Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Remmir wouwww wat zijn ze mooi..jeeeej ben zo blij voor jullie

Marjon wat tof eindelijk:)

En beiden van een cryo..dat bied hoop voor de mijne.. al weet ik dat het ontdooien nooit goed verloopt

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja eerst mocht ik 10 dagen na de tp testen dat is dus a.s dinsdag maar nu hebben ze 3 weken een nieuw protocol en nu staat er 15 dagen na de tp. Dat is dus pas over een week haha maar mijn arts heeft me ooit 1x gezegt dat je de dagen dat de embryo oud is erbij mag tellen en dus van de testdagen af mag trekken dus eerder kan testen.

Dat heeft Marjon goed onthouden haha.

Maar ziekenhuis zegt ook streepje is streepje. En zo denk ik ook dus sfa gefeliciteerd.

Hoop niet opgeven Eslief. Dit was onze 4e tp.

Voor jou gaat het de volgende ook worden!

Geplaatst

ik had ook al na 8 dagen positief getest:) had toen ziekenhuis gebeld en die feliciteerde me gelijk al streepje is streepje is niet voor niks hihi

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb net de kliniek aan de telefoon gehad ze zeggen dat het nix wil zeggen dat het veelste vroeg is en gewoon op de test dag moeten wachten

Dus ik was vrolijk

Snap niet zogoed waarom bij jullie wel gefeliciteerd en bevestigt word en bij ons zo moeilijk gedaan word

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Sfa bij mij net zo hoor:) ik krijg hetzelfde antwoord als ik vroeger bel.. kan nog mis gaan bel maar terug met de testdatum..

Geplaatst

Super teleurstellend

En erg verwarrend dat bij de anderen het wel bevestigt word en bij ons niet

Weet nu nog nix moeten we blij zijn met de test of niet

Kan wel janken

Geplaatst

Ja hoor gewoon blij mee zijn hoor! Ziekenhuis is voorzichtig omdat het in de eerste week ook nog wel eens mis gaat..maar je bent nu harstikke xwanger en als het mis gaat heb je genoeg tijd om verdrietig te zijn

Geplaatst

Ik snap het wel omdat er ook veel mensen zijn die zo vroeg testen dat de pregnyl er nog niet uit is.. ze hebben daarom een vast schema opgesteld.. na zoveel dagen testen. En helaas gaat het de eerste week ook nog wel vaak mis.. was voor mij ook ff slikken de positieve testen en daarma het streepje lichter zien worden.. als ik toen had getest zoals het ziekenhuis had gezegd had ik alleen wit getest en was het als normale ongesteldheid..

Geplaatst

Ik snap het ook wel van hier in Nederland. Voorzorg.. en ze zitten vast aan de regels. Net wat eslief zegt.

Blijkbaar is DD daar ook anders in. Dit wist ik niet. Anders had ik ook gebeld met DD.

Eerst morgen de clearbleu maar zien.

Vandaag geen test gedaan.. morgen weer.. en dan aanmelden bij moeders v moeders. Vanaf 6ek kan dat dacht ik. Ook al heb ik daar erge moeite mee.. die geur ik wil helpen waar ik maar kan. Ik heb er ook gebruik van gemaakt!

Geplaatst

Ik zou idd ook me aanmelden bij moeders voor moeders

De kliniek in Wolvega zitten wij

Ik snap het ook wel maar leuk is anders

Geplaatst

Zodra ik dat ook krijg is het ander verhaal.. maar ik hoop het niet en blijft het bij kokhalzen!

Knap dat je toch geprobeerd hebt eslief!

Geplaatst

Ik ben naar afleiding gaan zoeken vandaag

Besloten om de tegels van de wc te verven

Antraciet zo worden alle tegels het grijze is grond verf

594a9353709460809e35ca6013b069b3.jpg

Geplaatst

Ik vond het nog wel mee vallen met de potten van moeders voor moeders gewoon boven je hoofd doen. Ik heb me aangemeld na de 7de week wilde me echo eerst afwachten.

Geplaatst

kijk je beetje uit met verven sfa? je mag niet verven toch als je zwanger ben :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Geplaatst

Ik denk ook dat het er vanaf hangt hoe misselijk je bent..zelf was ik enorm misselijk en spuugde heel veel:) kreeg ook vochtinfuus en medicijnen voor de misselijkheid.. na 6 weken ben ik gestopt met het piesen

Geplaatst

Deze verf zitten bepaalde stoffen niet in heb ik me laten vertellen in de bouwhaus

Maar denk dat het al miss is

ging net naar de wc en zag bloed in mn string

hoop zo dat het bij dat beetje blijft

Geplaatst (aangepast)

Onee Sfa dat is flink schrikken! Hopelijk blijft t bij dat kleine beetje. Het VU zei tegen mij al krijg je bloedingen kom altijd voor de test bloeding hoeft niets te zeggen.

Ik duim heel hard voor jou!

aangepast door Emmy30
Geen
Geplaatst

he meiden, ik lees al die tijd met jullie mee maar nog niet iets durven plaatsen! ik heb 5/10 een tp gehad van 2 cryo's. Deze zijn nog uit de poging van ons zoontje van 4 jaar geleden.

Ik voel natuurlijk vanalles maar dat komt denk ik door de progynova en de utro! Nu heb ik gisteravond laat een test gedaan kv 2 voor 5. en hij lijkt omo wit maar als je m op verschillende manieren schuin houdt lijk ik toch een schaduw te zien. iemand van jullie die dit herkend? of had de test nu dan al echt positief moeten zijn?

@ sfa ik hoop voor je dat het niet doorzet.. wat zul je geschrokken zijn. hoe gaat het nu?

Geplaatst

Hoi bloem84 hoever waren de cryo' s toen je ze teruggeplaatst kreeg?

En heb je een foto kunnen maken van de test? Als je een streepje ziet nu dan is er iig wel wat gebeurd, maar of het doorzet is nu de vraag. Vanmorgen nog een test gedaan?

Sfa hopelijk valt de bloeding mee. En was het een adertje.

Hier de clearblue gedaan en die gaf zwanger 1-2aan morgen bellen! Tisnog erg onwerkelijk..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden