Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oeh spannend Sansjooh! Op welke wachtdag zit je? En hoe voel je je?

Jaa vind het heel spannend...

Zit nu op wachtdag 9..

Kan bijna niet wachten met testen.

IK voel me goed, geen kwaaltjes... Zo nu en dan een beetje last van mijn onderbuik maar verder niks.. ( Hoop dat dit positief is..)

Geplaatst

Mirre, hoe gaat het met jou? Ik heb nog erg last van moeheid, maar de andere 'kwaaltjes' lijken minder te worden. Hoop dat het een goed teken is.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Sansjooh nee de clearblue zou ik niet doen als je te vroeg test. Op je testdag is deze wel positief maar als je eerder test niet..spannend! Succes

Geplaatst
Sansjooh nee de clearblue zou ik niet doen als je te vroeg test. Op je testdag is deze wel positief maar als je eerder test niet..spannend! Succes

Oke, bedankt, dan ga ik voor een kruidvattest.

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst
Mirre, hoe gaat het met jou? Ik heb nog erg last van moeheid, maar de andere 'kwaaltjes' lijken minder te worden. Hoop dat het een goed teken is.

Hier eigenlijk hetzelfde, behalve vermoeidheid verder geen andere kwaaltjes. Moet wel super vaak plassen, maar kan ook komen omdat ik meer drink dan normaal..

Geplaatst
Hier eigenlijk hetzelfde, behalve vermoeidheid verder geen andere kwaaltjes. Moet wel super vaak plassen, maar kan ook komen omdat ik meer drink dan normaal..

We gaan dus zo'n beetje gelijk op

Ik dronk voorheen ook al veel, dus daar merk ik weinig tot geen verschil, behalve dat het soms 4x in het uur is dat ik het toilet bezoek.

Geplaatst

Spannend meiden!

@sansjooh hier gaat het prima:) de teleurstelling van het niet lukken is alweer over en ik heb me alweer herpakt.. begin januari begin ik weer..nu lekker eerst de kerstdagen door:)

Geplaatst

Ik aan de lucrin:) en volgende dag uitgangsecho en als die goed is starten met de menopur.. echter mijn uitgangsecho's zijn niet altijd goed dus ff afwachten

Geplaatst

Hoi allemaal!

Morgen om 14.00 heb ik (hopelijk) een afspraak voor een cryo terugplaatsing.... ik kan vandaag nog gebeld worden als m'n inimini cryo niet goed ontdooit.... we hebben 2 kansen nog... ik heb geen nagels meer over...wat een spanning

Dus hopelijk kan ik morgen ook zeggen dat ik op het o zo stressvolle 12 daagse wachtbankje zit!

Geplaatst

Spannend Dsr84!!! Ik duim voor je.

Zelf zit inmiddels een klein weekje hier. Gisterenavond werd alles me even teveel. Ik heb een potje staan janken....en ach...het zullen de hormonen wel zijn

Geplaatst

Vanochtend de bloedtest gehad en........ Die was positief! Ik ben zwanger😀😀😀😀

Hele mooie HCG van 513 zei ze spannend 3 jan de eerste echo 😄😄

Dsr succes morgen!

Juul laat die tranen maar lekker stromen hoor lucht best op😀

Geplaatst

Wow emmy, van harte gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws!!

Dsr hopelijk mogen we je morgen verwelkomen op het wachtbankje (niks gehoord meer vandaag? Cryo dus goed ontdooit?) oeh spannend hoor!

En juul, hier gaat het ook alle kanten op, ene keer super positief, andere keer sterk gevoel dat het mis gaat.. pff is me ook wat met al die spanning en onzekerheid he! Nu op de helft..

Geplaatst

We zijn inderdaad op de helft...'t valt me best zwaar. Heb jij ook dat je niet teveel durft te hopen, Mirre?

Geplaatst

@Sansjooh en?

@dsr84 spannend succes morgen

@emmy yessss ik wist het..en een prachtig hcg!! Gefeliciteerd

@juul en mirre zet hem op.. nu word het echt spannend

Geplaatst
We zijn inderdaad op de helft...'t valt me best zwaar. Heb jij ook dat je niet teveel durft te hopen, Mirre? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, denk ook een beetje uit zelfbescherming.. Houd er in mijn achterhoofd rekening mee dat het natuurlijk niet goed kan gaan.. Maar wil aan andere kant nu juist ook hoop houden en vooral van het positieve uit gaan..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden