action met een foto dan staat overal het streepje meer naar de roze dop toe. Dat heb ik dus ook. Help zenuwslopend morgen vroeg toch maar een kruidvat test doen heb ik ook nog liggen. Met het blote oog zie ik ook echt ver weg een streepje.

Geplaatst

Sorry was gister even niet op forum 13 oktober vreselijke huil dag gehad goed ziek geweest alles van 2 jaar terug kwam weer terug

Heel wat gemist zie ik

Ohhh eslief wat erg voor jullie had het je zo gegund

Emmy dat kan ook door de hormoon prikken komen had ik de eerste x ook heel erg

Remmir bij jou is het wel super duidelijk ja

Ik zal zo ook maar ff testen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Jaaah ik zie hem marion! Welke gebruik je? Kruidvat is heel fijn en goedkoop omdat je maar 5 hcg nodig heb zie je hem heel snel.. spannend voor jouw laat hem maar oplopen

Spannend sfa tis ook zwaar.. dikke knuffel hopen op net zulke mooie testen voor jouw

Geplaatst

Das lief van je

Ohhhh ik word gek van die testen nu al 3 x op rij een fout melding en haal de test er uit zie ik dit f1560e36b7ea7519b05c5e17c69cdead.jpg

Geplaatst

Ja lastig wand je mag ze oficieel eruit niet aflezen natuurlijk.. ik ben niet van clearbleu omdatdie vaak zei niet zwanger als het wel zo was;)

Geplaatst

ik deed ook altijd die van kv 2 voor 5 euro! allee op officiele testdag een clearblue gebruikt

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

In de houder zij die fout melding en dan moet je altijd nog controleren als die er uit is

Is mij verteld door de kliniek maar ook door clearblue zelf

Zal maar weer overstappen op die van de kv

Vind het altijd vervelend om hier in het dorp te kopen

Geplaatst

Ik bestel ze altijd online;) von het ook vervelend.. apart wand clearbleu zegt in de beschrijving dat je de streepje niet mag aflezen

Geplaatst

Marjon ik zie hem ook hoor!! Ik heb mijn test s'avonds donkerder dan s'morgens.

En idd kV testen zijn toch het fijnst!

Raar Sfa. Die testen zijn ook nog eens duur als ze van clearbleu zijn.. gebruik je te veel urine miss.. te lang erin gelaten. KV is secuur ivm 4 druppels met pipet. Nooit te veel dan.

De test van maandag was echt duidelijk.. hier kun je niets mee! Zonde.. snel nieuwe halen

Geplaatst

Sfa volgens mij is dat niet de bedoeling toch om zo'n test te moeten slopen. Miss als je hem intact laat kun je nieuwe krijgen!?

Sterkte met gisteren! Ik weet een beetje hoe je je voelt. Knuffel voor jou!

Geplaatst

Ik heb nix gesloopt

Net als clearblue ovulatie test klik je deze in elkaar en als je uitslag hebt weer uit elkaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkcf003f892a48dba99968a616b9cc85f3.jpg

Geplaatst

Haha ok.. die ken ik niet..ik heb 1 zon test liggen met weken indicatie en gebruik hem dit weekend! Die is dan ook uit elkaar te klikken?

Geplaatst

Ja 1 dag verschil

Maar had toch ook wel iets moeten voelen ofzo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden