Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat je zegt is absoluut waar, die zelfbescherming. M'n beste vriendin roept steeds: Ja, maar je bent in de berekeningen nu al zwanger. Dat is toch mooi?! Ik heb haar gezegd dat ik niet weet hoe het voelt om zwanger te zijn, het is onze eerste tp geweest nadat poging 1 volledig in de soep liep na de punctie. Ik wil eerst een positieve test hebben voor ik durf te zeggen dat ik zwanger ben. Het meest nare vind ik dat ze zelf haar eerste kindje via IUI heeft gekregen en dat ze dus moet weten hoe spannend het is en waarom ik nu een slag om de arm houd.

Gisteren trouwens wat steken in m'n zij gehad en in de avond ook in de buurt van m'n lies. Komt dat ook door de Utrogestan, denken jullie?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Emmy van harte meid! Heel goed nieuws. Op naar de eerste echo.heel spannend.Voor de rest een spannende periode weer succes tijdends de wachtdagen.Mijn bbz is nu een week geleden en mijn menstruatie is nu doorgebroken en flink ook.Ben nog heel emo maar wel blij dat ik zo snel weer ongesteld ben geworden de arts zei dat het soms wel 1.5 maand kan duren.Hoe langer het ook duurt om weer te mogen beginnen met een volgende tp.Het zh adviseerd wel een rustmaand ertussen dus hoop eind januari begin febr onze eerste cryo terug te plaatsen.Tot die tijd even de tijd nemen dit een plekje te geven.

Geplaatst

Gefeliciteerd Emmy Prachtig !!!

Ik heb nog niet getest.. Ik denk dat ik toch maar tot maandag wacht..

Ik ben erg onzeker.. Zo nu en dan last van mijn onderbuik, weet niet of dit positief of negatief is..

Geplaatst
Emmy van harte meid! Heel goed nieuws. Op naar de eerste echo.heel spannend.Voor de rest een spannende periode weer succes tijdends de wachtdagen.Mijn bbz is nu een week geleden en mijn menstruatie is nu doorgebroken en flink ook.Ben nog heel emo maar wel blij dat ik zo snel weer ongesteld ben geworden de arts zei dat het soms wel 1.5 maand kan duren.Hoe langer het ook duurt om weer te mogen beginnen met een volgende tp.Het zh adviseerd wel een rustmaand ertussen dus hoop eind januari begin febr onze eerste cryo terug te plaatsen.Tot die tijd even de tijd nemen dit een plekje te geven.

Dit is inderdaad een rot periode,,

Neem je tijd inderdaad..

Volgende week lekker van de feestdagen genieten, en er daarna weer met frisse moed tegen aan !!

Geplaatst
Wat je zegt is absoluut waar, die zelfbescherming. M'n beste vriendin roept steeds: Ja, maar je bent in de berekeningen nu al zwanger. Dat is toch mooi?! Ik heb haar gezegd dat ik niet weet hoe het voelt om zwanger te zijn, het is onze eerste tp geweest nadat poging 1 volledig in de soep liep na de punctie. Ik wil eerst een positieve test hebben voor ik durf te zeggen dat ik zwanger ben. Het meest nare vind ik dat ze zelf haar eerste kindje via IUI heeft gekregen en dat ze dus moet weten hoe spannend het is en waarom ik nu een slag om de arm houd.

Gisteren trouwens wat steken in m'n zij gehad en in de avond ook in de buurt van m'n lies. Komt dat ook door de Utrogestan, denken jullie?

Vind ook dat je dat nu nog niet kunt zeggen, idd eerst een positieve test. En snap heel goed je vervelende gevoel er bij, zou juist verwachten dat ze zou moeten weten hoe spannend/onzeker deze weken zijn. Denk dat ze het uiteindelijk goed bedoelt om je moed in te praten..

en steekjes/zwaar gevoel onderbuik heb ik inmiddels ook met vlagen. zo irritant dat het van alles kan betekenen he, utrogestan, innesteling, naderende ongi. Pff, ik probeer er vooral niet te veel op te focussen (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan). Dit weekend lekker veel afleiding, hopelijk vliegt het voorbij!

Geplaatst

Judy, Heel veel sterkte aankomende periode. Inderdaad goed om het even rustig aan te doen en de tijd te nemen om het een plekje te geven. Hopelijk in 2017 snel mooi nieuws en een positieve test voor jou!!

Geplaatst

Ik heb normaal niet zover van tevoren al last van een naderende menstruatie. Hoewel....door de pijn die ik gedurende de hele maand heb, merk ik het niet eens. Maar dit wat ik nu voel, lijkt zo anders!

Geduld is een schone zaak......normaal heb ik onwijs veel geduld, maar nu?....ver te zoeken.

Ik heb dit weekend gelukkig ook veel afleiding, moet optreden. Op m'n werk is het ook druk genoeg, dus ik zal m'n laatste wachtdagen ook slijten. Ondanks dat ben ik onwijs geneigd om toch een test te doen, maar ik heb het mezelf verboden.

Geplaatst

Gefeliciteerd Emmy

Wat spannend hier ook allemaal..

Ik ben donderdag op gesprek geweest en weer wat positiever geworden.. alles door gesproken ik ga 300 EH Fostimon spuiten en

gelukkig mag ik veel echo's hier doen. Het is toch 2 uur rijden.

Als de uitgangsecho is gemaakt en hij is goed mag ik starten... maar eerst als ik ongesteld ben geworden dan moet ik bellen. Ga

ik op de lijst gaan s middags vergaderen en dan hoor ik of ik erbij mag ja of nee..

Nou ik kan niet wachten totdat ik weer ongesteld ben zeg hahaha...

Geplaatst

Hoi dames!

Nou ik zit er sinds vrijdag ook weer op! Ontdooiing was goed gegaan we hebben er nu nog 1 in de vriezer...

Ik ga proberen Mn hoofd er echt helemaal voor uit te schakelen en er pas na de kerst weer aan te denken... het is allemaal 1 grote mindfuck... ik wist zeker dat ik zwanger was de vorige keer... maar dat was dus mooi niet zo terwijl ik allemaal rare kwaaltjes had..

Ik ga deze dagen maar extra genieten van mijn peuterpuber en dan echt pas na de 28ste testen als dat dan nog nodig is... vorige keer werd ik 2 dagen voor die 12 wachtdagen ongi

Jullie allemaal SUCCES en we gaan duimen!

Geplaatst

Idd mindfuck haha, zo wil je niet ongi worden en zo ben je heel blij dat je ongi wordt.

5 dagen eerder dan gepland, nu waarschijnlijk voor het einde van t jaar weer beginnen met prikken eerst ff scratchen.

Succes in de wachttijd meiden

Geplaatst

Hahaha alles is 1 grote mindfuck.. ik dacht het serieus de laatste keer ook.. ik had zelfs borstvoeding!

Hier wens ik dat ik op 3 januari ongesteld word.. dan kan ik hopelijk beginnen als ik binnen het bootje pas.

Ik wil jullie allemaal super fijne kerstdagen wensen en ook alvast een super vruchtbaar 2017 en dat we allemaal maar in 2017

een nieuwe wondertje in onze armen mogen sluiten!!

Liefs mij

Geplaatst

Hier ook aan het wachten. Zaterdag tp gehad.

Dit is de laatste ingevroren van de tweede ronde.

Ik baal een beetje van mezelf dat ik dit met de feestdagen heb gedaan, maar ja, de 30e bloedprikken.

Heb er weinig vertrouwen en ben eigenlijk uit het kijken naar de de laatste ronde die we in Rotterdam gaan laten doen met assistive hatching.

Tot nu toe gaat alles iedere keer goed. Lichaam doet het goed, mooie cryo's maar ze blijven nooit plakken.

Verwacht dan ook niet veel van deze poging.

En toch aan het duimen!!!

Iedereen zegt dat het misschien juist wel lukt omdat je denkt dat het niet lukt.

We zullen het de 30e horen!

Geplaatst

Vandaag ga ik wd 8 in ivf poging 1.. Op wd 7 zo'n kruidvat test gedaan... negatief .. Ik had vanalles zitten lezen enIneens had ik de gedachten; je bent zwanger of je bent het niet. Ik heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Officieel in mijn cyclus over 2 dagen..Heb de moet een beetje verloren. Dit is de eersteNacht in het traject dat ik wakker lig.. Wel te vroegGestest... niet te vroeg getest.. Duidelijk mijn eerste keer.😂09-12 punctie 7 cryos10-12 4 Van de 7 4 bevrucht 3x score 1 1x score 212-12 terug plaatsing 1 embryo 3 in de vriezer18-12 thuistest kruidvat 2 voor 10 euro negatief27-12 bloedtest

Geplaatst
Hier ook aan het wachten. Zaterdag tp gehad.Dit is de laatste ingevroren van de tweede ronde.Ik baal een beetje van mezelf dat ik dit met de feestdagen heb gedaan, maar ja, de 30e bloedprikken.Heb er weinig vertrouwen en ben eigenlijk uit het kijken naar de de laatste ronde die we in Rotterdam gaan laten doen met assistive hatching.Tot nu toe gaat alles iedere keer goed. Lichaam doet het goed, mooie cryo's maar ze blijven nooit plakken.Verwacht dan ook niet veel van deze poging.En toch aan het duimen!!!Iedereen zegt dat het misschien juist wel lukt omdat je denkt dat het niet lukt.We zullen het de 30e horen!
Hey Joyce1988 doen ze in Rotterdam assistent hatching ja? Wij hebben het zelfde probleem ook iedere keer mooie top embryo's maar willen ook niet blijven plakken heb 2 verse terugplaatsingen gehad en 4 cryo's. 2de kerstdag heb ik weer een terugplaatsing. We hebben er nog 2 in de vriezer. Hoeveelste terugplaatsing is dit van jou? Hopelijk heeft je baarmoeder eindelijk door hoe het moet en blijft deze lekker bij je! Succes 🍀
Geplaatst
Hoi dames!Nou ik zit er sinds vrijdag ook weer op! Ontdooiing was goed gegaan we hebben er nu nog 1 in de vriezer...Ik ga proberen Mn hoofd er echt helemaal voor uit te schakelen en er pas na de kerst weer aan te denken... het is allemaal 1 grote mindfuck... ik wist zeker dat ik zwanger was de vorige keer... maar dat was dus mooi niet zo terwijl ik allemaal rare kwaaltjes had.. Ik ga deze dagen maar extra genieten van mijn peuterpuber en dan echt pas na de 28ste testen als dat dan nog nodig is... vorige keer werd ik 2 dagen voor die 12 wachtdagen ongiJullie allemaal SUCCES en we gaan duimen! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is echt indd een hele grote mindfuck! Alle keren ook sterk gevoel/hoop dat ik zwanger was. Helaas nog niet zo mogen zijn! Succes met wachten 🍀
Geplaatst
Vandaag ga ik wd 8 in ivf poging 1.. Op wd 7 zo'n kruidvat test gedaan... negatief .. Ik had vanalles zitten lezen enIneens had ik de gedachten; je bent zwanger of je bent het niet. Ik heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Officieel in mijn cyclus over 2 dagen..Heb de moet een beetje verloren. Dit is de eersteNacht in het traject dat ik wakker lig.. Wel te vroegGestest... niet te vroeg getest.. Duidelijk mijn eerste keer.😂09-12 punctie 7 cryos10-12 4 Van de 7 bevrucht 3x score 1 1x score 212-12 terug plaatsing 1 embryo 3 in de vriezer18-12 thuistest kruidvat 2 voor 10 euro negatief27-12 bloedtest
Hopelijk word hij nog positief! Succes met wachten. .🍀
Geplaatst

Ik wens hier ondanks de slopende en meest heftige perioden (zo ervaar ik het) van ons leven, iedereen een fijne kerst toe! En een mooi 2017. dat voor iedereen hier eindelijk een mooi wondertje in de armen mag hebben!

🎄🎅

Geplaatst

Pff ja wat is dit wachten verschrikkelijk he.. Ik zit nu op wachtdag 11 na punctie. vind het echt doodeng allemaal. Durf ook echt niet te testen, veel te bang voor teleurstelling. Af en toe menstruatiegevoel/steekjes. dit komt en gaat.. Zo irritant dat je jezelf helemaal gek kan maken...

Geplaatst
Pff ja wat is dit wachten verschrikkelijk he.. Ik zit nu op wachtdag 11 na punctie. vind het echt doodeng allemaal. Durf ook echt niet te testen, veel te bang voor teleurstelling. Af en toe menstruatiegevoel/steekjes. dit komt en gaat.. Zo irritant dat je jezelf helemaal gek kan maken...

Mirre, dit is zo herkenbaar! Hier sinds vorige week al last van het menstruatiegevoel, maar toch anders dan normaal....ook in m'n zij en m'n lies zijn er steken. Blijf jij ook zo moe?

Ik kan niet wachten totdat ik woensdag de test heb. Toch ben ik ook bang voor de uitslag. Die bollen zorgen voor 1 grote mindfuck......

Geplaatst
Vandaag ga ik wd 8 in ivf poging 1.. Op wd 7 zo'n kruidvat test gedaan... negatief .. Ik had vanalles zitten lezen enIneens had ik de gedachten; je bent zwanger of je bent het niet. Ik heb heel erg het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Officieel in mijn cyclus over 2 dagen..Heb de moet een beetje verloren. Dit is de eersteNacht in het traject dat ik wakker lig.. Wel te vroegGestest... niet te vroeg getest.. Duidelijk mijn eerste keer.😂09-12 punctie 7 cryos10-12 4 Van de 7 4 bevrucht 3x score 1 1x score 212-12 terug plaatsing 1 embryo 3 in de vriezer18-12 thuistest kruidvat 2 voor 10 euro negatief27-12 bloedtest

wd 7 is te vroeg en ik begreep dat je getest heb met kruidvat 2 voor 10? deze is voor vroegtesten ook niet super fijn..je kan beter de 2 voor 5 euro hebben..maar wd 7 is echt nog best heel vroeg;) zet hem op nog even doorzetten!

Geplaatst

sansjooh spannend vandaag! wel getest nu?

mirre en juul voor jullie word het ook erg duidelijk nu..

roxanne dan gaan we volgende maand gelijk op ik verwacht ook de eerste week weer te starten! alleen duurd het stimuleren over het algemeen bij mij 3 weken

Geplaatst

vanochtend getest, en de test was helaas negatief....

Erg balen... :(

IK wil iedereen heel veel succes wensen.

Wij gaan er straks weer met frisse moed tegen aan.

Geplaatst
awhh nee toch..shit! ik hoopte op goed nieuws bij jouw het leek zo goed te gaan..knuffel en sterkte

Jaa is echt een tegenslag, had er een heel erg goed gevoel bij.

Marja helaas..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden