Ga naar inhoud

Wachtbankje oktober

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ik heb hier iedereen gestalkt met testen elke dag hahaha. maar toen clearblue gedaan scheelt een hoop. gaf bij mij ook 2 3 weken aan wist ik gelijk dat mn hcg hoog was :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

• Reacties 464
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou vanochtend met een kwartier duidelijk 2 strepen.

Vanochtend bloedtest in t VU en ze belde me net.

Ze verwachten 15dagen na punctie 150 eenheden zwangerschap hormoon bij mij was dat maar 41 erg weinig zei ze. Ik moet nog een week door met utrogestan ben beniwud dacht 2 strepen dat gaat goed en voel me nu beetje onderuit geschopt.

Die vrouw zei het is een trage start maar 't kan alle kant op dus hopelijk groeit het goed door

[ATTACH=CONFIG]6170[/ATTACH]

Geplaatst

Shit Emmy je maakt mij onzeker

Mijn testen lopen op en clear blue test zegt zwanger. Maar vind die kruidvat testen niet overdreven donker van mij..

Help haha.

Ik zouden denken streepje is streepje.

Geplaatst
Nou vanochtend met een kwartier duidelijk 2 strepen.Vanochtend bloedtest in t VU en ze belde me net.Ze verwachten 15dagen na punctie 150 eenheden zwangerschap hormoon bij mij was dat maar 41 erg weinig zei ze. Ik moet nog een week door met utrogestan ben beniwud dacht 2 strepen dat gaat goed en voel me nu beetje onderuit geschopt. Die vrouw zei het is een trage start maar 't kan alle kant op dus hopelijk groeit het goed door[ATTACH=CONFIG]6170[/ATTACH]
Laten we hopen op het beste emmy! Dit moet een blijvertje zijn! Jullie klein mensje in de maak..
Geplaatst

Bij ons hadden we door de bloedingen al een voorgevoel dat het niet goed was

Gister een test gedaan voor de zekerheid

Wij stoppen er eerst even een maandje mee

Zoveel verdriet de heletijd dat trek ik niet

Nu eerst maar zorgen dat er heel veel liefde in huis hangt en we weer veel gezelligheid hebben en kunnen lachen

En me compleet op mn dochter kunnen focussen

De rest gefeliciteerd en veel geluk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Mijn testen zijn pas sinds 2 dagen goed te zien dus misschien idd een langzame start. Las ergens dat het om de 48-72 uur verdubbeld dus laten we het hopen.

Ook lees ik weer veel dingen bij lage hcg dat de kans op miskraam heel groot is of bbz buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Eigenlijk moet je ook niet Google opengooien....zucht

Verdorie zo mooie streepjes dacht dat kan niet meer fout en dan dit baal baal baal baal

Geplaatst

Sfa ik snap het helemaal nog naar al die negatieve uitslagen dat sloopt je natuurlijk enorm. Eerst weer even aan jezelf en je familie werken en dan weer rustig beginnen. Bij iedereen gaat het uiteindelijk goed komen

X

Geplaatst

Sterkte Sfa! Dikke knuffel voor jou.

Emmy30 ik duim dat je hcg goed gaat oplopen vind je test best duidelijk. Verschilt niet veel van die van mij denk ik..

Geplaatst

14dpo had ik ook echt nog niet beide streepjes gelijk.

Toch vanmiddag ook weer testen gehaald. Nu wel heel duidelijk beide strepen gelijk..

Marjon ze lopen wel op! Hoeveel dpo was dit? Zit hier ook een test van vandaag bij?

Geplaatst

Mag ik mee kletsen meiden?

Ik zit nu op t wachtbankje van onze 2e Icsi poging.

Vorig jaar 4 terugplaatsingen gehad waarvan 1 cryo gelukt was, helaas een miskraam met 9 wk...

Maandag is Emmy terug geplaatst dus wachten wachten wachten

Geplaatst

Welkom marja op het bankje!

Spannend nog heel vers dus 😀 ik ga met je mee duimen!

Ik heb 7okt tp gehad testen zijn sinds 2 dagen mooi zichtbaar das een fijn teken alleen vanochtend bloedtest en mijn hcg was maar 41 en ze verwachten op dag 15 toxh al 150 of meer.

Ben flink gespannen hierdoor dat had ik niet verwacht dacht streepjes is zwanger.

Hopelijk stijgt die hcg als een gek

Geplaatst

Sterkte sfa! Bah die teleurstellingen blijven zo heftig..

Emmy dat is ook niet de uitkomst waar je op zit te wachten.. hier dus ook nog geen duidelijkheid.. wel zegt cb zwanger 1-2 maar ja of mijn hcg goed loopt weet ik niet.. vervelend die onzekerheid!!

Geplaatst

Ik heb er geen goed gevoel bij, bloedingtjes worden meer en meer, nu zelfs wat helderder, ben bang dat mijn emmy het niet gaat redden :(

Geplaatst

Oh wat spannend voor jullie meiden. Dan heb je een positieve test, kun je nog niet achter over leunen!

Om de hoeveel dagen testen ze jullie hcg? Mijn ziekenhuis doet dat helemaal niet...

Geplaatst

Hi Marja, mijn ziekenhuis doet ook geen bloedtesten (meer), je krijgt een test mee voor thuis.. dus nu maar zien of de testen thuis donkerder worden...

hoe moet jij testen? Bloed of thuistest?

Geplaatst

Ik moet gewoon een thuis test doen en die doorbellen. Toen hij in okt positief was hoefde ik pas 2/3 weken later te komen.

Dat was hel! Ik verloor na een week veel bloed met hevige krampen. Had al tegen m'n naasten gezegd dat t mis was.... toch maar naar de echo gegaan, klopte het hartje! Dat was echt een verrassing...

Hopelijk ben ik over een paar weken weer op dat punt, maar heb pas rust als hij of zij geboren is( mocht t ooit lukken)

Geplaatst

Hoi marja

Je geeft me nog een beetje hoop zeg. Ik had het al opgegeven. Zo mooi test zo snel 2 streepjes 2uurtjes later in ziekenhuis bloedprikken en dan een hele lage waarden terwijl de testen flink opliepen. En dan in de middag bloedverlies erbij en vandaag flinke krampen en meer bloed verlies. Nog wel roze bruin maar geeft me een slecht gevoel. Me borsten zijn ineens ook helemaal niet meer dik en pijnlijk. Ik bel het VU morgen wel even wat ik nou moet doen.

Marja wat een spanning ook voor jou maar wat een bijzonder moment dat je dan ineens een hartje hoort 😆😆

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]6172[/ATTACH]Meiden wat denken jullie.. test boven is van woensdag (nod) en onderste van vandaag. Beide precies op 5 min. Gister cb test zei zwanger 1-2...

Geplaatst

streepje is streepje bloem84. moet wel zegen dat hij bij mij stuk donkerder was. maar hoor ook weer van meiden die altijd lichte streepjes hebben. wat zegt ziekenhuis?

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden