Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wilhelmina dan heb je snel een 2-3 weken zwanger te pakken!! Komt goed.. heb vertrouwen..

Jaa die punctie o my god.. heb de allereerste punctie gefilmd .. nou heb hem effe terug gezien kutje noga zeg..

Je punctie gefilmd? Woh!

Ik ging bij de laatste punctie bijna 'out' door de pijn. Heb wel een deeltje meegekeken, maar heb er niet aan gedacht het te filmen. Misschien wat voor de volgende keer.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Echt knap zeg dat je kon filmen! Ik was veelste druk bezig met mijn man zijn hand fijn knijpen. En toen ging hij nog bijna nock out dus hij had ook echt niet kunnen filmen hahah!

Essie Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat bij de 3de poging dus ben benieuwd of ik dat mee ga maken. Hoop natuurlijk dat ik nu gewoon zwanger ben!

Geplaatst
Echt knap zeg dat je kon filmen! Ik was veelste druk bezig met mijn man zijn hand fijn knijpen. En toen ging hij nog bijna nock out dus hij had ook echt niet kunnen filmen hahah!

Essie Bij ons in het ziekenhuis doen ze dat bij de 3de poging dus ben benieuwd of ik dat mee ga maken. Hoop natuurlijk dat ik nu gewoon zwanger ben!

Tuurlijk ga je dat niet meemaken

Geplaatst

Ik wil even zeggen, ken jullie niet, maar ben heel blij met jullie hier op t forum! Wil vriendinnen niet altijd lastig vallen, en bij jullie mag dat, want jullie zijn tenslotte ook wanhopige hormoonbommen. :)

Geplaatst

Marja dat is wederzijds! Wij snappen elkaar en weten wat we doormaken.. dit kunnen vriendinnen collega's niet bevatten.. en inmiddels kennen we elkaar al redelijk. We weten wanneer iemand dikkere tieten krijgt door de hormonen. Wanneer iemand lekkereen rekbaare shit onderin heeft door alle follikel's die er groeien. Dit deel je toch minder snel met andere hahahha

Geplaatst

Hood rekbare shit...hahaha

Hebben jullie trouwens ook slijmvlies tijdens het stimuleren?

Marja dat is wederzijds! Wij snappen elkaar en weten wat we doormaken.. dit kunnen vriendinnen collega's niet bevatten.. en inmiddels kennen we elkaar al redelijk. We weten wanneer iemand dikkere tieten krijgt door de hormonen. Wanneer iemand lekkereen rekbaare shit onderin heeft door alle follikel's die er groeien. Dit deel je toch minder snel met andere hahahha
Geplaatst
Lastig vallen mag altijd hoor..Hood de camera stond ook op een statief hoor mijn man was er voor me!!! Hahahaha.. zie het al voor me dat hij filmt nee nee... Hood wanneer ga je testen?
Hahaha owjaa dat kan natuurlijk ook🤓Zag je al gaan ja!! Ik mag zondag gaan testen. Maar ik durf niet hoor! Heb via zwanger en Kids test besteld dit zijn de zelfde als dit van de kruidvat alleen dan nog goedkoper haha dus heb er wel 6stuks al in huis🙈
Geplaatst
Hood rekbare shit...hahahaHebben jullie trouwens ook slijmvlies tijdens het stimuleren?
Ja heel normaal roxanne! Want als je in je natuurlijke cyclus een eitje hebt groeien/ bijna springen dan heb jeen dat ook. En nu dus extra veel door de meerdere follikel's.
Geplaatst

Wat voor shit 🤣 nee zonder gekheid.. die rekbare shit heb ik nu.. ben die ballen zo beu @ rox, ja dat had ik ook gehad. Veel meer dan normaal.

Geplaatst

Aha ben gewoon alles vergeten van voorgaande pogingen wat erg.... maar klinkt logisch!

Ja heel normaal roxanne! Want als je in je natuurlijke cyclus een eitje hebt groeien/ bijna springen dan heb jeen dat ook. En nu dus extra veel door de meerdere follikel's.
Geplaatst
Hahaha owjaa dat kan natuurlijk ookZag je al gaan ja!! Ik mag zondag gaan testen. Maar ik durf niet hoor! Heb via zwanger en Kids test besteld dit zijn de zelfde als dit van de kruidvat alleen dan nog goedkoper haha dus heb er wel 6stuks al in huis

Die van zwanger en kids zijn top, en super goedkoop. Wel een zooitje om elke keer in een bakkie te moeten plassen met die stickies

Geplaatst

Oh nog nooit gezien.. ga morgen eens google nu gaan slapen.. ben zo benieuwd morgen! Voel ze echt goed zitten.. dus hoop op een goede oogst!!

Morgen eerst naar een vriendin gezellig kletsen en daarna lunchen en dan op naar Geertgen met mijn dochter..

Hopelijk maandag de punctie kan ik mooi een lekker hotelletje boeken voor mijn man en ik, want ik kan na de pregnyl geen 2 uur meer in de auto zitten.

Mag max 45 minuten zijn.. maar heb een mooi hotelletje gevonden hoor .. met zwembad.. mag je naar pregnyl nog wel zwemmen?

Die van zwanger en kids zijn top, en super goedkoop. Wel een zooitje om elke keer in een bakkie te moeten plassen met die stickies

Geplaatst
Oh nog nooit gezien.. ga morgen eens google nu gaan slapen.. ben zo benieuwd morgen! Voel ze echt goed zitten.. dus hoop op een goede oogst!!

Morgen eerst naar een vriendin gezellig kletsen en daarna lunchen en dan op naar Geertgen met mijn dochter..

Hopelijk maandag de punctie kan ik mooi een lekker hotelletje boeken voor mijn man en ik, want ik kan na de pregnyl geen 2 uur meer in de auto zitten.

Mag max 45 minuten zijn.. maar heb een mooi hotelletje gevonden hoor .. met zwembad.. mag je naar pregnyl nog wel zwemmen?

Ik ga vandaag ook naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of mijn eiblaasjes groot genoeg zijn. Mijn (eerste) punctie is naar verwachting ook maandag, maar goed dat krijg ik hopelijk vandaag te horen.

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met het aanprikken van een cyste tijdens een punctie?

Geplaatst
Hood rekbare shit...hahaha

Hebben jullie trouwens ook slijmvlies tijdens het stimuleren?

Ik heb ook veel slijmvlies tijdens het stimuleren. Onlangs heb ik een biopsie gehad omdat de gynaecoloog iets zag in mijn baarmoeder wat niet goed was. Toen zag je het slijmvlies heel groot op het scherm. Dat zag er echt vreemd uit. Waarop mijn vriend dus zegt (terwijl hij met een raar gezicht zat te kijken): is dat normaal? Lijken wel spinnenraggen.

Ze bleef echt met een strak gezicht kijken en ik kon wel lachen en janken tegelijk.

5 min later liet ze ons mijn baarmoeder plooien zien en zei ze: en dit zijn je plooien. Waarop hij zegt: horen die zo gerimpeld te zijn, ik dacht dat vrouwen altijd van een strak huidje houden ipv rimpels. Toen zei ze: dit is geweldig, wow je hebt echt fantastische plooien.

Vervolgens zegt hij: is dat mooi?

Waarop ze heel "geïrriteerd" zei: nee niet mooie plooien, maar echt fantastische plooien.

Het is dat ik veel pijn had op dat moment en dat hij niet binnen hand bereik stond anders had hij een lieftallig klapje gekregen

Die dag probeerde hij ff de leukste te zijn... Nou dat kan natuurlijk niet, want dat ben ik normaal gesproken al

Nu zegt hij continu op dingen, dat komt door je mooie plooien.. Waarop ik zeg: nee geen mooie, maar fantastische plooien.

Geplaatst
Wat voor shit 🤣 nee zonder gekheid.. die rekbare shit heb ik nu.. ben die ballen zo beu @ rox, ja dat had ik ook gehad. Veel meer dan normaal. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja die bollen als ze daar toch wat aan konden doen! Bij ons in het ziekenhuis moet je bij een cryo tot de 12de week doorgaan😬
Geplaatst
Aha ben gewoon alles vergeten van voorgaande pogingen wat erg.... maar klinkt logisch!
Is ook allemaal veel! In mijn vorige tel had ik alles meteen opgeschreven soort dagboek. Alleen dat ben ik allemaal kwijt.
Geplaatst
Oh nog nooit gezien.. ga morgen eens google nu gaan slapen.. ben zo benieuwd morgen! Voel ze echt goed zitten.. dus hoop op een goede oogst!!Morgen eerst naar een vriendin gezellig kletsen en daarna lunchen en dan op naar Geertgen met mijn dochter.. Hopelijk maandag de punctie kan ik mooi een lekker hotelletje boeken voor mijn man en ik, want ik kan na de pregnyl geen 2 uur meer in de auto zitten.Mag max 45 minuten zijn.. maar heb een mooi hotelletje gevonden hoor .. met zwembad.. mag je naar pregnyl nog wel zwemmen?
Woon je ver weg dan? Geertsen zit voor ons heel dicht bij. Alleen wij gaan naar ehv catharina ziekenhuis. Als poging 2 voorbij is dan gaan we ook naar andere opties kijken. Succes vandaag hopelijk een hele mooie Oost!🍀Wist niet dat je dan niet zolang mogelijk mocht rijden waarom is dat? En van het zwemmen weet ik dan ook niet.
Geplaatst
Ik ga vandaag ook naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of mijn eiblaasjes groot genoeg zijn. Mijn (eerste) punctie is naar verwachting ook maandag, maar goed dat krijg ik hopelijk vandaag te horen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heel veel succes ook! Wat een verhaal hahaha😂 mijn man is daar veelste serieus voor hahah. Die snap't de grap niet altijd.. Ik heb dat nog nooit gehad een cyste aanprikken en eigelijk hier ook niet voorbij zien komen!
Geplaatst

Nou maandag nog geen punctie. Ze zijn nog te klein. Maandag weer een nieuwe echo.

Geplaatst
Nou maandag nog geen punctie. Ze zijn nog te klein. Maandag weer een nieuwe echo. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lekker rustig aan doen het weekend! Kunnen ze mooi groeien!
Geplaatst
Oh nog nooit gezien.. ga morgen eens google nu gaan slapen.. ben zo benieuwd morgen! Voel ze echt goed zitten.. dus hoop op een goede oogst!!Morgen eerst naar een vriendin gezellig kletsen en daarna lunchen en dan op naar Geertgen met mijn dochter.. Hopelijk maandag de punctie kan ik mooi een lekker hotelletje boeken voor mijn man en ik, want ik kan na de pregnyl geen 2 uur meer in de auto zitten.Mag max 45 minuten zijn.. maar heb een mooi hotelletje gevonden hoor .. met zwembad.. mag je naar pregnyl nog wel zwemmen?
Volgens mij mag je niet zwemmen en in bad..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden