Ga naar inhoud

Wachtbankje November

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

nee ik kon dat ook eht niet hoor! deed ook kv 2 voor 5 euro dat had ik via dit forum. ik vind als ik 14 dagen moet wachten stressvoller dan gewoon elke dag te testen. alleen schrok ik de laatste x bijna dat hij posi was hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

• Reacties 589
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahah snap ik wel:) en nu alweer 13 weken goed joh! Ik vind het vooral sneu als mensen dan vroeg testen met een clear bleu.. die meet pas hcg met 30 geloof ik dus dat duurd echt langer voor die positief zou zijn. En de tekst niet zwanger is gelijk zo definitief. Kruidvat is echt de fijnste en zie je steeds duidelijker worden.ik denk altijd ik ga niet vroeg testen..puntje bij paaltje xit ik na een week al met testen in mijn hanf

Geplaatst

Haha Thanks, ja ik weet dat het beter is om niet te vroeg te testen maar kan wel met teleurstellingen omgaan. Alleen voelt het nu toch wel anders.. spannend. Heb al twee vroegtesten in huis van t kruidvat en die ga ik gewoon benutten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Heb je pregnyl gebruikt? Dit blijft nog een tijdje in je bloed en kan je vals positief testen.. zelf test ik altijd al binnen een week.. en vanaf dag 8/9 krijg ik op de kruidvattesten streepjes..ik raad bij vroeg testen wel kruidvat 2 voor 5 euro aan deze meet al vanaf 5 hcg.. andere vaak later

Ja heb vorige week dinsdag pregnyl gespoten.

Geplaatst

ja met pregnyl moet je wat langer wachten. want dan geeft hij posi aan . je kan wel testen om te kijken wanneer het uit je lijf gaat:)

Geplaatst

Dank je piene en eslief, fijn deze feedback en nee ik heb de verkeerde testen lees ik nu. Maar gelukkig is de kruitvat vlakbij

Geplaatst

Deze kunnen ook maar die testen vanaf hoger hcg.. snapte ook nooit waarom ze die dan vroegtesten noemde... ik geloof ook bij 30 ofzo.. is opzich al vroeg voor een normaal iemand maar voor ons niet.. hcg verdubbeld meestal elke 24/36 uur.. dus een 5 hcg of een 30 is al snel 3 dagen verschil. Bij hcg is het wel een licht streepje.. bij mijn miskraam had ik nog maar 4 hcg en toen zag je op kruivat echt een tuurstreepje nog. Maar wij kunnen tuurstreepjes zien op witte testen😂 al moet ik eerlijk zijn dat ik bij kruidvat altijd spierwit had als het niet gelukt was..

Geplaatst

Haha eslief, ik denk ook dat t bijna niet lukt om niet te testen! Zelfs mijn man zei meteen, eg niet we testen gewoon eerder straks haha

Geplaatst

Ik begin toch allemaal dingetjes aan mij te merken die ik voorheen niet heb gehad ook al is er geen pijl op te trekken. Heb rare afscheiding, wit en veel. Iemand dat al eerder gehad?

Geplaatst

ik had altijd utrogestan dus sowieso veel afscheiding. maar ij gebruikt dat niet dan zou ik het jiet weten of dat nou op iets goeds duid :):)"

Geplaatst

ola meiden, ik ben er ook weer. Heb al die tijd wel meegelezen maar moest wachten tot ik klaar was met de pil en weer ongesteld was geworden. Ben inmiddels weer op weg met de progynova (althans nu de "nep" variant. 9 nov. de echo en als dit goed is dan 16 nov. tp.

Nikki83, meer afscheiding kan wel een goed teken zijn. Wanneer zou je mogen testen?

Geplaatst

Hoi minima spannend hoor! Dan weet ik het al en hopelijk positief. 14de bloedtest maar woensdag de 9de zit het 10 dagen mits ik niet ongesteld ben geworden dan. Dus dan is er zeker getest. Heb ook krampen maar heel laag en het voelt niet als ongesteld. Zot word je ervan maar toch blijf ik een goed gevoel hebben. Zou Mn intuïtie het nu een keer goed hebben Ben je al lang onderweg minima?

Geplaatst

progynova krijg ik omdat ik een kunstmatige cyclus heb voor een cryo terugplaatsing. (mijn ei was moeilijk te peilen wanneer die zou springen) progynova zorgt ervoor dat je zelf geen eisprong krijgt en bouwt baarmoederslijmvlies op. Wij zijn nu bijna drie jaar bezig voor een derde kindje. Vorig jaar zwanger geweest van een cryo maar kindje had syndroom van patau (trisomie 13) is met 12,1 week geboren.

Ik hoop voor je op een positieve test op 9 november.

Geplaatst

OK Thanks for the info, wil altijd alles weten en zo leer je wat er allemaal mogelijk is. Maar pfoe ook heftig hoor. Hopen dat het deze keer raak is! En ik vind het zo spannend nu. Heb weer zoveel afscheiding gehad en rare krampjes maar geen ongesteldheid. Ik hoop dat ik testen nog even kan laten liggen maar ik denk het niet . Ik hou jullie wel op de hoogte hoor

Geplaatst

Fijn zoveel info, vroeg mezelf ook af idd hoe dat dan gaat in een natuurlijke cyclus, wie beslist dat en hoe weet je wanneer je tp is dan. Ik weet t niet van mezelf voel ook niets van een eisprong ofzo

Geplaatst

essie1204 word vanzelf allemaal duidelijk :) wij kunnen je helpen en straks ben je ook een deskundige hihi

Geplaatst

Ik kom alvast even dag zeggen...

als alles goed gaat hebben we morgen de terugplaatsing van een mooie embryo uit een verse IVF,

daarna ga ik op dit wachtbankje zitten.

Spannend...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden